Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

The club of nightmares.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

The club of nightmares. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 6 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 14:39

Silvia sukekde kort for sig selv men forsatte. Efter lidt tid åbnede hun øjne så hendes blå øjne, mødtes med hans røde. Hun bed sig lidt hårdere i læben og begyndte stille at nynne en melodi uden nogen rytme, men den syndes at flyde sammen med melodien så den blot blev endnu smukkere. Imens hun gjorde dette fjernede hendes blik sig ikke fra hans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 6 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 14:41

Vicente så tilbage ind i hendes øjne. Hun var god, meget god endda. Han havde ikke sin fløjte på sig lige nu, ellers så ville han have taget den frem og spille med på melodien. Han var selv god til at spille triste melodier.. Det var egentlig det eneste han kunne spille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 6 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 14:44

silvia forsatte sin lille opvisning for hvad der syndes som timer men blot var minutter. Hun stoppede langsomt, lod tonen dø ud og blive husket af ham, før hun satte den tilbage i holderen, hvorefter hun betragtede ham igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 6 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 14:49

"Du er god," sagde han og nikkede kort. "Meget god," tilføjede han. Han betragtede hende fortsat. "Jeg vidste ikke, at de havde sådan et talent inde for musik.. Havde jeg haft min fløjte med, så kunne vi have spillet sammen," sagde han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 6 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 14:54

"hmmm, hvem sagde også at dette ville være vores sidste stund i hinandens selskab?", sagde hun i en roglig tone og satte sig ved siden af ham. Hun lage sine hænder ned i skøet og legede lidt med silkestoffet natkjolen var lavet i.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 6 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 14:56

Vicente trak let på skuldrene. "Man ved aldrig, hvad der kan ske, før det er sket," sagde han og rettede efter et kort stykke tid blikket mod vinduet igen. "Du nævne noget om, at jeg kunne sove her?" sagde han. "Hvorhenne helt præcist?" spurgte han og rettede derefter blikket mod hende igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 6 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 14:59

Silvia betragtede ham let før hun lage sig ned med bene udover siden på sengen. Hun rettede lidt på håret men det blev liggende rodet omkring hendes krop så hun opgav hurtigt. "Hvorhenne du vil...", sagde hun som svar.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 6 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 15:12

"Hm.. Der er en seng lige her," sagde han og så på hende. "Medmindre du har noget imod at jeg ligger her," sagde han. Det ville være besværligt at skulle videre rundt i huset for at finde et værelse med en seng. Eller det opfattelse havde han. Huset var jo stort og han havde ingen anelse, hvilke værelse der havde seng eller ej.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 6 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 15:16

"hmm..jeg takker aldrig nej til lidt selskab..men du burde tage din jakke af i det minste..den ser ikke ud til at være egnet til at sove i", sagde hun og kikkede blot rogligt op på ham. Hun tog en ok af sit lange hår og legede ldit med den i mellem to af sine fingre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 6 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 15:19

Vicente smed jakken på en stol og hev derefter sin bluse over hovedet og smed den det samme sted. Han syntes det var ubehageligt, hvis han skulle sove med for meget tøj på, så han havde gjort sig barmavet og derefter sat sig i sengen. "Du har vel ikke noget imod, at jeg viser mave?" spurgte han. Han gjorde egentlig bare, som han plejede at gøre hjemme i hytten.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 6 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 15:23

"hmm, hvorfor skulle jeg have det?, du vil jo bare sove behagligt", sagde hun og lod sine fingre glide over hans bare mave let imens hendes øjne mødte hans igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 6 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 15:30

"Ja," sagde han og så bagefter ned på hendes hånd, da hun rørte ved hans mave. Han satte sig ordenligt tilrette i sengen og så bagefter på hende igen. Han mødte hendes blik, da hun så på ham og kløede sig kort på sin blege overkrop, som havde ar efter et par møder med forskellige vampyrjægere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 6 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 15:35

2jægerne betragter os om kunst..de sætter deres mærker i os, ser smerten i vores øjne når de kaster vievand over os..", sagde hun i en lidt lav stemme. Hun trak bene op til sig så hendes knæ var ved hendes ansigt og trak lidt op i natkjolen. Han kunne tydligt se et langt snitsår fra hendes ankel op til lidt over låret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 6 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 15:39

"Vampyrjægere er simple mennesker. Bare fordi de har dræbt et par stykker af os, betyder det ikke, at de kan udrydde os," sagde han og lagde sig og så op i loftet. Det var en meget behagelig seng. Han var slet ikke vant til så fine ting og møbler af så god kvalitet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 6 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 15:45

Silvia lage hoved på hans brystkasse let og fulgte hans blik og så op i loftet. Hun havde faktisk selv malet maleriet. Det forstillede en lille bondeby en sen sommer aften, bonden driver sit kvæg ind, røg kommer op af skorstene fra aftensmaden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 6 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 15:48

Vicente så ned på hende. Han var ikke vandt til den slags og fandt det derfor lidt ualmindeligt. "Du har dit hoved på min brystkasse," sagde han og foldede sine hænder bag sit hoved. "Er det normalt, at du gør det?" spurgte han. Han var i det hele taget slet ikke vandt til andres folks selskab og slet ikke på den måde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 6 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 15:52

"hmm..nje...men det er jo heller ikke normalt at vi har selskab her om aften, er det vel?", sagde hun og flyttede blikket fra sit maleri i loftet og så op i hans ansigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 6 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 01:34

"Hm.. Det er i det hele taget unormalt for mig at have selskab af andre," sagde han og rettede sine røde øjne mod loftet igen. "Det er en meget behagelig seng det her," sagde og nikkede kort. Det hele var på en måde underligt for ham, fordi alt dette virkede nyt for ham. Han var jo ikke vant til alt det, som var her.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 6 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 01:41

"hmm..du kan få en magen til hjem til dig vis du vil..",sagde hun og fumlede lidt med stofet i sin natkjole igen. Hun bed sig kort i læben endnu engang, men holdte sig derefter bare til at hører på vicente`s hjerte slå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 6 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 01:54

"Det er min hytte ikke stor nok til," sagde han og så ned på hende. "Den ville også blive svinet til," sagde han og hentydede til sin "kunst." Han rystede kort på hovedet. "Jeg klarer mig med det jeg har," sagde han og strøg noget hår væk fra sine røde øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 6 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 01:57

"hmm..okay da", sagde hun og flyttede lidt på hoved så det lå ved hans kraveben. Hends hoved syndes nærmest at være bygget til at ligge der siden det var meget behagligt for hende. Silvia løftede sin blege spinkle hånd og flyttede håret helt væk fra hans øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 6 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 02:30

"Hm.. Du kan lide at ligge her hos mig," sagde han og betragtede hende med sine røde øjne. Han forstod ikke, hvorfor hun lå sådan hos ham. Sådan nogle følelser var fremmed for ham, det var følelser, som han ikke havde følt i mange år. Han havde glemt de følelser.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 6 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 02:32

"hmm, ja det kan jeg", sagde hun lidt døsig i stemmen. Hendes øjne var halvt lukkede, dog løftede hun hoved lidt så hendes øjne mødte hans igen. "..du varm", sagde hun og nussede ganske svagt sit hoved ned imod hans kraveben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 6 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 02:46

Han plejede normalt at være kold. Måske fordi det altid var koldt i hans hytte? Der var væsentligt varmere her end i hans hytte. "Hm.." mumlede han lavt og rettede sit blik mod loftet. "Sov bare, hvis du er træt," sagde han. Han var selv ikke specielt træt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 6 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 02:49

"hmm...jeg vil jo ikke have sig ensom...", sagde hun lidt i en lidt drømmende tone hvilket nok betød hun var ved at falde hen i søvnen. Hun lod en hånd glide op af hans bare brystkasse og lage den under sin kind så hun lå lidt bedre.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 6 Icon_minitime

The club of nightmares.
Tilbage til toppen 
Side 6 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» En club? En luder på en club? What the fuck? - Sordrick.
» At the club
» In the club
» Elf at the club
» The Club (Daniella)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: