Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alene i mørket

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 11:15

hun sunde sig lidt idet han kom tilbage " jeg skal nok komme over det bare du lover ikke forlade mig igen " sagde hun puttede sig ind tl ham hun smilede svagt " jeg skal nok komme over det" gentog hun hun magtede ikke at de skulle skilles på den måde " men det kommer til tage tid" sagde hun sukkende og vendte blikket imod ham " ved du engtlig hvorfor jeg er ude idag?" spurgte hun forsigtigt hun ville ikke gíve slip
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 11:21

Morgan så ned på hende og rystede svagt på hovedet
"du behøver ikke komme over det, bare svar på mine spørgsmål, så kan det være at jeg bedre kan forstå det og kan indse hvad du betyder for mig" sagde han
og kyssede hende i håret og rystede på hovedet
"de ting du laver ved jeg ikke hvorfor, jeg tænker kun på at passe på dig" hviskede han
og lod sine læber forblive i hendes hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 11:30

" det var det sidste sted jeg så min far lige præscis 1 år siden" sagde hun og sukkede trist " han døde på mystisk vis og man fandt aldrig hans lig" sagde hun bed sig læben " det var min far der lærte mig at tegne da jeg var fem begyndte jeg" sagde hun var mester til tegne selv de sværeste detajler kunne hun få med på en tegning
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 11:35

Morgan nikkede og så sig omkring
"vampyr eller dæmon" hviskede han til sig selv
og kyssede hende i håret, han lukkede sine øjne i og nød hendes duft
"det er jeg ked af at høre" sagde han
da han ikke viste hvad han ellers skulle sige, han bed sig i læben og tænkte lidt over det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 11:44

" jeg glad for at du valgte at blive" sagde hun vendte sit hoved sådan at hun kunne se op på hans ansigt smilede til ham hun var glad for hun havde fortalt ham det hun betragtede ham igen * hvor har det været svært miste sin* tænkte hun efter hendes fars død var hendes familie bleet splittet og de stoppet med se især farens del af familien
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 11:51

Morgan smilte lidt ned til hende
"os mig" indrømmede han
og kyssede hende på næsen og smilte ned til hende
"kan du godt klare at havde en som mig, altså.. vil du gerne være sammen med en som mig ?" spurgte han
og kunne ikke rigtigt få nået ud af munden, han lag sine arme tætter om hende og lukkede sine øjne kort i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 12:00

hun tænkte sig kort om nikkede " jaer hvis kemien er rigtig" sagde hun og trykkede sig ind til ham hun var forelsket i ham og syntes nemlig kemien var og at det var den rigtige kemi hun var ligeglad med de ting han gjorde bare han elskede hende hun hun lagde en hånd på den ene af hans arme gav den et klem hun vidste ikke rigtigt om hun skulle spørge men hun var så nyssrig "elsker du også mig?" spurgte hun meget stille hun var anelse bange for svaret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 12:04

Morgan lyttede efter hvad hun sagde, han stivnede lidt da han hørte hvad hun spurgte om. han lukkede sine øjne hårdt i og var ikke glad for at indrømme det, han nikkede langsomt
"ja meget" hviskede han
og bed sig hårdt i læben og så ned efter hendes hånd, han slap sin læbe og gav et lille suk fra sig
"men kan jeg gøre det mod dig, at lade dig være sammen med mig" hviskede han
og gav et til suk fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 12:14

hun sagde ikke noget i den første stykke tid lukkede hun bare øjnene i et smil dannede sig på hendes læber imens bare nød at de sad her moders alene " jeg har jo sagt jeg var ligeglad" sagde hun ville nødig til det igen med at skulle agumentere hvorfor hun kiggede op " men det er selvfølgelig dig der skal bestemme" sagde hun og gav slip på hans arm lod den hænge ned ved siden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 12:16

Morgan nikkede og lukkede sine øjne i
"jeg ved det ikke" hviskede han
og kyssede hende ømt på munden og nussede hende blidt på maven imens, han træk hende tætter på sig og smilte svagt i mens

//jeg logger//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 12:24

Hun kiggede på ham gengældte kysset hun smilede svagt hun var ret så ligeglad nu var de i nuet og i nuet var de samme hun kiggede på ham " det gør heller ikke noget" sagde hun smilede hun strakte hals og kyssede ham blidt på kinden før hun igen puttede sig ind til ham hun var rigtig glad for han var blevet

//ses//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Feb 2010, 02:29

Morgan så trist ned på hende og gik fordi han var ked men fordi han følte sig svag
"Amber du må være skør" hviskede han
og kyssede hende i håret og træk hende tætter ind på sig, han nød duften af hende og lukkede sine øjne i. han kunne ikke forstå at hun gerne ville være samme med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Feb 2010, 04:33

Amber kiggede op på ham og smilede hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle svare og trak kort på " hvis du siger det" sagde hun vendte igen blikke ud imod horsontien sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Feb 2010, 04:46

Morgan nikkede og kyssede ham i håret og smilte svagt
"elsker dig" hviskede han
modvilligt og bed sig hårdt i læben, han pressede sine læber mod hendes hår i et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Feb 2010, 05:07

hun betragtede ham smilede "i lige måde" sagde hun strakte hals så hun nåede hans kind kyssede den blidt hun vendte blikket bort bagefter men smilede stadig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Feb 2010, 05:32

Morgan smilte lidt og så bare på hende
"dette kan jeg vist godt klare" hviskede han
og så bare ned på hende og kunne ikke lade være med at smile af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Feb 2010, 06:24

hun grinede kort " det var da godt vi skal jo ikke have dig falde død om igen ellere" sagde hun og prøvede på at undertrykke en fnisen hun betragtede ham igen og fandt hans øjne førhun lukkede sine enge en smule i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Feb 2010, 06:39

Morgan lo lidt af hende
"hvad skal jeg dog stille op med" sagde han
og kyssede hende i håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Feb 2010, 06:46

hun kort på skulderne " det kan jeg ikke svare dig" sagde hun og åbenede øjnene og smilede til ham hun andede ikke hvad hun svare det måtte han da selv vide
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Feb 2010, 07:08

Morgan nikkede og tænkte lidt over det
"ved ikke hvis vi kan blive kærester, men vi kan starte med dette" sagde han
og lag sine arme tætter om ham og lukkede sine øjne lidt i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 05:38

" det gør ikke noget jeg er tilfreds med det her" sgde hun og smilede svagt hun mente det og det kunne man høre i hendes stemme sm lød virkelig meget alvorlig hun bed svagt læben og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 22:54

Morgan nikkede langsomt
"jeg vil jo bare havde du er lykkelig" hviskede han
og kunne ikke lade at sige de ord
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 3 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 22:35

" det er jeg" sagde hun hviskende hun betragtede ham kort før hun rettede blikket imod horisonten hun smilede svagt imod nogle ensomme træer men lykkelig var hun når hun kunne være sammen med hun fugtede svg sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 3 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 02:14

Morgan nikkede langsomt
"det lyder godt" hviskede han
og kyssede hende blidt i håret og lukket sine øjne opgivende i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 3 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 21:56

hun smilede svagt hun undertrykte en gaben hun smilede svagt før hun vendte blikket imod Morgan hun sukkede tilfredst før hun igen vendte blikket imod et træerne igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene i mørket - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene i mørket
Tilbage til toppen 
Side 3 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Natten blev min ven, helt alene i mørket.
» tankerne flyver af sted når man er alene i mørket - Cherry
» Mørket trænger sig på!
» Og mørket blev til lys
» Mørket trænger sig på!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: