Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Musik lige til hjerted - Wolfgang

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang Empty
IndlægEmne: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 05:40

Dato: 18. September
Dag: Lørdag
Tid: 22:30
Sted: The Reggie Club
Vejr: Støvregn
Årstid: Efterår
Omgivelser: Mange fulde mennesker,
Tøj: http://www.hushmoon.co.uk/images/catalog/AV93-SCHWARZ.jpg
Musik på clubben : https://www.youtube.com/watch?v=u0zs9Q_7KaU&NR=1

Hayley sad oppe i baren og havde lige danset med sine veninder , hendes veninder dansede stadig hun sad og pilled elidt ved sin øl og sad med ryggen til alt og kiggede bare ned bodert, og nynnede med på musikken og smilede svagt, sangen var jo vildt fed..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 00:42

wolfgang trådte ind i the reggie club, han lagde ikke helt mærke til noget for han var lidt i sine egne tanker og han havde blikket rettet ned mod jorden.
efter et kort stykke tid løftede han blikket og fik også øje på hayley.
han gik hen op bag hende, "Mhm, du ser da dejlig ud lige nu.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 00:48

Hayley grined elidt og snakkede med en ved siden af sig da der han kom ind, hun tog en tår af sin øl men satte den så på bodert og hørte en stemme hun kendte hun smilede lidt og vendte hovede tog kiggede op på ham
"Tak tak" sagde hun roligt med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 00:56

"nåh.. Savnet mig?" han smilte til hende og lagde kort sin hånd på hende's arm.
han så på hende og nussede kort hende's arm men tog så også sin hånd væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 00:58

Hayley smiled eog trak på skulderne, "Ved man jo aldri" drillede hun, Hayley kiggede lidt op og ned af ham, men tog så sin øl og tog en tår af den, "Mne jeg gætter på at du ahr savnet mig" hun drjede rundt på stolen så hun sad med front imod ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 01:09

"jeg ved du har savnet mig" han smilte til hende,
"jah, lidt meget lidt." han så på hende, det var en løgn..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 01:11

Hayley grinede lidt, "Så det ved du" hun smilede stort, "Du lyver" hun kiggede på ham med et smil
"Du har jo savnet mig helt vildt" hun grinede lidt af ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 01:17

han smilte lidt og var tavs i noget tid.
"neej jeg lyver ikke, jeg kan se det på dig.'"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 01:25

"Jo du gør" hun smilede stort og sødt til ham, "Så du kan se det på mig....hmmm" sagde hun drillene
og lagde armene over kors, "Så det kan du" hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 01:30

"jah det kan jeg, det faktisk en gave jeg født med." han smilte lidt imens han så på hende.
han nussede ubevidst kort hende's hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 02:06

Hun nikked eog havde et smil på læberne, "Right" hun smilede drillene til ham
"Se du har savnet mig" hun kiggede ned på ders hænder, "Det ville du ikke haft gjort vis du ikke savnet mig" hun
kiggede op på ham og smilede stort til ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 02:56

"hm.." sagde han bare og smilte tilbage til hende.
"måske, måske ikke" han slap hende's hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 03:05

Hun smilede og lagde sin hånd på sit skød og løftede det ene øjenbryn imens hun så påham "Det har du" sagde hun med et roligt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 04:06

"jah måske?" han smilte lidt til hende og kløede sig i nakken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 04:08

"Jeg ved du har" sagde hun med et smil og vendte sig om på stolen og tog sin øl, hun duftede til den for hun kunn dufte cis nogle havde butted noget ned i den men det var der ikke så hun tog en tår af den og lægnede sig klidt ind over bar bodert..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 05:54

"hm, okau" han smilte til hende og satte sig ned ved siden af hende.
"men hvordan har du det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 05:57

"Fint" sagde hun roligt og smilede svagt hun kiggede hen på ham med rolige øjne
"Hvad med ig" spugerte hun og ket svagt smil spredte sig på hendes læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 23:29

haan så på hende "hm, Fint"

han kløede sig i nakken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 23:31

"Godt" hun smilede til ham og drak så resten af ølen og kiggede på ham
"Hvad render du så og laver" spugerte hun og ryggede sig tætter på ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 23:39

"hm, ikke så meget, altså, har ikke et job eller noget for tiden.."
han så lidt smilende på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 23:42

"Er det ikke kedeligt?" spugerte hun, hun havde jo selv to job og ville ikke kunne undvære dem
hun smilede tilbage til ham, og nynnede lidt med på sangen der kørte ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 23:47

han trak på skulderene,
"det ved jeg ikke helt" han smilte kort til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 00:10

Hun smilede til ham og lagde en arm om hans nakke "Jeg ville ikke kunne leve uden mine job" hun kørte en hånd
igennem sit hår og smilede roligt ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 01:52

"hm," han smilte til hende, "vil du med ud og danse?" han så hende i øjnene og kiggede kort ud på dansegulvet men vendte så blikket mod hende igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 02:01

"Altid" hayley hoppede nærmest op af stolen
hun smilede til ham og tog hurtigt fat i hans hånd og rev ham med ud og danse..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Musik lige til hjerted - Wolfgang Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Musik lige til hjerted - Wolfgang
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Markus-wolfgang--privat...HJÆLP MIG!!!
» Musik.. :D
» Musik i kirken
» musik i skoven
» Elsker Musik!! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: