Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 The Bloody Moon - Åbent for alle

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 06:07

han trak sig pludselig baglæns, paranoiaen havde vundet overtaget i hans sind, og havde midlertidigt fjernet et vært spor af noget andet. paranoia, irritation og noget han ikke havde følt længe, såret stolthed. *hvem var denne mand og, hvorfor spilder han min tid*, tænkte han irriteret, hvis han ikke ville tilfredsstille hans behov havde Alec ikke noget at bruge ham til. "forræder?! hvem er det lige jeg har forrådt?", han gennemgik sin forid i tankerne; men kunne ikke umidelbart finde nogen, så igen man vidste jo aldrig. han var glad for de skjulte våben han altid havde med sig, og glad for de mange folk i klubben. "jeg arbejder ikke for nogen, jeg er min egen herre" sagde han og skubbede stolen lidt tilbage parrat til at gå eller forsvarer sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 07:02

Alias fulgte Alec med øjnene, som forandringerne tog fart. Han virkede pludeslig mere anspændt end han var før, han smilte.. han burde nok passe mere på, men han var ikke rigtig bange for mennesker, heller ikke de slemme nogen af slagsen. "Alec.. shh.." sagde han stille og prøvede at få menneskedrengen til at slappe lidt mere af.. og ikke råbe sådan op.. han skulle helst ikke tiltrække for meget opmærksomhed? Altså hvad havde han selv troet.. at ligge sig ud med en vampyr? Var det i virkeligheden et klogt træk? Og så Alias.. hah! Han smilte lidt, imens han langsomt rejste sig, han ville jo ikke skræmme Alec væk.. og ikke før han havde fået nogen svar. Han gik rundt om bordet til han stod foran Alec og så ned på ham. "Tillader du?" spurgte han roligt og satte sig så overskævs på ham, så hans ansigt var ud for Alec, selv om han var lidt højre end ham. Han løftede sine hænder og lagde dem mod hans skuldre og lod dem langsomt glide ned af Alec arme så de til sidst hang slap ned, og han ikke så så anspændt ud. "Hør.." hviskede han stille og lænte sig ind mod ham så hans mund var lige uden for Alec øre. "Du forråder mig lige nu.. med alle de ting du har slæbt med herind, til at slå mig ihjel.. tror du jeg ville handle med sådan en farlig en som dig.." hviskede han stille og løftede en hånd og lagde den blidt mod hans kind, han blottede sine hugtænder i et farligt smil, og lod sine læber drillende behøre hans øre kort, inden han sænkede dem ned mod hans hals. "Hvis du så meget som prøver på noget.. så slår jeg dig ihjel.. okay.. men ind da.. så skal jeg nok passe godt på dig.." hviskede han med sin dybe forførende stemme, og lod sine læber løbe ned over Alec hals.. så varm.. og blød.. så mennesklig, pulsen der dunkede lige inde bag ved den tynde hud, og hjertet der slog af sted.. så levende.. så fristende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 07:57

Elias stod og betragtede hende tavst, imens hun overvejede sine valg. Du hun løftede posen og spurgte efter prisen, lod han som om han tænkte lidt. ”Lad mig se…” han lænede sig lidt ind imod hende. ”Hvis du nu giver mig et lille kys, så må du beholde den pose der…” sagde han med et forførende smil. Hans øjne hvilede på hendes, hun var meget smuk.. en dejlig afveksling fra de normale kvinder der kom her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 08:09

Den duftede himmelsk den pose... hun snusede endnu engang til den og nød det i fulde drag. Narcissa var ikke sikker på hvad der var i, men det var i hvert fald en ny duft for hende. Lige nu var hun faktisk ligeglad, hun havde ikke planer om at tage noget af det alligevel... bare nyde duften lidt endnu.

Hendes mundvige trak sig langsomt opad ved Elias' forslag. Hun sad stadig lænet ind over baren, med posen i den ene hånd og en smøg i den anden. Hun rystede hovedet så hendes lange hår faldt bag om skuldrene og skoddede sin smøg.

Enten, så er han en sjov satan ham her... én jeg helt sikkert skal lege mere med, eller også er han jubelidiot. At tilbyde en sjæledæmon at købe for et kys? Hun havde næsten lyst til at le højt, men hun undlod. I stedet blev hendes blik dybt, mørkt og kælent. Hun havde jo forhelvede lyst til at kysse den lille dreng... men okay, hvornår havde hun ikke lyst til at kysse?

Hun lukkede blidt hånden om den lille pose, drejede sig om imod englen og hoppede elegant ned af sin barstol. Hun lænede sig frem, helt hen imod ham og lod sin krop blidt presse imod hans. Hendes læber stoppede lige foran hans mund og hun flyttede så roligt på hovedet så de til sidst var helt tæt ved hans øre.

"Et kys siger du..? Og det er du godt sikker på at du tør?" hviskede hun forførende i øret på ham.

Hun flyttede vægten til hendes højre fod og lod sin kind køre imod Elias' indtil hendes læber atter var få milimeter fra hans. Hendes åndedrag var tungt og øjnene glimtede... *Så min engel, tag for dig!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 09:05

Alac åndede tungt ud, han var fucking hot ... men han kunne ikke lade sit forsvar falde nu. han samlede alt sin energi om den paranoide, forsigtige del af sit sind, nu var ikke tidspunktet at blive revet med. "hvad er det du hil ha' fra mig?" spurgte han mens han forsgte at holde sin stemme rolig, det var svært ikke bare at give sig. troede han virkelig at han var ude af stand til at passe på sig selv? irritationen og stoltheden var der stadig; men nu var begæret igen en stærk faktor, et kort øjeblik nød han de stærke følelsers kamp i sit indre. selv i så irriterende og forvirrende situation som denne nød han at kunne føle så stærkt og så simpelt, det eneste han skulle gøre var at slappe af og lade følelserne styrer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 10:16

Alias lod sine lange spidse hutænder rive sig hen over Alec tynde hud, dog uden at lave hul, de efterlod bare to røde streger, som hvis man kløede sig. Han lagde hovedet tilbage og smilte færkt til Alec. Han grinte stille.. hvad han ville have? Han ville da have det hele.. hjertet.. sjælen.. og alt blodet med. "Hm.." sagde han stille og lænte sig lidt ind mod Alec igen. "Jeg vil have ham der.." grinte han stille og sendte et blik i retning mod Elias, og smilte stort. "Og kvinden med.." sagde han stille og kiggede på hende og så tilbage på Alec. "Og du skal ikke ødelægge det for mig.. med din fine lille kniv" sagde han stille og lænte sig ind mod Alec igen, og blinkede frækt. Der var kun en måde han kunne få mennesket til at.. hmm.. hvad skulle man kalde det, kigge væk på? Ikke være opmærksom på. "Hør Alec.. du behøver ikke være bange for mig.. du kan bare slappe af, jeg gør dig ikke noget.." *i hvert flad ikek endnu*. Han så kort væk og hoppede så af Alec og satte sig op på bordet i stedet for at side på Alec skød. Han lagde sin hånd på bordet så pulsåren var tydlig under den blege hvide hud. "Okay Alec, jeg vil gerne handle med dig.. men ikke blod.. for blod. blod.. for ham der.." hviskede han stille og så igen hen på Elias, og tilbage på Alec, og smilte forførende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 10:24

”Jeg tror måske.. det er risikoen værd” hviskede Elias stille og så hende dybt ind i øjnene. Sorte, dybe… smilet omkring hans læber voksede. Han lod blidt en finger glide hen over hendes underlæbe.. blød. Han betragtede hendes ansigt, kørte fingeren ned af hendes hals ”måske..” han lukkede øjnene og lod deres læber mødes i et blidt kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 10:34

Hun var tilfreds da hun endelig mærkede hans læber imod sine, *hvem leger med hvem hér?* Hun lod ham ikke hvile på hendes mund længe. Med et lovende glimt i øjet trak hun sig væk og mødte hans blik. Med blikket hvilende i hans snusede hun atter til den lille pose, før hendes slanke hånd lukkede sig om den.

"Aaww... you're cute!"

Med glidende bevægelser purrede hun op i sit hår, hun gjorde hvad hun kunne for at give ham det bedste at se på, hendes mest attraktive side. Hun var nysgerrig, ville vide mere om ham. Ville vide mere om det her sted.

"Såeh... arbejder du her? Eller..?"

Hendes hånd slog ud i en halvcirkel imod rummet bag hende.

"Og for øvrigt... hvad er det her?"

Hun rystede lidt med den lille pose blod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 10:44

alec kunne næsten ikke holde fast i sin fornuft; men noget var stadig ikke helt rigtigt. blodet var så tæt på, inden for rækkevidde han skulle bare ... "hvad vil du med ham??" spurgte han usikkert, han havde endnu ikke glemt de gange Elias havde reddet ham med et gratis fix, desuden var han ikke forræder. han greb efter en lille sprøjte i lommen. han kunne stadig hjælpe Elias selvom han var påvirket ... men han følte sig ikke tryk ved det. han var fyldt med indre konflikt, begæret eller forsigtigheden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 11:28

Alias så hen mod englen igen, og kvinden, som englen lige have kysset, så var det måske forsent at bryde ind i deres lille samtale.. dog kunne han altid tvinge dem herfra, det var selvfølelige nemmest når folk gik med frivilligt, men han var ikke sikker på han kunne få dem til det i nat. Han vendte oprærksomheden tilbage på Alec og tog fat om hans hånled og hev det til sig, stirrede på sprøjten i hans hånd og rev den ud af hans fingre og kvaste dne i sin egen hånd, inden han smed stumperne over skulderen og så Alec ind i øjnene. "Hvis du prøver på noget.. er du så godt som død.. forstået?!" sagde han og kiggede ham alvorligt ind i øjnene.. han gad ikke det pjat, han kunne slå mennesket ihjel på få sekunder, og der var intet det kunne gøre ved det. "Hmm.. hvis du skal drikke af mig, så det lige af såret" sagde han stille. "Ellers.. ingen deal" sagde han langsomt og lænte sig lidt tilbage og kiggede på Alec. Han skulle bare prøve skulle han.. når først han havde fået Alias blod i sig.. så ville han nok ikke forstyrre ham mere, i hvert fald ikke på den måde.. Alias blod havde jo en særlig påvirkning, lidt anderledes end andre vampyere.. man blev jo seksualt tiltrukket af ham, nogen kunne styrre det, andre kunne slet ikke holde det under knotrol.. det var sjovt nogen gange.. at se hvordan mennesker skabte sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 20:53

Da Narcissa brød kysset, åbnede Elias atter øjnene og betragtede hende lidt. Han så undersøgende ind i de sorte øjne, og prøvede at regne ud hvad hun tænkte.. om han havde gjort noget forkert, eller gjort noget helt rigtigt. Han grinede lavt og rettede sig lidt op.

”Du er ikke helt værst selv..” svarede han og betragtede hende imens hun snusede til blodet.. positive ved dæmoner og vampyrer. De fleste mennesker synes tanken om blod var skrækkelig ulækker den første gang.

”Hvis du vil vide hvad der er i, foreslår jeg at du smager” sagde han drillende og så ud over menneskemængden ”og ja.. jeg arbejder her”. Han fik øje på vampyren og Alec.. han kunne ikke helt bedømme på den afstand om det gik godt eller dårligt for Alec… han håbede på det bedste, og vendte så sin opmærksomhed imod Narcissa igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 22:09

Det var rart.. at han betragtede hende. Hun lagdw forsigtigt den lille pose foran sig på baren og fandt en smøg frem. Som en øvet skuespiller bed hun lidt i sin underlæbe og efterlignede én der kæmpede med sig selv for ikke at springe på ham.

Det var en leg for hende... At forføre folk var for hende den mest underholdende udfordring til sig selv - hun kunne blive helt opstemt bare af legen selv. Og idag blev den lige det bedre... Det var trods alt ikke hver dag man fik lov at lege med en charmerende engel.

Hun fulgte han øjne imens hun overvejede hvorvidt hun skulle smage eller ej. I hjørnet sad de to mænd fra tidligere.

"Dit lille kæle-menneske i problemer?"

Hendes stemme var drillende, mens hendes sind var i vildrede. Hun havde virkelig lyst til at smage blodet, men fornuften skreg i hovedet på hende. Til sidst blev fristelsen dog for stor for dænomen og hun krængede forsigtigt den lille pose åbent. Den skønne duft ramte hende endnu hårdere og med små urolige sommerfygle i maven, lod hun en lille dråbe ud på sin finger. Med bliket fastlåst i Elias' matte øjne slikkede hun langsomt dråben ind i munden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 00:06

Alac så på den ødelagt sprøjte. Han kastede et blik over på Elias, han virkede til at have gang i noget med hende pigen, så så han på vampyren overfor ham. Det her var ikke som det skulle være. Synet af den ødelagt og sprøjte og truslen om at blive dræbt gav næring til irritationen og den nu stigende frygt. "nej ..." sagde han "fortæl mig, hvorfor du vil have Elias og vi kan snakke". han stak sine hænder i lommen og forberedte sig på et pludseligt råb. Han kunne stadig føle begæret efter vampyrens blod; men han var usikker og vidste instinktivt at nu ikke var det rigtige tidspunkt at være påvirket ... mere påvirket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 09:16

Alias sukkede stille.. et forkert skridt og menneske drengen havde mistet lysten.. det var også ligegyldigt.. han vidste Bastian befandt sig et sted i nærheden, og måske også.. hmm.. ja hans navn måtte han jo ikke engang tænke på, men ham som Alias arbjede for.. og de andre vampyere.. de var altid på vagt.. og klar til at slå ihjel.. præcis som Alias. Og de var altid i nærheden. Han udstødte så pludeslig et hånligt grin, og så over mod kvinden, dæmonen.. hvor var hun dog skøn.. kæle-menneske.. åh jov.. Hahaha! Han plagede dog at kalde dem slaver.. eller blot kæledyr, men jov.. det var skam morsomt. Han så ned og kiggede kort på Alec. "Slå ham ihjel" sagde han uden vider og rejste sig op, og gik langsomt hen imod englen og dæmonen.. total åndsvagt? Hvad ville hun med sådan en.. fucking forrræder.. Hun var alt.. alt for god til ham. Han så kort på englen og så på dæmonen. Inden han satte sig op på en barstol et stykke fra dem, så han kunne betragte dem.. og overhøre deres samtale på samme tid.. og hvis han var heldig, måske få deres opmærksomhed.. eller i hvert fald englens.. og når han var væk, kvindens.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 09:23

”Kælemenneske? Du undervurdere drengen… han har dræbt flere væsner end de fleste dusørjægere jeg har mødt.. men du skal ikke bekymre dig, han dræber ikke..” Elias så lidt op og ned af hende ”bare folk..” han tændte en smøg og så op i loftet….

Han vendte blikket imod Alec og Vampyren. Han rynkede panden da vampyren nærmede sig dem.. noget var altså gået galt. Eller? Han betragtede vampyren med et koldt blik, han selv havde svært ved at forklare hvor kom fra. Normalt var der intet der påvirkede ham men…

”undskyld mig et øjeblik” sagde Elias og rettede ryggen. Han gik forbi vampyren uden at værdige ham et blik, og satte sig overfor Alec. Han så vurderende på ham, og rakte ham en smøg. Han lagde hånden for sin mund, så den ikke kunne ses fra Narcissas og Alias vinkel. ”Hvad skete der?” spurgte han lydløst og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 09:50

Blodet ramte hendes tunge, og som en blød vin lagde den sig om hendes smagsløg. Straks efter skete der næsten en eksplosion af smag i hendes mund og hun var nær ved at savle. Det smagte... vidunderligt! Hun havde virkelig virkelig virkelig lyst til bare at slubre resten i hende... lige nu! Som for at stille sin sult holdt hun posen op for næsen og snusede dybt og grådigt ind. Hun sad lidt og ventede... på en reaktion... men der skete ikke rigtig noget. Måske man skulle have mere før det virkede? Lidt lige som at det først var 3.-4. sug på smøgen der gjorde godt?

Begge hendes bryn hævede sig, da Elias fortalte om den unge langhårede gut. Dræbt? Ham dér? Hun kunne næsten ikke tro det... men okay, man skal jo ikke skurre hunden... skyde bjørnen... altså... whatever!

Hun tog et sug af sin smøg og fulgte Elias med øjnene da han gik over i hjørnet. Hun så godt at den høje mand havde sat sig lidt fra hende. Hun lod som om hun ikke havde set ham, og begyndte at nynne lidt for sig selv. Blodet lå i hendes hånd og hun anede ikke hvad hun skulle gøre med det... Det ville koagulere inden længe eftersom hun jo havde åbnet posen. Men hun var heller ikke heeeelt frisk på bare at tage det på én gang. Dog... det havde jo trods alt kostet hende et kys. Hun fnes lidt for sig selv.

Med et langt blik hen på Elias, som for at fange hans øjne og give et lille heads up, og et mere skjult blik på den høje flotte mand, smuttede hun ud på toilettet...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 10:13

Alac så vredt efter ham da han gik, hvad troede han lige han lavede!? da Elias satte sig overfor ham var han ved at tage sig sammen til at rejse sig for at advarer ham. han prøvede at tyde hans spørgsmål mens vrede, irritation og fornærmelse rasede i hans indre. da han havde forstået spørgsmålet formede han ordene "han vil dræbe dig" med munden. han stak den ene hånd i lommen og fandt en lille laske frem, han holdt den skjult i hånden og rakte den til Elias under bordet, han ville måske få brug for den. hans hånd rystede af vrede. hans anden hånd lukkede sig om en lille træpæl han altid havde i lommen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 10:40

Alias vendte sig om mod baren og så tomt ind i bartenderns øjne, der bare stirrede tilbage på ham, og spurgte om han skulle have noget. Han rystede roligt på hovdet.. måske bare.. hendes lig.. engang. Han slog blikket ned, okay.. det blev ikek i aften. De troede han ikke kunne høre dem.. hah.. han kunen høre hver eneste samtale i lokalet.. hver eneste ord der blev hvisket.. det var nok på tide at forlade stedet.. og måske finde Bastian, og Frost.. Azriel? Måske. Han sukkede stille og vendte sig om, så hen på dæmonen.. hvad lavede hun dog her.. bland disse.. ussle.. mennesker, og eh.. engel? Når hun kunne få så meget beder.. bland sin egen slags.. han forstod det ærlig talt ikke. Han rejste sig langsomt og holdt sit blik fast rettet mod døren, imens han bevægede sig over mod den, og stoppede kort op ved bordet hvor Alec sad, og blinkede kækt til ham. Så kort på Elias og snerrede truende af ham.. og snuste så ind.. han ville altid kunne finde den duft igen.. det var kun et spørgsmål om tid.. før englen var død.. og resten af de dumme børn der var herinde i nat. Og han startede med Alec. Han vendte sig væk og gik mod døren, hvorpå han bare gik ud. Tændte sig en smøg og stod lidt og så sig om.. overvjede hvordan han skulle komme hjem nu, eller hvor Bastian måske var henne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 10:48

Elias havde efter mange år i branchen fået godt styr på hvor gode en vampyrs sanser var. Derfor havde han lært sig at mundaflæse.. hvilket i sig selv kun fungerede når han sad i den rigtige vinkel. Han kiggede op og fik øjenkontakt med vampyren.. han vurderede ham. Nej han havde ikke brugt nogen lyd, han burde ikke have kunnet høre dem. Men hvis han virkelig ville dræbe ham, så skyldtes det jo nok også noget helt andet…

Han tændte en smøg, og sendte vampyren et lille smil. Han var i bund og grund ligeglad med grunden til denne fremmede hadede ham. Normalt havde folk ikke gode motiver, og selvom han engang troede bedre om overnaturlige væsner, havde erfaring lært ham at mennesker var langt mere rationelle med deres tankegang. Vampyrer var bare så…. Orh belastende. Altid virkede de truende, altid skulle de lige snerre eller lyde uhyggelig. forsøge at lyde overlegne som om de ejede verden. Spild af tid. Han havde i nogle af sine klareste stunder overvejet om de mon øvede sig hjemme foran spejlet, inden de gik i gang. Tanken fik ham til at grine svagt, og kigge tilbage på Alec.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 11:08

Hvis stanken i barlokalet havde været fæl, var det intet at måle i forhold til toilettet. Der var to små båse, væggende var pisgule og flere steder var halve eller hele klinker faldet af. Dørene til båsene var overtegnede af mange års fulde teenagerbeskeder. Spejlet var sløret og plettet, og hun kunne kun lige skimte sig selv.

Narcissa var ikke helt klar over hvad hun lavede herude, men fandt sig alligevel pludselig siddende på den ene lokum - for det var hvad det var. Hun gjorde sit og skyllede ud. Vandet i kummen var grumset, selv det nye der væltede ned i kaskader fra kanterne.

Hun slog det halvt knækkede toiletsæde ned og tog plads. I hendes hånd lå den lille pose blod... der var røget en dråbe ud af den og det havde givet huden en flot dybrød farve. Med næsen helt nede ved plastikken, for ikke at få for mange andre fæle lugte med, snusede hun ind.

Denne duft... det var... hun sukkede dybt. I hendes hoved buldrede en krig. Alle hendes sanser skreg efter at få lov at smage mere på blodet. Hun vidste at hendes øjne var slørrede af begær efter det, og at hendes tænder havde ændret form til mere det mere spidse.

En dråbe... bare endnu en dråbe. Med legende tunge slikkede hun lidt i sig. Smagen... igen denne sansemæssige voldtægt af hendes smagsløg.

Blikket gled flovt rundt, som forventede hun at se en gruppe børn pege og grine af hende. Med irriteret mine skændte hun lavmælt på sig selv over at være sådan en tåbe. Endnu en dråbe blev smagt... og med et legesygt grin stoppede hun resten af blodet i munden, lod det glide ind under tungen for til sidst at synke.

Hun lænede sig tilbage på toilettet og lod blikket flyve op i loftet.

*Aaahhh... bloody hell!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 11:16

Alec så vredt efter vampyren da han gik. han håbede en dag at få mulighed for hævn, ikke at det betød så meget igen; men lige nu var tanken om at gennembore hans hjerte med en træpæl ret fristende. han vendte så sin opmærksomhed mod Elias og trak irriteret på skuldrene. ikke nok med at vampyren havde truede ham og hans ... ven ... han havde også ødelagt en hyggelig aften. "tror du det var noget vigtigt?" spurgte han frustreret. han kunne ikke helt give slip på en bange anelse om at det her måske stak dybere end som så ... men lige nu var han mere irriteret end noget andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 11:56

// Im out I gusess (; //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 12:00

//Okey, tak for emnet ^^ super hygge, sidder helt spændt og prøver at regne ud hvad min figur har gjort xD//

Elias så imens vampyreren forlod klubben. Hans blik var igen lidt koldt, dødstrusler var jo heller ikke just varmende..

Han så på Alec igen, ikke sikker på hvordan han havde det. Han så lidt ustabil ud, men selvfølgelig.. det gjorde de jo alle så tit.
Han kastede et blik tilbage imod dæmonen i baren, og så til sin overraskelses at hun var væk.. ”sig mig Alec.. så du dæmonen gå ud?” spurgte han lavmeldt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 12:06

// HAHAHA xD Det kan jeg da sagtens fortælle ham.. i et privat emne (; //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 12:10

//Yes, du siger bare til xD//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Moon - Åbent for alle   The Bloody Moon - Åbent for alle - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The Bloody Moon - Åbent for alle
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias
» Bloody piece of shit (åbent emne)
» Bloody... [Balthasar]
» Bloody Riot
» Bloody hell, it's you? (Camille)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: