|
| For alvor og for sjov - Tristan, First Knight | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For alvor og for sjov - Tristan, First Knight Tirs 30 Aug 2011, 07:54 | |
| Tristan grinte lavmælt. "Jeg står fast ved at du ikke er rar, som jeg sagde, så er du så meget andet" Svarede han og drejede lidt for bedre at kunne se Cody som Camille synes at se på. "Uhm, how should i know, vodka? Det var dig og Cody der hentede" Svarede han uden rigtig at reagere det store. "Men det slog den stakkels dreng hårdt" Mumlede han og overvejede om Cody måske ikke skulle være med på næste runde shots. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For alvor og for sjov - Tristan, First Knight Tirs 30 Aug 2011, 08:06 | |
| Camille sukkede .Hvorfor ville han ikke indse at hun var..rar !Hun var da både venlig, sød og..rar.Han var godt nok irriterende, smilede hun med hovedet lænet mod ham.Hun skulle nok bevise at hun var rar. Men Cody...den glade knægt lå nu på et knæ med Tanyas hænder i hans. "Tristan...for pokker...han er da ved at fri ...gør noget " sagde hun bekymret for om dét ikke gik lige lovligt hurtigt med Cody og hans pige.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For alvor og for sjov - Tristan, First Knight Tirs 30 Aug 2011, 08:11 | |
| Tristan vente hovedet imod Cody og trak diskret Camille lidt derhen af så han kunne høre lidt. Små citater kunne høres fra noget der lød som starwars og Tristan måtte le, denne gang lidt højere. "Rolig. Han er ikke ved at fri, han er ved at komme med den store kærligheds erklæring" Han grinede lidt mere da et par sammenligninger kom op imellem hendes øjne og R2D2s skinnende isse. Ham Cody vidste da bare hvordan man scorede, eller... "Og desuden hvis jeg sparker til ham eller noget i den tilstand så falder han omkuld" Mumlede han med et bredt smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For alvor og for sjov - Tristan, First Knight Tirs 30 Aug 2011, 08:20 | |
| // hendes øjne og en skinnende isse ? Han er jo...fortabt *LOL*//
Camille blev lidt mere rolig.Ikke at dét ville generer at se dem gift, så kom hun da endeligt til eet bryllup hvor hun var velkommen, men dét var ikke ting man skulle haste ud i og Tanya og Cody var jo helt nye i the rating game . "Hvis du garanterer han ikke slutter af med et frieri " sagde hun og havde meget svært ved ikke at begynde at gribe for alvor.Helt ærligt ...hun måtte da lære Cody noget om at charmere piger . Tanya så lidt forlegen ud, der midt på danse gulvet..hvor sangen spillede på dét sidste.Camille så på sir ur.." darn...lige ved midnat " mumlede hun til sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For alvor og for sjov - Tristan, First Knight Tirs 30 Aug 2011, 17:08 | |
| Tristan kiggede lidt efter Cody igen med et tænksomt udtryk. "Nej, jeg er sikker, jeg har ste den tale mindst 3 gange" Svarede han og trak på skulderende "Men denne gang er det rent faktisk til en pige som kan holde ham ud" Han smilede lidt og sangen stoppede. Midnat...Det var fabdme altid midnat. "Darn, så er det jo over din sengetid prinsesse" Smilede han og kunne høre Cody blive ved med at prædke bagved et sted. Han rømmede sig lidt og vidste ikke hvad man lige sagde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For alvor og for sjov - Tristan, First Knight Tirs 30 Aug 2011, 23:31 | |
| Hun så overrasket på ham " har han kørt den samme svala af på flere piger...for real ?" . Camille blev på 'alle pigers vegne' lidt stødt. "i fyre !" skændte hun mildt på Tristan og fik fred i sjælen da hun forstod at Cody ikke var på frierfødder. "ja, jeg må nok hjem i seng iden jeg bliver til et græskar...eller noget " mumlede hun og puttede sig ind til Tristan under de sidste strofer fra maroon 5 . |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For alvor og for sjov - Tristan, First Knight Tirs 30 Aug 2011, 23:43 | |
| "Han kan ikke gøre for det! Du burde være stolt over at han fik støbt en tale sammen i det hele taget!" Forsvarede han Cody og førte blikket rundt i lokalet. "Fordi du bliver helt klart til et græskar ellers!" Svarede han med et fredfyldt smil. Det var en underlig tradition de havde der, eller Camille havde. Havde dte stået til ham havde hun nu ikke behøvet at gå. "Så nogen sidste ord inden du smutter igen?" Spurgte han til sidst og trak sig lidt væk så han kunne se hende i øjnene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For alvor og for sjov - Tristan, First Knight Ons 31 Aug 2011, 00:01 | |
| Hun nikkede "et græskar ..ja " og mødte så hans blik. Camille mærkede hvordan hver en sætning og hvert et ord forsvandt og efterlod hende alene tilbage ...tom for ord. Hun kiggede bare spørgende ind i hans øjne for tilsidst at gøre sig fri. * hvad vil han have jeg skal sige?Hvad VIL jeg sige, hvis jeg kunne *"fandens shots " mumlede hun og forsøgte skjule hendes manglende ord med lidt gas. "Skal lige have min drink, og så tror jeg dine to elefantøl er 'opbrugt' " sagde hun og lagde an til at søge sofaen igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For alvor og for sjov - Tristan, First Knight Ons 31 Aug 2011, 00:07 | |
| Tristan ville have sagt noget og åbende tålmodigt munden for at sige noget, men der kom intet ud. "OKey.." Blev det bare til og han gik med ned til sofaen igen. Et blik bagud afslørrede Cody og Tanya stå og snakke oppe ved baren, de ville vel også have lidt privatliv. Han overvejede lidt om han bare skulle tage hjem bagefter eller lede efter nogen. Han synes at have set et band medlem oppe i ballongyngen, måske var det tid til at finde ham? "Godt nok, så de er opbrugt" Beklagede han sig rodede sig i håret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For alvor og for sjov - Tristan, First Knight Ons 31 Aug 2011, 00:32 | |
| "midnat ...så ejer du mig jo ikke længere vel ? " hun satte sig også i sofaen igen. Tog sin drink og en pæn stor tår af den. " Medmindre du kan...sige...et eller andet...der kunne få mig til at blive af min helt egen fri vilje " udfordrede hun ham....havde de ikke haft gang i noget med 'hvem der ville tigge hvem' på et tidspunkt ?Hun vidste godt hun pustede til ilden nu...men på den anden side.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For alvor og for sjov - Tristan, First Knight Ons 31 Aug 2011, 08:42 | |
| Tristan smilede udfordrende og hun ville vide med det samme at han til udfordringen op. Med et bump satte han sig ved siden af hende og vente sig imod hende imens han slyngede en arm over ryglænnet. "Girl, vi ved begge at du er ved at dø for at finde en god grund til at blive, fordi du gerne vil være her" Sagde han så med et konstaterende smil og fortsatte. "Så faktisk, er det dig der burde forhindre mig i at smutte" Han smillede lidt bredere ved det sidste. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For alvor og for sjov - Tristan, First Knight Ons 31 Aug 2011, 08:52 | |
| Hun lænede sig lidt ind mod ham og sagde " Nå så dét tror du...og jeg der hele tiden har troet at Cody var den der var mest beruset af jer " . Inderst inden vred hun sig over hans ord...hun troede lige hun havde krammet på ham. Hvor typisk Tristan, at dreje dét hele rundt. " Er dét ikke meget...ugalant...at efterlade sin date, hvis du bare gik ?" Forsøgte hun at lyde henkastet og appelerer til hans gode manér. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For alvor og for sjov - Tristan, First Knight Ons 31 Aug 2011, 09:02 | |
| Tristan tog lidt af sin drink og måtte smile. "Skal jeg overbevise dig med en starwars scoretale?" Sagde han sarkastisk og nikkede hen imod Cody, han så ud til at være færdig med talen og nu grinede de og snakkede bare. "Er det ikke meget....unladylike....At bunde 4 shots indenfor 10min?" Gav han igen og lænede sig også lidt fremad og at understrege at han ikke var slået og ikke havde intentioner om det. Hun måtte gå længere end det hvis hun skulle vinde en af deres små 'kampe' denne gang. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For alvor og for sjov - Tristan, First Knight Ons 31 Aug 2011, 09:21 | |
| Hun fnøs af hans ord og hans flabethed. " Tæller du for at kunne matche dét Tristan...er dét ikke lidt gay...måske ikke så meget som at bruge pudder og paryk, men alligevel " hun stirrede ind i hans øjne og i baggrunden kunne hun høre Cody og Tanya bryde ud i latter, hvilket af en eller anden grund irriterede hende vildt netop nu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For alvor og for sjov - Tristan, First Knight Ons 31 Aug 2011, 09:28 | |
| Han viftede irriteret med en hånd af hendes kommentar. "Anyways så snakker du uden om" Svarede han og vidste godt at han selv elegant havde snoet sig udenom, men det behøvede hun ikke at blive minet på. "Så hvis jeg bare rejste mig og gik, hvordan ville du så have det?" Spurgte han med et glimt i øjet og vidste godt at han balancerede på et knivsæg og at han sikkert pressede den for langt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For alvor og for sjov - Tristan, First Knight Ons 31 Aug 2011, 09:44 | |
| " Skal dét forståes som du interesserer dig for mine følelser ny ? Omvendt psykologi min skat virker ikke på mig. Har du noget at sige ...så sig dét " hun fastholdte hans blik dog var hendes stemme en anelse usikker i dét og hun håbede inderligt at hun vidste hvad hun var i gang med. Ofte , æl for ofte blev hendes ord øh handlinger drevet af følelser istedet for sund fornuft. En tjener kom forbi og hun greb fat i ham " hør kan vi to fyre lige få en omgang shots dobbelte mere, tak " hendes øjne havde et skær af trods og tjeneren så forvirret ned på dem og svarede "naturligvis...den klarer jeg". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For alvor og for sjov - Tristan, First Knight Ons 31 Aug 2011, 09:54 | |
| Tristan åbnede munden for at sige noget imens han holdt øjenkontakten. Han sukkede opgivende og lukkede den igen. Besluttede sig for at sige noget og åbnede munden,men lukkede den igen idet han var i tvivl om det, han kunne ikke risikere at han ikke sagde noget dumt. Han løftede en forklarende hånd og prøvede igen, men opgav og nikkede til tjeneren da han kom forbi også til Camille. "Tak det tror jeg at jeg har brug for" Mumlede han og snart var tjeneren tilbage med en bakke med 4 shots. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For alvor og for sjov - Tristan, First Knight Ons 31 Aug 2011, 10:05 | |
| " okay.... Tydeligvis er der noget du vil ud med...spyt ud " opfordrede hun og forberedte sig på dét værste , hvad end dét var...hun ville ikke en gang tænke tanken til ende. " Vi kan lige nå at være lidt mindre ladylike , inden du begynder tale med mig " sagde hun sødt, dét var fint at spotten var på ham.Hun sagde "for Burhan" og skyllede en shot ned. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For alvor og for sjov - Tristan, First Knight Ons 31 Aug 2011, 10:12 | |
| Tristan sukkede og mumlede lavt et "Nu for vi se" imens han også hævede et shot og bunede det. "For Cody" Sagde han ved det andet og bunede også det. 2 vodkaer efter hinanden gav en stærk smag hele vejen ned i halsen og dne kunne mærkes hele vejen ned i maven. Så kiggede han over på hende igen vidste ikke helt om det var alkoholen som tænkte for ham, eller det rent faktisk var ham selv. Han hævede sin hånd frem for sig og skulle til at sige noget da han lod den falde ned langs siden igen og rettede sig op. "Nope, no way, not possible, not sayin, not admitting anything" Sagde han hurtigt og tog noget af sin drink som han ikke havde tømt endnu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For alvor og for sjov - Tristan, First Knight Ons 31 Aug 2011, 10:21 | |
| Camille havde som udgangspunkt ikke lyst til den anden shot lige med dét samme, men da Tristan tog den næste kastede hun sig over mod hendes, total barnligt , og bundede også den. Wow...nu blev her varmt, eller også var dét fordi dét var et sjældent syn at se Tristan tilsyneladende være splittet . Han manglede aldrig ord.Hvad skete der for ham nu. "Jeg lover dét bliver mellem os ....jeg siger dét ikke til en levende sjæl eller død for den sags skyld" forsøgte hun at indsmiger sig bare lidt ,inden han havde genfundet sit forsvar. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For alvor og for sjov - Tristan, First Knight Ons 31 Aug 2011, 10:28 | |
| Tristan måtte grine lidt, eller alkoholen måtte,i hvert fald grinte han i et sekund eller 2. "Jeg har intet sige som jeg sagde" Fortsatte han og rystede på hovedet. han havde ikke tænkt sig at sige noget. "Og desuden så brugte jeg ikke omvendt psykologi før, jeg tror du har noget sige" Afsluttede han næsten 'basta' agtigt og folede armene over kors. Det var mest bare for at få emnet væk igen at han rettede den imod hende og håbede at alkoholen ville tage over og få hende til at sige noget selv. Eller glemme det hele. Cody og Tanya kunne høres grine i baggrunden et sted. Det lød som om Tanya havde løsnet lidt op.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For alvor og for sjov - Tristan, First Knight Ons 31 Aug 2011, 10:35 | |
| "okay..Lancelot...men bare husk du havde en chance " sagde hun og roede lidt i hans orange hår og smilede. Et ordenligt brag afbrød hendes ord og tanker .Cody stod med en Tanya og så undskyldende ud overfor tjeneren i baren.En af dem havde væltet en champagnepyramide og dét var ikke et hit. " jamen, så må jeg hellere se at komme afsted " sagde Camille til Tristan uden at afsløre nogen følelser, idet mindste var dét hvad hun forsøgte på. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For alvor og for sjov - Tristan, First Knight Tors 01 Sep 2011, 01:03 | |
| "Lige over" Svarede han og rejste sig også da han hørte braget. Han burde nok også smutte nu. Cody ville tilgive ham for at løbe af fra regningen, det gjorde han altid . "Jeg tror faktisk at det er min tur til at smutte" Konstaterede han og kiggede væk fra Cody og Tanya igen. Han overvejede lidt om han bare skulle gå og fik et lille glimt i øjet. "Vi ses jo nok, som altid" Afsluttede han og før hun kunne nå at reagere havde han presset sine læber imod hendes i et sekund og var på vej væk igennem mængden med et vink og et bredt tandsmil.
//Out ~~ Owned!// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For alvor og for sjov - Tristan, First Knight Tors 01 Sep 2011, 01:24 | |
| // årh...hvor fuldstændigt Argh..at gøre //
Camille der stort set ikke havde et ben i hendes krop der havde lyst til at gå fra ham og denne sjove aften, fandt sig fanget i sit eget spind og måtte nødvendigvis gå... Hun havde spillet...og havde tabt, for nu. Men Tristan havde besluttet at tvære hende helt ud, så han kom først og ville efterlade hende. Hun ville have sagt noget , men inden hun fik samlet sine tanker havde Tristan sat sin mund til hendes ...i et kort sekund....og så var han ....væk. Camille stod tilbage , åndeløs. Cody og Tanya var ikke længere i hendes tanker. Hun pillede lidt ved sin kæde og havde et eftertænksomt udtryk . Hun satte mod udgangen, ville hjem. Inden hun gik , tog hun den sidste shot..mumlede " For Burhan og Tristan " bundede den og gik. // out..... 1-0 til dig// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For alvor og for sjov - Tristan, First Knight Tors 01 Sep 2011, 01:28 | |
| //Ja, der var jeg lidt ond, men det gav mig et point// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: For alvor og for sjov - Tristan, First Knight | |
| |
| | | | For alvor og for sjov - Tristan, First Knight | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|