Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Kirkens fire vægge..

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Kirkens fire vægge.. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kirkens fire vægge..   Kirkens fire vægge.. - Page 5 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 12:18

Rose rystede på hovedet og gispede da hun kunne mærke sit blod forlade hendes krop "Nej, Morgan! Jeg prøver bare at hjælpe!" peb hun og bed sig hårder i underlæben og kunne smage den metalliske smag af blod da hun havde bidt hul på sin underlæbe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kirkens fire vægge..   Kirkens fire vægge.. - Page 5 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 12:24

Morgan stoppede med at drikke hende blod igen, men lod sine tænder forblive inde i hende "jeg har ikke brug for hjælp.. jeg kan godt lide mit liv som det er" sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kirkens fire vægge..   Kirkens fire vægge.. - Page 5 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 12:30

Rose åndede lettet op da han stoppede med at drikke, men kunne stadig mærke hans tænder i hende "Jamen.. Du har efterladt personer her.. Personer som der holder af dig og savner dig" hviskede hun og ville virkelig savne ham og gjorde det allerede. Hun ville så gerne have at han blev der og huskede hende. Hun gav langsomt slip på hans hals og sukkede lavmælt, men blev ved med at opretholde 'væggene' omkring dem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kirkens fire vægge..   Kirkens fire vægge.. - Page 5 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 12:47

Morgan hævede det ene øjebryn og træk sine tænder ud af hende "og jeg er virkelig ligeglad" sagde han og satte en hånd på hendes mave og skubbede hende nogle meter væk fra sig, da han ikke gad havde hende tæt på sig længere
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kirkens fire vægge..   Kirkens fire vægge.. - Page 5 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 12:51

Rose sukkede over ham og tog sig hurtigt til sin skulder da han ikke havde sine tænder i den længere "Advar mig inden du bider mig! Jeg får ar af det her" mumlede hun og så ned på sin skulder. Hun rykkede sig kun en par få centimeter væk fra ham da han skubbede til hende og så irriteret på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kirkens fire vægge..   Kirkens fire vægge.. - Page 5 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 12:54

Morgan rystede på hovedet af hende "nej det gider jeg ikke" sagde han og havde ikke tænkt sig at gøre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kirkens fire vægge..   Kirkens fire vægge.. - Page 5 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 12:59

Rose så på Morgan sukkede irriteret "Fint.." mumlede hun og kunne da oss være ligeglad. Hun så på ham og tog langsomt sin hånd væk fra sin skulder "Du er barnlig.." mumlede hun og havde rettet sit blik væk fra ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kirkens fire vægge..   Kirkens fire vægge.. - Page 5 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 13:01

Morgan smilte stort og vende sit blik mod hende, han lag sine hænder på sine kinder "åååh.. så det er mig som er barnlig" sagde han og satte dem ned på jorden efter, han fjernede ikke sit blik fra hende og hævede det ene øjebryn "jamen det er jo klart mig som opføre mig som et lille barn, og bliver sur at man ikke har lyst til at sige til... og det er jo også helt klart mig som holde dig fanget her" sagde han og slog ud med armene
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kirkens fire vægge..   Kirkens fire vægge.. - Page 5 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 13:05

Rose så irriteret tilbage på Morgan og knyttede sine hænder hårdt sammen "Der er grunde til hvorfor jeg opføre mig sår'n" sagde hun og hadede at han ar sår'n overfor hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kirkens fire vægge..   Kirkens fire vægge.. - Page 5 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 13:07

Morgan begynde at grine hånligt "jamen det er det jo sikkert" sagde han og rystede på hovedet af hende, han så op på himlen og tænkte lidt over det hele "kan vi så i det mindste ikke tage hjem til dig ? så jeg kunne få et bad" spurgte han om og så over på hende igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kirkens fire vægge..   Kirkens fire vægge.. - Page 5 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 13:09

Rose sukkede lavmælt og tænkte lidt over det og nikkede derefter "Fint.." mumlede hun og rejste sig langsomt op "Kom med" sagde hun og holdt godt øje med ham og lod 'væggen' langsomt forsvinde og kunne virkelig mærke at hun ikke koncentrerede sig så meget længere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kirkens fire vægge..   Kirkens fire vægge.. - Page 5 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 13:12

Morgan rejste sig op og nikkede og gik med hende "er det langt her fra ?" spurgte han om og lag sine hænder ned i lommerne, selv om han bare havde lyst til at løbe væk. men han gad ikke blive jagtet og ville bare helst i bad

//jeg logger nu..//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kirkens fire vægge..   Kirkens fire vægge.. - Page 5 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 13:17

Rose så sig lidt omkring for at se hvor de egentlig var henne og rystede på hovedet "Nope. Det er lige rundt om hjørnet næsten" sagde hun og strøg en hånd gennem sit hår og gik med hurtige skridt og ville egentlig bare hjem. Hun så op på Morgan og derefter tilbage på vejen. De kom til sidst til den bygning hvor hendes lejlighed var i og førte ham op til hendes lejlighed og åbnede hoveddøren.

// Okay ^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kirkens fire vægge..   Kirkens fire vægge.. - Page 5 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 21:25

Morgan nikkede bare og gik med hende ind i opgangen, han vende på at hun åbnede døren og tog sig til næsen "jaer.. der er også en kraftig duft at engelbasse" sagde han og gik bare ind og smed sine sko, også slog det ham at han havde været der før. så han gik bare ind på badeværelset uden at se efter det før, han tog sit tøj af og gik hen og tænde vandet og gik under. han kørte sine fingere igennem sit hår, men han vende sit ansigt mod taget og lukkede sine øjne i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kirkens fire vægge..   Kirkens fire vægge.. - Page 5 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 01:28

Rose himlede med øjnene over hans lille kommentar om lugten. Hun tog en dyb indånding gennem næsen og syntes at det duftede fint nok i hendes lejlighed. Hun gik ind i lejligheden og låste hoveddøren efter sig og så efter ham da han gik direkte ind på badeværelset. Hun lagde hovedet let på skrå da han ikke havde behøvet at hun viste ham hvor det var, hvilket fik hende til at smile lidt svagt. Så var der måske håb for at han kunne huske hende lidt? Hun rystede svagt på hovedet og gik over og satte sig i sofaen og så op i loftet og ventede på at han ville være færdig ude på badeværelset.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kirkens fire vægge..   Kirkens fire vægge.. - Page 5 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 02:56

Morgan forsatte bare inde i sit bad og lod sine fingere køre igennem sit hår flere gange, han gik lidt efter ud og fandt hurtigt et håndklæde og tørrede sin krop. han så hen mod døren og smilte stort inden han tog sit tøj af, han gik hen til badeværelsevinduet og åbnede det "farveller engelbasse" sagde han og lod sig kaste sig ud af det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kirkens fire vægge..   Kirkens fire vægge.. - Page 5 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 03:04

Rose så hurtigt over mod badeværelset da hun kunne mærke at Morgans tilstedeværelse forsvandt. Hun løb hurtigt op og fik låsen drejet op så hun kunne komme ind på badeværelset og så på det åbne badeværelses vindue og løb over og så ud af det og sukkede lavmælt over at Morgan var løbet.. igen. Hun gad ikke engang at løbe efter ham. Hun ville lade ham tænke lidt over det som hun havde fortalt ham og håbede på at han ville opsøge hende og indrømmede at han kunne huske et eller andet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kirkens fire vægge..   Kirkens fire vægge.. - Page 5 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 03:29

Morgan landede elegant på jorden og så kort op mod vinduet, han smilte stort go satte i løb væk fra hende

//out//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Kirkens fire vægge..   Kirkens fire vægge.. - Page 5 Icon_minitime

Kirkens fire vægge..
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Sikkerhed bag ved kirkens fire vægge.. (Abaddon)
» Kirkens stilhed (Joee)
» Hell fire and lollipops \\Meriko\\
» dont play with fire. - Stef
» Oh darling, oh angel you should not play with fire - Danni.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: