Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alene i mørket

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 7 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:58

Amber gispede da han kolde læber rørte hendes hals men åndede lettet op da stoppede hun betragtede imens hun bed sig selv i underlæben hun nikkede hun kunne godt huske det og hendes hånd gled automatisk op til arrerne hun skammede sig over at hun havde presset ham " jeg ked af at presse dig" sagde hun med en smule skyldfølelse hun vendte til sidst blikket ned jorden " jeg synes det flot ud kan holde dig tilbage" sagde hun smilede forsigtigt hun vidste godt der risiko for at være sammen med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 7 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:03

Morgan så på hende og træk på skulderne "tror ikke jeg kan holde mig tilbage hvis du kommer til skade" sagde han og fjernede hendes fingere fra halsen og bøjde sig ned og kyssede blidt ar'ene "jeg skulle aldrig havde sagt ja til det" hviskede han og mente det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 7 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:12

hun smilede forsigtigt til ham hun nikkede " jeg må bare sørge for ikke bløde når du er nærheden" sagde hun smilede bredre end før hendes ansigt lagde sig i alvorlige folder igen hun sukkede " det var min skyld" sagde hun og gav sig til at betragte Morgan ansigt igen hun stolede på ham og hun håbede virkelig at det ville ende godt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 7 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:21

Morgan nikkede og så bare på hendes hals og havde sådan en stor lyst til at bide hende, han åbnede sin mund til inden han hurtigt rejste sig op. han bed sine tænder kort sammen "jeg må smutte" sagde han og pegede bare ud i skoven "du må se at komme hjem" sagde han og begynde at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 7 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:24

" ses vel" sagde hun og blev siddende i et stykke tid tid før hun rejste sig og gik i en anden retning
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 7 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:27

Morgan åndede lettet op og stoppede op og træk vejret stille, og havde mest lyst til at være tæt på hende. men han havde ikke lyst til at bide hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 7 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:31

Amber forsatte end til hun forsvandt bag nogle træer hun smilede kort det havde været hyggeligt hun håbede der kom flere stunder med ham hun undertrykte en gaben og forsatte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i mørket - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 7 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:41

Morgan løb så hurtigt han kunne for at finde nået mad, så han kunne følge efter hende igen. og passe på hende

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene i mørket - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i mørket   Alene i mørket - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene i mørket
Tilbage til toppen 
Side 7 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Lignende emner
-
» Natten blev min ven, helt alene i mørket.
» tankerne flyver af sted når man er alene i mørket - Cherry
» Mørket trænger sig på!
» Og mørket blev til lys
» Mørket trænger sig på!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: