Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Til fest, men ser ikke noget spændene

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Icon_minitimeMan 05 Okt 2009, 03:10

Hayley sukkede og vidste ikke hvorfor hun gjorder det hun gjorder nu men hun lagde sin hånd på hans bryst og sætte sig op og længende sig ned til ham og kyssede ham blidt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Icon_minitimeMan 05 Okt 2009, 03:21

Marcus blev lidt overrasket over at Hayley kyssede ham, men gjorde ikke noget.
Han kyssede hende blidt igen og tog sin hånd der lå omme bag nakken, hen til hendes kind og nussede den blidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Icon_minitimeMan 05 Okt 2009, 03:25

Hayley kyssede ham igen og lagde sin hænder
I håret på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Icon_minitimeMan 05 Okt 2009, 03:28

Marcus havde virkelig lyst til at udvide kysset.
Men han turde ikke, fordi han var bange for at det ville ødelægge hans venskab til Hayley.
Så lige nu lod han hende styre kysset, han kyssede stadig blidt videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Icon_minitimeMan 05 Okt 2009, 03:50

Hayley lagde det ene ben over ham så hun sad på ham hun uvide kyssede lidt
Og lod hænderne glide rundt i hans hår
Hvor efter hun slap kysset og lagde sig ned ved siden af ham
"Ømmh undskyld jeg jeg " hun sukkede og kiggede op i lofted
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 03:52

Marcus fugtede sine læber og lå og så tænkende på hende.
"Det gør ikke noget" sagde han roligt og smilte svagt til hende.
Han så selv op i loftet og trak vejert meget dybt og lukkede kort øjnene for at tænke det lidt igennem, han havde ikke noget imod at hun havde kysset ham sådan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 03:59

Hayley bed sig blidt i underlæben
"Venner..Der kysser..Det lyder totalt underligt" hun sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 04:03

Marcus tænkte lidt og så derefter på Hayley.
" Det kan måske godt være at det er underligt, men jeg har ikke noget imod det, vi ved jo begge to at vi bare er venner og ikke mere" sagde hun stille og smilte derefter svagt.
Han tænkte derefter lidt over hvad han havde sagt og så op i loftet igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 04:04

Hun smilede og kiggede stadig op i lofted
"Ja" sagde hun glad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 04:11

Marcus smilte selv svagt og så på Hayley igen.
"Du finder sikkert også snart en du kan kysse meget bedre med end mig, jeg er heller ikke værd at samle på" sagde hun stille og rejste sig så han ikke lå ned på sengen mere, men istedet sad på senge kanten og tænkte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 04:13

Hayey stoppede med og smile og sætte sig op men hun kunne kun se hans ryg og hår
"Marcus,,Du kysser godt..Og hold op med og være så hård ved dig selv"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 04:22

Marcus tænkte lidt inden han vendte sig imod Hayley på sengen.
" Jeg sætter pris på det du siger men... det jeg siger om mig selv er bare sandheden, jeg vil jo ikke lyve med hvordan jeg er" sagde han roligt og så kort væk fra hende før han så tænkende på hende igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 04:28

Hayley trak på skulderne og lagde sig ned igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 04:51

"Desuden er det heller ikke særlig tit man ser 2 helt forskellige racer sammen med hinanden" sagde han lidt efter og tænkte lidt over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 04:52

Hayley bed sig blidt i læben
"Nej du har ret det ser man næsten aldrig"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 12 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Til fest, men ser ikke noget spændene
Tilbage til toppen 
Side 12 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 Lignende emner
-
» Fest og farver noget med gang i den :P
» Jeg har ikke gjordt noget!
» Ikke noget specielt-Zean.
» Noget er ikke helt rigtigt her?! -Jameelah
» En hysterisk dæmon? Ikke noget kønt syn ~ Zean.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: