Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 10:48

Marcus smilte skævt og nikkede.
"Ja jeg er helt sikker" sagde han og smilte skævt
Han nussede hende stadig blidt på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 10:50

Hayley nød han stadig nussede hende
"Okay" hun bukkede sig frem for at kysse ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 10:54

Marcus lænede sig op så hun ikke skulle bukke sig for meget.
Han mødte hendes læber og kyssede hende roligt igen og nussede stadig hendes kind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 11:03

Hayley kyssede ham blidt igen og bukkede sig frem mod ham så hans hovede lå på
Sengen.Med den hånd der ikke var fletted ind i hans nussede hun ham i håret med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 11:09

Marcus tog hans frie hånd op i hendes hår og nussede hende.
Han fik igen vendt hende rundt, så han lå oven på hende, han havde ikke noget imod at bære sin vægt.
Han kyssede hende roligt igen og trak vejert roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 11:13

Hayley slap kysset og kyssede ham på halsen
Og nussede ham vider i håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 11:18

Marcus nød hendes kys rundt på ham.
Han bukkede sig også ned og kyssede hende på halsen og ned langs hendes skulder.
Han nussede hende langs taljen med den ene hånd imens han støttede med den anden hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 11:21

Hayley tog tunge spidsen og kørte den i en cirkel og kyssede ham så blidt på halsen
Og hun havde helt glem det ikke var nødvendigt men hun trak maven inden igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 11:27

Marcus tog også selv tunge spidsen ud af munden og slikkede hende blidt på skulderen.
Han mærkede hun trak maven ind igen og kørte sin hånd ned langs maven på hende og smilte skævt derefter.
"Skat husk nu at du ikke skal tænke på din pircing, tænk på noget andet" hviskede han ind i hendes øre og kyssede det derefter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 11:29

Hayley slapede langsom af i maven og smilede
"Jeg glemte det" hun løftede det ene øjenbryn og kyssede ham på Halsen igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 11:33

Marcus smilte skævt til hende.
Han kyssede hende ned langs siden af ansigtet og nussede hende på maven igen da han kunne mærke at hun slappede af igen.
"Det gør ikke noget" sagde han stille og smilte svagt igen og kyssede igen ned langs ansigtet og helt ned på hendes skulder igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 11:38

Hayley smilede og slappede af
Hun kyssede hans skulder og smilede imens
"Det er bare pinligt for jeg er tyk" hun trak maven ind igen og kyssede ham blidt på halsen igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 11:42

Marcus sukkede og rystede på hovedet.
Han så lidt alvorligt på hende, " du er ikke tyk Hayley, du er fin som du er" sagde han og kyssede hende på halsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 11:46

Hayley trak på den skulder hvor hans hovede ikke
Hun sagde ikke noget men nød ham bare igen
Hun sukkede og lukkede øjene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 11:51

Marcus sukkede lidt imod hendes skulder og rejste sig op.
"Jeg tror det er nok for idag, du virker ret irreteret lige nu og jeg vil ikke gøre det større" sagde han med et svagt smil.
Han gik hen og tog den bluse Hayley havde lånt af ham, hun gik hen og lagde den ved siden af hende på sengen.
Derefter gik han hen og tog sin bluse, men han tog den ikke på, han lagde den bare krøllet sammen på gulvet.
Han ømmede sig lidt i skulderen, men så væk fra Hayley imens han gjorde det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 11:57

Hayley sukkede og kiggede ned på blusen men tog den ikke på
"Jeg er ikke irreteret Marcus..Det er noget helt nyt kærelighed for mig..Jeg har aldrig prøvet det før" Hun sukkede og kiggede stadig ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 12:03

Marcus bed sig tænkende i læben og gik så over og satte sig ved siden af hende.
"Jeg ved det, det er også lidt nyt for mig, for jeg har heller ikke følt kærlighed i lang tid" sagde han stille og så på sin bluse som lå krøllet på gulvet, han havde stadig bar overkrop, men det tænkte han ikke lige på med det samme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 12:11

Hayley kiggede op på ham
"Undskyld skat" Hun lidt på ham inden hun så ned i gulvet og bed sig blidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 12:14

Marcus rystede på hovedet og så på Hayley igen.
"Du skal ikke undskylde skat, du har bare brug for tid og jeg vil give dig alt din tid du har brug for, for at vænne dig til det" sagde han og smilte skævt, og rejste sig fra sengen og smilte svagt til hende igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 12:19

Hayley blev siddene og kiggede rundt og kiggede så på Marcus
"Tak" hun kiggede ned på sine hænder og smilede hun duftede til dem og duften af marcus kom og hun kunne ikke
Lade være med og smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 12:25

Marcus nikkede og smilte igen.
"Så lidt skat" sgade han i et let smil og tænkte lidt.
Han opdagede at hun duftede sine hænder og smilte bagefter, han grinte lidt og satte sig ned ved siden af hende igen.
"Vil du ikke hellere dufte til den ægte vare" drillede han smågrinende og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 12:27

Hayley lo kort og kiggede lidt på ham og lo kort
Og kyssede ham på halsen og duftede til ham
"Så" sagde hun med et smil og kyssede ham på halsen igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 12:32

Marcus grinte svagt og tænkte lidt.
"Dufter jeg virkelig så godt?" spurgte han nysgerrigt, og kunne heller ikke lade være med at grine lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 12:35

Hayley lo kort og kyssede halsen igen inden hun sagde
"Jep" Og kyssede den igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 12:40

Marcus grinte lidt igen og tænkte lidt.
Han bøjede hovedet ned til hendes hår og duftede til det og roede næsen lidt rundt i det, så han endte ved hendes øre.
"Måske har jeg ikke ligeså god lugtesans som dig, men du dufter også ret godt skat" hviskede han smågrinende ind i hendes øre.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel
Tilbage til toppen 
Side 7 af 22Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 22  Næste
 Lignende emner
-
» Smerte.. - Seth
» Saven, dø, smerte og glæde!
» Smerte i det skinnende måne skin. (Sordrick)
» Jeg elsker...
» Elsker Musik!! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: