Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Kedsomhed - Theo

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Kedsomhed - Theo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 4 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010, 05:39

"Så skal jeg nok skærpe min opmærksomhed noget mere" sagde han og smilede drillende. Han sad stille, og roligt med benene mod sin mave og tænkte lidt. Han så på hende "Nej så ved du jo præcis hvad du skal have i størrelse" sagde han roligt, og tegnede lidt med fingeren på sit knæ "jeg glemmer det altid så jeg skal altid stå i butikken og prøve på at kigge mig selv i nakken, fordi jeg har glemt hvilken trøje størrelse jeg bruger" han grinede lidt. Han kunne godt se hun ikke var særlig høj, men det var han jo heller ikke rigtig selv så han havde det okay med det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 4 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010, 06:00

Fie grinede lidt, og nikkede. "Ja, det er ikke så svært at huske"sagde hun stille, og smilte. "Undskyld, men gør det noget hvis jeg krammer dig?"spurgte hun forsigtigt, og så på ham. Hun vidste godt at det var et mærkeligt spørgsmål, men hun havde før oplevet at hun var blevet skubbet væk, eller slået. Så hun havde bestemt sig for at hun ville være på den sikre side. Hendes øjne blev ved ham i et lille stykke tid, men geld så ned på gulvet. Hun lænede sig tilbage i lænestolen, og prøvede på at få sine nerver til at slappe lidt af, hvilket var svært.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 4 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010, 06:03

Han så på hende og smilede. Han blev lidt overrasket af hendes spørgsmål, men nikkede så langsomt. Han kunne ikke huske sidste gang han havde krammet nogen "det må du godt.." han tog sine ben væk fra sin mave. Sidst han havde fået et kram, måtte være da han sagde farvel til sin søster, det fik hans mave til at krumme sig sammen i en hård klump, og han sank stille. Han tøvede, skulle han rejse sig eller kom hun over til ham, men han blev siddene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 4 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010, 06:07

Fie bed sig i læben, og men smilte så glad over hans svar. Hun rejste sig, og gik hen til ham i sofaen. Hun satte sig ved siden af ham og lagde armene om ham i et kram. Man kunne dog stadig mærke på hande at hun var meget forsigtig, og helst ikke ville skubbes væk. Hun følte sig mest tryg nå hun blev krammet, da det virkede beskyttende på en eller anden underlig måde, men hun elskede dog bae kram i det hele taget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 4 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010, 06:11

Han betragtede hendes bevægelser fra da hun rejste sig til hun satte sig ved ham. Han satte sig så hun kunne komme til at give han et kram. Han mærkede hendes arme omkring sig, og mærkede en underlig fornemmelse i maven. Han lagde armene om hende, og krammede hende tilbage. Han mærkede den underlige fornemmelse, og noget varmt i øjnene. Han skyndte sig at kvæle tårerne ved at lukke sine øjne hårdt i.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 4 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010, 06:18

Fie bed sig i læben, og lukkede øjnene i kort imens hun smilte lidt over det behagelige kram. Hunslap dog langsomt krammet, da hun ikke helt vidste om det var iorden at blive ved eller ej. Hun åbnede hurtigt øjnene, og bed sig i læben. "Er du helt okay?"spurgte hun, og hun stille da hun syntes han havde virket anspændt. Hun lænede sig tilbage i sofaen, og gad ikke gå tilbage til lænestolen igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 4 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010, 06:25

Theo krammede med så længe det varede, og han nød det for det var rart. Han mærkede hun slap krammet, og han slap hende forsigtigt dog ikke fordi han havde lyst. Han så på hende "ja jeg har det fint.. det var bare længe siden jeg har fået et kram." sagde han stille, og kløede sig forlegent i nakken. Han var glad for hun blev siddene i sofaen, det fik afkræftet hans teori om at det var hans skyld at hun stoppede krammet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 4 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010, 06:31

Fie så på ham, og smilte lidt til ham. "Okay.. Hmm jeg krammer tit dem jeg kender"mumlede hun, og så lidt tænkende ned. "Der er sikkert ikke så mange af mine venner der savner at blive krammet"sagde hun kort, og grinede lavt af det. Hun så på ham, og smilte lidt. Hun trak benene op til sig i sofaen, og satte sig på knæ i sofaen. Hun var ikke helt sikker på hvorfor, men så følte hun sig høj?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 4 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010, 06:41

"Jeg krammer aldrig folk... dog mest fordi jeg ikke tænker over det, og de krammer ikke mig nok mest fordi de er bange for mig" mumlede han. "Eller sådan plejer det i hvertfald at være, det var en meget god ting det med at spørge folk om man måtte.. men du må i hvertfald gerne kramme mig hvis du har lyst det har du fuld tilladelse til" sagde han og smilede glad. Han sad ellers helt stille, glippede engang imellem søvnigt med øjnene. "Jeg syntes du er rar" sagde han stille "jeg føler mig godt tilpas i dit selvskab" sagde han og bed sig lidt i læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 4 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010, 06:46

fie smilte, og lyttede roligt til ham. Hun havde ikke tænkt sig at afbryde han eller noget. "Jeg er ikke bange for dig mere"sagde hun, og smilte til ham. Hun kunne godt lide hans selskab, da han var hyggelig at snakke med og han ikke var ked af det hele tiden. hun bed sig kort i læben, og smilte. "Jeg må godt kramme ham, jeg må godt kramme ham"sgade hun og grinede lidt over det. "Jeg kan også lide dit selskab nu hvor jeg ikke længere er bange for dig eller noget"sagde hun og smilte. Hun bed sig kort i læben, og lænede sig hen til ham og krammede ham igen, hun skulle lige afprøve om hun faktisk godt måtte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 4 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010, 06:51

Theo smilede stille "det er da altid noget, jeg er heller ikke så farlig...kun nogengange" sagde han drillende. Han sad stille og så på hende og grinede da hun sagde det med, at hun måtte kramme ham. "Mmm det er godt, så er jeg ikke helt kedelig" sagde han med et smil. Han blev overrasket da hun krammede ham, men denne gang smilede han bare og lagde armene om hende og krammede hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 4 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010, 06:56

Fie smilte og lukkede øjnene. Hun lænede sig lidt ind mod ham, og bed sig i læben. "Jeg elsker kram"sagde hun stille, og smilte imens hun stadig havde armene om ham. Hun ville faktisk helst ikke slippe ham, men hunvidste at hun på et tidspunkt måtte tage sig sammen og stoppe krammet, da det jo kunne være at han måske blev sur på hende eller noget i den retning.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 4 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010, 07:01

William sad bare og holdt om Fie. Og han nikkede da hun sagde det med at hun elskede kram "det forstår jeg godt, det må også være noget man bliver helt afhængig af" sagde han stille. Han slap hende i hvertfald ikke, han lukkede bare øjnene og krammede hende. Han var stille, overvejede kort hvad klokken kunne være, men kom fra det igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 4 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010, 07:09

Fie smilte, og grinede kort over det han sagde. "Jeg er afhængig"sagde hun stille, og smilte. Hun kunne godt lide krammet, hun følte sig tryg i hans arme, og det fik hendes nerver til at slappe lidt mere af. Hun sukkede kort, og smilte. Hun stoppede med at trække vejret da det nogle gange fik hende til at slappe mere af, og fordi det ikke var noget hun behøvede som vampyr.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 4 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010, 07:21

Theo sad bare stille med hende i sine arme. Han lukkede sine øjne og slappede af. Han smilede da hun sagde at hun var afhængig "mmm.. det smitter" mumlede han mod hendes hår. Han mærkede hun stoppede med at trække vejret, men han vidste godt at det var der ikke noget galt i som vampyr. Han holdt bare om hende, og smilede stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 4 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 02:35

Fie bed sig i læben, og smilte over det han sagde. "Ja"mumlede hun stille, og lagde hovedet mod ham, og smilte. "Du er god at kramme"sagde hun stille, og smilte glad over det. Hun kunne rigtig godt lide hans selskab, og at snakke med ham. Han forstod hende nemlig, hvilket der var nogle personer der ikke gjorde, men som bare mente at hun tog alting for personligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 4 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 02:51

Theo smilede. Han sad roligt, og holdt om hende så hun kunne slappe af. Han kunne dufte hendes hår, og smilede lidt af det, han kunne nemlig godt lide bare at sidde med lukkede øjne og få indtrykkene gennem sine sanser. "Tak i lige måde" sagde han stille. Han slappede af kunne han mærke, og han slappede ellers kun af hvis han var alene og sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 4 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 02:58

Fie smilte, og bed sig i læben."Tak"sagde hun stille, og mærkede hvordan hun begyndte at slappe af i sine muskler og nerver. Det plejede at tage hende flere timer at få sig selv til at slappe helt af, men det virkede som om at det Theo fik hende til at slappe af. Hun bed sig kort i læben, og pustede kort ud imens hun lod sine arme løsne krammet lidt ikke fordi hun ville stoppe krammet eller noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 4 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 03:06

"Så lidt" svarede han stille. Han mærkede det og lod hende løsne krammet lidt. Selv krammede han hende, men på ingen måde så fast at hun ikke ville kunne komme løs hvis hun ville. Han nød at have lidt selvskab, det var nemlig ikke så tit han inviterede nogen hjem til sig, da det som regel altid blev til pinlig tavshed. Han tog en dyb indånding, og pustede stille ud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 4 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 05:47

Fie bed sig i læben, og smilte lidt. "Hvis jeg kunne sove, så var jeg nok faldet i søvn nu, for jeg er for en gang skyld afslappet"sagde hun stille, og smilte. Hun så lidt på hans ansigt, og smilte til ham. Hun bed sig i læben, og lukkede så øjnene igen. Han var dejlig at hænge på, da han ikke sagde noget til det, eller fik hende til at føle sig belastende på nogen måde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 4 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 05:51

Theo "det tager jeg som en kompliment" sagde han og smilede kort. Han så på Fie, og smilede tilbage til hende. Han syntes hun var hyggelig at være sammen med, han frygtede bare lidt at det måske var ham der snart faldt i søvn. Han trykkede hende venligt ind mod sig "sidder du okay?" spurgte han roligt, og spå spørgende på hende. Han var selv ret afslappet, og derfor var han bange for om det lige pludselig var ham der sad og sov.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 4 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 05:58

Fie smilte og nikkede. "Det skal du også, for det var en kompliment"sagde hun stille, grinede lidt. Hun lagde hovedet ind mod ham, og rykkede på detr ene ben så hun ikke længere sad halvt på det. "Mmm, ja nu sidder jeg rigtig godt"sagde hun og grinede lavt over det. "Hvad med dig?"sprugte hun stille, og bed sig i læben. Hun aå list på ham og smilte til ham. "Du ser træt ud"sagde hun, og smilte kært til ham. Hun havde ikke så meget imod hvis han nu faldt i søvn, så ville hun bare finde noget andet at lave, eller noget i den still.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 4 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 06:13

Theo nikkede, og grinede lidt af det. Han mærkede hun rykkede lidt rundt, og slap hende kort så det ikke var belastende at skulle rykke rundt mens hans arme var om hende. han lagde dem forsigtigt om hende igen da hun sad som hun gerne ville " Det var godt, jeg sidder fint" sagde han og smilede lidt. Han sad stille, og hørte hun spurgte om han var træt, han rystede let på hovedet "nej det er ikke så slemt" sagde han stille, og så på hende han kunne godt syntes at det var lidt pinligt, for hun var jo vågen hele tiden, og inderst inde var han nok også lidt bange for at hun ville gå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 4 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 06:23

Fie smilte lidt til ham, og bed sig i læben. "Du behøver altså ikke holde dig vågen bare fordi jeg er her"sagde hun stille, og så på ham. "Jeg kan godt gå eller blive eller hvad du nu vil have"sagde hun, og smilte. Hun brød sig ikke om at folk kæmpede for at holde sig vågen bare fordi hun var tilstede. Hun havde sover sammen med Andy så mange gange, og hun plejede bare at slappe af imens at han sov, men Theo måtte selv om hvad han ville. Hun brød sig bare ikke så meget om tanke, om at han skulle sidde og holde sig vågen på grund af hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 4 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 06:34

Theo så lidt ned på sin ene sko, og bed sig kort i læben "jeg vil ikke have du går" mumlede han stille. "Men jeg vil heller ikke have at du keder dig" sagde han så, og så på hende. Han tegnede lidt på sit knæ, hvilket han gjorde når han tænkte, men han havde stadig armen om hende. Han så på hende "det skulle jo helst være rart for dig at være her" sagde han og trak lidt på skuldrene, mest af alt over sig selv.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 4 Icon_minitime

Kedsomhed - Theo
Tilbage til toppen 
Side 4 af 22Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22  Næste
 Lignende emner
-
» kedsomhed
» kedsomhed??-Madeleine
» kedsomhed - Zophie
» Kedsomhed* privat Orlando
» Kedsomhed i laaange baner .__. (Ophelia)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: