|
| Alene, men glad. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Ons 30 Dec 2009, 22:58 | |
| "En vild oplevelse og en god afslutning på dagen" Svarede han i et smil og undrede sig lidt over, at han ikke forstod pointen. "Jeg vil gerne have hed og vild sex. Det tror jeg sagtens du kunne klare, nu da du har svært ved at styre dig under et enkelt lille blowjob". Han lo drilsk for sig selv, og var egentlig ikke som sådan, bange for at blive bidt længere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Ons 30 Dec 2009, 23:10 | |
| Morgan så på ham med store øjne "du vil havde sex med mig ?" sagde han han forstod ham ikke helt, først var Morgan et koldt svin han bare ville væk fra og nu ville han havde sex med ham. Morgan stod lidt og tænkte over det, da han ikke var vild med idéen om at havde sex med en anden fyr "jeg elsker jo sex, bare den lille mindste detalje" svarede han og svingede med sit hoved, at han gik videre og han kunne komme med. Morgan begynde og gå og tænkte lidt over det, at hvordan den lille drenge engel ville tænde ham. han vende sit blik mod ham "men dit blod er jo nyt" sagde han og tænkte lidt videre over det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Ons 30 Dec 2009, 23:17 | |
| Han løftede hovedet og så på ham, studerende med blikket, hvorefter han bare fulgte med. "Du grubler over det? Jeg troede jo du var så ligeglad, at mit køn ikke ville gøre nogen forskel" Sagde han og kom op til ham igen. "Jeg ved jo du nød det fuldt ud lige før". Han smilte overlegent for sig selv, mens han gik ved hans side. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Ons 30 Dec 2009, 23:20 | |
| Morgan begynde og le "måske lidt for meget, synd for muren" sagde han og bed sig let i læben, mens han stoppede med at le og begynde at tænke over det igen. han rystede let på hovedet "nu har jeg jo kun være sammen med piger" svarede han og så ned i jorden mens han tænkte over det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Ons 30 Dec 2009, 23:30 | |
| "Måske ja" Svarede han smilende og fulgte ham med et interesseret blik "Du er ikke tilgivet, men derfor kan jeg stadig have sex med dig. Du kan tage mig bagfra, ...og jeg plejer nu heller ikke at gøre det meget anderledes". Han smilte stadig, og ventede på det endelige svar. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Tors 31 Dec 2009, 00:47 | |
| Morgan så på ham og viste ikke hvad han skulle sige, han havde aldrig været i tvivl om at havde sex med piger. men når der står en dreng foran ham og siger han gerne vil, Morgan kunne ikke helt forstå det. han havde jo været meget igennem i alle de år han havde levet, men aldrig nået med at havde sex med fyre det kom ikke ind i hans hoved "hrmm" sagde han da han stadig tænkte og ikke var sikker på endnu hvad han ville svare |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Tors 31 Dec 2009, 01:00 | |
| "Tænder du på mig, eller gør du ikke?" Spurgte han og gik ind foran ham. Han så på ham med et ganske selvsikkert og meget flirtende blik, mend han hørte hænderne op ad ad hans bryst og op til hans skuldre. Nok var han fladbrystet og manglede de bløde former som piger nu havde, men han var stadig meget slank, og var ikke yderligere maskulin i kroppen, derfor anså de fleste mænd ham ikke for, at være en rigtig mand, og gik derfor glædeligt i seng med ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Søn 03 Jan 2010, 01:50 | |
| Morgan så ned på ham uden at røre på sig, han lag let sit hoved på skrå og gav et lille suk fra sig "det ved jeg ikke helt endnu" svarede han koldt han bed sig let i læben og kunne ikke få sig selv til at røre på sig, han var ikke så vild med det han gjorte ved ham. gjorte så han følte sig svag overfor en anden, at han ikke kunne røre på sig og næsten heller ikke sige nået. men han nød på en måde at han røre ved ham, han rykkede stille sit hoved tætter ned mod hans |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Søn 03 Jan 2010, 02:05 | |
| Eolith så på ham, da han rykkede sig tættere. Et eller andet sted brød han sig ikke om det, da han havde bidt ham, men denne gang var han vel kun ude på et kys? Eolith lagde hænderne på Morgans kinder og kyssede ham forsigtigt. *Tænk at en vampyr er usikker om sin seksualitet..* Tænkte han mens. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Søn 03 Jan 2010, 02:18 | |
| Morgan prøvede at trække sit hoved væk fra ham "Eolith" hviskede han men kom i stedefor til at kysse ham igen, selv om han prøvede at trække sig væk. men han brugte ikke sin vampyr styre, da han ikke helt kunne finde ud af det mere. han lukkede sine øjne hårdt i, og havde mest lyst at de ikke stod midt i det hele. da han godt kunne bruge en mur nu "ved ikke" hviskede han da han ikke var sikker på om det var dette han ville |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Søn 03 Jan 2010, 02:22 | |
| Eolith tog sine hænder til sig igen og så på ham. "Det tager jo ikke andet end et par minutter, og du har jo masser af år at leve i endnu". Han lo lidt og kom hænderne i jakkelommen for at varme den. Hans ansigt var jo ligeså koldt som luften omkring dem, så der var ikke meget varme ved at holde om ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Søn 03 Jan 2010, 10:37 | |
| Morgan rystede på hovedet og så forsat bare ned på ham "ja,, men du er en dreng. jeg ved ikke hvis jeg kan klare det, en dreng vil være helt nyt.. jeg kan ikke lide og ikke kende mig selv" sagde han og så koldt ned af vejen, da han bedst kunne lide at gå end at stå stille. han overvejede at bare gå forbi ham og videre, men han gjorte det ikke da han ikke ville gøre Eolith ked af det eller nået. selv om at såre andre ikke gjorte ham nået eller det gjorte ham glad at se folk såret eller sure, han gav et suk fra sig og vende sit blik ned mod ham "Eolith" hviskede han med en blød stemme og prøvede at smile charmerende til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Søn 03 Jan 2010, 10:54 | |
| Eolith trak bare på skuldrene. "Det kan være du finder ud af hvad du synes om det, efter at have været sammen med mig?" Spurgte han "Der er mange der finder det mere interessant at være i seng med drenge, fordi det er anderledes. Men det er det egentlig ikke". Han smilte bare tilbage til Morgan, men havde ikke rigtig lagt mærke til, at Morgan efterhånden var begyndt at tænke på, hvordan han havde det. Han fandt stadig Morgan kold og sær. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Man 04 Jan 2010, 01:52 | |
| Morgan rystede på hovedet "jeg føler at det er forkert" svarede han og blev bare stående og så ned på ham, han bed sig let i læben og prøvede at smile selv om det ikke gik så godt. han gav et lille suk fra sig og hævede det ene øjenbryn "jeg ved ikke hvis jeg er klar eller overhovedet bliver det at være sammen med en anden fyr" fortalte han og lag sine arme over kors, da han ikke viste hvor han ellers skulle havde dem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Man 04 Jan 2010, 02:01 | |
| Eolith smilte ganske svagt og gik et skridt tilbage. "Så tror jeg, jeg trækker mig hjemad igen" Sagde han. Han kunne alligevel ikke se, hvorfor han skulle plage ham om det, hvis han ikke var klar. Han troede nu ikke helt på det, men lod det bare være det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Man 04 Jan 2010, 02:43 | |
| Morgan rystede på hovedet "du skal ingen stedet.. kom" sagde han og tog hans hånd og begynde at gå videre, da han ikke havde nået at lave så han viste hvad der ville ske hvis Eolith gik. han så sig omkring med sine mørkerøde øjne og så bare koldt på de mennesker der så hen på dem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Man 04 Jan 2010, 02:48 | |
| "Du kan jo ikke sige nej" Sagde han, og lod ham bare føre ham med sig, da det kun kunne medføre, at han til sidst ville beslutte sig for at have sex med ham. Han smilte lidt for sig selv, og så ikke de andre mennsker i øjnene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Man 04 Jan 2010, 03:00 | |
| "du har stadig ikke forstået at jeg gør hvad jeg vil" sagde han og vende sit hoved om mod ham, han smilte charmerende om til ham og gik bare videre "hvor skal vi gå hen ?" spurgte han om lidt efter og viste ikke engang selv hvor han gik hen, da han aldrig havde rigtigt været i denne del |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Man 04 Jan 2010, 03:03 | |
| "Vi skal hjem til dig" Sagde han og så op på ham. Han havde skam forstået at han gjorde hvad han ville, men også at han ikke vidste, hvad han skulle stille op med Eolith "Hvad vil du så med mig?". Han fulgte ham i samme tempo som Morgan, mens han hvilede blikket på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Man 04 Jan 2010, 03:20 | |
| Morgan af et lille grin fra sig "så skal vi jo til Werclare" sagde han og bed sig let i læben mens han bare gik elegant videre og tænkte lidt over hans spørgsmål og rystede let på hovedet "det ved jeg ikke helt endnu, finder jeg ud af når den tid kommer" svarede han koldt og så bare ned på ham, han begynde at gå hen mod togstationen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Man 04 Jan 2010, 03:22 | |
| "Jeg kunne nu godt finde på at overtale dig til at gå i seng med mig alligevel, selvom du ikke vil" Sagde han og smilte stadig roligt "Det er sådan set det eneste jeg vil. Jeg ber dig jo ikke ligefrem om at blive bøsse for fuldtid, vel?". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Man 04 Jan 2010, 03:47 | |
| "pjat" svarede Morgan bare og gik videre mod togstationen, han rystede let på hovedet og vende sit blik mod ham "Eolith, jeg mener at når man først er gået i seng med en anden dreng så er man bøsse, selv om man vil det eller ej" sagde han og gav et suk fra sig da han helst ikke ville snakke om det mere, han gik bare elegant videre og så lidt efter ned på deres hænder. han tog hurtigt sin hånd til sig og lag den ned i lommen *hvad tænker jeg på* skrig han inde i sit hoved |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Man 04 Jan 2010, 03:59 | |
| "Nå?" Spurgte Eolith tænksomt, og begyndte så at grine "Jamen, så er du vidst bøsse, går jeg ud fra? Du havde det da helt fantastisk med mig, inde i gyden". Han stoppede grinet og så på ham. Han bemærkede at de var på togstationen og undrede sig lidt. "Øhm.. Skal vi ikke have billetter først?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Man 04 Jan 2010, 04:13 | |
| Morgan så koldt på ham "jeg er ikke bøsse" mumlede han surt og rystede på hovedet, han tog fat i hans trøje og stod og ventede på at toget ville køre. han begynde at grine og så på ham "det køber jeg aldrig... jeg havde det ikke fantastisk, du begynde jo bare. kunne ikke stoppe dig" sagde han og lag sine arme over kors |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Man 04 Jan 2010, 04:26 | |
| "Så siger vi det" Svarede han vantro og lænede sig op ad en stolpe, de stod ved. Han lukkede øjnene og ventede på at toget skulle komme. Han havde nu på fornemmelsen, at Morgan nød det. Ellers ville han jo have stoppet ham. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Alene, men glad. | |
| |
| | | | Alene, men glad. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|