Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Til fest, men ser ikke noget spændene

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 03:16

Hayley smilede "Ja okay" hendes blik røg tilbage på Marcus
"Se der fik du ret igen" sagde hun smilende og kløede sin kind med den ene hånd og lød den falde ned på hendes skød
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 03:20

Marcus smilte og så tilbage på Hayley.
"Det var jo det jeg sagde" drillede han og grinte lidt.
"Hmm... hvordan blev du til vampyr, bidt? eller født?" spurgte han nysgerrigt og så tænkende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 03:26

Hayley bed sig let i læben og kiggede ham i øjene "Jeg var i byen og på vej hjem blev jeg over faldet min veninde kom løbende hun havde altid været så kold og så smuk" hayley holdte en lille pause enden hun forsætte "Hun kom læbende hurtiger end lynet hun spugte mig om jeg ville ha et andet liv og i det liv ville jeg ikke blive ælder men jeg skulle sig farvel til sol mit hjerte og tår jeg havde det så dårligt så jeg nikkede bare og hun sætte sine tænder i mig...Mere kan jeg ikke huske" hayley sukkede og kiggede stadig ham i øjene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 03:30

Marcus tænkte hendes historie lidt igennem og gøs lidt.
"Det lyder ihvertifald ikke rart, det lyder værer end at blive dæmon" sagde han og tænkte lidt over det, men smilte så svagt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 03:31

Hayley kiggede lidt på ham
"Hvordan blev du dæmon" sagde hun med et svagt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 03:41

Marcus tænkte lidt og trak så på skudleren.
"Det er lidt svært at forklare, når man når en hvis alder kommer man i en fase hvor kroppen bliver syg, man kan ikke særlig meget andet end at spise, du kan ikke bevæge dig særlig meget, jo måske lige flytte hovedet. Du oplever din krop forandre sig med sanserne og du mærker dine muskler vokse, så du spænder meget i kroppen og kan tit have krampe og det gør pænt nas, så efter en uges tid, så kan du gå igen, men du er aldrig den samme efter den fase, du kan jo mærke at du har bedre sanser og kan flere ting end almindelige mennesker. Men din hukommelse svigter også lidt efter den fase" forklarede han og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 03:46

Hayley nikkede og kiggede på ham med lidt stor øjene "Uhyggeligt på en måde" sagde hayley med en glød i stemmen hun kiggede lidt på ham og stoppede med og have store øjene hun kiggede rundt på de dansende mennesker og smilede svagt hun kiggede på ham igen "Hvor langtid har du været dæmon" sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 03:53

Marcus tænkte lidt og smilte så svagt.
"Jeg har sådan cirka været dæmon i 109 år, hvis man lægger det helle sammen self, hvad med dig? hvor lang tid har du været vampyr?" spurgte han nyserrigt og smilte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 03:58

Hayley smilede og kiggede ned på sine hænder hun lægnede sig tilbage i stolen og kiggede op på ham
"Jeg har været vampyr i 200 år i alt" hun smilede så på sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 04:03

"Wow det var lang tid og jeg følte mig gammel" grinte Marcus og smilte til Hayley.
"Det må da være ensomt at have levet i 200 år, fandt du helle tiden på noget at lave? eller hang du bare ud og ventede på at tiden gik?" spurgte han drillende og smilte igen,
Han havde jo selv følt sig ensom i de år han havde levet i, det var bare ikke noget han altid snakkede om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 04:06

Hayley sukkede "Jeg fik tiden til og gå med og være en bicht der slog folk ihjel...Men jeg har lært og styre mig" hayley kiggede trist ned på sine hænder og op på ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 04:18

Marcus nikkede og følte sig som en idiot lige nu.
"Undskyld jeg bragte det på banden, jeg glemte lige at det ikke var en engel eller en elver jeg snakkede med, øhm.. ja jeg har hørt at i skal lære at styre jer før i kan gå blandt andre mennesker igen, men i føler jer så også bedre tilpas med jer selv bagefter" sagde han stille og så på Hayley
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 04:25

Hayley sukkede "Det gør ikke noget..Men ja du ret igen" hun smilede til ham og slikkede sig over tænderne og smilede igen "Tænk vi vampyr har tænder der er skaber end en køkken kniv" hayley smilede og sukkede lydløst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 04:31

Marcus nikkede og smilte svagt.
"Ja det skulle man ikke tro, når man siger tænder så tænker man på noget der knækker let og ikke er særlig skarpe, det skal man bare ikke sige til jer fordi sådan er det slet ikke med jeres tænder" sagde han tænkende og så på Hayley
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 04:34

Hayley lo kort og tog en pege finger op på en af de skabeste tænder og hun trykkede finger lidt op og straks begyndte hun og blode hun suttede på sin finger og smilede "Det er jo lidt sygt" sagde hun med et lille smil og så op på Marcus
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 04:41

//Skal lige spise ^^ kommer igen//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 04:45

Okai
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 05:11

Marcus smilte svagt og rystede på hovedet.
"Det synes jeg ikke, det er en del af din natur" sagde han og smilte svagt, men så alligevel tænkende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 05:21

Hayley smilede "Ja det er dejligt" sagde hun smilene
Hun kiggede på sin finger "Men det er sjovt jeg har blod i mine år men inted til og køre det rundt" hun kiggede ned på sit bryst og sukkede lydløst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 05:27

Austin som havde været på klubben i et stykke tid, var på vej over til baren men blev skubbet ind i bordet som de sad ved af nogle som dansede "Urgh .. Av " han tog sig lidt til siden og så¨så på dem begge "Undskyld .. jeg " men droppede så den dårlige undskyldning og så lidt væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 05:28

Marcus så på drengen, han havde ikke nået at svare Hayley.
"Det gør ikke noget, her er lidt trængt ja" sagde han og smilte svagt og så derefter på Hayley igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 05:31

Hayley kiggede lidt på dem begge "Det er helt fint" sagde hun med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 05:32

Austin prøvede at mase sig vidre, men var alt for høflig til at skubbe til folk, han smilte lidt usikkert til dem og synes det var pinligt at han ikke rigtig kunne gå, nu hvor han lige var faldet ind i deres bord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 05:35

Hayley rejste sig og tog fat i hans arm og gik over til baren med ham og brestillte tre øl hun gav ham den ene og gik over til Marcus med den anden og en til sig selv hun sætte sig over for ham igen og smilede "Her"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 05:37

Marcus så ret forvirret rundt, men smilte så.
"Mange tak, men det behøvede virkelig ikke, jeg kunne selv have købt en" sagde han og smilte igen.
Men tog alligevel en tår af den, " man har jo sin høflighed" drillede han og stilte den igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Til fest, men ser ikke noget spændene
Tilbage til toppen 
Side 2 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Fest og farver noget med gang i den :P
» Jeg har ikke gjordt noget!
» Ikke noget specielt-Zean.
» Noget er ikke helt rigtigt her?! -Jameelah
» En hysterisk dæmon? Ikke noget kønt syn ~ Zean.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: