Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hospitalet..-Castle

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle Empty
IndlægEmne: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 02:32

Sted: Hospitalet...
Tid: 15:13
Dato: 28/11/2011
Vejre: Lidt overskyet... med let til frisk vind fra nord vest
Omgivelser: Lægere som vandre rundt.. til gud ved hvor...
en smugle travlhed... mens andre af de arbejdene læger arbejder med at drikke deres kaffe færdig...
Ellers sidder der folk i vente værelset for at det er deres tur...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------[/
i]

Wolf trådte ind af døren til skadestuen...
mens han kiggede på sedlen... han fik givet fra det andet hospital...

[i]Hmnmm perhaps he should be here tænkte wolf

og nærmede sig ind mod skranten.. for at høre nærmere...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 02:38

Castle høre nogen udenfor døren, og tænker at nu kommer der en syegplejeke og skal lege mor igen... "Kom ind"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 02:41

wolf trådte ind i rummet... og kiggede ind ''hej.. ehm undskyld jeg forstyre'' sagde wolf og kiggede undersøgende rundt i rummet...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 02:56

Castle kigger på den ukendte mand, men stemmen lyder lidt bekendt, men har ingen ide om hvorfra.. "Ja du forstyre...enten giver jeg dig en bogstavelig røvfuld, eller du går af egen vilje.. dit valg"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 03:02

Wolf kiggede på ham.. som han sad i sin rulle stol mens han trådte ind..
'' jeg kom her for at få aflevere, det som en person ønskede jeg skulle aflevere'' sagde wolf lidt hård i stemmen og gik ind i rummet .. og over mod disken.. som lå tæt ved sengen...
han havde en buket med røde roser i højre hånd
''jeg undskylder for at jeg ikke helt nåede at aflevere dem sidste gang vi mødtes... men du skulle forflytte til dette hospital..'' sagde wolf mens han satte roserne i en vase... fra hans rygsæk... og placerede dem på bordet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 03:06

Castle ville gerne give manden en gang tæsk, og sige tak for de lattelige blomster, men han lå jo i sengen, og havde svært nok ved at tale normalt. "hvem er afsendren.. hvis du ikke kender navnet, så tag dem venligts med igen."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 03:09

''en fyr som kalder sig Dimetrix.. andet sagde han ikke'' sagde wolf og fortsatte..
''en ven af din? '' spurgte wolf efter han svarede..

hmmm han ligger jo der... hvordan skulle han mon gøre skade.. og oven i købet give mig bank tænkte wolf.. men kom i tanke om hans underlige veninde.. Procella...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 03:12

Castle var helt hjælpeløs, da han jo ikke kunne bruge sine ben, eller son mave gulv, og armne var ikke helt gode til andet end at pege mod ting, og tage noget tøj på. "Jeg kender ikke den person, tag blomsterne og gå din vej.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 03:15

'' virkelig?'' sagde wolf og kiggede på ham
''er du ikke Carstle? '' spurgte wolf undrene..
'' en mand med en kvinde ved din side.. sidst jeg besøgte dig.. og Camille en kvinde du sikkert også kender'' sagde wolf undrene...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 03:17

Castl kendte skam Camille, med det havde intet med blomsterne at gøre i hans hoved. "hør her, jeg er castle, og du skal tage blomsterne, stikke dem op i pik, og skride, eller jeg skal vise dig den ædle kunst af at kalde på vagtene"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 03:20

wolf sukkede... ''udemærket.. jeg skal nok gå.. men hvis du kan besvare et eneste spørgsmål for mig...''

wolf nærmede sig hans øre
''Hvem er Tristan?'' hviskede han og bevægede sig mod døren og kiggede på ham efter svar...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 03:28

castle havde på ingen måde lyst til at give powerpuff tristan ud til en fremmede, måske havde kunne Castle ikke lide den dreng, men nu var det jo også de færreste castle kunne lide, men svaret "et dæk navn.. Tristan er en pige ved navn Mina, jeg har ikek ligefrem den bedste relation til hende.. hvorfor?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 04:27

wolf sukkede..
''Fordi hendes folk myrdede min familie, uden nogle begrundelse hvorfor.'' sagde wolf og vendte sig mod ham og kiggede på ham..
'' jeg ønsker at vide hvad hendes begrundelse var siden min familie skulle myrdes og hvad de havde i tankerne om efter som de ikke færdig gjorde jobet...'' fortsatte wolf
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 04:32

