Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 02:56

Hayley sukkede og kiggede ned i sengen hun tørte boldte fat med
hånden "Ja jeg sagde jo at jeg er et uhyr" sagde hun lavt og sukkede igen hun kiggede
stadig ned i sengen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 03:03

Marcus sukkede og gik hen til sengen og satte sig.
"Hayley jeg har jo sagt at du ikke er et uhyr og at ligemeget hvad du gjorde så ville jeg ikke hade dig" sagde han roligt og trak stadig vejert svagt, men han var næsten sig selv igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 03:06

Hayley kiggede væk og sukkede lydløst
"Du ved godt jeg var ved og slå dig ihjel ikke" sagde hun spøgernde og rjeste sig og gik over og kiggede
ud af vinduet da det var blevet over skyget og solen var væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 03:09

Marcus sukkede og rejste sig også fra sengen.
Hun gik over og lagde armene om hende bagfra og holdte blidt om hende imens han tænkte, " jo det viste jeg godt, men selvom du havde slået mig ihjel så havde jeg alligevel elsket dig og ikke hadet dig" sagde han stille og kyssede hende i håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 03:13

Hayley sukkede og lagde sine hænder på hans og så ud på regen
"Hvis jeg havde slåret dig ihjel ville jeg selv have fundte en måde og dø på og følese med dig" hun nød hans
kys og kiggede stadig ud af vinduet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 03:17

Marcus tænkte lidt og bed sig i læben.
"Nej Hayley, du skulle have levet videre, du skal ikke dø bare fordi jeg dør, du har ret til at leve videre uanset hvad der sker skat" sagde han stille og kyssede hende igen i håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 03:27

Hayley rystede let på hovedet
"Nej du er den eneste grund til jeg lever...Og der er ingen ander end dig der
holder af mig" sagde hun bestemt og bed sig i læben og stirrede ud i regne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 03:30

Marcus sukkede svagt og tænkte lidt.
"Skat hør på mig... jeg er sikker på at du også har andre som holder af dig, det er jeg sikker på der er" sagde han stille og kyssede hende i håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 03:32

Hun sukkede og tænkte lidt
"Så sig mig hvem" sagde hun i et suk og bed sig hårdt i læben
hun tog ikke blikket fra vinduet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 03:37

Marcus lukkede kort øjnene og tænkte lidt.
"Jeg er sikker på at Kala holder af dig, selvom du er vampyr og hun er engel" sagde han stille og kyssede hende i håret og holdte hende lidt ind til sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 03:51

Hayley sukkede og nød hans kys
selvom hun stirrede ud i regnede
"Og hvorfor tror du det skat" sagde hun spøgernde
Og rykkede sig lidt tilbage så hun stod helt op af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 03:55

Marcus tænkte lidt og bed sig i læben.
"Fordi jeg kan læse at i har været sammen og i har sikkert hygget jer sammen, så hun har sikkert ikke noget imod dig skat" sagde han stille og tænkte lidt igen, han holdte hende ind til sig og kyssede hende på håret igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 04:00

Hayley sukkede og stoppede med og stirrer
"Men en engel..At hun tør..jeg er jo sindsyg" hun kiggede ned i vindues karmen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 04:04

Marcus gav hende et kort klem og sukkede selv.
"Sindsyg er du ikke i mine øjne skat, du er ikke sindsyg bare fordi du er en vampyr, for os kan engle jo også være sindsyge" sagde han og tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 04:09

Hayley nød hans klem
"Jeg ved ikke" hun sukkede og bed sig i læben
det styrtede nu ned med regen "Så nu glæder de sig til jeg kommer sagede hun i et suk og stirrede på regnen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 04:11

Marcus tænkte lidt og sukkede så.
Han så lidt undrende på hende og tænkte lidt igen, " hvordan kan du vide det skat?" spurgte hun nysgerrigt og så stadig lidt undrende på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 04:17

Hayley nikkede ud mød gaden
"Kig" det regnede så meget som det aldrig havde regnedet før
"Det regner kun sådan når der er en pige der skal der ned" hun sukkede og holdte beder fast i hans
hænder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 04:20

Marcus gav hende et kort klem igen.
"Hmm.. jeg har lagt mærke til at det kun regner sådan måske 2-3 gange om året" sagde han tænkende imens han så ud på regnen, han holdte lidt bedre fast om hende da han kunne mærke at hun holdte bedre fast i hans hænder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 04:35

Hayley sukkede og smilede kort
"Ja..der er mange der valger og tage der ned..men jeg bliver kaldt der ned og derfor
er de mere onde ved mig..men vis jeg er heldig er det min sidst gang" Sagde hun med håb i stemmeng var rigtig glad for han tog beder fast i hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 05:32

Marcus sukkede og tænkte lidt.
"Jeg er glad for at du ikke skal være der i mere end 2 dage selvom det alligevel er hårdt, jeg kan ikke så godt lide tanken om hvis du skulle være der i 1 år eller mere, så føles 2 dage bare som en lettelse" sagde han og kyssede hende i håret igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 05:35

Hayley drejde hovedet og kiggede op på ham
"Jeg ved det..Marcus nu når det regner så meget..Kan vi så ikke lige gå ud der er noget jeg gerne vil vise dig" hun kiggede på han hals og så bidet men kiggede hurtigt op på hans ansigt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 05:40

Marcus smilte svagt og kyssede hende på panden.
" Det kan vi godt skat" sagde han og slap grebet om hende og tog hende i hånden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 05:41

Hayley slap hans hånd og gik over og tog
trøjen på og gik over og tog ham i hånden
igen "Okai vi skal ud til et træ" sagde hun med et smil
og kyssede blidt hans hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 05:47

Marcus grinte lidt og tænkte så.
"Et træ? okay hmm.. det tror jeg vi har ude i haven et eller sted" drillede han og smilte skævt til hende
Lidt efter stod de i hans have og bare på få sekunder var de allerede våde på grund af at det styrtede så meget og Marcus smilte til Hayley igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 05:50

Hayley smilede og tog sin pege finger op på træet
og kiggede så på marcus da en stråle af ild kom ud af hendes finger
hun tegnede et hjerte og et m+h inde i hjerted og kiggede så på ham
med et smil og stoppede ilden
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 17 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel
Tilbage til toppen 
Side 17 af 22Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22  Næste
 Lignende emner
-
» Smerte.. - Seth
» Saven, dø, smerte og glæde!
» Smerte i det skinnende måne skin. (Sordrick)
» Jeg elsker...
» Elsker Musik!! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: