| Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Lør 06 Aug 2011, 02:19 | |
| Du kaldte mine dejlige evner jordslåede og rustne! |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Lør 06 Aug 2011, 02:24 | |
| Okay, I will set it straight then.
Tristan dine evner er uovertruffelige, smidige, kloge, charmerende og meget fleksible. Udover dette er dine evner ikke rustene, gamle i betrækket, plaget af lus eller på anden vis misveligeholdte.
jeg elsker dine evner.
Content ?!! |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Lør 06 Aug 2011, 23:47 | |
| Godkendt ! Tak tak mange tak ! |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 00:00 | |
| Hvad er der med jer mænd? Hvorfor skal man ned på knæ før i er tilfredse ? ( dette ikke at misforstå ) :) |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 00:16 | |
| Du ved, sådan er vi bare, vi skal have anerkendelse xD |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 00:21 | |
| Køb en hund ! * smiler stort * Man får som fortjent, Tristan. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 00:24 | |
| Naaa, jeg er mere..Kattemenneske, så nej xD |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 00:27 | |
| Stædige rad.... Men katte er mere fedtet med deres hengivenhed og anerkendelse. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 01:09 | |
| Men de er reserverede og deres egen, tillid som man skal gøre sig fortjent til.. Hunde er naive.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 01:27 | |
| Klart dét er den type du kan lide ;) |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 07:17 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 07:24 | |
| Baggårdsmis eller racekat ? |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 07:34 | |
| Baggårdsmis selvfølgelig, kunne du se det andet for dig? :P |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 07:42 | |
| My type of man.... Eh, mener ...my type of cat ! |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 08:01 | |
| Sure thing... *Løfter mistænksomt et øjenbryn* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 08:03 | |
| * skuler* Hold Nu op... Tror du jeg overfalder små drenge ? |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 08:16 | |
| Ja det var faktisk lige det der løb igennem mit hoved :P |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 08:20 | |
| Buuu...skræmte jeg dig lille skattebasse |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 08:23 | |
| Ja, du skræmmer mig faktisk generelt, måske er det bare en evne kvinder har.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 08:37 | |
| * mænd er små drenge der er blevet højere * Ej, undskyld...vil du ha en småkager og et glas mælk ? |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 08:38 | |
| Jo tak det ville faktisk være meget nyttigt ! |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 08:44 | |
| Here you are love. Og en lille spiderman figur du kan lege med...* rækker fadet og tænker sikke en go lille knægt *
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 08:45 | |
| Spiderman!!! *Propper den ind i munden og savler lidt på den ..* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 08:49 | |
| Fyy Fyy...ikke lege med maden...øh..ikke spise legetøjet...eh...hvor er din mor ? // laver emnet Nu... Tager måske lidt tid. Husk på jeg er på min skod mobil // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Søn 07 Aug 2011, 08:56 | |
| Blob blob , baaah bahhh *baby lyde* |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille | |
| |
|
| |
| Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille | |
|