The Lost World - Who writes the story? |
|
| Alle hader karma .. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alle hader karma .. Ons 12 Maj 2010, 01:51 | |
| Caden kiggede usikkert nedad. De var på vej ind på et emne der var en smule farligt for dem begge. "Altså" begyndte han men tav så. For hva skulle han sige? At det var okay at dræbe dyr? Det ville han jo nok ikke blive så glad for at høre. Så han tog den aller nemmeste udvej og undgik helt emnet. "Du kan rigtig godt lide dyr ikke?" spurgte han for at lede dem væk fra emnet eller i hvert fald vinde tid nok til at have et godt svar parat.
//Sorry det ikke er så langt O.o' krea is missing^^'// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alle hader karma .. Tors 13 Maj 2010, 03:55 | |
| David bed sig stille i læben og brød sig egentlig ikke meget om emnet, da han vidste han kunne blive meget bange for det. han træk på skuldrende "mmh...jo jeg kan rigtig godt lide dyr" sagde han stille og nikkede lidt imens. han kunne godt lide at Caden prøvede at komme væk fra emnet, for det var ikke noget han havde lyst til at snakke om. da det gjorde ham en smule trist til mode og derfor ville han godt snakke om noget andet.
//går nok ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alle hader karma .. Man 17 Maj 2010, 04:56 | |
| //så kom jeg på igen :O//
Caden smilte af David, glad for at det var lykkedes ham at komme over på et sikrere emne. "Jeg kna også godt lide dyr." forklarede han og snoede en lock blåt hår rundt om sin pegefinger med et distanceret udtryk. "Jeg har en stor kat der hedder Ares." *Og når jeg siger stor mener jeg jaguar stor* tilføjede han mentalt og blev pludselig mindet om at han skulle købe kød hjem til hende. Af en eller anden årsag spyttede hun kattemaden i hovedet på Caden igen med et fnys og så på ham som for at sige det-her-kan-du-ikke-mene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alle hader karma .. Tirs 18 Maj 2010, 02:38 | |
| David smilte lidt, da Caden smilte og elskede virkelig at se Cadens smil "de er også dejlige" sagde han og betragtede lidt hans legen med håret. han så lidt op på loftet og tænkte over det han sagde "en kat ved ned Ares...den vil jeg virkelig gerne se" sagde han og så på ham med et uskyldigt, barnligt blik. han var meget hurtigt blevet glad igen, da han virkelig elskede at snakke om hvor søde dyr kunne være. da dyr betød meget fort ham især hans hund. han kløede sig lidt i håret og tænkte over hvor stor stor nu kunne være.
//yey x3 hvor har du været?// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alle hader karma .. Tirs 18 Maj 2010, 03:36 | |
| //Har været optaget med min fotografering og en novelle jeg er igang med (og skole men det er jo ikke vigtigt vel? xD)//
Caden smilte og nikkede. "Det må du da gerne" sagde han let og slap grebet om sin hårlock. Han følte sig en smule hyper og havde ret svært ved at side stille. Han trommede med fingrene mod hans sorte jeans. "Hey, lad os lave noget!" foreslog han, da dét at sidde ned var alt for... ikke-bevægende.
//sorry krea er lidt død O.o// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alle hader karma .. Tirs 18 Maj 2010, 04:15 | |
| //aaah nice nok ^^//
David klappede lidt i hænderne af glæder "lyder godt" sagde han glad og smilte stort. han så lidt på hans fingre og tænkte over det han sagde "hmm..jo men hvad" sagde han og rejse sig op. han gik lidt tænksomt rundt og prøvede at komme på noget de kunne lave. han så lidt rundt i håb om at få en idé om hvad de kunne lave, men han fik ikke rigtig nogen idé
//gjorde min også --'// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Alle hader karma .. | |
| |
| | | | Alle hader karma .. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|
|