Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Dagry på kirkegården.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Dagry på kirkegården. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 2 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:55

Han trak lidt på skuldernde og kunen mærke på sin krop det begyndte at regne.
"Hvad blev BAbyen så" sprugte han tavst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 2 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:56

Hayley smilede og mærkede godt det begyndte og regne og hendes smil blev størrer hun elskede regn
"Det blev en pige, hun hedder Safir" Hayley smilede og kiggede lidt ned men så så op på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 2 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:59

Han nikkede, "Marcus er stolt eller" han havde ikke set ham her på det seneste heller ikke når han var ude og udspionere folk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 2 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:06

Hayley trak på skulderne "Det tror jeg da, han er tit er hjemme med hende" sagde hun med et smil
og kiggede på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 2 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:08

Han nikkede bare og så så i luften igen dog var hani bedre humør.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 2 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:10

"Hvorfor" spugerte hun, hun kiggede nu ned i gulvet
og tænkte lidt og hun blev sur over den tænke hun havde i hovedet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 2 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:11

"Lige meget" svarede han og lukkede øjnene og lægnede sig tilbage.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 2 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:17

//Undskyld vis jeg svare langsomt, er hjemme hos Valencia//

Hayley smilede ikke mere "Kender du Eolith" spugerte hun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 2 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:18

"Nej" svarede han kort.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 2 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:20

"Være du glad for det" hun sukkede og trak svagt på skulderne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 2 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:22

"Jeg omgåes normalt ikek mod andre hanner" svarede han og kiggede nu mere narturligt på hans måde, med at lade sine øjne gniste.
"Og hvorfor så det" svarede han da hun sagde det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 2 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:25

Hayly nikkede, "Fordi, han er seriøst, dum i hovedet, det er Marcus også lge i øjeblikket, han blev voldtæget af Eolith og lidt efter tager Marcus ham med hjem og nu bor han fandme hos os, jeg har bare lyst til og flå hovedet, af dem begge" sagde hun en smule surt, hun tog en sten der lå der inde og tyrede den ned i gulvet så stenen og ldt af gulvet gik i stykker
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 2 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:29

Han kunne ikke lade være med at grine af det hun sagde han kunne bare ligeforstille jeg Marcus blive voldtaget af han anden fyr.
Han grinte og selvom han hviste det ville gører Hayley irreteret måtte hun kunne se det sjove i det.
Altså marcus havde åbenbart ikek syns det var være end at tage hans voldtægtsmand med hjem.
Han fik frem stønnet, "Er du sikker på han ikke er bøsse" han grinte derefter igen.
Han fik sig selv til at falde ned igen da der var gået noget tid.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 2 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:33

Hayley mærkede vreden vokse, "Luk dog" sagde hun surt og lagde armne over kors
"Eolith brugte sn evne på ham, og Marcus nåde ikke og kigge væk, og nej han er sgu da ikke BØSSE" Da hun sagde bøsse råbte hun det, Hayley kunne ikke se det sjove i det, fordi hun var selv blevet voldtaget af
Aubrey 2 gange og det er ikke ligefrem rart, "Skal jeg voldtage dig, så kan du se det ikke er sjovt" sagde hun irrertert
og kiggede lidt på gulvet men kiggede så på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 2 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:36

Han sukkede og smilte så, "HAyley du kan ikke voldtage nogen" svarede han hende og faldt roligt sammen da han havde sagt dette.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 2 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:38

Hayley tog fat i ham, og skubbede ham lidt tilbage så hun kunne sætte sig på hans skød
hun lagde armene rundt om hans nakke, "Sikker" sagde hun og kiggede på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 2 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:42

"Helt sikker" han holdte en pause, "Du ved at det kun vil gå ud over dig" han stemem var lavet om til en fofærerisk og ondskabsfuld stemme.
"Du ved at det vil være dig der for skyld og du ved at det ikek vil påvirke mig, jeg har selv lavet sådan nogen ting da jeg var i din alder" han smilte stort så hans tænder stak ud af munden.
"Men tænk også på Marcus og Safir" hans øjne gav små glimt fra sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 2 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:48

"Okay, jeg pusser Aubrey på dig" sagde hun dybt alvorligt, hun sad stadig på hans skød og havde stadig armene om hans
nakke, hun kyssede ham hurtigt på panden, "Han er også meget værre end mig," sagde hun bare, "Og han gør hvad jeg siger fordi jeg åbenbart er hans" sagde hun en smule irrtert
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 2 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:50

Han trak på skuldernde, "du gør mig bare en tjeneste" han smilte stort.
Han tog sig ikke af Hendes Kys, hun var som sagt en af hans små skabninger, det var jo ham som også havde gjort hende til vampyr.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 2 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:54

Hayley rystede på hovedet, "Det tror jeg kke" sagde hun en smule tomt,
"Men det finder du ud af" hun grinede kort, og så på ham, "Men jeg gør mig selv en tjeneste" sagde hun koldt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 2 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:56

"Hn...ja du hjælper din Voldtægtsmand" han trak på skulderne han fattede virkelig ikek kvinder, de var blevet misbrugt men de kom altid tilbage til Voldtægtsmanden hvis de fandt ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 2 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 04:00

"Jep min voldtægstmænd, er ikke altid ond, men når det gælder ander drenge er han" sagde hun med et sygt smil
hun trak svagt på skulderne, Hayley forstød ikke Demetri men det var hun ligeglad med
"Og vis jeg siger til ham, han skal stoppe så stopper han ikke, men det er også det eneste proble jeg har med ham" sagde hun ellers havde hun faktisk ikke så mange problemer med ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 2 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 04:06

Han nikkede, *Han tager order fra en kvinde* han sukkede, af det han hørte.
"Men hvis du virkelig hader mig så meget så gør det" det kunen jo faktisk være ligemeget, Ribanalon havde han ikke været god imod, og alligevel ville hun hjælpe ham han sukkede over hende.
Han kiggede op på Hayley, med et slags ventende blik-
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 2 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 04:09

"Demetri, jeg kender kke din søster" sagde hun med et skulder trak,
"Men jeg hader dig ikke, du synes måske det her med Marcus er sjovt, og du ved du irrertert mig, og vs jeg havde irrertert dig var du flejnet" sagde hun og nussede ham i nakken mens hun så tænkene på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 2 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 04:12

//jeg kender ikek din søster?? Er du tanke læser så skriv det lige i din evne ellers er det svært at vide...//

"Jeg syns ikke det sjovt, men jeg undre mig" han trak på skuldernde, og undrende sig faktisk lidt over hun stadig sad på ham.

//SKAL logge, Og GODT nYTÅR bAMSEPIGE XDXDXDXD HAHAHA//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 2 Icon_minitime

Dagry på kirkegården.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Ved kirkegården?-Lucian.
» En bar ved en bager ved dagry- Amaranthe
» På kirkegården.
» På kirkegården igen.
» Kirkegården.... - Sakref

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum