Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alene i mørket

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 16:44

Morgan nikkede og rejste sig op og gik tætter på hende så han bare stod en meter fra hende, han tog et dyb indånding af hende
"sådan en stor lyst til at bide dig" sagde han
han kørte en hånd igennem sit hår og så sig omkring, og kunne ikke lide at der ikke var andre mennesker. da det betød at han godt kunne bide hende, han bed sig hårdt i læben så der kom små sår blodet løb ned af hans læbe
"din mor har vist glemt at lære dig at man skal holde sig fra det der er farligt" sagde han
og havde også lyst til at holde om hende og fortælle hende hvor meget han endelig holde af hende
"du må finde ud af hvad du vil bruge mig til, ellers ved jeg jo ikke hvad jeg skal stille op" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 2 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 01:39

Hun trak på skulderen hun gik et par skridt tilbage et meget svagt smil krussede sig frem på hendes læber " hmm det tror jeg hellere ikke helt hun har" sagde hun imens hendes smil forsvadt idet hun så blodet fra hans læber hun trak vejret tungt det var en svær beslutning hun skulle til tage hun kunne godt lide ham men måske skulle hun bare holde sig væk med det kunne hun ikke hun gik et par skridt tættere på ham men turdte ikke gå for tæt på * jeg elser ham* tænkte hun og stoppede imens hun tænkte stoppede hun for betragte ham alt i hendes krop sagde at hun skulle til at se og komme væk men hendes hjerne ignorede resten af hendes signaler
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 2 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 07:48

Morgan så på hende og nikkede og slikkede stille blodet væk fra sin læbe
"hvad er det du vil med mig ?" hviskede han
og strakte sine arme ud til siderne og så på hende, han gav et suk fra sig og så ned af sig selv og lukkede sine øjne kort i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 2 Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 06:58

hun tænkte imens hun prøvede tog et par skridt imod ham hun ville så gerne fortælle ham at hun ikke kunne unvære ham med ikke en lyd kom over hendes læber hun betragtede ham kort med et trist udtryk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 2 Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 07:31

Morgan så på hende og blev bare stående
"fortæl mig det Amber" hviskede han
da han ikke viste hvad han skulle stille op, han så bare ned på hende og lukkede sine øjne kort i. han rørte slet ikke på sig og kunne bare dufte hende bedre
"hvad vil du med mig ?" spurgte han om
og bed sig kort i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 04:06

" du må ikke gå fra mig jeg kan ikke unvære dig" sagde hun turdte ikke at se på ham hun bed sig svagt i læben " jeg ved ikke hvorfor det er sådan men sådan er det" sagde hun og tørede en forræderisk tåre væk hun kunne affinde sig med at de var venner men han måtte bare ikke forlade hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 07:19

Morgan så over på hende og gav et suk fra sig
"kom og kys mig" hviskede han
og så over på hende og lukkede sine øjne hårdt i og slikkede det blod fra sin læbe der havde kommet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 07:45

Amber betragtede ham før hun gik med forigtige skridt imod ham hun bed sig svagt læben hun rakte sig på tå så hendes læber var lige overfor hans hun smilede svagt før hun rettede sit blik på hans læber hendes hjerte bankede svagt og hun var en smue flov over det hun rakte ind imod ham før hun kyssede ham blidt på læberne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 07:49

Morgan ventede på hende uden at åbne sine øjne, han kyssede hende tilbage da han mærkede hendes læber mod sine. han lag sine arme om hende og puffede hende blidt op af et træ, han havde ikke lyst til at slippe hendes læber nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 08:07

Amber elskede ham og hendes hjerte bankede så højt nu at hun sikker på han kunne høre det hun lagde slet ikke mærke til at hun blev puffet op af et træ hun koncenterede kun om sine læber som var plantet imod hans hun havde slet ikke lyst til at stoppe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 08:10

Morgan blev ved med at kysse hende og smilte lidt
"Amber du må være skør" hviskede han
og blev bare ved med at kysse hende, han bøjede sig ned og tog blidt fat i hendes lår. han nussede hende på lårene med sine tommelfingere og nød at kysse Amber igen, han lod sine øjne forblive lukkede og nød at høre hendes hjerte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 08:31

Amber betragtede ham hun nød hans berørninger hun trak vejret lidt tungt hun gengældte hans hun smilede svagt imellem et af kyssende " skør måske" sagde hun og kyssede ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 08:34

"mmrh" sagde han
og blev bare ved med at kysse hende og nusse hende lårene
"hvad føler du, hvad vil du med mig ?" spurgte han om
og kyssede hende en sidste gang inden han rykkede sit hoved væk og bed sig let i læben, han slap den hurtigt igen og ventede på hvad hun ville sige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 09:03

Hun betragtede ham lidt hun fugtede svagt sine læber hun " Jeg er forelsket i dig" sagde hun lavt hun betragtede ham og smilede svagt før hun vendte blikket imod jorden hun kunne ikke svare på sidste fordi det også afhang af hvad han ville og hun andede ikke hvad han ville hun sukkede svagt men hun ville gerne være sammen med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 09:12

Morgan hørte hvad hun sagde og satte hende stille ned
"hvordan kan du være forelsket i mig ?" spurgte han om
og rykkede sig lidt væk fra hende, men ikke meget. han lukkede sine øjne og viste ikke hvad han skulle gøre, han var jo mest den type der var for sig selv og helst ikke ville tænke på andre end sig selv. men det betød jo ikke at han ikke elskede hende for det gjorde han jo, men hvordan han elskede hende viste han ikke. han træk let på skulderne og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 09:24

hun kiggede på ham sukkede svagt hendes øjne flakkede hun bed sig svagt i læben " jeg er forelsket i dig fordi jeg synes du er speciel og jeg ser dig slet ikke som et monster"sagde hun og bragtede ham hedes øjne lyste af ærlighed og hun mente hvad hun sagde " jeg ved du er farlig men når jeg sammen med dig glemmer alle bekyminger" sagde hun så lavt at hun næsten ikke selv kunne høre hvad hun sagde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 09:41

Morgan så over på hende og hørte hvad hun sagde
"du vil være sammen med en der intet har imod at dræbe din familie og alle du kender" sagde han
og gjorde det ikke for skramme hende, men for at vise hende hvad hun var forelsket i. han lukkede sine øjne kort i og tog en dyb indånding
"jeg kan jo slå dig ihjel på ingentid selv om jeg ikke vil, og jeg kan ikke få mig selv til at lave dig om til en som mig" hviskede han
og havde ikke lyst til at fortælle hende hvor meget hun betød for ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 09:51

hun betragtede ham hun åbende munden for at sige noget tav og kiggede tænktsomt på ham " hvis du vælger dræbe mig er det dit valg men det vil stadig ikke ændre noget" sagde hun sukkede svagt " hvad min familie angår" sagde hun tav det ville ikke ændre noget hun skulle alligvel snart flytte da hun ikke kunne sammen med hendes mor hun lagde ryggen op af træet så hun kom til at stå i en hvilende stilining hun ville nok aldrig få ham til skifte mening og hendes ansigts utryk skiftede til trist
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 09:58

Morgan så på hende og rystede på hovedet
"jeg vil ikke dræbe dig" hviskede han
og lukkede sine øjne i og gav et suk fra sig
"der findes så mange drenge der ude der kunne være bedre end mig til dig" sagde han
og baskede lidt med sine arme, han lukkede sine øjne kort i inden han så på hende igen
"Amber jeg lever for to ting,, to ting der er en stor ting i mit liv, blod og sex.. hvis nogen ikke vil give mig det så tager jeg det selv,, kan du ikke se at du er forelsket i nået der er forkert, jeg har intet imod at gøre andre fortred for at få det jeg vil havde" sagde han højt
og satte sig opgivende ned på jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 10:05

Amber svarede ikke hun vidste at hun ikke ville få ham til at skifte mening lige meget hvad hun sagde de kunne diskuterede fra nu til Ambers død hun sukkede og hun åbende munden for sige noget men lukkede den bare da hun ikke kunne komme på mere at sige men hun vendte trodsigt blikket væk for at kiggede op den grå himmel * far hjælp mig vil du ikke* tænkte hun kunne mærke en modløshed brede sig i hendes krop
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 10:11

Morgan så op på hende og gav et suk fra sig
"vil du virkelig være sammen med sådan en ?" spurgte han om
og lukkede sine øjne i og viste ikke hvad han skulle stille op, han åbnede sine øjne og så op på hende
"vil du havde en kæreste der er skyld i masser af mord og voldtager med glæde ?" spurgte han om
og ville gerne video om hun kunne leve med sådan en kæreste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 10:21

hun vidste ikke hvad hun skulle svare hun troede hun havde gjort det klart for ham " bare lad mig være" sagde hun til sidst hun gad ikke mod agumentere det mere den var ligesom fesen ind hun havde fattet det nu hun gad ingengang kigge på ham fordi det gjorde for ondt hun gav sig stedet for til at betragte himmlen og hendes ellers før triste udtryk skiftet ud med utrykløst ansigt hendes hår flargede svagt omkring da der kom en iskold vind hun sukkede svagt men rettede ikke blikket imod Morgan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 10:32

Morgan så forbavset på hende og rejste sig op
"hvis det er det du vil havde" sagde han
og så trist på hende, et trist blik som han aldrig havde prøvet at havde mere. han gik et par skridt tilbage og så på hende
"hvis det er det du ønsker" sagde han
og slog ud med den ene arm og vende sig om og begynde at gå, han mærkede en fornemmelse inde i sig som han ikke kunne lide han viste ikke hvad det var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 10:46

Amber skænkede ham ikke et blik hun var en smule vred på ham hun havde prøvet og prøvet men ligemeget hvad kunne hun ikke få ham tl forstå hun begydte svagt at hulke for hun elskede ham stadig hun lod sig modløs dumpe ned på sneen med ryggen til Morgan og prøvede ferbilsk at tøre tårenerne væk men lige meget hvor meget hun prøvede så kom der bare flere og hendes bekyminger dukkede op hun gav sig til stirre i luften som hun havde gjort før drog havde hun sat sine knæ op under hagen " hvad skal der til for at få dig til at forstå?" hviskede spørgende til sig selv hun bed sig svagt i læben imens hun lagde en arm omkring hendes ben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 11:07

Morgan stoppede op og lyttede på hende, han vende sit stille om og så på hende
"at du svare på mine spørgsmål" sagde han
og lag sit hoved på skrå og gik stille hen og satte sig på og så bare på hende uden at røre sig, han lag stille og modvilligt sine arme om hende og kyssede hende i nakken
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene i mørket
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Natten blev min ven, helt alene i mørket.
» tankerne flyver af sted når man er alene i mørket - Cherry
» Mørket trænger sig på!
» Og mørket blev til lys
» Mørket trænger sig på!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: