Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail   Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Icon_minitimeMan 20 Feb 2012, 01:57

Jacob kiggede tænkende på hende, imens han fik fisket sandheden frem og lagde hovedet lidt på skrå. Han var ret glad for at hun ikke prøvede komme udenom emnet, men at hun ren faktisk godt turde stå ved det. Han lyttede opmærksomt til hvad hun havde at sige, han nikkede til, fordi han gav hende ret i at det var som at slå på sten, det viste Jacob jo godt for han slog jo på en dæmon i kælderen her forleden, og selv det var 2 dæmoner op imod hinanden, så kunne man altså stadig godt mærke at det ikke var ligesom at slå på et menneske. Han lod hende læne sig tæt op af ham, for han havde ikke ligeså ondt i kroppen som han havde i dag, men han var nok først helt på toppen om 1-2 dage mere. Selvom han nok ikke ville kunne holde til at ligge på et hospital så længe, han kunne ikke engang huske hvor lang tid siden at han sidst havde ligget på hospitalet. Jacob lyttede igen opmærksomt til hendes lille stemme, imens hun snakkede. Han bad sig lidt i læben over at hun netop skulle spørge ind til om lægen sagde noget til ham. Men han kunne ikke lide at høre det andet hun sagde om at hun ikke ville have at han fandt noget der var bedre end hende, for det kunne og ville han ikke. Der fandtes ingen andre som Abbigail, hun var en ener. Men før han fik muligheden for at svare hende, lænede hun sig op og kyssede ham på munden. Han kyssede igen, selvf kyssede han igen, hvorfor skulle han ikke gøre det? Han elskede jo at kysse hende, men alligevel efter lidt tid, slap han kysset og smilte blidt til hende. "Abbi.. Hold op med at sige at du ikke vil have at jeg finder noget andet som er bedre end dig, for der findes ikke noget der er bedre end dig. Du er den rette for mig, du aner ikke hvor lang tid jeg har søgt efter en som dig" sagde han blidt og lagde sin hånd forsigtigt på hendes kind og bed sig lidt i læben. "Men ja.. Lægen sagde noget imens at du ikke var her, men jeg vil ikke bekymre dig med det nu.. Jeg skal nok fortælle dig det, når det rette tidspunkt kommer" sagde han og smilte beroligende til hende og fjernede sin hånd fra hendes kind igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail   Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Icon_minitimeMan 20 Feb 2012, 02:11

Abbigail bed sig forsigtigt i underlæben og prøvede at lade vær med at afbryde Jacob eftersom han fortalte hende at alt nok skulle gå og hun var den eneste for ham og med disse ord lagde hun sig igen ved hans side uden at bekymre sig en eneste gang om den anden kvinde eller nogen andre i fremtiden eftersom han altid ville være hendes nu, eller det håbede hun da inderligt at han ville være?.

" Så hun sagde altså noget andet til dig end blot... dine papir?" hun så kort op mod Jacob og nikkede så forsigtigt, det var vel forståeligt at han ikke ligefrem nu og her ville komme med hvert et ord og især ikke lige efter hun også havde slået damen. Abbigail krammede sig blidt ind til Jacob og sagde så lidt ked" jeg vil helst ikke hjem af igen, jeg vil bare blive her og sove ved dig... skønt jeg ikke må" hun sukkede og vidste at hun måtte slippe Jacob før eller siden, eftersom hun skulle hjem og se til sit mad hun havde sat over. Efter en time rejste hun sig op og betragtede Jacob lidt og sagde" Jeg elsker dig Jacob, pas nu på dig selv okay" hun kyssede ham på munden kort og bed ham blidt i underlæben og smilede så lidt frækt til ham da hun gik hen af mod døren med små hoftevrik og prøvede at virke lidt mere forførende. "Ses imorgen igang flotte" hun sendte ham et luft kys derefter og skulle så til at gå ud af døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail   Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Icon_minitimeMan 20 Feb 2012, 04:32

Jacob nikkede lidt og bed sig tænkende i læben, han havde squ ikke selv lige regnet med at en af bandens duller var læge på hospitalet, men nu hvor han viste det, så viste han også godt at han aldrig nogensinde skulle tilbage til det her hospital. Aldrig i livet, når der gik folk rundt fra banden her. Også endda i hans by, i den by som der næsten aldrig skete nogle ulykker i, fordi alle de dårlige ting foregik i Werclare. "Ja, hun ville lige spille skuespil indtil du gik. Eller indtil du var ude fra hospitalets rækkevide, før hun ligesom kom lidt mere frem med hvem hun endelig var. Også begyndte vi at diskutere om noget andet end blot mine papirer" sagde han, stadig lidt tænkende. Han lagde en arm omkring Abbigail, da hun krammede sig ind til ham og nikkede lidt igen. "Jeg ved det min egen.." sagde han stille og var ligeså ked af det som hun var, han viste det bare ikke ligeså meget som hun gjorde lige nu, fordi han ikke rigtig kunne ligge sine parader ned, når der gik dæmoner rundt på hospitalet. Han betragtede hende med blikket, da hun rejste sig efter noget tid fra sengen, han smilte lidt og kyssede hende så derefter igen. "Jeg elsker også dig, og jeg skal nok passe på mig selv" sagde han og kunne ikke lade være med at smile lidt skævt over at hun faktisk havde bidt ham i underlæben. Han fulgte hende med blikket og rystede smilende på hovedet af hende. Han nikkede lidt og lavede en bevægelse med hånden, som om at han greb hendes luft kys, hvor han derefter så hende forlade rummet.

Efter de følgende dage, besøgte Abbigail Jacob på hospitalet hver dag. Den kvindelige læge, havde ikke talt til ham siden at han havde sagt nej til bandens forslag, og nok også lidt på grund af Abbigails slag i hendes ansigt. Der gik 2 mere dage, før Jacob igen stod til lægernes overvejelse om han måtte blive udskrevet, men selvf skulle den kvindelige læge lige have sin hævn på det rette øjeblik og sagde at han skulle være der i 2 dage mere, bare for en sikkerheds skyld. Jacob var allerede helt rask efter 3 dage, men han skulle stadig være der den 4 dag og det var ved at tage livet af ham, heldigvis opmuntrede Abbigail hans humør, med at komme med hjemmelavet mad, selvom hun godt viste at han ikke blev mæt af menneskemad, men han spiste det, fordi det jo smagte godt alligevel. Endelig blev Jacob derefter udskrevet, Abbigail havde stået og ventet på ham nede på parkerings pladsen, hvor han blev taget godt imod af hende. Da Jacob jo ikke selv havde sit køretøj med hen til hospitalet, var de jo nød til at tage offentlig transport. Da de endelig kom hjem igen og op i lejligheden, kiggede Jacob sig lidt omkring og smilte tilfreds. "Det er dejligt at være hjemme igen" sagde han og strakte sig en anelse, det var dejligt at kunne bevæge sig, uden at man næsten gik i stykker. Derefter vendte han sig imod Abbigail og smilte skævt, "men det første jeg vil gøre er at få mig et bad, jeg føler mig utrolig ulækker" sagde han og grinte så derefter lidt af sig selv, imens han fik sit overtøj af og gik ned af gangen derefter, for at komme ind på sit værelse, så han kunne smide noget af sit tøj, så han kunne få sig et bad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail   Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Icon_minitimeMan 20 Feb 2012, 09:16

Abbigail så forsigtigt mod Jacob og fulgte ham kort med blikket og tænkte* Sikke en overkrop... eller generalddt blot en krop, han er så flot.. * hun sukkede af ren og skær glæde i det hun tænkte over at han var hendes og der ikke var andre der skulle se hans krop nogensinde, eller... ide mindste så længe hun nu kunne holde på ham, fordi han havde jo haft to forhold før og han elskede jo også dem utrolig højt?. Hun så kort efter Jacob og sagde" Angående hende du ved... kvinden der spillede for sjov overfor dig, har du været sammen med hende seksuelt.. eller været forelsket i hende?" Abbigail gik forsigtigt efter Jacob og gik så ud på badeværelset og gjorde klar til ham, hun regnede ikke med at han ville have boblebad men alligevel gjorde hun den ren til vis han nu ville tænde den og så tændte hun ellers for bruseren og sagde ude fra badeværelset af.

"Hey Jacob!?, hvad vil du helst ha, bruser eller boblebad eller begge dele?" hun anede ikke om han svarede hende, eftersom begge døre var halv lukket, så det var jo dømt til at være halv stille. Abbigail så forsigtigt rundt inde på badeværelset og var utrolig stolt af at hun havde kunne gøre det så rent og så gik hun ellers ud der fra og hen af mod soveværelset for at finde nogle håndklæder, eftersom der ikke var nogen ude på badeværelset fordi hun havde gjort dem alle rene og klar til når Jacob kom hjem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail   Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Icon_minitimeMan 20 Feb 2012, 19:37

Jacob stod i et øjeblik og kunne slet ikke sluge det spørgsmål som hun lige havde spurgt ham om. Han undrede sig et øjeblik over, hvorfor at hun spurgte ham om sådan noget, når de var kærester. Men så var det vel også grund nok til at spørge, og når nu at Abbigail godt viste til hans fortid, så kunne han godt forstå at hun spurgte ham. Men han ville meget hellere kigge på hende imens at han svarede, så lidt efter fulgte han efter hende ud på badeværelset og stilte sig i dørkarmen med armene over kors. Han svarede hende ikke lige på det med badet til at starte med, for han ville lige have sat en ting på plads først. Han så tænkende ned på Abbigail og rystede så på hovedet, "selvom man var med i en bande, så betyder det altså ikke at man kan gå i seng med gud og hver mand. Der er regler, selv hos en bande. Og den største regel var at vi slet ikke måtte tænke så meget på at røre chefens elsker, kæreste, eller hvad du nu vil kalde det. Derfor har jeg aldrig tænkt på hende, på den måde, eller i det hele taget været tæt på hende. Og desuden er hun heller ikke min type, hun er alt for dullet op efter min smag" sagde han og rynkede lidt på panden.

Men derefter gik han hen og mærkede på vandet i bruseren, han undrede sig over hvorfor det tog så lang tid for vandet at blive varmt, var der noget galt med rørene? Måske skulle han lige give det et tjek når han var færdig med at være i bad. Han vendte sig imod Abbigail og smilte svagt til hende. Han kiggede sig så derefter i spejlet og betragtede sin krop lidt. Han havde fået nogle ar på sin krop, fra de sting osv. han havde fået syet, for at få lukket de værste sår. *Hmm.. De forsvinder heldigvis igen* tænkte Jacob, men rørte ikke ved nogen af dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail   Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Icon_minitimeMan 20 Feb 2012, 21:50

Abbigail betragtede Jacob´s faste og utrolig smukke krop, den var virkelig et vidunder og kort efter stod hun henne ved ham, eftersom hun ikke kunne dy sig og berørte hans overkrop for derefter forsigtigt at lade sine fingerspidser glide blidt hen over hans ar. " Jeg tror vist aldrig rigtig at jeg fik takket dig.. for at redde mig nede i den klamme kælder" hun smilede let og strøg sine arme bagved nakken på Jacob og lænede sig forsigtigt op af ham og hviskede så i hans øre " Du må endelig sige til elskede, vis du kræver en belønning " hun bed ham blidt i øreflippen, ikke et hårdt eller langtrukkent bid, blot et lille et og derefter trak hun sig langsomt væk fra Jacob og blinkede en enkelt gang til ham og trådte så ud fra badeværelset og drejede let om dørkarmen med hånden blidt glidende mod den, som ved en stripper strang og så forsvandt Abbigail ellers ud der fra og gik hen af mod stuen der var stor nok i sig selv til at man følte sig blot... en lille smule ensom?, så ud af det blå uden at spørge Jacob, begyndte hun at flytte lidt rundt på tingene men endte dog med at flytte tilbage på alt igen. Hun grinte lidt over hvordan hun var endt tilbage til det samme som før og så lagde hun sig ellers i sengen temmelig udmattet efter eksamner i skolen og Jacob der havde været indlagt og hende der blot havde været alene og ingen veninder sådan... helt havde?.

Hun sukkede kort ved tanken om at skulle blive gammel. Hun var 17 nu ifølge papir, men... hvad vis hun virkelig ikke var 17? hvad vis hun var 18... hun tog sig kort til hovedet af at prøve at finde ud af sin fortid men det var som om alt var sløret, som var det meningen hun ikke skulle huske det, eller blot prøvede hendes krop at få hende til at glemme så den ikke endte med at udsætte sig selv for et stort traume. * Gad vide hvornår han er færdig med bad?*. Abbigail rejste sig kort op og kiggede lidt rundt og smilede så lumsk i det hun nærmede sig badeværelset og tænkte at hun ville hævne sig lidt på Jacob. Han havde set hende nøgen så nu var det skam hans tur til at hun så ham nøgen, skønt det var hende det gik mest ud over, eftersom Jacob sikkert ikke ville have noget imod det overhovedet?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail   Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Icon_minitimeMan 20 Feb 2012, 22:15

Jacob stod bare helt stille, imens Abbigail rykkede sig hen til ham og lod sine fingrespidser glide ned over det ar, han lige havde stået og studeret lidt. Han skulle lige til at sige, at det ville forsvinde igen, men hun kom ham i forkøbet ved at snakke om kælderen, han havde faktisk ikke lyst til at snakke om den kælder mere, fordi man kunne jo aldrig komme videre, hvis man blev ved med at hænge sig i fortiden, men det sagde han selvf ikke til hende. Han smilte bare lidt, imens hun rørte ved ham. Han blev dog lidt overrasket over det hun sagde, men det gjorde ham ikke noget at hun bed ham i øret. Men hvad mente hun mon med en belønning, skulle den forstås seksuelt, eller bare på en måde som en tjeneste? Han kunne ikke rigtig finde ud af det, han stod bare lidt og så forvirret ud, imens han kløede sig i håret. Men da hun var gået ud af badeværelset, gad han ikke rigtig at gå hen for at lukke døren helt. Fordi så kunne han jo også altid høre hvad der foregik i lejligheden. Han kunne høre når Abbigail var henne og hvor hun gik rundt henne.

Han kunne dog ikke lade være med at smile lidt over at Abbigail var på vej tilbage til badeværelset, men hvis hun havde lyst til at kigge, så var hun da velkommen til det, fordi Jacob havde ikke rigtig noget at skjule. Han var ikke særlig bange for at vise sig frem, fordi de va jo kærester. Men alligevel, ville han ikke gøre hende bange eller utilpas med at ikke at være bange for at vise sig frem. Så derfor lukkede han for vandet og nåede at få et håndklæde omkring livet, han kiggede sig i spejlet igen og blev enig med sig selv om at han nok havde brug for at barberer sig. Så han smed lidt barberskum i hovedet og begyndte at fjerne de skægstubbe som han plejede. Nu havde han jo heller ikke haft mulighed for at barberer sig i 4 dage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail   Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Icon_minitimeMan 20 Feb 2012, 22:29

Forsigtigt blev hver skridt placeret omhyggeligt, for at forhindre Jacob i at kunne høre at hun nærmede sig ham, dog da hun endelig var kommet helt hen til den halv dugget dør og hørte vandets brusen inde bagved den og igennem den lille sprække, der trak hun sig dog tilbage og stillede sig mere eller mindre flovt ved siden af døren op af den hvide væg. * hvorfor er jeg så bange, jeg burde slet ikke føle sådan en følelse som nu?, det er mærkeligt men... siden jeg jomfru, føler jeg at jeg ikke har brug for det som alle andre piger har* hun tænkte på sex. Det var altid det store samtale emne i hver eneste klasse, ved hver eneste teenager... altid i de unge år og de unges samtale emner, altid dem der kom ud i et eller andet og dem der endte med at skade sig selv via små seksuelle lege.

Abbigail mærkede trangen til at trække sig tilbage til stuen men nu havde Jacob jo sikkert hørt hendes lidt klodset stillen op af væggen, med et lille bump. Hun følte væggens ru struktur mod sin ryg og den skrøbelige hud hun nu bar der var næsten mælkehvid og forsigtigt drejede hun siden mod væggen og skubbede let til døren så den åbnede sig og så kom hun ellers frem i døråbningen og så på Jacob og sagde" Barber du dig? " hun havde lagt mærke til at han havde fået skæg... især når hun kysset ham men på en måde havde han set liiiidt ældre ud med det og han var nu også lidt nuttet med skæg, dog lod hun ham fortsætte uden at sige et ord og sagde så lidt nervøst" Jacob.. jeg tænkte om.. eller faktisk angående skolen... jeg tror måske jeg stopper på den" det havde været en svær beslutning, men hun mente ikke det var sundt at bo sammen... når man lige var startet som kærester og hun ville heller ikke ende med at kede Jacob ihjel. " Ser du jeg fik arbejde imens du var indlægt, i en unisex butik.. med business jakkesæt og andet.. så, jeg overvejer lidt at tage fuldtids job..". Hun anede ikke hvad han ville sige til det men hun håbet inderligt at han intet havde imod det.

Forsigtigt gik hun hen til den våde bruser der var slukket og berørte dens våde væg kort med fingerspidserne, med venstre hånd og så begyndte hun ellers at trække sin top over hovedet og derefter bukserne ned om anklerne på sig selv, til hun tilsidst stod i hvidt silkeundertøj med sorte blonder og langsomt knappede hun sin bh op, foran og lod den falde til jorden, i det hun tændte for bruseren og lænede sig lidt forover og trak trusserne af sig og skubbede så tøjet til siden med benet, sådan så det ikke blev vådt og så stillede hun sig ellers under bruserens dejlige lune vand og lod det glide langsomt ned af hendes mælkehvide krop, mens hun lukkede øjnene nydende og stod blot afslappet og lyttede til Jacob, der stadig var inde i badeværelset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail   Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Icon_minitimeMan 20 Feb 2012, 22:45

Jacob smilte bare lidt, da hun spurgte om han barberede sig. Selvf gjorde han det, han ville heller ikke ligne en hulmand, som ikke kunne finde ud af at være ren. Selvom lidt skæg, fik ham til at se lidt ældre ud, men han havde ikke lyst til at se ældre ud, han havde det lige så godt med hvordan han så ud nu. Han blev dog lidt overrasket over de næste hun sagde, droppe ud af skolen i en alder af 17? Han kiggede lidt undrende på hende, men sagde ikke noget, for hvis det var det som hun havde lyst til, så skulle hun da bare gøre det, for dum var hun jo ikke. Han blev da selvf glad på hendes vegne, da hun sagde at hun havde fået et job, hellere det end at gå rundt og ikke lave noget som helst. Så kunne ens dage også godt blive for lange. Han smilte bare lidt og barberede videre, "jamen, hvis det er det du har lyst til, så gør du da bare det" sagde han og smilte igen, imens han stadig så ind i spejlet, han så ikke på hende imens han snakkede, fordi han skulle jo nødig skære sig i ansigtet, nu var han lige blevet hel, efter så mange dage, han ville nok gå amok, hvis han fik et sår igen.

Han blev dog lidt overrasket over at hun godt turde at smide alt sit tøj foran ham, men så gentleman han var, så kiggede han da selvf ikke på hende imens at hun klædte sig af. Han stod bare fuldt koncenteret og gjorde sig færdig, men inden han gik ud fra badeværelset, tjekkede han lige at han kun havde fået taget det som han skulle, derefter gik han ud af badeværelset og lukkede døren efter sig, så Abbigail kunne have noget privatliv. Han gik ind i sit soveværelse og fandt noget tøj frem, men det var nok ment mest som afslapnings tøj, for han orkede squ ikke lige at tage noget tøj på, som sad stramt. Derefter gik han ind i stuen og tændte for tv'et, han havde virkelig brug for en pause fra sit dæmon liv, det kunne han godt mærke. Han følte sig smadret og svag, selvom han ikke lignede en der var svag, derefter lagde han sig på ryggen i sofaen og placerede sine hænder under hovedet, så han ikke faldt helt hen i sofaen.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail   Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Icon_minitimeTirs 21 Feb 2012, 02:01

((Trådstarter skal lige være sød at skrive den aktuelle dato ind i stedet for IRL - tak :) ))
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail   Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Icon_minitimeTirs 21 Feb 2012, 02:22

//Skal jeg nok huske til næste gang (://
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail   Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Icon_minitimeTirs 21 Feb 2012, 02:22

((Perfekt :) ))
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail   Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Icon_minitimeTirs 21 Feb 2012, 02:39

Abbigail betragtede kort Jacob da han trådte ud fra badeværelset og forsigtigt drejede hun rundt på håndtaget til det varme vand og slukkede det uden at tøve. Hun ville så gerne være perfekt for Jacob men alligevel føltes det altid som om hun lavede fejl, men denne gang ville hun sørger for at det ikke gik den vej, så da alt var slukket, tog hun et håndklæde om sin krop og hår. Efter at ha dækket sig selv og sørget for at hun ikke dryppede på grund af hun var våd af vandet fra bruseren der lige før havde været tændt, så gik hun ellers ind til Jacob og lod døren til badeværelset være åbnet eftersom det ikke skulle til dugge og blive muggent ved badeværelsets små hjørner her og der.

Abbigail stillede sig op af dørkarmen ind til stuen og betragtede Jacob kort mens han lå på sofaen og så yderst komfortable ud. Hun stillede sig hen til hans side og nussede ham blidt i håret mens hun fik sin yndige franske accent frem og stemmen gled ud som var den kaldt fremt" Jacob, vis du skulle vælge noget at lave med mig altså... alt, hvad ville du så gerne lave, altså kunne tænke dig at lave, eller måske komme et eller andet sted hen, i stedet for vi er her hjemme og blot keder os begge til døde med tv? " Abbigail satte sig ved Jacobs side og lagde en hånd på hans kind og kyssede blidt den anden side der ikke havde hendes hånd læggende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail   Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Icon_minitimeTirs 21 Feb 2012, 03:55

Jacob betragtede Abbigail en smule, idet at hun kom ind i stuen. Han smilte lidt til hende, inden han tog sit blik væk fra hende igen og lagde hovedet lidt på skrå. Men da hun begyndte at snakke til ham, vendte han sit blik hen på hende og hans blik fulgte hende ligeså stille, imens hun bevægede sig hen til ham. Han lukkede det ene øje da hun kyssede ham på kinden, ren refleks, og så på hende igen, da hun ikke kyssede ham mere. Han bed sig lidt i læben og satte sig op i sofaen, han bed sig tænkende i læben og viste jo ikke rigtig, om hun ville gå med til at lave det samme som han gerne ville. Han tog blidt hendes hænder og smilte svagt til hende, "jeg kunne godt tænke mig at tage dig med ud at danse, på en club eller sådan noget" sagde han og smilte sit skæve smil til hende, så noget af hans hvide tænder kom til syne. Selvom Jacob ikke plejede at danse så tit, så kunne han godt tænke sig at more sig sammen med Abbigail, selvom han aldrig kedede sig sammen med hende. For det var altid hyggeligt at være sammen med hende. Men selvf, skulle han holde øje med hende, hvis hun sagde ja, fordi de klubber der var, kom der altid væsner ind på, så han skulle være sikker på at de ikke rørte hende, så længe at hun var hans, og det regnede han da med at hun var længe endnu. Han tænkte stadig på at hun gerne ville stoppes i at ældres, men han ville som sagt ikke fortælle hende om det endnu.
Det var nu også mange år siden at Jacob havde været på klub, han havde faktisk kun været der 1 gang siden at han havde forladt banden, og det var ikke engang for at drikke eller noget. Men bare for at få en anden lyd i øerne, end larmen udenfor og larmen fra når folk kunne snakke rimelig meget. Så han kunne godt tænke sig at tage Abbigail med derind. Men selvf, kun hvis hun havde lyst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail   Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Icon_minitimeTirs 21 Feb 2012, 08:04

Abbigail så lidt overrasket på Jacob eftersom han sagde at han rigtig gerne ville med hende på en klub eller blot danse og sådan. Hun tænkte lidt på sin alderen og så forsigtigt ned mod gulvet og så mod ham igen og sagde" Hmmm altså jo det er en mulighed men jeg må skuffe dig lidt så, hvordan skal vi nogensinde komme ind når jeg er mindre årig, for ikke at sige jeg har aldrig rigtig drukket mig mega stiv før, så hvad vis det sker denne gang?... ville du bære mig hjem så, selv vis jeg ender med at kaste op på dig eller mig selv?" hun så lidt på Jacob og ventede på hans svar og kyssede ham så på læberne og sagde flovt" nej svar ikke på det, men skal vi prøve at se om vi kan komme ind på et diskotek imorgen eller i nat måske?" hun bed sig lidt i underlæben og prøvede at virke mere eller mindre som om at det ikke gik hende på at hun var så ung men det gjorde det jo egenlig fordi det ødelagde mange ting for hende, som ting der hed... at komme i byen og kørekort og såen... skønt man sagtens kunne få det tidligt, så skulle man stadig sidde med en voksen ved sin side og sådan hvilket var utrolig nedern, undtagen vis det var Jacob der sad ved hende.
Abbigail strøg blidt sin hånd ned af hans side og lagde sig tæt ind til ham og sagde" Skal vi smutte i tøjet efter at ha fået noget mad og så se om vi kan komme ind nogle steder elskede, jeg vil gøre alt for at kunne danse og drikke lidt med dig hehe" hun kyssede ham blidt på kinden en enkelt gang og satte sig så op og gik ind og trak i tøj og derefter gik hun ud i køkkenet for at forberede noget mad til dem begge så de kunne få lidt ned i maven inden de måske tog en tur ned i byen?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail   Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Icon_minitimeTors 23 Feb 2012, 20:17

Jacob løftede det ene øjenbryn lidt, imens hun snakkede. Han havde ikke lige regnet med at de skulle drikke sig stive, for man kunne jo sagtens more sig uden at drikke. Men da han skulle til at svare på det, kyssede hun ham på læberne og bad ham om ikke at svare på det, selvom han nu havde lyst til at svare, men han accepterede at hun ikke havde lyst til at høre hans svar. Han smilte derefter svagt og nikkede lidt, "jep, det kan vi godt" sagde han og smilte stadig svagt. Han lyttede opmærksomt til hvad han sagde og tænke sig lidt om, faktisk behøvede han jo ikke noget mad, for som sagt menneske mad mættede ikke og han havde faktisk ikke rigtig lyst til at spise noget, selvom det var Abbigail's mad. Men han havde bare ikke lige appetit til det, hvis man kunne sige det sådan. Så han fulgte hende lidt med blikket, da hun gik ud i køkkenet efter at have fået tøj på og rejste sig fra sofaen, han stilte sig i åbningen til køkkenet og så tænkende på hende. "Jeg behøver ikke noget mad skat, så du behøver ikke lave til mig, bare lav til dig selv" sagde han og smilte svagt til hende, inden han lige kørte en hånd gennem håret og gik ind på sit værelse for at tage noget lidt mere civiliceret tøj på. Han tog et par mørke bukser på og en army grøn skjorte på, som passede godt sammen til bukserne.

Derefter gik han ud på badeværelset, men lukkede ikke døren efter sig, fordi han skulle ikke ligefrem lave noget særlig privat som Abbigail ikke måtte se. Han tog en lille krukke voks frem og satte den foran sig ved siden af vasken, derefter tog han låget af og tog en lille klump voks i sin håndflade og begyndte at sætte hår. Det var første gang i flere dage, at han havde kunnet få lov til at sætte sit hår, han så faktisk lidt yngre ud når han satte hår, end når det lå ned, fordi der var jo ikke særlig mange mennesker, som gad stå om morgen og sætte hår, når de kom op i alderen, men det blev Jacob nok aldrig træt af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail   Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Icon_minitimeFre 24 Feb 2012, 00:52

Abbigail nikkede og smilede blot lettere flovt, eftersom hun altid glemte det med at Jacob faktisk var en dæmon og ikke et menneske? men det var vel også en god ting, så behøves han aldrig at føle sig unormal nær hende, ved mindre han godt kunne lide at hun tænkte over at han faktisk var en dæmon?. Abbigail så kort efter Jacob da han gik ud på badeværelset og så lavede hun ellers mad til sig selv mens hun nynnede en lille sang hun engang havde hørt da hun var lille. Da hun endelig var færdig med maden og også med at spise den, så hun kort rundt og gik så ind til sin taske og tjekkede den lidt. Der lå noget fint tøj der var lagt sammen og der stod hun så og overvejede hvad pokker hun egenlig?! skulle tage på til en klub. Hun stod der lidt tid og betragtede sit tøj og tænkte* Hmm... det skal ikke være for fint men vel heller ikke for trashy?*.

Abbigail iførte sig en hvid kjole med næsten helt åben ryg og så sorte stiletter og så krøllede hun ellers sit hår så det blev rigtig stort og smukt, næsten som en løve manke. Derefter så hun kort rundt og stillede sig så i døren, iført den hvide stramme kjole og nogle øreringe i sølv(diamant) der var runde og havde små hvid/sorte fjern hængende ned fra sig og de sorte stiletter var høje og elegante. Abbigail berørte let sit bølgende krøllede hår der lå ned af ryg og skuldre på hende og så sagde hun" Er du klar til at komme i byen?" hun blinkede kort til Jacob og slikkede sig let over de rosen røde læber og ventede på svar fra ham.

// kjolen. http://www.sparklingstrawberry.com/products/Elegant-Strappy-White-Clubwear-Mini-Dress.html //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail   Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Icon_minitimeFre 24 Feb 2012, 19:49

Jacob stod og rettede sit hår lidt til, da han hørte Abbigail og vendte sig imod hende. Han var lige ved at tabe næse og mund da han så hvordan hun så ud. Han stod og kiggede op og ned af hende, inden han ligesom fik taget sig sammen til at svare hende. "Øhm.." kom det bare ud af ham først, han kunne virkelig ikke koncenterer sig, hvor så hun dog godt ud! Han havde virkelig bare lyst til at gå hen til hende og kysse hende, sikre sig at hun nu også var hans. Fordi med den påklædning kunne enhver jo falde for hende. Men Jacob nøjes bare med at ligge armene halvt over kors og bed sig lidt i læben. "Er du slet ikke bange for at tage i byen i den påklædning?" spurgte han med et svagt smil og lagde hovedet lidt på skrå. Hun lignede slet ikke et menneske lige nu, i hans øjne kunne hun sagtens gå for at være vampyr. Med den mælkehvide hud, de blå øjne og den perfekte krop, kunne hun nemt komme galt af sted. Fordi nogle gange var der jo også dusørjægere på clubberne, tænk nu hvis en dusørjæger, troede at hun var noget, som hun slet ikke var? Men han synes slet ikke at hun så mindre smuk ud af at være i den påklædning, hun så jo perfekt ud!

Lidt efter at Jacob havde spurgt Abbigail, gik han derefter hen til hende og og blidt fat i hendes hænder. Han lænede sig ned til hende og kyssede hende kort på hendes rosen røde læber og lænede sig så lidt længere ned og kyssede hende et par gange på halsen. "Du er helt imodståelig lige nu min elskede, jeg har faktisk lidt svært ved ikke at røre ved dig lige nu, prøver du at tage livet af mig" drillede han og grinte svagt for sig selv, imens han stadig havde sine læber ved hendes hals, hvor han derefter slap hendes hænder og lagde dem omkring livet på hende og træk hende en anelse tættere på sig. Han snuste lidt til hendes hals og lod sin varme ånde ramme hendes bløde hud. Han havde faktisk lidt svært ved at styre sig, for som sagt, dæmoner var utrolig sex glade, så han var altid ret bange for at komme for tæt på Abbigail, da hun jo stadig var jomfru, så han passede meget på med ikke at overskride hendes grænser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail   Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Icon_minitimeFre 24 Feb 2012, 21:33

Abbigail så lidt flovt ned af sig selv efter at ha hørt Jacobs bedømning af hendes outfit* Kan han ikke lide mit outfit?.. og så har jeg brugt så lang tid på at se perfekt ud for ham... og så.. kan han ikke lide det* hun sukkede kort og strøg fingerne igennem det krøllede hår og berørte let ved den hvide kjole og sagde" Vis du ikke kan lide det... så.. så tager jeg det med glæde af" hun smilede uskyldigt tilbage til Jacob og bed sig en smule i underlæben, eftersom hun håbede han ikke sagde at hun skulle tage det af eftersom kjolen havde været temmelig dyr. Abbigail så på Jacob med de husky isblå øjne mens han nærmede sig hende og hans chokolade brune øjne indholdte en glød hun ikke havde set før, en glød af begær? måske endda tiltrækkelse, en glød hun ikke havde set i hans øjne før? andet end på hospitalet hvor de lå og var godt igang med at oversnave hinanden... eller næsten da.

Abbigail rødmede over de mælkehvide kinder og trådte tilbage indtil dørkarmen forhindrede hende i at trække sig mere bagud og der mærkede hun så Jacobs kys, som glødende varm kuld. Hun følte en mærkelig følelse boble i sig og lukkede øjne af nydelse da hans læber gled ned af mod hendes hals og kyssede hende blidt. Hun kunne ikke lade vær med at lade sine finger glide ind i stoffet på hans grønne skjorte og langsomt blev hun trukket tættere på ham og ligeså gav hun ikke slip. Hun smilede og bed sig let i underlæben og hviskede i hans øre" Du er også helt uimodståelig Jacob" hun kyssede ham blidt på kæben og så på siden af hans mundvig, derefter lod hun sine rosen røde læber, mødes med Jacobs igen og forsigtigt bed hun ham lettere udfordrende i underlæben og lod sin tunge derefter snige sig lidt ind i hans mund, for at lege med hans jordbær røde tunge.

Kort efter trak Abbigail sig dog og rødmede over hele hovedet, eftersom hun ikke anede hvad der egenlig var gået af hende!?, hvorfor havde hun lige stået og næsten oversnavet Jacob, for ikke at sige sådan som hun rørte ved hans overkrop imens, hendes finger havde nemlig danset let og elegant hen over den fine overkrop af hans, under hans ellers dejlige skjorte der var blød og som ikke skjulte noget, når man gled fingerne over stoffet og mærkede hver eneste muskel og fordybning fra den stærke brystkasse af Jacobs, samt mave med de mange fine packs der var til at ane, når han strammede sine muskler og blev en smule anspændt. " Skal vi se at gå? " hun smilede sødt til Jacob og bed sig en smule i underlæben og ventede så på hans svar om de skulle gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail   Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Icon_minitimeMan 27 Feb 2012, 19:39

Disse små hvide fingre som forsigtigt gled ind i stoffet på hans skjorte, gjorde meget for ham. Det var næsten lige før at han bare havde lyst til at hive sin skjorte af, så han kunne mærke hendes fingre imod sin bare hud, som han plejede. For hun plejede altid at røre hans mave når de var alene, men han viste så også godt, at hvis han gjorde det, så fik Abbigail måske også de forkerte tanker oppe i hovedet også kunne han sikkert godt risikerer at hun så ville blive stødt eller det som var værre. Derfor stod han bare stille med armene omkring hende og kyssede hendes bløde rosen læber blidt, men dog alligevel også lidenskabeligt, så det ikke bare var de der kys som man kunne få af sin mormor. Dog gjorde han ikke noget, da hun stoppede kysset, fordi han kunne mærke at hun tog sin mund op til hans øre. Han smilede lidt charmerende over hendes kommentar og stod bare der og nød alle hendes kys. Imens han fik mere og mere lyst til hende, selvom han godt viste at han ikke måtte tænke sådan. Han blev dog lidt overrasket at hun skilte hans læber med sin tunge, da de var igang med at kysse igen. Men han fulgte bare med ud i et snav og kunne faktisk godt lide at deres tunger legede lidt med hinanden.

Han blev dog lidt overrasket igen, over at han lige pludselig bare trak sig væk fra deres kys og fra hans favn, han var nemlig ret op at køre lige nu, men efter hun havde trukket sig lidt væk. Åndede han diskret ud, for at slappe af og kørte roligt en hånd gennem noget af sit hår, selvom han godt viste at han lige havde sat det, men sådan var det. Han kiggede derefter på Abbigail og smilte blidt samtidig med at han nikkede en lille smule. "Ja, lad os det" sagde han med et lille skævt smil og fulgte Abbigail roligt over til døren, så de kunne få deres sko og overtøj på. Derefter tog Jacob sine nøgler, og låste døren efter dem, da de var kommet ud.

//Out//

//Skal vi ikke bare lave et nyt emne i en klub? Ellers bliver den her tråd meget lang xD//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail   Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Skal man eller skal man ikke... (Dawn)
» skal/skal ikke? - Milo
» Jeg har fri vilje, mangler bare lov til at bruge den.\Pro\
» Må jeg?? ~~ - Abbigail
» Here by youself? - Abbigail.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Sheria high school-
Gå til: