| Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 09:06 | |
| Giver dig en kindhest og 'kysser lidt på kinderne' Dét gør man altså på børn ! |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 09:26 | |
| *Kigger underligt og rækker tunge* Dum, dum! |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 09:28 | |
| Vær glad for jeg ikke er typen der giver smæk...til børn :) |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 09:36 | |
| Ja, jeg er meget taknemmelig :P |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 09:40 | |
| Godt..endelig en fornuftig reaktion |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 09:47 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 10:03 | |
| Øvelse gør mester ! Bare tænk på Anakin hvor god han blev...eh, dum formulering ? |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 10:26 | |
| Lol xD Lad os da håbe at Sakref ikke svare til noget alla Darth Sidious, så er jeg fucked .. Du kunne ikke have sagt Luck istedet, kunne du? :P |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 10:39 | |
| Embrace your faith , young Anakin...* smiler drillende* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 11:08 | |
| You have far to go, my apprentence .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 18:37 | |
| Hmm...vi er faktisk begge elever, men jeg tror dét vare længe før jeg møder min 'master' igen....måske skulle jeg søge i dén blaa avis efter en ny? Jeg er jo nød til at lære noget.
Eller er tiden kommet til du slår DIN ihjel, som der er tradition for og dernæst selv tager en lærling ? ;) |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 21:59 | |
| Ja... Hvis du kan vente til jeg er over Sakref i rang så jeg kan slå ham... Men det sker nok ikke forløbig, Sakref er rimelig høj..Men det kunne være awesome xD Men jeg kan da stadig træne med dig.. Sakref træner heller ikke meget for tiden alligevel, så kunne vi hjælpe hinanden, eventuelt til at udvikle evner? ;) |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 22:06 | |
| Hmmm...hvad ellers kunne du da træne mig i søndags guds barn ? Ha ha |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 22:06 | |
| lol.. Alt det jeg er bedre til end dig, det vil sige...alt ;) |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 23:18 | |
| Jeg må indrømme at jeg er vildt imponeret af ......din selvtillid |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 23:26 | |
| Ja, en af mine meget gode egenskaber xD |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 23:37 | |
| Den mest prangende, tror jeg da sørme.... Charme selvtillid og lækkert hår.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 23:56 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Man 08 Aug 2011, 00:15 | |
| Hmmm....måske vi skulle sætte dig til salg så... Dy må da give gevinst . * griber mobilen og trykker et nummer* hallo...er dét buttepigen?Nu skal du bare høre..... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Man 08 Aug 2011, 00:18 | |
| Og no you didn't.. *Griber mobilen og begynder også at trykke nummeret* Hallo butcher? Nu skal du høre hvad du kan få helt grattis.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Man 08 Aug 2011, 00:30 | |
| * kigger chokeret* Dét ville du ikke gøre mod mig ?! *slår mobilen ud a din hånd så den falder og går itu* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Man 08 Aug 2011, 00:32 | |
| *Kigger efter mobilen* You so did not... *Kaster sig frem for at få fat i camilles mobil* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Man 08 Aug 2011, 00:45 | |
| * sparker den væk med foden* "Did too.... Og Tristan hvorfor har du kastet dig for mine fødder ? Ikke at jeg klager ! " * smiler sejersikkert* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Man 08 Aug 2011, 00:55 | |
| Jeg tænke at snakke til dine fødder ville være bedre end at snakke til dit ansigt. De er lidt mere.. Sofistikkerede...*Smiler flabet* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Man 08 Aug 2011, 00:57 | |
| *undertrykker en tvang til at sparke lidt til dig * Dét var da en besynderlig fetish at have Tristan. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille | |
| |
|
| |
| Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille | |
|