|
| Kedsomhed - Theo | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Søn 23 Maj 2010, 10:13 | |
| Han så lidt på hende, og blev lidt forskrækket da hun kollapsede på ham. Han lagde armene om hende, og skulle til at spørge om hun var okay da hun sagde noget. "Mmm.. men alligevel.." mumlede han og sukkede. Han så lidt på loftet, og endte så blikket tilvage på hende igen "okay det var godt.." sagde han stille og lidt mere beroliget. Han nussede hende forsigtigt på ryggen "så lidt, det var jo rigtigt" sagde han og smilede svagt. Han tog en dyb indånding og lå stille. Han vidste godt at han ikke skulle spørge om hun var okay, selvom han havde trang til det hele tiden, da han var bange for at hun virkelig var blevet såret, eller havde ondt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Søn 23 Maj 2010, 18:05 | |
| Fie smilte lidt prøvende til ham, så han ikke var så nervøs over hvordan hun havde det. "Det er ikke så slemt"sagde hun, og bed sig i læben. Hun løj, hendes krop gjorde stadig ondt, og det skræmmede hende lidt at han kunne påføre så meget smerte uden at gøre noget. Hun var glad for at kunne mærke hans arme om sig igen, det beroligede hende lidt. Hun undrede sig lidt over hvorfor hun ikke var bange for ham efter at de havde set hinanden i øjnene. Normalt ville det have skræmt stemmen ud af hende, men ikke nu. Måske var det fordi hun vidste at han ikke villle gøre hende noget? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Søn 23 Maj 2010, 22:55 | |
| Theo så på hende og smilede lidt tilbage, og det beroligede ham lidt at hun smilte. "Okay det er godt.. det går nok over om lidt" sagde han, og betragtede hende lidt for at finde tegn på om hun nu havde det fint nok, men han fandt ikke noget besynderligt, eller bemærkelses værdigt der ikke havde været der før. Hun lignede sig selv, heldigvis. Han strøg hende blidt ned over ryggen, for at få hende til at føle sig vedre tilpas det kunne være at det jog smerten væk fra hendes krop. Han så kort op i loftet "det er ikke så tit jeg ser folks øjne, så det er en ret sjælden oplevelse for mig.." sagde han stille, og så på hende igen. "Så jeg vil gerne sige tak til dig også" sagde han og smilede lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tirs 25 Maj 2010, 00:14 | |
| Fie smilte lidt til ham, og begyndte langsomt at slappe af i sin krop igen. Det beroligede hende at han havde armene om hende. Smernet var ved at tage helt af, så hendes nerver var også begyndt at slappe af igen. Hun bed sig i læben, og lyttede til ham. "hmm, så lidt"sagde hun og smilte til ham. "Det må være en meget irriterende envne at havde nogle gange"sagde hun stille, efter at havde tænkt over det i et stykke tid. Hun slap han trøje helt, og rykkede sine hænder op ved hans brystkasse, så hun kunne hvile sin hage på dem, så det ikke gjorde ondt på ham. Hun lukkede øjenne helt i lidt, men åbnede dem så igen, og betragtede lidt hans ansigt, uden at se ham i øjnene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tirs 25 Maj 2010, 00:33 | |
| Theo så på hende og smilede tilbage, og lyttede til hendes åndedræt. Han holdt blidt om hende med den ene arm, og nussede hende beroligende på ryggen imens. "Ja den kan godt være irriterende når man ønsker at lære andre at kende.. øjnene er sjælens spejl, og der irriterer mig lidt ikke at kunne se netop dem" sagde han, og trak lidt på skuldrene "men sådan er det, jeg har vænnet mig til det." sagde han stille, og så på hende med et lille smil. Han smilede lidt af hendes afslappede liggemåde, men lod hende bare rykke rundt som hun ville. Han slappede af og lukkede kort sine øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tirs 25 Maj 2010, 00:49 | |
| Fie bed sig i læben, og forstod ham godt, det måtte være meget irriterende for ham, men livet var bare ikke fair. hun lukkede igen øjnene, og slappede af. "Men du har set mine øjne"sagd ehun glad, og smilte roligt imens hun havde lukkede øjne. Hun nød hans nussen, og slappede roligt af. Hun rykkede sig lidt mere op på ham, og smilte glad. "Hmm, bare skrub mig ned hvis jeg bliver for belastende for dig, eller for tung"sagde hun stille, og smilte. Hun var slet ikke tung, det hun havde haft spiseforstyrelse som menneske og der for vejede hun kun 35 kg, hvilket kunne havde kostet hende livet som menneske? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tirs 25 Maj 2010, 01:04 | |
| Theo så på hende, og smilede lidt af det hun sagde "ja det har jeg, og det er jeg glad for" sagde han, og nussede hende på ryggen. Han så lidt på hendes øjenlåg, og kunne stadig se hendes grønne øjne for sig igen. Han grinede lidt da hun rykkede sig længere op på ham "det kunne jeg ikke finde på, men det kilder altså lidt når du rykker rundt" sagde han og smilede skævt. Han rystede kort på hovedet "tung er du ikke" sagde han roligt, men han vidste heller ikke rigtigt hvad normalvægten på en vampyr var, eller på en vampyrpige, for der var nok forskel på vægten på de forskellige køn. Han så lidt på hendes mere afslappede ansigt, og var glad for at hun var faldet lidt til ro igen, og det betød nok også at hun ikke havde ondt mere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tirs 25 Maj 2010, 02:56 | |
| Fie smilte, og nød hans nussen. Hun bed sig i læben, og grinede lidt. "Kilder det?"sagde hun stille, med en drillende undertone. Hun smilte skævt, og åbnede sine øjne. Hun grinede lidt over det han sagde med at det kildede. Hun tænkte lidt over det, og hun skulle rille ham lidt for at han kunne få noget andet at tænke på. hun bed sig i læben, og satte sig på. "Så du er kilden var?"grinede hun og begyndte at kilde ham på maven, og i siderne. Hun grinede glad, og smilte stort til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 26 Maj 2010, 00:38 | |
| Theo så på hende "ja det kilder en lille smule" sagde han, og hørte hendes undertonge, og kneb sine øjne sammen til smalle sprækker og så på hende "jeg vil ikke vide hvad du tænker" sagde han, og smilede lidt. Det gav et ryk i ham da hun begyndte at kilde ham "nej, nej jeg er ikke lad være!" sagde han, og grinede og forsøgte at få hende til at holde op. Han hadede at blive kildet, det var mere eller midnre hans store svaghed, han var mega kilden. Dog mest på ryggen, og i siderne. Han vred sig lidt, og smilede mens han forsøgte at få hende til at holde op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 26 Maj 2010, 03:54 | |
| Fie grinede glad, og smilte til ham. Hun stoppede dog hurtigt med at kilde ham. "Undskyld"sagde hun stille, og smilte til ham. Hun kyssede ham blidt på kinden, og smilte til ham. "Undskyld"sagde hun og smilte glad. Hun lagde sig igen til rette og prøvede at gøre det så det ikke kildede. Hun smilte til ham, og lukkede øjnene. Hun var meget glad for Theo. Hun sukkede stille, og smilte roligt. Hendes ansigt blev stille og roligt igen imens hun slappede af. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 26 Maj 2010, 04:00 | |
| Theo så på hende og smilede "det er iorden, du må bare ikke kilde mig!" sagde han hurtigt, hvis hun nu skulle finde på at kilde ham igen. Han nød kysset, og rødmede svagt, men fik det hurtigt til at gå væk. "Det er okay" sagde han med et lille grin, og lod hende ligge sig til rette igen, og betragtede hendes afslappede ansigt, og udtryk. Han lagde sin hånd på hendes hår, og lagde nakken tilbage mod armstøtten, og smilede "jeg er meget kilden, men det er min hemmelighed, og så bliver du altså nødt til at holde den hemmelig" sagde han overdramatisk, og smilede skævt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 26 Maj 2010, 05:07 | |
| Fie smilte til ham, og nussede blidt hans kind. Hun nikkede, og grinede lidt. "Den vil aldrig komme ud"sagde hun, og smilte til ham. Hun kyssede ham igen blidt på kinden, "Aldrig"hviskede hun, og grinede så lidtt. Hun satte sig op, lod sig dumpe ned i sofan ved hans side. "Hmm, nu syntes jeg at jev blev lidt for tung for dig"sagde hun og smilte barnligt til ham. Hun grinede lidt, og lænede sig ind mod ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 26 Maj 2010, 06:02 | |
| Theo så på hende og smilede lidt "tak jeg stoler på dig" sagde han og smilede skævt. Han nød kysset, men det gjorde ham stadig lidt forlegen. "Tak" hviskede han tilbage, og smilede varmt til hende. Han satte sig lidt op da hun satte sig op, og placerede sig ved siden af ham. "For tung?! Laver du sjov?" spurgte han drillende og prikkede hende drillende i siden. Han lod hende læne sig op ad ham, og smilede lidt af det, han rakte ud og tog hendes hånd mellem sine, og så lidt på den, og nussede den svagt med tommelfingeren. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 26 Maj 2010, 06:16 | |
| Fie smilte glad, og så på ham. "Hmm, det er jeg glad for at du gør, for jeg stoler også på dig"sagde hun stille, og smilte sødt til ham. Hun bed sig i læben, og grinede lidt. "Hallo, jeg er altså tung, har du ikke set min mave endnu var?"sagde hun drillende, og pustede sig op så hendes mave blev.. - Ja lidt rund? Hun smilte til ham, og prikkede ham på næsen med sin frie hånd. "Ej, jeg driller dig"sagde hun og smilte glad og varmt til ham. Hun nød hans nussen, og lukkede øjenne lidt i. hun bed sig i læben, og nød hans selskab. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 26 Maj 2010, 07:00 | |
| Theo så på hende og smilede stort "det er jeg glad for" sagde han med et lille grin. "Vil du da lade være" sagde han drillende og så på hendes mave "aj din kegle, jeg er nok den af os to der er tykkest" sagde han så og smilede skævt "Jeg ved godt du driller" sagde han og rynkede på næsen da hun trykkede på den. Han vendte blikket mod hendes hånd igen og granskede den med øjnene og nussede den blidt, med sine varme hænder. "Jeg syntes stadig det er imponerende at du har nået din E-rang på to år" sagde han og smilede om til hende "jeg er...A rang tror jeg nok" sagde han og smilede lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 26 Maj 2010, 07:07 | |
| Fie grinede glad, og rystede på hovedet. "Nej jeg vil da ej, jeg er fed og du er.... Buddah! Min gud"drillede hun, og prikkede ham på maven. Hun smilte til ham, og blev lidt forlegen over det han sagde med hendes rang. Hun bed sig i læben, og så ned på deres hænder. "Du gør mig forlegen"sagde hun stille, og så stadig på deres hænder. Hun vidste at hvis hun havde kunne så havde hun været helt rød i hovedet. "Jeg er bare lærenem, mere er der ikke i det"sagde hun stille, og smilte lidt til ham. Hun lagde sin hånd på hans, og nussede så blidt hans hænder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 26 Maj 2010, 07:42 | |
| Theo smilede skævt og grinede af det hun sagde "iih guder.." mumlede han og himlede med øjnene. Theo var fint tilfreds med hvordan han så ud, men tyk det var han i hvertfald ikke, det dyrkede han for meget kickboxning til. Det var ret god motion, måtte han indrømme, han havde tabt en hel del selvom han faktisk forsægte at tage på, men han havde højt stofskifte så han kunne spise fem plader marabou og det ville ikke påvirke ham synderligt. Han så på hende "undskyld" sagde han stille, og gav hendes hænder et blidt klem. Han gav hende et lille kys i tindingen og smilede venligt "det er godt at være lærenem, så behøver man ikke have tingene forklaret tredive gange" sagde han og smilede skævt. Han nød hendes nussen af hans hænder og så lidt ned på dem, så hans pandehår skyggede for hans øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tors 27 Maj 2010, 02:12 | |
| Fie smilte lidt, og så på ham. "Hmm, min Buddah"sagde hun drillende, og grinede lidt. Hun vidste godt at han ikke var for tyk, det havde hun let kunne mærke da hun krammede ham. Hun kunne ikke tage på, da hun ville forblive sådan resten af sit liv på grund af hendes forvandling, hun var både glad og irriteret over det, da hun fav for tynd. Hun smilte til ham da han sagde undskyld til hende. "Det er okay"sagde hun stille, og nød kysset selv om at det kom lidt bag på hende. hun så lidt på deres hænder, imens hun lyttede til ham. "mmh, det er det, men det er ikke alle der forstår det"sagde hun og bed sig i læben. Hun blev ved blidt at nusse hans hænder, imens hun roligt og glad smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tors 27 Maj 2010, 04:03 | |
| Theo så på hende og smilede "Jeg er altså ikke nogen buddha, jeg er slet ikke rolig nok til at finde indre ro, skabe fred og sådan noget" sagde han med en grimasse, og grinede lidt. Han lagde armene om hende da hun krammede ham, og duftede lidt til hendes hår og smilede. Han var lidt bekymret over at hun var så tynd, men hun havde det jo fint nok, så han skulle nok bare glemme det. Han smilede lidt og så på hende "okay det er godt" sagde han og nød hendes nussen, og lukkede sine øjne på klem da det var lige før han blev sagelig af det. Han bed sig lidt i læben, og tænkte lidt, mens han så ud i luften, men vendte så blikket ned på hende og smilede let. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tors 27 Maj 2010, 04:18 | |
| Fie smilte lidt over det han sagde, "Jamen.... Er du så ikke min buddah?"spurgte hun drillende med en barnligstemme. Hun blev ved med at nusse hans hænder, imens hun roligt lyttede til ham. "Du nyder det rigtig nok meget var?"sagde hun drillende, og så på ham. Han så så glad og rolig ud, hun huskede hans stemme da han havde skramt menneskerne ind til siden da de var på vej hjem. Hun bed sig kort i læben, og gøs ved tanken om at høre ham sådan igen. Hun stoppede kort med at nusse hans hænder, da hun strøg noget hår væk fra sine øjne. Men hun genoptog igen sin nussen efter. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tors 27 Maj 2010, 04:57 | |
| Theo så på hende, og syntes hun lød helt skuffet. Han sukkede tungt og nikkede så "okay okay... men så kun denne her ene gang, sagde han og smilede lidt. Han nød hendes nussen af hans hænder "det er dejligt" sagde han med et flovt smil, og så lidt på hende. Han nåede lige akkuratlige at vende blikket ned, inden han så hende i øjnene. Han sank stille, det havde været tæt på, og han måtte tage at være mere forsigtig. Han så på hende da hun stoppede med at nusse hans hænder, og smilede lidt "Du har langt pandehår" sagde han drillende, og nød at hun begyndte at nusse hans hænder igen. Han gav hendes hænder et blidt klem, og betragtede hendes ansigt lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tors 27 Maj 2010, 06:29 | |
| Fie smilte glad, og grinede. "Weeee, Buddah"sagde hun igen barnligt, hun tarv så og imens hun smilte. Men der gik ikke lang tid før hun brød ud i grin. Hun smilte glad over det han sagde, "Dejligt"sagde hun stille, og smilte til ham. Hun lukkede øjnen, og lænede sig ind til ham igen. Hun lyttede tl hans stemme, og nikkede. "Ja, det har jeg"sagde hun og smilte skævt. "Men det har du også"sagde hun drillende. Hun stoppede igen med at nusse ham, dennegang strøg hun sig hånd igennem hans hår og smilte. "Meget langt pandehår"sagde hun drillende, men begyndte så igen at nusse hans hænder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tors 27 Maj 2010, 06:37 | |
| Theo grinede lidt af det, og sukkede opgivende "du er en smule tosset, vidste du godt det?" spurgte han drillende, og lagde hovedet på skrå og betragtede hende lidt. Han holdt hende lidt tættere ind til sig, og smilede skævt "men det er hele mit hår der er langt... eller.. lidt langt, eller.. pjusket langt" sagde han, og kunne ikke rigtig finde en god forklaring på sit hår, det var.. hår. Han nød da hun strøg sin hånd gennem hans hår, og smilede muntert "meeeget langt" sagde han og gjorde sig lidt skiløjet, og nød hendes nussen af hans hænder. Han pustede hende kort i hovedet, og smilede drillende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tors 27 Maj 2010, 06:44 | |
| Fie smilte og nikkede. "Ja, men nogle skal jo være tossede"sagde hun drillende, og smilte. Hun grinede lidt over han underlige forklarning af sit hår. "Det er pænt"sagde hun og smilte, hun grinede lidt da en enkel tot havde bestemt sig for at stå op efter hun havde strøget sin hånd igennem hans hår. Hun grinede lidt over dat, men smilede så bare til ham. Hun skar ansigt da han spustede hende i håret. "Hov hov du, stop lige med at ødelægge mit smukke hår, eller så kilder jeg dig nemlig"sagde hun, og smilte bestemt. Hun grinede lidt af sig selv, og blev ved med at nusse hans hænder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tors 27 Maj 2010, 07:46 | |
| Theo så på hende, og smilede skævt "ja men du er også et godt bud" sagde han drillende, og gjorde det tydeligt at han drillede hende. Han så kort op på sit hår, eller de ender af det han lige kunne ane, og så det hår der hang ham ned i øjnene "tak, jeg kan i hvertfald leve med det.. dit er også ret smukt, jeg elsker det blå i dit pandehår" sagde han eintusiastisk, og pustede til hendes pandehår, og smilede skævt. "Åh nej!" udbrød han forskrækket, og grinede lidt "ikke kilde mig" bad han og smilede lidt. Han blev dog siddene med armene om hende selvom det var vovet når hun lige havde truet med at kilde ham "hvad.. er du ikke kilden?" spurgte han pludselig, og smilede drilsk. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo | |
| |
| | | | Kedsomhed - Theo | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|