Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 12 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 00:36

"Nej, det trorede jeg også men det passer ikke, det fandt jeg ud af i helved" sagde han stillet
og lagde armene om livet på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 12 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 00:40

Yo så på ham og nikkede
"du skal ikke der ned igen, aldrig" sagde han hurtigt
og så over på Eolith, han bed sig hårdt i læben. da han ikke viste hvad han skulle sige
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 12 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 00:41

"Det ved man aldrig" sagde han stillet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 12 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 00:51

"så tager jeg med dig" hviskede han
og fumlede lidt med hans trøje, uden at se op på ham. han bed sig lidt i læben, og viste ikke helt hvad han skulle sige. eller gøre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 12 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 00:57

"Stop, jeg går ikke der ned igen" sagde han og sukkede tungt "Men jeg går nu, det virker som om i gerne vil værer alene" sagde han, "Alene" sagde han trist
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 12 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 01:08

Yo så på Dean og rystede på hovedet
"vi skal intet lave" sagde han
stille, og fumlede videre med hans trøje. mens han bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 12 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 01:14

Dean gik over til ham og hjlp ham med trøjen "Så" sagde han og smilede hurtigt til ham
men det forsvant hurtigt igen, "Og det er du sikker på" sagde han stillet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 12 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 01:23

han nikkede
"hvad skulle vi da lave ?" spurgte han stille om
og så på ham mens han smilte stort, han kyssede ham blidt på kinden. inden han vende sig om og så på Eolith
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 12 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 01:25

Han lyttede og stod stadig og ventede på et eller andet mirakel. Hvad nu?
Han kiggede på Yo i stilhed, mens han kun følte medlidenhed for sig selv. "Hvor er det... tarveligt..".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 12 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 01:27

Dean bed sig i læben men havde nydt hans kys, han sank kort en klumb, og kigged epå Eolith
og sukkede dybt og tungt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 12 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 01:29

"Hvordan kan du komme her og tage ham fra mig?" Han så på Dean, og fattede ingenting "Hvorfor tilgav du ham? Vi havde det jo ligeså godt".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 12 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 01:32

Yo så hurtigt over på Eolith og bed sig i læben, han rystede på hovedet
"ikke sige sådan nået" hviskede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 12 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 01:35

"Jeg kom ikke og tog ham fra dig, jeg var kærster med ham" sagde han og kiggede ned i gulvet
og bed sig lidt i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 12 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 01:38

"Åh undskyld!" Svarede han og vendte sig mod Yo "Blev du ked af det!?". Han slog ud med armene og lod dem dumpe ned mod siderne igen. "Du bad mig gentage, at jeg elskede dig lige før Dean trådte ind. Jeg VAR noget inden han trådte ind ad døren, og nu behandler du mig som et gammelt stykke legetøj"
Han så hen på Dean i et advarende blik, da han var blevet godt og vel tøsesur. "Han var min kæreste til at starte med, men han glemte vidst alt om det, ikke yo?". Han vendte sig mod ham igen "Du glemte mig".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 12 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 01:43

Yo lag hurtigt sine arme om livet på Dean og så hen på Eolith
"vi kom andrig sammen, jeg kom sammen med Dean.. hele tiden, jeg elsker ham" sagde han
og vende sit blik mod Dean, han lag sine arme tætter omkring ham. han vende lidt efter sit blik mod Eolith
"jeg havde aldrig glemt dig" mumlede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 12 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 01:44

Dean lagde armene om ham, "Jeg er forvirret" sagde han stillet og lagde sin pande mod Yo's skulder, "Eolith, jeg er ked af det, men jeg giver ikke op" sagde han stillet og lukkede øjnene
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 12 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 01:48

"Vi kom sammen Yo" Svarede han og så fast på ham "Vi havde sex, og du bad mig slå op med Armand. Jeg lovede dig at komme tilbage, og hvad gør du så?!"
Han var ligeglad med Dean nu, og alle yos tidligere forklaringer. Hovedsagen var, at han havde gjort alt hvad han kunne, og at det ikke betød noget som helst for Yo.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 12 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 01:53

Yo kyssede blidt Dean i håret
"Angel, jeg har valgt.. og ligemeget hvad der ville ske, hvis Dean ikke ville havde mig alligevel.. så ville jeg ikke havde valgt dig" hviskede han
og lag sit hoved mod Dean's
"Angel, vi kom ikke sammen.. vi havde bare sex, jeg kunne virkelig godt lide dig.. men så fortalte du at du ikke kunne vælge med Elveren og mig.. så smuttede du bare, og jeg mødte Dean.. sket er sket... Angel ved ikke hvad jeg ellers skal sige" sagde han
og bed sig lidt i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 12 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 01:57

Dean lod si hovede ligge på hans skulder han havde lukket øjne, og prøvede og finde ud af hvad der skete men han kunne ikke finde et svar på hvad der skete, han åbnede øjnene og nussede Yo på ryggen
han elskede Yo meget højt og han ville ikke give op
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 12 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 02:02

"Jeg går ikke fra dig.." Sagde han og så stadig på ham "Jeg har jo sagt jeg vil blive hos dig". Han så på Dean og tænkte. Det var egentlig ikke ham, han var vred på. Han var faktisk slet ikke vred, men nærmere skuffet. *Han er vampyr.. så det er klart han ikke tænker længere..*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 12 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 02:03

Yo så hurtigt hen på Eolith
"det er intet med at han er vampyr, jeg elsker ham så meget" sagde han
og bed sig lidt i læben, mens han nikkede
"lyder godt, vil du altid ?" spurgte han stille Eolith om
og nød at være tæt på Dean

//jeg smutter//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 12 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 02:09

"Jeg er din skytsengel.. Jeg har behov for at blive hos dig" Svarede han som sit endelige svar og så hen på dem. Han så igen på Dean med et stille blik. "Det er ikke fordi jeg ikke kan lide dig. Du er sikkert god nok, det er også derfor det gør det så svært".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 12 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 02:11

Dean nikkede svagt imod Yo's skuldere "Okay" sagde han bare da han ikke kunne
finde hovede og hale i noget som helst "Men jeg elsker dig, Yo" sagde han imod hans skulder
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 12 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 03:17

Yo nikkede af Eolith
"altid godt at vide at du vil passe på mig, selv om du ikke altid kan" hviskede han
og så ned på Dean mens han smilte
"jeg elsker også dig, ved godt jeg er et fjols" hviskede han
og smilte til dem begge
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 12 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 04:40

"At jeg ikke altid kan..?" Spurgte han og så på ham "Jeg ville kunne være i stand til det, hvis du bakkede mig op omkring det. Sikke en måde at takke mig for det på.."
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 12 Icon_minitime

For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.
Tilbage til toppen 
Side 12 af 15Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Næste
 Lignende emner
-
» For sidste gang - Rolf
» Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora}
» Prøver skolen for gang jeg ved ikke hvad ((Azriel))
» Flimmer.. Ikke hjerte flimmer denne gang.. (Panda)
» Sidste forstilling.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: