Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Musik lige til hjerted - Wolfgang

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 02:57

Hayley åbnede øjne og kiggede op på ham. hendes øjne var triste og fuld med smerte. men hun var jo
stadig langt væk begrund af stofferne."Hvad er der?" spugerte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 01:17

han tog sit tøj på og rystede på hovedet.
så ikke på hende mere men fortsatte med at tage sit tøj på.


//kan du ikke lige skrive til mig på mobil ?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 01:32

Hayley bed sig i læben og satte sig op og tog sit tøj på i vampyr faart hun tog så fat i ham
og hev ham over til vægen, og pressede ham blidt op af dem. men hun havde fat på ham så han ikke kunne rykke sig
"Hvad er der galt, jeg slipper dig ikke før du siger det" hun kiggede alvorligt på ham


//Jov xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 06:36

"det lige meget." han så på hende,
og prøvede at rykke sig fri, dog uden virkning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 06:43

Hayley kiggede på ham og holdte ham stadig fat men slap ham så
"Du hader mig ikke snadt" hun rystede på hovedet og gik hen til sengen og satte sig ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 06:56

"neeij," han så på hende mens hun gik hen og satte sig på sengen.
"men jeg kan ikke lige hvad du gør."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 06:59

"Nej det ved jeg godt du ikke kan..men forhelvd..sådan er det bare" hun bed sig i læben
og kiggede ned i gulvet og bed sig nu hårdt i læben..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 07:15

"måske har du ret, kan du huske hvaad du forslog før deres død?" han lagde hovedet på skrå.
"jeg skal måske bare lade vær med at se dig.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 07:20

"Nej det kan jeg ikke huske..måske det vælger du selv" hun rystede på hovedet
Wolfgang var en af hendes bedste venner men hun ville ikke stoppe ham
vis han ikek kunne lide hende mere jamen så var det bare sådan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 00:18

han så på hende i noget tid.
"hm.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 00:26

Hun kiggede bare ned i gulvet og bed sig hårdt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 19:51

"hayley .. det måske dumt, jeg er en varulv og du er vampyr.. men forhelvede... jeg elsker dig, og det piner mig at se dig såen.." han så ikke på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 22:10

"Det er meget forkert..Wolfgang..jeg ved ikke hvad jeg skal sige..det er spild af tid at du elsker en der prøver og begå selvmord..du fortjener beder..det gøær mig meget ondt det jeg sidder og siger..men jeg elsker dig..du skal have beder.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 20:58

han var tavs i noget tid "jah måske men jeg kan jo ikke bare lade vær med at elske dig ?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 21:05

"Nej men det må du øve dig på" sagde hun meget stille, men han kunne godt høre det, hun sank en klumb..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 06:49

"så siger vi det" han rystede kort på hovedet og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 07:50

"Wolfgang du vil jo ikke engang prøve" hun sukkede dybtog rystede selv på hovedet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 19:13

"hm," var det eneste han kunne sige, for hun havde jo ret..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 20:55

Hayley sukkede hun rejste sig og gik hen til ham, hun lagde armene om ham i et kærligt kram..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 21:15

han gengældte kort krammet efter noget tid og lagde armene om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 21:17

Hun lagde hovedet på hans bryst og lukkede øjne i og nussede ham svagt på ryggen, men stadig så han kunne mærke det..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 00:35

han så ned på hende og der var en tavs mine over ham,
han så på hende i noget tid uden at fjerne blikket fra hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 02:37

Hayley var helt stille hun nussede ham vider på ryggen og mærkede han kiggede på hende
men sagde stadig ikke noget ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 02:10

"jeg ville ønske du holdte op med at tage stoffer men.." sagde han og så fortsat på hende.
"jeg vil give dig alt den tid du får brug for .."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 02:51

Hayley bed sig i læben og kiggede op på ham, "Tak...men jeg ved ikke.. om jeg nogle sinde vil stoppe med og tag stoffer" sagde hun og kiggede undskyldene på ham ..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik lige til hjerted - Wolfgang   Musik lige til hjerted - Wolfgang - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Musik lige til hjerted - Wolfgang
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Markus-wolfgang--privat...HJÆLP MIG!!!
» Musik.. :D
» Musik i kirken
» musik i skoven
» Elsker Musik!! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: