| er det held eller rent uheld at møde den her skygge -tristan | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: er det held eller rent uheld at møde den her skygge -tristan Man 11 Jul 2011, 06:07 | |
| pludslig åbnede døren og han kunne se at der var sakref der stod i døråbningen "det var her du var. jeg har ledt efter dig. er du færdig med at pakke ud?" spurgte sakref da han så at det var tristan der var inde i træningsalen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: er det held eller rent uheld at møde den her skygge -tristan Man 11 Jul 2011, 06:13 | |
| Tristan snurrede hurtigt rundt da han hørte døren gå op og Sakref kom ind. "Nej, venter til i aften, lige nu føler jeg ikke for at pakke ud" svarede han med et tilfredst smil og tog sig kort til hovedet med sin højre hånd. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: er det held eller rent uheld at møde den her skygge -tristan Man 11 Jul 2011, 06:35 | |
| "okay så kan vi jo begynde med træningen så kom med mig vi skal hen til et andet sted" sagde sakref med et smil og begyndte at gå afsted. han gik ind til tronsalen igen og tog den første dør til venstre for tronen af og bag døren var der en trappe der førte dem ned af til kælderen. sakref begyndte at gå ned af trappen og jo længere de kom ned jo mørkere blev det og jo mindre lys kastede faklerne der var på væggene. da de var kommet helt ned af trappen stoppede sakref op men gik derefter lige ud til døren der var lige foran dem. han åbnede døren og bag døren var der bare et virkelig stort rum men det måtte alle rummene være. hele rummet var fyldt med bure i alle størrelser og flasker med mærkelig ting i og senge med arm og ben spænder og nogen få borde. der var dog en anden dør ved den venstre mur men den så ud til at have et pentagram på så man skulle nok ikke derind. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: er det held eller rent uheld at møde den her skygge -tristan Man 11 Jul 2011, 06:43 | |
| Tristan fulgte ivrigt med efter at have mumlet et "Okey." Det varede ikke længe før de havde passeret tronsalen og Tristan holdt sig lige bag ved Sakref imens han nysgerrigt tænkte over hvad det mon var for en træning. Urg... De started sikkert hårdt ud, det ville han væde med... Endelig kom de ned i det store mærkværdie rum og ligesom det kom ind løb det ham koldt ned af ryggen. "H-hvad er det her for et sted?" Spurgte han uforstået og lagde armene over kors. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: er det held eller rent uheld at møde den her skygge -tristan Man 11 Jul 2011, 07:37 | |
| "det her er mit laboratorium. et sted du senere også kommer til at lære meget godt da vi vil også bruge noget af tiden her nede hvor du kan træne i at lave miksture og eliksire der kan forbedre dig i et stykke tid men det er ikke derfor vi er hernede lige nu" sagde sakref og tog nogen flasker og begyndte at hælde ned i et lille drikkeglas. han hældte noget lilla sort noget og noget neongrønt og noget giftgult farve og derefter puttede han noget i der lignede et stykke fra et sort horn der havde røde gløder i sig. han tog en ske og rørte rundt i den der drink og der kom en lille hurtig røgsky op og så tog sakref skeen ud af glasset igen og sakref holdte glasset frem imod tristan. "drik det her" sagde sakref med et forventnings fuldt blik. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: er det held eller rent uheld at møde den her skygge -tristan Man 11 Jul 2011, 08:39 | |
| Tristan trippede lidt op og ned på tæerne imens han lyttede til hvad Sakref sagde og iagtog hvad han puttede i glasset. Det så ikke videre lækkert ud, han gad nok vide hvad det skulle bruges ti--WHAT? ikke tale om at han drak det der! "No way jeg drikker det der!" Udbrød han og lavede en frastøt grimasse "Jeg aner ikke hvad der er i og jeg aner ikke hvad det gør!" fortsatte han og kiggede forvirret fra Sakref til den klamme drik. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: er det held eller rent uheld at møde den her skygge -tristan Man 11 Jul 2011, 08:44 | |
| "hør her jeg vil forklare dig det som jeg har forklaret det til mine andre lærlinge den der drik er du nød til at drikke den vil vække nogen gemte evner du har i din krop. du kan jo prøve at se på nika. grunden til at hun kan skyde ildkugler og kan magi er fordi hun drak den eliksir ellers ville det tage 100 år før du overhovedet ville nærme dig den træning. men hvem ved hvad for nogen krafter du måske får hvis du drikker din. måske kan du gøre dig selv usynlig eller forvandle dine kropsdele til våben eller måske ville du kunne magi. hvem ved" sagde sakref med et smil
//du bestemmer helt selv hvad for nogen evner du får men det skal jo selvfølgelig ikke være nogen overpowered nogen :P// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: er det held eller rent uheld at møde den her skygge -tristan Man 11 Jul 2011, 09:00 | |
| //evne siger du? bliver det godkendt af administratoren? og hvis, er det så samme slags evner som væsner kan have? ^^// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: er det held eller rent uheld at møde den her skygge -tristan Man 11 Jul 2011, 09:03 | |
| //jeg tror for at der skal ikke være for mange problemer med administratoren så kan vi jo sige sådan noget som super styrke eller hurtige reflekser og sådan noget. ligesom en eller anden super soldat :) men jeg tror næppe de kigger så meget på men i hvert fald. der findes jo magikere og de er jo mennesker jo :P så du kan jo sagtens have en slags magisk tinger linger :P//
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: er det held eller rent uheld at møde den her skygge -tristan Man 11 Jul 2011, 09:04 | |
| // men nu er der også en god grund til at du ville få sådan nogen evner men det er en lille hemmelighed :P// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: er det held eller rent uheld at møde den her skygge -tristan Man 11 Jul 2011, 09:13 | |
| //elsker at du brugte 'tinger linger' LOL! Så ikke en så syg evne som et væsens, men stadig en evne??// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: er det held eller rent uheld at møde den her skygge -tristan Man 11 Jul 2011, 09:15 | |
| // man skal jo tænke på at du får en evne der er på grundniveau da den vil jo ikke være meget stærk men den vil kunne blive trænet nemmere men ja en evne :)// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: er det held eller rent uheld at møde den her skygge -tristan Man 11 Jul 2011, 09:30 | |
| //Aha, got'ya ;) //
Tristan kiggede med store øjne på Sakref imens hans hjerne var i fuld gang, ville den kunne give ham en 'evne'? Var det farligt? nogen risiko eller bivirkninger? Men ville det så ikke gøre ham til et væsen? Neeej, han ville stadig have sin levealder og spise almindeligt mad, måske lidt X-men agtigt? hmm... "En evne, du kan give mig en overnaturlig evne?" fik han sagt og kiggede lidt dumt på glasset og tog det så i sine egne hænder "Nogen bivirkninger?" Spurgte han til sidst og kiggede bestemt på dæmonen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: er det held eller rent uheld at møde den her skygge -tristan Man 11 Jul 2011, 09:34 | |
| sakref tænkte lidt "den eneste bivirkning er at du bliver nød til at drikke en bestemt drik som jeg lover dig ikke smager dårligt og den bliver serveret til morgenmaden. men den vil holde din evne igang i hvert fald end til at du har 100% procent lært at kontrollere den" sagde sakref bagefter. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: er det held eller rent uheld at møde den her skygge -tristan Man 11 Jul 2011, 09:37 | |
| Tristan tænkte lidt over det, det lød ikke så slemt, selvom det med at den ikke smagte dårligt lød mistænksomt.. Gad vide hvordan den han holdt om nu smagte? "OKey så, here goes.." svarede han og lukkede hårdt øjnene i inden han tømte glasset i en stor mundfuld. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: er det held eller rent uheld at møde den her skygge -tristan Man 11 Jul 2011, 09:41 | |
| tristan nåede kun lige at sluge hele drikken før han kunne allerede mærke hvordan hele hans hud og krop bevægede sig og kriplede og kraplede over det hele og man kunne se hvordan det hele bevægede sig og som hvis der var noget under tristans hud. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: er det held eller rent uheld at møde den her skygge -tristan Man 11 Jul 2011, 09:44 | |
| Tristan havde mest af alt lyst til at spytte det ud igen, men sank det dog med besvæt. "Bward! - Hvad fanden var der kommet i--" Fremstammede han, men stoppede hurtigt da hans ud begyndte at bevæge sig. "Hvad sker der?" spurgte han så og kiggede forvirret på sin arm der nærmest boblede imens han trippedelidt rundt i panik. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: er det held eller rent uheld at møde den her skygge -tristan Man 11 Jul 2011, 09:49 | |
| "tja det der er i er dæmon blod. ristet djævlehorn, moste zombie tarme og til sidst dragesæd" sagde sakref imens han grinte lidt fordi han viste tristan ville komme med et hvad i helvede ansigtsudtryk når han havde sagt det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: er det held eller rent uheld at møde den her skygge -tristan Man 11 Jul 2011, 09:51 | |
| Tristan kiggede først lidt 'your joking' agtigt på Sakref og lavede så sit 'HVAD SATAN?!' udtryk imens hans ud stadig boblede "YOu've got to be kidding me!" svarede han imens han kunne mærke en kvalme stige op bare fra tanken om det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: er det held eller rent uheld at møde den her skygge -tristan Man 11 Jul 2011, 09:53 | |
| "det meste er dog dæmon blod. tjaaa der er faktisk kun en dæmons blod der kan gøre sådan der. kan du gætte hvem?" sagde sakref med et ondt smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: er det held eller rent uheld at møde den her skygge -tristan Man 11 Jul 2011, 09:55 | |
| Tristan havde lidt travlt med at tage sig til halsen af den underlige følelse af kryp under huden der havde nået indersiden af hans hals.. "E-Er de-det-en-d-del af di-n ev-evn-evne?" fik han fremstammet med den klamme fornemmelse i halsen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: er det held eller rent uheld at møde den her skygge -tristan Man 11 Jul 2011, 09:57 | |
| "nej det er ikke en del af mine evner men det er en del af mit blod mit blod er nemlig meget specielt. det er nemlig kilden til mine krafter. fordi normalt vil alle væseners blod være røde eller mørkerød bortset fra zombier hvor deres blod er grøn men mit er sort med en lilla glød til sig. og hvis du drikker mit blod vil dine egne evner blive stærkere da du ja vil få krafter af en dæmon" sagde sakref og pillede under sin ene negl. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: er det held eller rent uheld at møde den her skygge -tristan Man 11 Jul 2011, 10:35 | |
| Tristan nikkede lidt og kiggede ned på sine hænder. "så er det noget din familie har?" spurgte han så og rystede lidt på hænderne for at få hans hus til at lægge sig igen. "Arg, hvornår forsvinder det her?" spurgte han irreteret og rystede hele armen op og ned. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: er det held eller rent uheld at møde den her skygge -tristan Man 11 Jul 2011, 10:57 | |
| "hmmm nej det er kun mig der har den slags blod. og det burde gå væk ca om ti sekunder og så burde du med det samme skyde et eller andet ud som vil vise at det er din nye evne. fx at hvis du skyder strøm ud af dine arme så er det strøm der er din evne" sagde sakref. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: er det held eller rent uheld at møde den her skygge -tristan Man 11 Jul 2011, 11:04 | |
| Tristan spærrede øjnene op og kiggede med store øjne på Sakref det lød lidt smertefulgt at skyde noget af armen. Han nåede lige at synke en klump inden boblerne begyndte at forsvinde og en varm følelse begyndte at sprede sig helt nede fra maven og ud i hans ene arm. Han nåede lige at holde den ud foran sig inden små elektriske blå gnister begyndte at denne om hans arm og med en knitrende lyd skød sig afsted som Sakref havde sagt. Tristan åbnede øjnene efter at have haft dem lukket og stod nu ikke hvor han stod før, men en armslængde væk i den retning han havde strækt armen. "Hvad fanden.." mulede han forvirret og kiggede ned på sin hånd og derefter på sakref. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: er det held eller rent uheld at møde den her skygge -tristan | |
| |
|
| |
| er det held eller rent uheld at møde den her skygge -tristan | |
|