| For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 10:11 | |
| "Nej.. men den nye pige" Svarede han og så forfærdet på ham "Svar mig nu... Hvem er det du har skiftet mig ud med?" Han holdt tårene godt tilbage, men han kunne mærke gråden genere ham i halsen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 10:16 | |
| "det er ingen pige" sagde han og rystede på hovedet, mens han satte sig ned der hvor han stod |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 10:20 | |
| "...Det er en ham?" Spurgte han forsigtigt og så på ham "...slå op med ham...?". Han var usikker, og holdt sig lidt tilbage med at bombardere ham med spørgsmål. Han kunne stadig ikke forstå det, og det forvirrede ham også, at han havde fundet en fyr. En ny fyr. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 10:22 | |
| Yo så chokket på ham og rystede på hovedet "jeg vil ikke slå op med ham" hviskede han og bed sig lidt i læben, han rejste sig stille op og gik forbi ham. ind og satte sig i sofa'en igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 10:24 | |
| Han så efter ham men blev stående, og så ind til ham, da han satte sig. Forsigtigt gik han ind og lukkede døren bag sig, da han ikke ville stå ude i kulden. Han lænede sig med ryggen op ad døren og bukkede hovedet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 10:26 | |
| Yo så over på ham "Angel, jeg er ked af det" hviskede han og så bare hen på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 10:29 | |
| "Nej.. du er ikke ked af det" Hviskede han grædende. Han lod sig synke ned ad døren, ned at sidde og tog sig til ansigtet med begge hænder "Du er så.. ond ved mig". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 10:31 | |
| Yo rejste sig stille op og gik hen og satte sig foran ham, han hev ham stille ind til sig "jeg er ked af det, hvis jeg viste at du ville havde slået op med ham. så havde nok ikke gået sådan" hviskede han og lag sit hoved oven på hans |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 10:34 | |
| Lige nu var han ude af stand til at sige noget, og trak armene omkring ham. Selvom han både var blevet såret og rasende på grund af yo, kunne han sagtens lade sig trøstes af ham. Han knugede øjnene i og kæmpede med ikke at græde mere, selvom det faktisk hjalp ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 10:39 | |
| "undskyld" hviskede han og kyssede ham i håret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 10:43 | |
| Han blev helt stille i få sekunder, efter at blive kysset på hovedet igen. Han åbnede øjenene, uden egentlig at kunne se noget for yos hals, men var opmærksom på det. *..Igen* Tænkte han bedende og puttede sig tættere ind til ham. Kysset på hans hovede, havde alene fået ham til at stoppe med at græde. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 10:45 | |
| Yo tænkte sig lidt om, og kyssede ham en enkel gang i håret igen. mens han lag sine arme tætter omkring ham "undskyld" hviskede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 10:49 | |
| Han vendte hovedet op mod ham, da han endelig kunne se ham i øjnene igen. Han havde lidt røde øjne efter at have grædt, men var ved at komme til sig selv igen. Forsigtigt lagde han sine læbe på hans, og kyssede ham ømt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 10:50 | |
| Yo hev hurtigt sit hoved til sig og rystede på hovedet "nej Angel" hviskede han og lag en hånd på hans kind |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 10:55 | |
| "Jeg troede...". Han rystede på hovedet. Han var alt for forvirret, og udkørt til at skulle sige noget nu. Han havde troet at de små kys var indledende til et større, men han tog fejl. "...Hvad skal jeg stille op nu...?" Han så ned og skammede sig over at blive afslået så meget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 10:58 | |
| "slå mig" hviskede han og vende sin kind mod ham, og lukkede sine øjne i |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 11:01 | |
| "Jeg elsker dig Yo" Svarede han bare og lagde panden mod hans ene skulder "...Men jeg skal vente længe... meget længe...". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 11:04 | |
| "sådan slår man ikke folk" hviskede han han bed sine tænder hårdt sammen, men så lidt efter på ham "ja hvis du vil havde mig så må du det" hviskede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 11:08 | |
| "..Jeg vil se din såkaldte kæreste.." mumlede han lavt ind mod hans skulder "Det er min ret...". Han vidste godt at der ikke var noget der hed 'ret' i dette tilfælde, men sådan havde han det. Han var kun blevet erstattet, ikke skiftet ud. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 11:12 | |
| Yo så ned på ham og rystede på hovedet "hvorfor vil du det ?" spurgte han stille om og bed sig lidt i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 11:15 | |
| "Jeg vil se den person du har erstattet mig med" Svarede han tørt, og så ned i gulvet "Se hvad det er jeg står overfor..." Han sukkede dybt og havde lige nu lyst til at drikke dagen væk. Det var den nemme vej udenom, og de ville måske slå tiden ud. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 11:16 | |
| Yo gav et suk fra sig "hvornår vil du så møde ham ?" spurgte han stille om mens han rejste sig op, og rystede på hovedet. da han ikke var vild med idéen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 11:19 | |
| "Når du skal møde ham vel?" Svarede han og så på ham "Jeg har jo sagt at jeg ikke vil forlade dig, og med det, vil jeg heller ikke lade dig være alene med andre... Det er ulækkert, at du... med en anden...". han rystede på hovedet, og kunne godt høre, at det var det forkerte at sige, da han selv havde været i seng med mange. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 11:25 | |
| Yo lag sit hoved på skrå og så ned på ham "så nu må jeg ikke være alene med andre drenge eller er det os piger ?" spurgte han stille om og gik hen til sit køleskab "er du sulten ?" spurgte han stille om og bed sig lidt i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 11:28 | |
| "Alle andre end mig" Svarede han og rejste sig, og så længselsfuldt efter ham "Nej tak...". Mad gad han ikke nu, midt i den situation han stod i "Jeg skal ikke have noget, før du vil være sammen med mig igen".
//Må i seng nu// |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. | |
| |
|
| |
| For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. | |
|