Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Et særligt bekendtskab ~ Crasie.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et særligt bekendtskab ~ Crasie. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et særligt bekendtskab ~ Crasie.   Et særligt bekendtskab ~ Crasie. - Page 7 Icon_minitimeFre 05 Aug 2011, 08:43

Da Camille forslår noget om at gå på club så lavede hun store øjne.
"Mig? seriøst, ikke lige frem min kop te, dog kunne det være Isabella i stedet for, hun ville nok elske det, men mig. ej jeg ville næsten kun gøre det af ren og skær af nød"
Sagde Crasie drillende og med et smil på læberne, hendes dårlige tanker var allerede forsvundet, og Camille havde virkelig en indflydelse på crasie på den gode måde.
"Og hvis jeg endelig gik der ned, så ville jeg nok hurtigt blive Isabella, især hvis hun finder en der er interessant."
Sagde Crasie med et smil og kom i tanken om at Isabella allerede havde et øje for Camille, men Isabella havde sikkert nok respekt for både Crasie og Camille til at hun ville lade vær, men når hun sikker får et par drink ned så bliver hun hæmmeløs på den sexede måde. Hvis de skulle tage derned håbede Crasie virkeligt at Camille også kunne holde Isabella lidt i snor. Så vente hendes tanker ned på bogen igen og med daggerne, et lydløst suk kom. Det måtte vente sikkert til senere, på sin måde ønskede hun faktisk at Camille ville tage med hende, for så ville Camille nok få en god oplevelses tur, og så kunne hun lærer lidt mere om verden omkring hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et særligt bekendtskab ~ Crasie. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et særligt bekendtskab ~ Crasie.   Et særligt bekendtskab ~ Crasie. - Page 7 Icon_minitimeTors 18 Aug 2011, 21:24

Camille smilede og sagde til Crasie, vi skal ud og slå os lidt løs. Der har været så meget kamp og anspændelse her den senere tid så vi skal huske også at slappe af.
Jeg tænker at jeg vil haste hjem og tage et kvikt i bad og skifter tøj...så kan vi mødes på Reegie, okay?

// De mødes på Reegie -og den lille fortælling udspiller sig side løbende i det andet emne.
Så kunnede møde igen efter noget tid, skal vi sige at Crasie har bedt Camille om at møde hende i Crasies lejlighed ? Hvis du stadig gerne vil have Camille med på slæb i et eventyr , that is ? //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et særligt bekendtskab ~ Crasie. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et særligt bekendtskab ~ Crasie.   Et særligt bekendtskab ~ Crasie. - Page 7 Icon_minitimeTors 18 Aug 2011, 22:12

//Det er en deal skal jeg så lave et emne nu?//:-P:-D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et særligt bekendtskab ~ Crasie. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et særligt bekendtskab ~ Crasie.   Et særligt bekendtskab ~ Crasie. - Page 7 Icon_minitimeTors 18 Aug 2011, 22:30

// Du er da en skat ! , det må du meget gerne...jeg er dog i skole nu, så jeg kan ikke garantere for hvornår mit svar kommer... men så hurtigt det lader sig gøre :) //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et særligt bekendtskab ~ Crasie. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et særligt bekendtskab ~ Crasie.   Et særligt bekendtskab ~ Crasie. - Page 7 Icon_minitimeFre 19 Aug 2011, 07:28

//jeg laver det nok i morgen :D//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et særligt bekendtskab ~ Crasie. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et særligt bekendtskab ~ Crasie.   Et særligt bekendtskab ~ Crasie. - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et særligt bekendtskab ~ Crasie.
Tilbage til toppen 
Side 7 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Lignende emner
-
» Nyt bekendtskab - Caden
» et nyt bekendtskab- Micia
» Hvisken i natten... [Særligt de "mørke racer"]
» En storm er på vej //Crasie//
» Kobra- Crasie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Markeds pladsen-
Gå til: