Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Til fest, men ser ikke noget spændene

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 05:42

Hayley smilede "Jeg kan godt lide og give folk ting og det er bare takken for at måtte mærke dit hjerte " Sagde hun og lo kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 05:45

Marcus grinte lidt og så derefter tænkende på Hayley.
"Det var da så lidt, du må til værd en tid mærke det" sagde han og smilte venligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 05:47

Hayley lo kort og tog en tår af ølen
Hun kiggede ned på has bryst "Når men tak" hun smilede og så ned på sin øl
Og pillede lidt ved den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 05:51

Marcus nikkede og smilte igen.
"Jeg troede ikke at vampyrer kunne drikke andet end blod" sagde han lidt undrende og så på hendes øl og så derefter på Hayley igen, "eller også er det bare mig der ikke følger med" små grinte han og tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 05:54

Hayley smilede "Det kan vi godt " sagde hun smilende og så lidt på ham men et tænkende blik
Hun bed sig let i læben og tog en til tår af sin øl og lægnte sig ind over bordert og sætte hånden på hans hjerte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 05:58

Han smilte svagt og så på hendes hånd.
"Du må virkelig savne at kunne høre det og mærke det, det gør mig virkelig ondt at høre den måde du blev forvandlet på, hvis du kunne ville du så lave det om og ønske du var menneske igen eller noget andet?" spurgte han stille og så tænkende på Hayley
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:00

Hayley smilede kort da hun kunne mærke det hun stoppede med og smile og svarede på spøsmålet "Nej jeg er glad for det jeg er men i så mange år og det er først nu jeg mærker det igen" hayley sukkede og kiggede på sin hånd og kunne mærke det igen hun smilede "Ja jeg savner lyden og følesen" sagde hun i et suk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:02

Marcus smilte svagt og tænkte lidt.
"Det kan jeg godt forstå du gør, det er dejligt at føle sig levende på en måde, selvom man ved at man aldrig dør, det kan godt gøre en lidt trist, synes jeg, det er ikke alle der har det på samme måde som mig men ja heh" sagde han og smilte hånligt af sig selv, han følte sig lidt mærkelig lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:06

Hayley kiggede på ham "Jeg har det på samme måde" hun smilede og rejste sig hun havde stadig hånden på hans hjerte hun tog stolen med og sætte sig ved siden af ham hun ikke lidt på hun hvidste ikke rigtig om hun skulle spøger hun fjernede hånden "Må jeg ligge mit hovede på dit bryst for at høre dit hjerte" sagde hun med en nervøs stemme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:08

Marcus smilte og nikkede.
"Ja self må du det, det er jo din eneste måde at høre et hjerte på" sagde han og smilte svagt til hende og gjorde plads til at hun kunne tage sit hoved ned til hans bryst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:12

Hayley smilede og kiggede lidt på ham da hun i en langsomt lagde sit hovede der hun sukkede og et stort smil bredte sig på hendes læber hun lukkede øjene og slappede lidt af "Woow den lyd er jo fantastisk" sagde hun lavt så det kun var de to der hørte det hun åbnede øjene men lod hovedet ligge der "Jeg er ikke for kold vel ellers skal jeg nok fjernede mig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:14

Marcus smilte og rystede på hovedet.
"Nej jeg synes ikke du er kold, jeg er meget følelsløs i overkroppen, så jeg kan nærmest ikke mærke så meget" sagde han og smilte svagt til hende og så tænkende ud i luften
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:17

Hayley fik en rummende lyd i øret da han svarede hun fjernede hovedet og så på ham "Hvad mener du hvorfor er du det" hayley bed sig blidt i læben
Også lidt på ham og ned på hans over krop og op på hans ansigt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:19

marcus så tænkende på hende og rystede kort på hovedet.
"Det er en lang historie og du skal ikke gå over tænke over det" sagde han og smilte svagt, men det var ikke helt overbevisende, han bed sig diskret i læben og tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:28

Hayley læftede det ene øjenbryn "Du ved godt der her er ikke overbevisende" hun sukkede
"Men jeg skal nok lade væare men og tænke over det" sagde hun overbevisende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:30

Marcus smilte svagt og støttede hovedet med hånden på bordet.
"Jeg hved godt jeg ikke lyder særlig overbevisende, jeg er bare bange for at du bliver bange eller synes det lyder skørt eller sådan noget" sagde han tænkende og så på Hayley
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:32

Hayley tog sin øl og tog en tår af den "Jeg er svær og gøre bange " sagde hun og så lidt tænkende på ham hun tog ølflasken med øl i og sætte den på lårt med fingerne rundt om og pillede lidt ved den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:41

Marcus smilte svagt igen og tænkte lidt.
"Er du sikker på du vil vide det?" spurgte han stille og så tænkende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:44

Hayley nikkede svagt på hovedet men tog ikke blikket fra ølen "Ja jeg er sikker" mumlede hun til ham selvom hun havde det som om hun skulle vide det fik det hende oså lidt til og ryste hun rystede lidt men holdte hurtigt op med det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:47

Marcus smilte svagt og hendes rysten.
"Øhm det lyder måske lidt mærkelig men.. jeg har været i helved i en måned" sagde han stille og så ventende på Hayleys reaktion og tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:51

Hayley var måløs hun sætte ølen og og lagde hænderne på boret
hun lagde hovedet oven på hænderne og sagde så "Hvad..Øøøhmm hvorfor" hun kiggede ikke på ham havede bare hovedet liggende på hænderne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 07:12

Marcus så tænkende på Hayley og bed sig i læben.
"Jeg gjorde noget meget dumt og min straf var fortjent" sagde han stille og så tænkende ud i luften
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 07:15

Hayley sukkede og sætte albulerne i bordert og sætte hage ned i den ene hånd
"Måske så fortjente jeg også komme der ned " hayley fik et trist ansigt udtryk
Og stirredere ud i luften
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 07:17

Marcus rystede på hovedet og tænkte.
"Du fortjener ikke at komme derned og jeg tror ikke at du har gjort noget så slemt som mig" sagde han stille og så tænkende ud i luften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 07:21

Hayley nikkede
"Det tror jeg jeg gør..Jeg to en pige på fem år og bankede hende med en jernstang hvor efter jeg hængte hende for at drakke hendes blod...For 100 år siden tog jeg min mor som var blevet engel og låste hende inde i min bil og efter en times tid hoppede jeg der ind og slog ....Jeg jeg slog min egen mor ihjel" hayley rystede let på hovedet og så hen på ham "Se jeg fortjener det"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Til fest, men ser ikke noget spændene
Tilbage til toppen 
Side 3 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Fest og farver noget med gang i den :P
» Jeg har ikke gjordt noget!
» Ikke noget specielt-Zean.
» Noget er ikke helt rigtigt her?! -Jameelah
» En hysterisk dæmon? Ikke noget kønt syn ~ Zean.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: