|
| Domkirken | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Domkirken Tirs 02 Feb 2010, 03:41 | |
| "Nå sådan... Så forstår jeg." sagde Lucy, og smilede da sammenhængen gik op for hende. "Ser De stadig noget til Deres forældre miss Kala?" spurgte hun så med en let nysgerrig klang i stemmen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Domkirken Tirs 02 Feb 2010, 03:44 | |
| "Jeg har ikke set dem siden jeg flyttede hertil" Indrømmede hun og sukkede lydløst. Hun kunne ikke bruge undskyldningen at flybilletter til Hawaii var for dyre, når hun havde et fint sæt vinger hun kunne bruge. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Domkirken Tirs 02 Feb 2010, 03:51 | |
| "Har De boet her længe?" spurgte Lucy videre, og lod ikke til at bemærke sukket. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Domkirken Tirs 02 Feb 2010, 03:56 | |
| "Næh, faktisk kun et par måneder" sagde hun og smilede. Selvom der var mange vampyre og sådan var der alligevel dejligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Domkirken Tirs 02 Feb 2010, 03:58 | |
| "Så kan det jo muligt være synderligt længe siden De sidst har set Deres forældre.." konstaterede Lucy, og nikkede tilfredst. Selv havde hun jo faktisk aldrig set sine forældre, så hun blev faktisk en smule misundelig på Kala. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Domkirken Tirs 02 Feb 2010, 04:03 | |
| "Jeg orker bare ikke at se dem" Sagde hun stille og bed sig svagt i læben. "De ved ikke at jeg er engel, så det ville være svært at bortforklare mine rygsmerter" Mumlede hun og knækkede kort fingre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Domkirken Tirs 02 Feb 2010, 04:05 | |
| Lucy nikkede, og undlod at kommentere. "Hvordan er det rent faktisk at se?" spurgte hun med et barns nysgerrighed i stemme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Domkirken Tirs 02 Feb 2010, 04:07 | |
| "Vidunderligt, men samtidig en forbandelse" Sagde hun kort. Nogen gange hadede hun virkelig at kunne se. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Domkirken Tirs 02 Feb 2010, 04:10 | |
| "Hm.." mumlede hun tænksomt, og vippede let med tæerne. Lucy kunne ikke rigtig sætte følelser på hvordan det var at være blind. det eneste ord hun havde for det, var at det var mørkt... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Domkirken Tirs 02 Feb 2010, 04:12 | |
| "Men det kan jo være en god ting at være blind. Alle ens andre sanser bliver jo forstærket" Sagde hun og smilede. Typisk hende. Næsten altid optismistisk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Domkirken Tirs 02 Feb 2010, 04:16 | |
| "Mmh.. Det gør det langt lettere at finde føde, og begå sig mellem andre væsner." nikkede Lucy, og smilede svagt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Domkirken Tirs 02 Feb 2010, 04:20 | |
| "Min lugtesans fx. er ikke så god, så jeg kan ikke så let skilne mellem de forskellige racer" Sagde hun og smilede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Domkirken Tirs 02 Feb 2010, 04:23 | |
| "Hmm... Jeg kan forestille mig at det gør Dem til et let mål for andre racer..." sagde Lucy tænkende. Ikke at hun overvejede at bide Kala, hun havde jo som sagt allerede fået blod og var derfor mæt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Domkirken Tirs 02 Feb 2010, 04:29 | |
| "Ja, men jeg kan der imod mærke vibrationer i luften, der kommer når nogen bevæger sig" Fortalte hun. Det gjorde det nemmere for hende at kunne flygte hurtigere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Domkirken Tirs 02 Feb 2010, 04:35 | |
| "Hmm... Jeg vil nu gætte på at det er nemmere at kunne lugte, og høre nr der kommer andre." svarede Lucy, og smilede barnligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Domkirken Tirs 02 Feb 2010, 04:37 | |
| "Meget" Indrømmede hun lidt modvilligt. "Men vibrationer kan være lige så gode, da man ofte ikke kan høre jeg vampyre fx" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Domkirken Tirs 02 Feb 2010, 04:39 | |
| "Det kommer nu an på om man kan se eller ej.. Jeg kan oftes hører når andre vampyrer nærmer sig..." svarede Lucy, og synes faktisk godt om denne debat. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Domkirken Tirs 02 Feb 2010, 04:43 | |
| "Men det er fordi at din høre sans er meget bedre en min" Sagde hun og smilede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Domkirken Tirs 02 Feb 2010, 04:52 | |
| "Bestemt ja. Kender De nogen varulve?" Endnu et af Lucy's pludselige og uventede emneskift. Hun skiftede som hun mente at de var færdige med et emne, og tog sig ikke synderligt af andres meninger. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Domkirken Tirs 02 Feb 2010, 05:15 | |
| "Ja" Svarede hun kort og så en anelse mistænktsomt på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Domkirken Tirs 02 Feb 2010, 05:24 | |
| "Hvor mange?" spurgte hun uskyldigt, og smilede svagt. Selv kendte hun to varulve.. Den uforskammede han hun havde mødt i gå gaden, og så den hun, hun havde mødt ved Silent River. Miss Tazz var hendes navn.. Hun havde været yderst underholdende, og havde - af mærkværdige årsager - straks informeret Lucy om at hun var en fjende af mister Demetri, og miss Ribanalon.. En spøgs taktik efter Lucys mening. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Domkirken Tirs 02 Feb 2010, 05:25 | |
| "En" Svarede hun igen kort og betragtede Lucinia. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Domkirken Tirs 02 Feb 2010, 05:29 | |
| "Hvem?" vedblev Lucy, med et let smil. Hun så ikke ud til at tage sig synderligt af englens kortfattethed, da hun egentlig var re ligeglad, så længe hun fik et nogenlunde høfligt svar. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Domkirken Tirs 02 Feb 2010, 05:31 | |
| "Jeg kan ikke se hvorfor du skal have det at vide" Mumlede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Domkirken Tirs 02 Feb 2010, 05:34 | |
| "Hm... Jeg spørger somend kun af ren nysgerrighed.. Selv kender jeg to varulve.. Dog kender jeg kun navnet på den ene af dem.." svarede Lucy, med et ubekymret smil. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Domkirken | |
| |
| | | | Domkirken | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|