Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Dagry på kirkegården.

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dagry på kirkegården. Empty
IndlægEmne: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:00

Dato: 20. dec
Dag: Søndag
Tid: 17:12
Vejr: Sne
Sted: Midt i domkirken.
Omgivelser: Bænke, døbefond o.s.v.


Hayley gik ned gennem kirkegårde op mod domkirken, hun havde hænderne stukket i lommerne og så sig kort omkring på den øde kirkegård, solen var ved at gå ned og det glædet hende da hun følte sig stærkere når solen ikke var i nærheden, selvom det af og til var trist ikke at kunne være ude i solen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagry på kirkegården. Empty
IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:02

"ogen du skal besøge" Demetri sad lægnet op af en statue med en kvindelig engel.
Han kiggede roligt på Hayley.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagry på kirkegården. Empty
IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:04

Hayley kiggede op på Demetri og rystede på hovedet, "Næ, engang skal værer den første man kommer her" sagde hun med et skulder træk, hun gik så hen til ham og stod nu foran ham, "Længe siden" sagde hun med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagry på kirkegården. Empty
IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:05

HAn nikkede svagt, "med barn og det hele" hendes duft var sig selv og afligevvel duftede hun så meget af BAby.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagry på kirkegården. Empty
IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:09

Hun nikkede "Jep" sagde hun og trak kort på skulderne
"Jeg har fåret et barn er der noget glat med det" spugerte hun ham, og kiggede ned på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagry på kirkegården. Empty
IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:11

Han trak på skulderne, "nu har folk noget at ramme dig på" hans stemme var neutral.
"Og hvad med dig selv, jeg høre i byen at du har været ude for nogen ting" han smilte svagt mens hans ansigt stadig var trist og neutralt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagry på kirkegården. Empty
IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:14

Hayley tænkte lidt, "Ja men det kommer de ikke til" sagde hun og så tænkene på ham
"Hvad for nogle ting, men ja det har jeg" hun kunne godt se at han virkede trist, "Hvad er der galt" spugerte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagry på kirkegården. Empty
IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:15

"HVis jeg siger navnet, Anbrey" han rystede på hoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagry på kirkegården. Empty
IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:20

Hun nikkede "Ja han er en idiot" sagde hun og kiggede lidt rundt men så hurtigt på ham igen
"Snakker folk nu også om det" hun rystede på hovedet, "Aubrey har bare brug for hjælp" sagde hun og trak kort på skuldrne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagry på kirkegården. Empty
IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:22

"Eller måske er han bare en mand" sagde hvorefter han drejede hoved mod hende og kiggede bare på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagry på kirkegården. Empty
IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:24

"Bare en mand, har du nogensinde, mødt den idiot" spugerte hun ham,
hendes blik blev en smule vredt hun hade Aubrey mere end noget andet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagry på kirkegården. Empty
IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:26

Han svarede hende ikke, men hvist så bare ansigtet ligeud igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagry på kirkegården. Empty
IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:28

Hun sukked eog satte sg ved sden af ham, "Demetri hvad er der galt" spugerte hun ham
Hayley var meget hjælpsom, og hun var meget mere hjælpsom efter hun var blevet mor,,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagry på kirkegården. Empty
IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:29

"intet" svarede han roligt.
Han kiggede en enkelt gang på hende, da hun satte sig men blikket flyttede sig så op på englens hoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagry på kirkegården. Empty
IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:32

Hayley sukkede lydløst, hun løftede hånden op til hans hage og tog blidt fat i den og drejede hans hovede imod sig, så hun så ham øjne, " Du kan ikke lyve for mig, du pleger ikke og se trst ud, og du pleger ikke og ikke at smile" hun bed sig svagt i læben, "Hvad er der glat" spugerte hun ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagry på kirkegården. Empty
IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:34

Han stirrede ikke på hende men bare ud i luften der var mellem dem, "Hayley jeg sagde der intet var galt" han fjernede hendes hånd, uden at røre ved den elelr andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagry på kirkegården. Empty
IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:36

Hayley sukkede og tog hånden til sig og stak den i lommerne, hun kiggede bare på ham,
"Jo der er, men det er fint nok du ikke vil snakke om det" sagde hun stillet og roligt, hun bed siglidt
i læben, og kiggede lidt på ham men tog så blikket fra ham og kiggede nu ned gulvet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagry på kirkegården. Empty
IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:37

"dU Dufter af Baby" sagde han så midt ud i det hele.
Han hænder var ned langs han side imens han sad ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagry på kirkegården. Empty
IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:40

Hayley sad stadig ved siden af ham, hun smilede lidt over det han sagde
"Okay, jamen det er nok ikke så mærkeligt når jeg er blevet mor" sagde hun roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagry på kirkegården. Empty
IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:41

Han trak på skuldernde, "MArcus" sagde han spørgernde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagry på kirkegården. Empty
IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:45

Hayley smilede og nikkede "Jep" sagde hun en smule drømmene
"Hvad med dig, hvordan går det med dig og dn pige " spugerte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagry på kirkegården. Empty
IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:46

"Det går" sagde han og trak på skuldernde.
Et svagt smil trak frem på hans ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagry på kirkegården. Empty
IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:49

Hayley smilede og nikkede "Okay godt" sagde hun og nikkede igen
Hun fik lyst til og drille Demetri "Når kommer du så over og passer mit barn så mig og Marcus kan tag i byen" drillede hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagry på kirkegården. Empty
IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:51

Demetri fik mange tanker og kiggede så nu på Hayley, 2tør du virkeligg at lade dit navn være i min varetægt" Han smilte nu stort, *jeg tror ikke lige du vel det* tænkte han med et endnu større smil-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagry på kirkegården. Empty
IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:53

Hayley smilede og rystede på hovedet, "Jeg driller dig" sagde hun med et smil
og puffede blidt til ham..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dagry på kirkegården. Empty
IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dagry på kirkegården.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» På kirkegården igen.
» En bar ved en bager ved dagry- Amaranthe
» På kirkegården.
» Kirkegården.... - Sakref
» Ved kirkegården?-Lucian.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: