Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 The Swiiiings :DD ~ Kian

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Swiiiings :DD ~ Kian   The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 05:21

"Vampyr" sagde Kian og nikkede lidt for sig selv "hm, mine sanser til at fornemme hvad slags væsner andre er.. man kan vel kalde det en af mine svagheder?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Swiiiings :DD ~ Kian   The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 05:23

Azriel så på den fremmede og kunne ikke lade vær med at smile drillesygt "Du må da have maaange svagheder så" sagde hun og betragtede ham "Jeg vidste fra starten at du var en dæmon. Du stinker af dæmon" sagde hun nikkende og strøg en hånd gennem sit hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Swiiiings :DD ~ Kian   The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 05:36

"Stinker? De vampyrkvinder jeg har kna-... været sammen med, har ikke udtrykt det på den måde.. tværtimod" Kian grinede lidt, fandt hende underholdende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Swiiiings :DD ~ Kian   The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 05:37

Azriel trak på skuldrene "Jeg går vel ud fra, at jeg er anderledes end dem" sagde hun med et skævt smil og løftede et øjenbryn af ham, syntes at det var sjovt hvordan han prøvede at dække over ord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Swiiiings :DD ~ Kian   The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 05:39

"Hm.. så du har aldrig haft sex?" Kian så på hende.. tanken om 1500 uden et eneste lille knald skræmte ham lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Swiiiings :DD ~ Kian   The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 06:05

Azriel så lidt på ham og trak på skuldrene "Ikke rigtigt. Var tæt på et tidspunkt, men det var ikke lige det som man kunne kalde... lovligt..." sagde hun og grinte kort og sørgmodigt. Hun var på et tidspunkt tæt på at blive voldtaget, men så det ikke som så meget. Hun stoppede vedkommende, og straffede ham på den rette måde...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Swiiiings :DD ~ Kian   The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 06:06

"Ja, pædofilisme er jo en udbredt ting" sagde Kian og nikkede lidt.. stakkels de mænd, denne liderlige lille pige, havde forsøgt at forføre...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Swiiiings :DD ~ Kian   The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 06:08

Azriel trak på skuldrene "Det er lidt ligemeget" sagde hun og strakte sig "...Jeg stoppede ham. Og han fortrød det han havde gjort pænt meget" sagde hun med et skævt smil og kunne næsten hører hans bønner og skrigen, selvom at det var utrolig mange år siden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Swiiiings :DD ~ Kian   The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 06:10

"Jaaaaa... DU stoppede HAM" sagde Kian og rystede svagt på hovedet.. *stakkels mand.. vampyrkvinder har en masse metoder til at forføre folk... han vågnede nok op af trancen midt i det hele, og så slog hun ham ihjel.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Swiiiings :DD ~ Kian   The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 06:13

Azriel trak på skuldrene "Han havde fortjent det. Jeg havde intet gjort, og han havde troet at jeg blot var en svag lille pige" sagde hun og trak igen på skuldrene. Hun betragtede ham med sine dybe blå øjne og lagde hovedet let på skrå og grinte lavmælt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Swiiiings :DD ~ Kian   The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 06:14

Kian så lidt på hende........... og gabte. "Hm, tja sådan er livet" sagde han og smilede svagt "så du sagde nej til din eneste chance for et knald.. fortryder du ikke nu?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Swiiiings :DD ~ Kian   The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 06:17

Azriel kløede sig lidt tænkende i håret og trak på skuldrene "Nogle gange, så jo" sagde hun og begyndte at gå rundt om gyngestativet i et roligt tempo. Hun grinte et lille tøsegrin "Men hey! Der kommer sikkert andre chancer for det" sagde hun og nikkede. Hun smilte skævt "Hvad med dig? Jeg vil da vædde med at du har været i seng med mange kvinder" sagde hun og vidste at væsner på den alder havde pænt meget sex. Hun blev ved med at gå rundt omkring den fremmede og betragtede ham med sine dybe øjne og et skævt og drillesygt smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Swiiiings :DD ~ Kian   The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 06:20

"Tjaaa...." Kian tænkte tilbage på de mange, mange kvinder han havde 'ordnet' i sin tid. Et smil bredte sig på hans læber "nah, det er ikke noget at tale om" sagde han, men så utrolig selvtilfreds ud imens.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Swiiiings :DD ~ Kian   The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 06:21

"Er du sikker?" spurgte hun og var pludselig foran den fremmede og så hans ansigt og løftede et øjenbryn og rystede svagt på hovedet "I dæmoner..." mumlede hun og grinte lavmælt, men havde dog en svag og hånlig tone i sit lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Swiiiings :DD ~ Kian   The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 06:24

"Ja? Hvad med os?" Kian kiggede hende roligt ind i øjnene "ikke for at lyde selvglad, men det er ikke mig der kommer tiggende hen til pigerne.. det er omvendt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Swiiiings :DD ~ Kian   The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 06:30

Azriel rystede på hovedet "I er bare... dumme.." sagde hun med et skævt smil og grinte underholdt af det som han sagde "Yeah som om" sagde hun og troede ikke på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Swiiiings :DD ~ Kian   The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 06:33

Kian så lidt ned på hende.. smilet blev bredere "jamen lille pige.. du behøver ikke tro på mig?" han lænede sig lidt tilbage, mod en af lænkerne der holdt gyngen oppe "jeg er ligeglad med dine meninger"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Swiiiings :DD ~ Kian   The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 06:35

Azriel så på ham og fik et irriteret blik "Jeg er ikke lille!" sagde hun hårdt og prikkede ham hårdt i panden. "Mine meninger er da meeeeget vigtige" sagde hun nikkende og lagde armene over kors og skød underlæben ud, misfornøjet...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Swiiiings :DD ~ Kian   The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 06:39

"Hey pus, det kan godt være du har en krop som en på 13.. men du opføre dig som en på 7" Kian så ned på hende, tog blidt fat om hendes håndled "pas på.. ellers kunne der hurtigt komme et uheld mere.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Swiiiings :DD ~ Kian   The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 06:45

Azriel knyttede sine hænder hårdt sammen "Jamen undskyld da!" snerrede hun og så ham ind i øjnene "Jeg undskylder fordi at jeg bliver irriteret når folk kalder mig for lille, når jeg er ældre end jer allesammen. Det er da overhovedet ikke irriterende at blive nedgjort på sådan en måde" sagde hun og man kunne sagtens høre på hende, at hun ikke ville hører på folk som sagde sådan nogle ting. Hun rykkede sit ansigt tæt til hans og så ham dybt ind i øjnene "Jeg er ikke bange for dig.." hviskede hun sammenbidt og rykkede derefter sit hoved lidt væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Swiiiings :DD ~ Kian   The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 06:48

Kian så lidt på hende.. lagde blidt hånden under hendes hage "du virker oprevet min kære" sagde han, og trykkede hende blidt ind til sig "du har meget vrede der skal ud hm? Men du er lille... måske ikke ung, men lille"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Swiiiings :DD ~ Kian   The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 06:54

Azriel så op på ham og skar tænderne imod hinanden "Hvorfor tror du dog det?" spurgte hun sammenbidt og knyttede hænderne hårdere sammen "Og du er for godtroende!" sagde hun hårdt og vredt og brugte sin telekinese til at skubbe ham af gyngen og fik ham til at flyve gennem luften og ind i klatrevæggen ikke så langt væk fra dem. Hun gav slip på ham og begyndte at gå langsomt over mod ham "Dumme. Lille. Dæmon" sagde hun hånligt og stod hurtigt helt henne ved ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Swiiiings :DD ~ Kian   The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 06:57

Han lå stille på jorden... begyndte så langsomt at grine. Han satte sig op, og smilede til hende "hehe stump, du er krummer i dig.. havde du bare været et par år ældre sååå.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Swiiiings :DD ~ Kian   The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 06:59

Azriel satte sig på hug ved ham "Jeg ved ikke helt om du kan kalde mig stump. For så er du lige blevet slået af en stump" sagde hun og lagde vægt på ordet stump "Du er svag" sagde hun og rejste sig langsomt op og rystede på hovedet af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Swiiiings :DD ~ Kian   The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 07:07

"Stump betyder jo sådanset bare ikke ret stor, ikke at du ikke er stærk" sagde Kian og rejste sig op og smilede svagt "jeg kan stadig både stå og gå.. og jeg har ikke engang forsøgt at slå på dig endnu.. jeg tror ikke du kan udtale dig om min styrke"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Swiiiings :DD ~ Kian   The Swiiiings :DD ~ Kian - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The Swiiiings :DD ~ Kian
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» normal dag(kian)
» Kian på club
» Kian i svømmehal
» Kia's møde med Kian. (privat)
» Bænken i praken- kian

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: