|
| Dagry på kirkegården. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Fre 01 Jan 2010, 04:15 | |
| //Ej ups trorede det var noget du sagde, sorry xD
"Hvorfor griner du så" spugerte hun, "Men det er vlle værer lige meget om jeg sagde tl ham han skulle voldtage dig han havde gjort det alligevel" sagde hun og det var rigtig nok
//ØV,,,,, Takker og i lige måde Bamsedreng xD XD // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Fre 01 Jan 2010, 11:43 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Fre 01 Jan 2010, 12:06 | |
| Hayley trak på skulderne "Sådan er han" sagde hun med et skulder trak, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 04:24 | |
| Han trak på skulderne, "Hvad hed din datter" sprugte han så. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 04:35 | |
| "Safir" sagde hun og smilede, "Skal du snart se hende heller hvad" spugerte hun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 04:43 | |
| Han grinte, "ligr før var jeg en idiot og nu vil du have jeg skulle se din datter" han skubbede til roligt væk fra sit skød. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 04:47 | |
| Hayley satte sig på hug foran ham, "Demetri du er kun en diot, når du prvoker mig" sagde hun og trak kort på skulderne "Men ja det vil jeg gerne have du skal" hun smilede og slog en baglends kolbøtte og sad nu på knæ, "Men kun vis du vil" sagde hun roligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 04:49 | |
| "Det må vente, Og forresten er du sikker på at hun er Marcus" han kiggede ned på Hayley med et ligegyldigt blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 04:58 | |
| "Hva mener du" spugerte hun og tænkte lidt "Det er ikke Aubrey's unge, lad være med og sige sådan noget" sagde hun surt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 05:05 | |
| Han trak på skulderne, "Kunne jo være, har du måske tjekket hendes dna" Han gyngede lidt frem og til, men blev hurtigt stille igen da han havde gjort det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 05:11 | |
| "Demetri, din idiot" sagde hun irrertert, hun rejste sig og gk hen ved siden af ham Og satte sig ned "Jeg var på p-piller da den idiot voldtog mig, og jeg var ikke på p-piller da jeg havde sex med Marcus" sagde hun og trak kort på skulderne "Men datter har mange ting hvor man kan se hun er mig og Marcuses barn" sagde hun og kiggede surt men også tomt på ham, "Men vis det havde været Auberys datter havde jeg nok ikke haft det nu" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 05:19 | |
| Han kiggede lidt på hende med nu et undrende blik, "Regner du med jeg tænker over p...P-pille ting" Han holdte n pause, "Øhm...Hayley" han lagde¨på skrå, hun måtte da kunen forstå han var en mand...og ikke en kvinde med eller de der tøse ting de havde som p-piller, da han blev føst var der intet der hed det... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 05:23 | |
| "Nej for du er jo en mand, men alligevel, du burde vide at vis jeg vidste jeg havde et barn, der ikke var med Marcus skulle jeg ikke have det, " hun sukkede "Jeg skal ikke komme ud for at have et sindsygt barn" sagde hun hurtigt, "Ej hvor har du gjordt mig i tviol" sagde hun forvirrene
//Skule Hilse for Dean og sige godt nytår xD /// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 05:25 | |
| //Tak of hils igen...OKay skal du så ikek hygge med ham i stedet for at sidde på en computer//
"Okay okay..."sagde han tavst og kiggede så mod kirken. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 05:29 | |
| //Okay, vi stener en film, men han skal hjem om lidt, x(
Hun sukkede, "Sig det er mig og Marcuses barn" sagde hun bedene "Og at du slår Aubrey ihjel" hun kggede bendene på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 05:32 | |
| Han sukkede, "jeg kan hverken sige eller love noget for tiden" han var så melankolsk så det var løgn...han sukkede, og kiggede så tilbage på Hayley. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 05:35 | |
| "Damn" sagde hun surt og fandt en sten og fyrrede den af helveds til, "Jeg er så fucking træt af den idiot" sagde hun surt
///Skulle sige hej hej, fra Dean han skal hjem, x( Men det var ikke sikkert han kunne komme på når han kom hjem ders net fucker // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 05:43 | |
| //Bye bye XD heh okay//
"Fører var han din lille slave" han sukkede men smilte nu lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 05:47 | |
| Hayley rystede på hovedet "Tro mig, det er han ikke og det har han ikke været, men du må gerne slå ham, så hårdt du kan" hun sukkede og rystede på hovedet, "Nej jeg tror kke det er nogle der kan sårer ham, jeg har sårert ham på en tidspunkt men han kom hurtigt til og ja misbruge mig igen" sagde hun en smule surt
//Kender du nogle gode vampyr film, Mig og Dean har lige stenet Underworld, men nu ved jeg kke hvad jeg skal lave x(// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 05:52 | |
| //Van hellsing...Kan ikke tænke lige nu...sorry//
"HM..." sagde han. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 05:55 | |
| //Det er okai , Hyggede du dg igår
"Hmm hvad" spugerte hun ham, og kiggede lidt op og ned af ham, men kiggede så væk |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 05:56 | |
| "Du må hellere gå hvem til Safir" han kiggede lidt skulende på hende da hun kiggede op og ned af ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 05:58 | |
| Hayley rystede på hovedet, "Nej mig og Marcus har lige været oppe og skændes, og du skal kke bestemme over mig" sagde hun surt meget surt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 06:02 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 06:05 | |
| Hayley sukked ei takt med ham, hun satte sig ned og gned hænderne rundt sit ansgt, "Jeg er træt af Eolith, han bor hjemme hos os, og Marcus kan ikke se hvor sygt det er at tag sin voldtagts mand med hjem" hun sukked eog rystede på hovedet, "Det er syg da sygt synes du kke," spugerte hun ham |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. | |
| |
| | | | Dagry på kirkegården. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|