Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alene i mørket

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 08:23

" kommer jeg nogensinde til se dig igen?" spurgte hun om hun bed sig svagt i underlæben hun knyttede svagt sine hænder og ærgede sig over hun var oppe træet for hun kunne ikke komme nogen vejene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 08:27

Morgan nikkede og så ned på hende
"jeg kommer til at blide her i området" hviskede han
og bed sig i læben og var ikke glad for det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 08:41

" hmm jeg vil gerne ned" sagde hun rettede sit blik væk hun sukkede og hun bed sig endnu hårde i læben men ikke så hårdt at det begyndte at bløde hun var en smule såret men hun ville ikke vise ham det men det var smule svært for hun ville helst græde men det hjalp alligevel ikke noget hun havde stadigt sine hænder knyttet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 08:43

Morgan så på hende og gav et suk fra sig, han svingede sit ben over til det andet og lod sig falde ned. han landede elegant på jorden og satte hende ned, han lag sine hænder ned i lommerne og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 08:57

hun stod med ryggen til ham hendes hænder var stadig knyttet hun bed sig så hårdt hun kunne i læben for ikke at komme til græde hun kunne mærke blod svagt piplede frem fra hendes læbe hun ligeglad og begyndte at gå hun ville finde sted hvor hun kunne græde uden han så det hun vidste hvor hun gik ellere hvor hun ville ende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 09:01

Morgan tog sig hurtigt til munden da han kunne lugte blod, han så efter hende og hoppede hurtigt op i træet. han kunne ikke forstå at hun ikke ville forstå ham, han hoppede hurtigt fra træ til træ for at holde øje med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 09:28

Hun fandt endelig sted i en lysing hvor satte sig og hun så op på himmlen og sukkede * jeg kommer til savne ham men jeg må give slip det lyder vigtigt for ham* tænkte hun " det er hans nartur" sagde hun velvidende om at hvis han var i nærheden ville ha kunne høre det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 09:37

Morgan satte sig ned og så over på hende
"Amber" hviskede han
og bed sig hårdt i læben og lukkede sine øjne i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 09:47

Hun så efter ham og fik øje på hun hørte ikke rigtige hvad han sagde og svarede ikke " jeg forstår" sagde hun lettere såret hun ville ikke rigtig se på ham vendte derfor blikke imod et andet træ imens hun vendte blikket lagde hun hovdet imod hendes hun " hvad vil din klan gøre ved mig hvis de finder ud af det?" spurgte hun forsigtigt for ikke gøre ham gal eller ked af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 09:53

Morgan hoppede hurtigt ned fra træet og gik hen til hende
"hvis de finder ud af at du kender mig" sagde han
og bed sig hårdt i læben og ville helst ikke tænke over det
"så vil de nok slå dig ihjel efter de har mishandlet dig og nok også voldtaget dig" indrømmede han
og træk sine hænder ned i lommerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 10:07

Hun gøs en smule men nikkede " men hva så med bagefter skal du være der for altid?" spurgte hun bedrøvet og ville ikke se på ham og vendte istedet blikket ned imod knæene og lagde sine arme rundt om hovdet og sukkede kort hun rejste op kiggede på ham " hvorfor vil du tilbage til sådan nogen" sagde hun en smule vredt hun begyndte at slå på ham i frustretion hun stoppede op igen og tårende begyndte at trille ned af kinderne før hun ret hurtigt tørrede dem væk med hånde ryggen " Jeg lover dig at jeg nokl skal passe på" sagde hun og stildte sig på tær for kysse ham på kinden og efter kysset bed hun sig svagt i læben igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 10:12

Morgan så ned på hende
"jeg kommer tilbage" hviskede han
han lukkede sine øjne i og lod hende bare slå ham, han gav et suk fra sig
"det er fordi jeg vil blive kold igen, og det kan jeg kun blive hos dem" hviskede han
han bed sig i læben og åbnede sine øjne og lod hende bare kysse sig, han lag sine hænder på hendes kinder og så ned på hende
"hvis der sker nået med dig så gå til Andy,, lov mig det" hviskede han
og kyssede hende på panden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 10:21

Hun kiggede på ham med de blågrå øjene hun sukkede svagt " hva så med mig når du er blevet kold igen?" spurgte hun og ville entlig ikke vide men spurgte alligevel hendes øjene var rettet imod hans
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 10:23

Morgan så ned på hende og træk på skulderne
"det ved jeg ikke endnu" sagde han
og satte sig stille ned på sine knæ og hadet sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 10:32

Hun sukkede trist men satte ned på knæ ved lige overfor hun lod sin hånd en glide ned over hans kinder smilede svagt " det er okay jeg er ret glad for at have lært dig og kende og jeg håber at vi stadig kan være sammen når du kommer tilbage" sagde hun før hun nåede til hans læber med sine finger " du er den første fyr jeg sådan rigtigt følt noget for" sagde hun krammede ham " hvem ved måske har jeg også forrandret mig når du kommmer tilbage" forsatte hun det kunne man adrig vide
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 10:33

Morgan lukkede sine øjne i og bed sig i læben
"undskyld" hviskede han
og slap sin læbe og åbnede sine øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 10:47

" for hvad?" spurgte hun men holdte krammet " som sagt har jeg det fint nok med det du prøver jo finde din sande natur" sagde og slap krammet hun rakte sig igen på træer hun kyssede ham blidt på munden med sine øjene åben for at se ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 5 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 01:12

Morgan nikkede og slappede lidt af, han kyssede hende tilbage og nød det meget. han lag stille sine arme om hende og træk hende ind til sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 5 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 07:05

Amber betragtede ham smilede hun vidste med sig selv at hun elskede ham hun betragtede ham igen og lagde hovdet en smule til venstre hun bed svagt læben " Hvor længe skal du værevæk?" spurgte hun nysrrigt selvom hun hvist havde spurgt en ga mender var meget hun gerne ville vide om hans klan og hvornårhan kom tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 5 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 07:10

Morgan så ned på hende og kyssede hende en enkel gang på pande
"det ved jeg ikke, det ved jeg først når den dag jeg kommer at jeg bliver den gamle Morgan" hviskede han
og lukkede sine øjne i og gav et suk fra sig og lag sine arme tætter omkring hende
"men det der gør mig mest bange, det er hvis jeg bliver så kold at jeg kommer til at gøre skade på dig" hviskede han
og trykkede sin pande mod hendes
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 5 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 07:39

Amber lukkede sine øjene idet hans pande ramte hendes hun sukkede svagt før hun åbenede øjene igen " det håber jeg ikke men jeg tager mine chancer" sagde hun og smilede trist hun ville ikke have ha skulle blive kold men det var ikke så meget at gøre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 5 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 07:45

Morgan gav et lille suk fra sig
"jeg kan ikke leve med mig selv hvis jeg gør nået mod dig" hviskede han
og lod stille sin ene hånd glide ned i hendes ene og flettede stille deres fingere sammen, han åbnede langsomt sine øjne og så ned på hende
"du betyder for meget for mig" hviskede han
og lukkede sine øjne i igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 5 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 08:03

hun gav svagt hans hånd et klem idet han flettede deres fingere sammen hun kiggede på ham med sine blågrå øjene idet han åbende sine hun vidste ikke rigtig hva hun skulle sige men kiggede tænksomt på ham " du betyder også meget for mig" sagde hun kærligt før hun forsigt bed sig selv i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 5 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 08:08

Morgan smilte til og kyssede hende på næsen og så sig lidt omkring
"må heller få dig hjem" hviskede han
og lag sin anden hånd på hendes kind og kyssede hende ømt på munden, han træk sig lidt efter væk og åbnede sine øjne og tænkte lidt over det
"du er nok den pige der har gjordt mig så svag og gjordt at jeg tænker på andre" hviskede han
og var ikke helt glad for at indrømme det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 5 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 08:22

Amber betratgede ham hun havde ikke lyst til tage hjem hun ville blive men nikkede så hun rynkede svagt på næsen i det hans læber rørte hendes næse hun betragtede ham kort imens hun gengældte hans kys hun smilede svagt " unskyld" sagde hun og så uskyldig ud men man kunne høre hun ikke mente faktisk var der en smule stolthed i hendes stemme
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene i mørket - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene i mørket
Tilbage til toppen 
Side 5 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Natten blev min ven, helt alene i mørket.
» tankerne flyver af sted når man er alene i mørket - Cherry
» Mørket trænger sig på!
» Og mørket blev til lys
» Mørket trænger sig på!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: