Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Dagry på kirkegården.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Dagry på kirkegården. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 4 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 06:09

"Det er uventende" svarede han og sukkede, selv boede han i et forladt hus, som ikke hvde andet end en stol seng og skab i et værelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 4 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 06:13

"Og ham der Eolith er bare en lille dreng der går og boller med alle, altså" Sagde hun surt og rystede på hovedet "Er det her min skyld?, er det hans? hvordan kommer det her til og ende" hun så spøgerne på Demetri
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 4 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 06:21

Han sukkede igen, "Jeg har Brækket ryggen Hayley"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 4 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 06:24

"Hvad" sagde hun hurtigt og rejste sg op, "Hvordan" hun tog blidt fat i hans arm og drjede ham rundt så han stod med ryggen til hende, hun lagde blidt en hånd på hans ryg
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 4 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 06:35

//Tror jeg ikke lige u skal gører når man har brækket ryggen kan man ikke gå... eller stå...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 4 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 06:38

//Men du står jo op?? Skal hun bærer på dg heller hvad ?? //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 4 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 06:42

//Øhm...nEJ FOR JEG SATTE MIG IGEN XD det var for lang tid siden ham brugte bare sin evne med det der ting ting du ved//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 4 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 06:46

//Okair, argh jeg er lost xD

Hayley gik lidt i panik, "Hvad hvordan" spugerte hun hurtigt og gik lidt mere
i panik, hun bed sig svgat i læben og prøvede og slappe af, men det var hun for meget i panik til og kunne
"Hvordan? hvem ? hvad? hvor" hun kiggede spøgerne på ham, hun rystede let på hovedet og var nu mere rolig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 4 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 06:53

"Har du overvejet hvorfor jeg ikek har rejst mig op eller gået min vej" han sukkede, "Jeg har jo bare siddet her hele tiden også da du kom"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 4 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 06:56

"Demetri du kan da ikke bare side der" sagde hun stillet, hun kiggede på ham
"Hvordan får du blod, har du over hovedet spist" Hayley hev sit nluse lidt ned og staks sin hals hen til ha
og var nu lige foran ham, men halsen,"Spis" sagde hun roligt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 4 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:09

"Jeg kan ikke rigtig bevæge mig frem, og nej jeg tog noget blod for en ENGEL der hed Rose" et smil kom ¨på læben.
"Jeg skal bare side lidt så heler det lige så stille" Han kunne ikek bevæge sig og det ville nok tage noget tid for han kunne, det havde nu været i fem timer så det var nok snart slut med at ikke kunne bevæge sig.

//Mit net gik ned//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 4 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:44

"Demetri du ved jo ikke hvor længe du skal side der" sagde han roligt, Hayley trak sin hals helt hen til hans mund,
så hans mund ramte hendes hals," hun bed sig let i læben men slap den så, "Vl du ikke nok, jeg tror det hjælper" sagde hun stillet, "Du kan jo side her i to dage" hun bed sig i læben og lukkede øjne

//Nedern
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 4 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:49

Han sukkede af hende, "Ved du at nogen vampyrer tager det der s0m en kærligheds erklæring" Han prøvede at kigge op på hende men hun var for tæt på, og han gad ik bruge sine ene evne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 4 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:51

"Demetri du ved jeg ikke har føleser for dig, du ved jeg skal giftes med Marcus" sagde hun alvorligt, "Jge kan bare ikke holde ud du sidder der" sagde hun stillet, hun ventede bare på han bed hende, "Du har også skabt mig, så der ville ikke ske noget vis du bed mg igen"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 4 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 09:15

Han smilte lidt, "Men nogen tager det stadig sådan..." Han sukkede nu med et smil, "så giv mig det".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 4 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 09:18

Hayley tog sit håndled og hev blusen op hun tog højerne tænden, og sar meget dybt, hun tog håndledet op til hans mund, og pressede håndledet mod hans mund, "Spis" sagde hun roligt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 4 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 09:23

"Jeg sætter mine tænder i" sagde han som advarsel.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 4 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 09:29

Hayley nikkede "Bare gør det" sagde hun roligt, hun lukkede øjne og drejede hovedet væk fra ham
hun lukkede øjne hårdt i og var klar på han bed hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 4 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 09:34

Han bed og hans tænder sprang ind i hendes hud og blodåre som pigge.
Han sugede og mærkede straks at det var vampyr blod, det var ikke lige så varmt som andre væsners blod, og det var samtidig meget mere stift, da det var blod der var kommet fra andre væsner.
Men alligevel mærkede han styrken.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 4 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 09:38

Hayley gipses da han satte tænderne i hende, hun knyttede begge hænder og mærkede tydeligt
at blodet langsom forsvat fra hendes krop, hun stønnede svagt af smert men bed sig så i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 4 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 09:42

Han tog nu hænderne op til hendes håndled g holdte fast, imens han blev ved med at suge, hun havde givet ham lov så han kunenjo også tag lidt mere end nødvendigt.
Inden han havde fået hendes blod, havde han godt kunne krybe hen af jorden men han ville slet ikke havde kunnet styre sin krop og den ville ikke se så godt ud hvis knovler stak ud af han imens han krøb og han havde mødt et menneske...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 4 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 09:46

Hayley mærkede godt han tog beder fat i hendes håndled, hun kiggede åbnede øjne
og kiggede på ham imens han drak hendes blod, hun var kun glad for hun hjælp
selvom det gjorder sygt ondt, hun fik få billeder ind i hovedet fra den dag han bed hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 4 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 09:54

Han rejste sig nu op efter han havde givet slip på hendes håndled.
Han kiggede på hende imens hendes blod lod i tykke klumper ned af hans hage.
"Det havde taget lidt længere tid uden dit blod men jeg havde helet" sagde han så til hende.
Og grab hende da hun pluselig ikke kunne stå på benene. (Altså Hayley faldt) XD
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 4 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 09:57

Hayley lagde hænderne på hans bryst hun mærkede tydeligt at hun ikke havde så meget blod tilbage, "Tak" sagde hun stillet fordi han grab hende, "Men du ser ud til at du har det fint" sagde hun roligt og bed sig i læben,
hun følte sig ret svimmel efter alt det blod han havde drukket fra hende

xD
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 4 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 10:08

Han lagde hende ned på den kolde jord.
"Min knogle er helet helt" han smilte og så på hende.
"Bliv liggende" han rehste sig og begyndte at gå fra hende.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Dagry på kirkegården.   Dagry på kirkegården. - Page 4 Icon_minitime

Dagry på kirkegården.
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Ved kirkegården?-Lucian.
» En bar ved en bager ved dagry- Amaranthe
» På kirkegården.
» På kirkegården igen.
» Kirkegården.... - Sakref

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum