Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Alene, men glad.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Alene, men glad. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 5 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 09:21

Eolith slog straks ud efter hans ansigt med en knyttet hånd, og lukkede øjnene i, efter at have ramt ham. Han reagerede bare, og havde ikke tænkt sig om. "Jeg har jo ikke gjort dig noget!".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 5 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 09:29

Morgan mærkede en hånd i sit ansigt, han så surt på ham. og pressede ham hårdere ind mod muren
"du skal ikke slå" snerrede han
inden hans charmerende smil kom igen, hans øjne var stadig kolde og han var ligeglad med om han sårede ham eller ikke. han lag sit hoved på skrå og grinte lidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 5 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 10:49

*Av.. min hånd* Tænkte han og knugede øjnene sammen *Den fyr er jo uigennemtrængelig*. Han bed sig diskret i læben, men slap hurtigt, da det kun var et tegn på nervøsitet. Han så væk og sukkede opgivende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 5 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 10:57

"skal du opføre dig ordenligt nu ?" spurgte han om
mens han pressede ham stadig op af muren, han så koldt på ham og var sådan set ligeglad med om han kom til at dræbe ham af det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 5 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 11:11

Han rystede på hovedet og lukkede øjnene. Han pressede stadig hans bryst væk med hånden. "Jeg har ikke lyst. Jeg har en familie der elsker mig... Og jeg elsker dem...."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 5 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 11:13

Morgan stoppede med at presse ham og lag sit hoved på skrå
"lyst til hvad ?" sagde han
og rystede på hovedet, inden han så på ham igen med sit kolde blik
"familie, er intet. det er meget bedre at leve alene" sagde han
og grinte lidt over tingen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 5 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 11:16

"Lyst til at blive trængt op på denne her måde. Jeg gider ikke dit selskab" Svarede han og vred stædigt på kroppen "Det er klart det ikke betyder noget for dig.. Der er sikkert ingen der elsker dig".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 5 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 11:18

"når så det gør du ikke" sagde han og grinte lidt af det
"mig elskedet ? jeg er elsket af mange trunter, men vil ikke ligefrem havde en kæreste" fortalte han
og slap lidt efter taget på ham, men holde øje med at han ikke prøvede på nået
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 5 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 11:21

"Pff.." Lød det fra ham, og han stoppede med at vride sig, da han fik noget plads "Det er jo ikke det jeg mener... Der er forskel på at blive elsket af fremmede folk, man har sex med, og på folk, der virkelig holder af en, og vil beskytte en". Han så alvorligt på ham, og kunne tænke sig til, at der ikke var nogen der kunne holde af den vampyr, på samme måde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 5 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 11:28

Morgan rystede på hovedet
"blev så elskedet af dem inden sex, de er virkelig mærkelige. når man prøver at få folk til ikke at kunne lide en.. så kommer de til det" sagde han
og tænkte lidt over det imens
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 5 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 11:32

"Det har jeg svært ved at tro på.." Mumlede han, og så ud af gyden. Han havde lyst til at stikke af, men kunne ikke lige nu. Han så tilbage på Morgan "Jeg kan forsikre dig, at jeg ikke kunne på at synke så dybt".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 5 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 11:36

"ja det siger du, fatter ikke hvis nogle elsker en engelbasse som dig" sagde han
og så surt hen på ham

//logger//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 5 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 11:40

"Så kender du mig heller ikke" Svarede han "Men jeg kan da sagtens tilføje, at jeg er sødere mod andre.. Men også kun fordi du har gjort det som du har gjort".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 5 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 00:45

"englebasser skal jo også være søde" sagde han
og så koldt hen på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 5 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 00:48

Han så stift på ham. Det irriterede ham, at den mand ikke kunne ændres på overhoved. "..Jeg ved ikke hvilket image du går efter, men jeg synes ikke du er sej, sjov eller charmerende på nogen som helst måde" Sagde han lavt og gengældte hans blik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 5 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 02:17

Morgan begynde at le og så på ham og rystede på hovedet
"jeg er ligeglad med din mening om mig, har ikke tænkt mig at havde nået med dig at gøre" sagde han
og kunne ikke lade være med at grine af ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 5 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 02:22

"Hvad gør jeg så her?" Spurgte han og så på ham. Han var næsten sikker på, at Morgan ville voldtage ham, og derefter suge hans blod. Hvorfor ialverden skulle en vampyr dog også lade ham gå? "..Det kommer mig jo ikke som en overraskelse alligevel, så du kan sagtens sige det".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 5 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 03:00

Morgan lag sit hoved på skrå og grinte lidt
"noget skal jeg jo lave" sagde han
og tænkte lidt over, hvorfor han lige havde valgt ham og ikke en `bedre´ person
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 5 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 03:05

"Jamen, hvad er det du laver?" Sagde han og kiggede igen ud mod gyden. Det var ligefør han skulle tage chancen og stikke af, men Morgan havde for stor mulighed til at gribe fat i ham. Han længtes efter friheden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 5 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 03:08

"sådan set, driller dig" sagde han
og lag sine arme over kors, mens han smilte stort
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 5 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 03:18

Eolith smilte pludseligt bredt, da tanken om at blive voldtaget ikke længere gav noget negativ mening. "Nåh..? Hvad så hvis jeg gerne vil, blive drillet?" Spugte han, og havde fået en helt anden klang i stemmen. Han tog fat i Morgans buksekant, og knappede op "Så er det pludselig ikke så sjovt, hm?".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 5 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 03:21

"ja, så skulle du jo ikke være så sur" sagde han
og så koldt på ham, han så ned på hans hænder mod store øjne
"hvad laver du ?" spurgte han om
og vende sit kolde blik op mod hans ansigt igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 5 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 03:25

"Tror du virkelig jeg gider vente på dig? Bare for at få lov til at sutte din Tissemand?" Hans sprog var ufatteligt grimt, når det kom til stykket, men han vidste det godt. Han lynede ned i hans bukser og så ham bare i øjnene, med et målbevidst blik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 5 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 03:27

Morgan så skiftevist på ham og sine bukser
"tror ikke det er en god idé" sagde han
men kunne ikke få sig selv til at stoppe ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 5 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 03:32

"Det er jo ikke fordi du 'dør' af det" Lo han bittert og lod sig dumpe ned på knæ. Han var allerede godt igang, og hev hans bukser ned, så den blev synlig for ham. "..Eller har du ikke prøvet det før? Med dit eget køn?".
Han tog fat i den, og lille skyldigt smil bredte sig endnu engang, mens han så op på ham.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 5 Icon_minitime

Alene, men glad.
Tilbage til toppen 
Side 5 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» Nyn en glad melodi
» Glad igen....