Castle havde nu en lille stemme der sagde han ikke var menneske, og hvis den ting ikke var menneske, skulle den ikke trække vejret, for Castle havde aldrig mødt et væsen som han vidste var det, uden han endte dets liv, men noget sagde ham at den måske kunne blive nødtig "Jeg kan skaffer dig i kontakt med hende, hvis du kan skaffe mig en mobil, kan jeg sende en besked om at hun skal komme til den tomme lager bygning ikke langt herfra, hvis du vil tage mig med i min rulle stol?, jeg vil rigtigt gerne give hende mine tanker om hende"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 04:41

''og hvordan skulle jeg sikre mig dette?'' sagde wolf og kiggede mistroisk på ham...
''og hvad jeg har hørt er du ikke venligsindet som hader min slags.. og lade mig stille et andet spørgsmål.. hvorfor vil du udslætte min slags.. hvad har min familie gjort jer mennesker... gennem generationer har min familie holdt fred med jer.. og oven i købet forelskelse blandt jeres slags.. så hvorfor myrde jeres egne?'' sagde wolf i hans lille en mands tale...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 04:47

"hold nu kæft, jeg vil gerne rive uden af dig, spise det med mælk og kalde det kornflæks, men lige nu vil jeg hellere tage mig af den skinke tøs, det er ikke ligefrem sådan at mig og hende er en stor lykkelig familie selvom vi er samme art, så hvis du hjælper mig med at komme tæt på hende, vil jeg love at fortælle dig alt du vil vide... og måske skylde dig en tjeneste"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 05:04

''sidste gang jeg rede din røv lå du bevist løs mens en tøz smuttede i en helekopter mens Camille var i telefonen og du blev overført til dette hospital mens jeg holdte resterene flok kød klumper væk for din røvs skyld..'' sagde wolf lidt hårdt...

''og hvad er så navnet på den stykke kød du vil have fingerene i så hun kan holde dig med selskab?'' sagde wolf... og prøvede at holde masken for ikke at grine over det hele...

tænk han skal være så besværlig..... tænkte wolf
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 05:15

"det er jeg ligeglad med.. du har ikke hjulpet mig mens jeg så det.. so I dont care, men hvis du vil hjælpe mig med ludren der lavet engelsk bøf ud af min bror, så vil jeg sætte stor pris på det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 05:27

''hvad hendes navn'' sagde wolf og kiggede på ham...
'' og hvad skulle hun da være?'' sagde wolf der efter...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 05:31

"Tristan hedder Mina...Tristan er et dæk navn...høre du overhoved efter?.. Hun er dusørjæger, men bare rolig, jeg kan godt skaffe os den krævet beskyttelse.. skal bare bruge lidt tillid, eller når vi ingen vejne"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 05:58

hmm.. kunne dette stykke kød virkelig hjælpe ham mod hans mål...
tankerne fløj gennem wolf..


''fint.. hvad har du brug for'' kiggede wolf og gik nogle skridt mod ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 06:00

"Jeg skal bare låne en mobil, og blive kørt hen til den lille læger bygning min far ejer her i området, også skal jeg nok give dig tristan til afhøring, men bare jeg får hende bagefter"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 06:06

wolf tog en mobil frem og lagde den i hånden på ham
''værsego..'' sagde wolf og kiggede på ham...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 06:11

castle begyndte at skrive en besked (sender den over pm til Tristan), og slettet den bagefter, og sagdeså "Jeg stoler ikke på folk der ikke stoler på mig, hvis du stoler på mig, og vi bliver måske vernner..who knowa?.. ivertfald, kør mig ned til lagerbygning, bare til døren, der er et alarm system jeg liger tager mig af"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 06:14

wolf fandt kørestolen frem..
og ventede til han var klar ...

det gik for let... alt for let for sådan en som ham... hvorfor... hvad havde han mon i tankerne.... tænkte wolf.. og undred sig...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hospitalet..-Castle Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hospitalet..-Castle
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Hospitalet - Ciro
» parken bag Hospitalet
» Hospitalet i brænd //Arthur//
» så er man på Hospitalet igen, //Sisca//
» Why?- Sebastian Castle

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Hospitalet/skadestuen-
Gå til: