Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 The Bloody Moon - Åbent for alle

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 5 Icon_minitimeMan 02 Jan 2012, 12:37

"...okay guys. Enten skal vi have mere af det dérsens snask. Eller også, så skal jeg sove!"

Hun kiggede på dem, med sløve øjne. Et par fingre havde fundet en tot hår hun legede med. Med bedrøvet sind opdagede hun hvordan rusen var ved at fortage sig og hvordan kroppen blev mere og mere øm efter den 'kærlige' behandling af de to mænd.

"Forøvrigt... hvad laver et menneske og en engel sammen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 5 Icon_minitimeMan 02 Jan 2012, 12:42

Alec så på Elias, han var tydeligvis træt, tja det var vel ikke helt uforståeligt. han så dserefter over på pigen, hun virkede også en smule træt; men ligefrem at gå i seng ... *måske ikke den værste ide* tænkte han med et lille ironisk smil.
"vi arbejder sammen, er det så unormalt?" spurgte han, der var da flere mennesker i branchen og også nogle væsner. ha trak lidt på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 5 Icon_minitimeMan 02 Jan 2012, 12:46

”Og så er han god i sengen” tilføjede Elias og rejste sig sløvt. Han strakte sig lidt og gabte udmattet. Så gik han hen til Narcissa og kyssede hende blidt på kinden.. med blid stemme sagde han i hendes øre ”jeg er udmattet, og vi engle har brug for vores skønhedssøvn..” han smilede varmt til hende ”men kom du tilbage en anden dag, så skal jeg finde dig en pose..” han gabte igen og nikkede kort til Alec ”vi snakkes…” sagde han og traskede ned imod trappen til sin krypt. Han kiggede på bodyguarden ”ikke flere i aften” sagde han og gik ned.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 5 Icon_minitimeMan 02 Jan 2012, 13:04

Narcissa smilede til Elias.

"...farvel, Elias."

Hun strakte sig og fulgte Elias ud med øjnene. Så vendte hun sig imod Alec og smilede.

"...Nå?"

Med sløve bevægelser hev hun en pakke smøger frem og tændte én.

"...jeg ryger den her, så smutter jeg også."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 5 Icon_minitimeMan 02 Jan 2012, 13:21

Alec smilede, "jeg tror jeg vil hjem og få det sidste ud af rusen" sagde han og rejste sig fra det lille bord. "det har været ... en fornøjelse at møde dig, kom endelig igen" sagde han med et grin og rodede hende i håret. så gik han gennem klubben og ud ad døren.
//out//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 5 Icon_minitimeMan 02 Jan 2012, 13:27

Narcissa grinede for sig selv mens hun så ham forlade rummet. I stilhed sad hun og nød sin smøg, og nød at kunne lugte resterne af engel og menneske på hende selv.

Hun besluttede sig for at hun først i morgen ville skælde sig selv ud for at have drukket blodet. Men først i morgen... Lige nu ville hun bare nyde at hun havde været heldig. Det var bestemt ikke to helt uerfarne herrer hun havde mødt. Desuden var Elias utrolig spændende. Ikke fordi Alec ikke vr noget værd, men han var dog blot et menneske.

Efter nogle minutter skodede hun sin smøg, svang jakken over skuldrene og gik imod udgangen. Den lave kvinde blinkede til dørmanden som hun smøg sig igennem den crowdede gang og udenfor. Det var koldt og natten var snart ved at gå over i dag.

Et smil oplyste hendes ansigt, og de mørke øjne glødede.

//out

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The Bloody Moon - Åbent for alle
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias
» Bloody piece of shit (åbent emne)
» Bloody... [Balthasar]
» Bloody Riot
» Bloody hell, it's you? (Camille)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: