|
| Dagry på kirkegården. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 10:12 | |
| Hayley kom op og side hun stønned ekort og meget lavt af smert "ej, stop, jeg kan ikke bar eligge her, jeg kan jo ikke gå, kan du hent Marcus, tag mig hjem heller et heller andet" spugerte hun hurtigt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 10:16 | |
| Han var væk.
//Okay hun må ikek gå har fundet på noget vildt fedt// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 10:17 | |
| "Fuck " sagde hun bar estillet og følte sig alt for træt til og rejse sig og blev derfor sidene
//Okai xD// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 10:27 | |
| Demetri kom igen men bagfra hendes syns hvilken, han bar på noget. En kvinde, meget smuk kvinde med brune øjne og lyst hår. Hun blødte fra panden og var tilsyneladende besvimet efter nogen slag. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 10:30 | |
| Hayley duftede blod og kiggede rundt men fik så færten af Demetri og vendte sig om hun kunne ikke rejse sig, hun kiggede underne på ham, men sagde ikke noget, hayley kiggede lidt på Demetri men kiggede hurtigt på kvineden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 10:37 | |
| Han tig Hayley i sin favn, og kvinden i hendes lyse hår og trak hende så meget og af hendes hals var lige foran Hayleys mund, med de kniv spidse tænder. Han skubbede Hayley tættere på med sin ene evne, så hun kunne nå pigen/kvindens hals. "Drik" komanderede han Hayley til- |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 10:43 | |
| Hayley kiggede kort på ham, men stak så tænderne i damen og sugede stillet og roligt, hun kiggede på Demetri imens, Hayley øsjne var sorte helt sorte men de blev langsomt hendes egen smukke grønne farve Hayley havde ikke stukket tænderne helt ind i hende, men det gjorder hun nu og hun tog ikke blikket fra Demetri |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 10:51 | |
| Ligenu var Demetris blik koldt, og ondskabsfuld ikke det lallede ondskabsfuld som han for det meste var den. Det var ubehagligt og ubarmhjertigt, koldt og dødt. Han kiggede på Kvindes læber. på Hendes ansigt og hendes uvidende og ufrygtsomme ansigt, hun lå så roligt og blidt og var faktisk ved at dø uden nogen form for at hun kunne gøre ingen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 10:54 | |
| Hayley lukkede øjne og hun ville suge endtil hun døde, fordi hayley ville ikke værer der vis Demetri ville havde hun skulle lide mere end det hun gjorder nu Hayley godt lagde mærke til hans blik og det var også en af grundene at hun havde lukket øjnene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 11:04 | |
| Han blev ved med at stirre endtil at kvinden døde. Han ville høre hendes sidste åndedrædt hendes sidste hjerte slags. Han ville være den der, havde ofred denne kvinde for at hans egen avl af vampyrer skulle leve. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 11:11 | |
| Hayley suggede nu til og der var ikke særlig længe til hun ville dø for hendes hjerte sprang slag over, Hayley lyttede nemlig meget godt efter hun åbnede øjne og kiggede på Demetri |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 11:18 | |
| Han smilte nu et åbent smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 11:22 | |
| Hayley lyttede og hendes hjerte slog ikk mere, Hun trak tænderne ud af hende og tørede sig om munden og smilede til ham "Tak" sagde hun roligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 13:47 | |
| Hans øjne rettede sig mod Hayleys, "er hun helt tør" han havde ikke selv fået menneske blod længe så hvis det var. Hun så iværtigfald tør ud, hendes ellers så smukke ansigt var hvist som hans ejet, eller faktisk mere hvidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 22:08 | |
| "Næsten, vil du have det sidste heller skal jeg" Spugerte hun ham, og smilede roligt til ham, hun havde ikke spist menneske længe, men det havde styrkket hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 22:13 | |
| "Tag det" sagde han og viftede med hånden. Han rettede sig tilbage, og dernæst rejste sig op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 22:19 | |
| Hayley nikkede og satte tænderne i hende igen, og sugede, Hayley sugede det sidste blod som en lille baby med en sutte flaske, Hayley stoppede og trak tænderne ud af hende "Så" Hayley rejste sig op og tørede sin mund, "Tak" sagde hun roligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 22:31 | |
| Han nikkede imens han kiggede på hende, "Det min pligt" svarede han unden videre. Han kiggede rundt, "Jeg må forlade dig" sagde han og begyndte at gå baglæns, væk fra Hayley. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 22:34 | |
| Hayley nikkede "Okay, men vi ses vel" sagde hun roligt og kiggede efter ham, men smilede bare roligt til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. Lør 02 Jan 2010, 22:40 | |
| "Måske" sagde han og forsvandt som en gråspurv.
//out// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Dagry på kirkegården. | |
| |
| | | | Dagry på kirkegården. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|