Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 22 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 03:42

Marcus bed sig i læben og tog imod sin bluse
Han bukkede hovedet ned og kyssede hendes hår og holdte om hende med den ene arm, " de er her snart, jeg kan læse det, selvom det er lidt svært at læse mørket" sagde han stille og blev kort stiv i kroppen, men slappede så af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 22 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 03:44

Hayley nikkede og kunne godt mærke dem
hun kiggede op på ham med et grædene blik
"Det sidste kys" sagde hun lavt og grædene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 22 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 04:16

Marcus så ned på hende og smilte svagt
"Jeg ville ikke have ladet dig gå uden et sidste kys skat" sagde han stille og lænede sig ned til hende og kyssede hende ømt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 22 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 04:19

Hayley kyssede ham ømt tilbage hun lukkede øjene og lagde armne om nakken på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 22 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 04:21

Marcus kunne læse og mærke at de kom nærmere, men var ligeglad lige nu
Han holdte hende ind til sig og kyssede hende roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 22 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 04:23

Hayley kyssede ham tilbage
og kunne godt mærke de kom næmmer hun fik ondt i maven og man kunne
på lang afstand lugte de alle blodte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 22 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 04:26

Marcus slap derefter kysset, men slikkede hende kort på læberne med tungespidsen og lukkede halvt øjnene
"Jeg tror du må gå, de kan nok ikke lide at vente mørket har et stor tempermant" sagde han stille og slap grebet om hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 22 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 04:31

Hayley åbnede øjene og tog armne til sig
og nikkede kort "Ja det må jeg heller" i det hu sagde det råbte en med en meget mørk stemme

"SÅ DET NU BABY" Haylet vendte øjene af det han råbte og kyssede marcus hurtigt på munden
Hayley rystede lidt *Fuck ikke ham*Tænkte hun med et græden blik og vendte rygen til Marcus
så hun kunne se på manden og alle hans hjælper


Råbern: http://media.aftenposten.no/archive/00704/_28_Weeks_Later_car_704898a.jpg
Hjælper: http://nrkp3.no/bareare/wp-content/uploads/2009/01/dodsnc3b8.jpg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 22 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 07:20

Marcus fnøs af det han havde råbt og himlede selv med øjnene
"Hayley jeg må nok gå nu, men bare rolig jeg venter på dig til du kommer hjem igen" sagde han og vendte sig og begyndte at gå ud af skoven, han så sig kort tilbage for at kigge på hende, men fik så et trist blik og teleporterede sig væk fra skoven og væk fra den ubehagelig følelse af at skulle give Hayley fra sig

//Out heh Razz //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 22 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel
Tilbage til toppen 
Side 22 af 22Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22
 Lignende emner
-
» Smerte.. - Seth
» Saven, dø, smerte og glæde!
» Smerte i det skinnende måne skin. (Sordrick)
» Jeg elsker...
» Elsker Musik!! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: