|
| Alene, men glad. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Man 28 Dec 2009, 13:02 | |
| "jeg gør hvad der passer mig" sagde han og hev bare videre i ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Man 28 Dec 2009, 13:07 | |
| Eolith rystede modvilligt på hovedet. "Du forstår det ikke" Fastslog han "Det kan godt være at dit liv ikke giver mening, men mit liv gir mening for mig!" Han kunne ikke gøre andet, end at tale ham fra det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Man 28 Dec 2009, 13:11 | |
| Morgan rystede på hovedet "som om engel" sagde han og grinte ondt af det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Man 28 Dec 2009, 13:17 | |
| "Tag et tilfældigt menneske i stedet for" Sagde han, mens han kæmpede for at få ham stoppet. "Slip mig så! Stop!". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Man 28 Dec 2009, 13:24 | |
| Morgan rystede på hovedet og stoppede lidt efter op "jeg ikke tænkt mig at drikke af dig" svarede han og begynde at grine meget af det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Man 28 Dec 2009, 13:28 | |
| Han stoppede selv, idet Morgan stoppede, og så op på ham. "Hvad så?" Spurgte han fast, og ga virkelig ikke lege mere. "Du vil hverken have blod eller sex fra mig, men det er det eneste du tænker på... Hvad vil du?!". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Man 28 Dec 2009, 13:29 | |
| Morgan rystede på hovedet "sex lyder godt" sagde han da han kom i tanke om sex, men rystede bare på hovedet og vende sig om igen og gik videre "jeg går bare" svarede han
//logger// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Man 28 Dec 2009, 13:32 | |
| Eolith så overrasket efter ham, men var lettet. Han trak sine vinger ud mens de var i skul og skyndte sig at lette fra jorden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Man 28 Dec 2009, 21:31 | |
| Morgan havde jo fat i hans arm, han hev ham ned igen og rystede på hovedet "vi ved jo begge at jeg er den stærkeste, så lad være med at pisse mig af" snerrede han og vende sig om igen og gik videre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Tirs 29 Dec 2009, 01:29 | |
| //Ah, havde troet at han gik o.o//
"Ah!? Hey.. Du sagde da at du ville gå?" Spurgte han chokkeret, da han pludslig blev holdt tilbage fra at flyve. Han satte sine ben på jorden igen, da han ikke havde andet valg. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Tirs 29 Dec 2009, 06:05 | |
| //nej nej//
Morgan lo lidt af det og rystede på hovedet "nej ville havde dig med" svarede han og begynde at gå igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Tirs 29 Dec 2009, 06:10 | |
| Eolith rystede på hovedet. "Find en anden at lege med!" Vrissede han, og havde slet ikke lyst til at komme med ham. "Du har allerede ødelagt mig for to dages hospitalophold, og det du har gjort ved min hals". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Tirs 29 Dec 2009, 08:17 | |
| "årh så slap dog af" sagde han og gik bare videre mens han hev ham med, han elskede mest når folk ikke havde lyst til det samme som ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Tirs 29 Dec 2009, 08:20 | |
| "Tro mig" Sagde han vredt og så op på ham "Jeg slapper af!". Han hentydede til, at det kunne være meget værre. Han så sig omkring efter mennesker, med et oprevet blik. Der var ingen til at hjælpe ham overhoved. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Tirs 29 Dec 2009, 08:29 | |
| Morgan rystede på hovedet "lyder jo godt, hvor skal vi gå hen ?" spurgte han hurtigt om og så sig omkring efter hvor de kunne være alene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Tirs 29 Dec 2009, 08:33 | |
| "Du tager tilbage hvor du nu end kommer fra!" Sagde han og knugede hænderne "Jeg tager hjem". Hans øjne sitrede af raseri, og han havde lyst til at bruge alle sine kræfter på at slå ham, selvom det ikke ville nytte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Tirs 29 Dec 2009, 08:38 | |
| Morgan hev ham ind i en gyde og stoppede sig op og vende sig om "tag det nu rolig lille engel" sagde han og skubbede ham op af en mur, han gik helt tæt på ham "har ikke tænkt mig at slå dig ihjel, og dit blod ellers tak. for nyt" sagde han og smilte charmerende ned til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Tirs 29 Dec 2009, 08:42 | |
| Eolith så op på hans smil, og fandt ikke smilet spor charmerende. Tværtimod. Han hadede allerede det ansigt. "..men så har du tænkt dig at vente.. ikke?". Han knugede næverne og så stadig stift op på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Tirs 29 Dec 2009, 08:44 | |
| Morgan tænkte lidt over det "ja måske, det smager jo ret godt" hviskede han og så stadig bare ned på ham "du skal ikke være så sur" drillede han og lag en hånd på hans kind |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Tirs 29 Dec 2009, 08:55 | |
| Han så på ham. Det gik op for ham, at det kun var en sjov leg for ham, hvis han blev ved med at svare ham. Han så på ham, men vendte så hovedet og gad ikke svare ham. Han var ikke så dum, at gøre det hele sjovere for ham, når han ville væk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Tirs 29 Dec 2009, 09:00 | |
| Morgan tog hårdt fat i hans hage og vende han hoved så han blev nød til at se ham ind i øjnene "du skal være en sød dreng" hviskede han og skubbede sit ene ben imellem hans, mens han smilte sit charmerende smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Tirs 29 Dec 2009, 09:06 | |
| Eolith sagde ingenting, men lagde sin hånd mod hans bryst og skubbede til. Han tyggede sammen og så pirreligt ind i hans øjne. *Stop det!* Tænkte han, men lod ikke ordene slippe ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Tirs 29 Dec 2009, 09:08 | |
| Morgan så bare koldt ned på ham og smilte "er der nået galt ?" sagde han mens han trykkede sit underliv op mod ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Tirs 29 Dec 2009, 09:11 | |
| "Nej!" Klynkede han og skubbede til. Han kunne ikke holde masken længere. Det var grænseoverskridende, selv for Eolith der var vant til at gøre det med hvem som helst, når som helst. "Find en anden!". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Tirs 29 Dec 2009, 09:17 | |
| Morgan rystede på hovedet "jeg gør hvad jeg vil, med hvem end jeg vil" sagde han og pressede bare sit underliv tætter ind til ham, for at drille ham. da han faktisk ikke havde tænkt sig at havde sex med ham |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Alene, men glad. | |
| |
| | | | Alene, men glad. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|