Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 til theo

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




til theo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 5 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 01:50

David nikkede "ja helt sikker" sgade han drillende og smilte glad. han lukkede kort sine øjne og smilte stort "er du nu helt sikker på det var?" spurgte han og så ned på ham. han mente jo alle egentlig var et dyr udeover planter, men selvfølgelig var mennesker, dæmoner, vampyre osv var dyr som hunde , katte, kaniner osv. han lagde hovedet på skrå "neej du kan ikke" sagde han med et lille grin og ville ikke give sig, selvom han udmærket godt vidste at det var tydeligt han var meget kilden. han lyttede til ahsn legesyge stemme og grinte lidt "fordi...okay fordi jeg er kilden og det kilder meget" indrømmede han så og grinte lidt af sig selv. han smilte lidt og mærkede godt han nussede ham på knæene. han nød det først lidt, men da han mærkede hvor meget det kildede og kom han stil at grinne. han tog fat i hans hænder og flyttede dem far hans knæ op på hans lår "det kilder" sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 5 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 02:10

Theo så på David "nå pokkers.." sagde han og grinede lidt. Han nikkede og så op på ham "helt sikker" svarede han med en lille latter, for det var egentlig nogen fjollede diskussioner uden formål. Han smilede bare af hans benægtelser og, smilede skævt da han endelig indrømmede at han var kilden "se selv, jeg vidste at du ville indrømme det, men det er jo også lidt svært at skjule når man kan se at du har lyst til at grine" sagde han og mærkede at han lagde hans hænder på hans lår "er du sådan en der er kilden over det hele?" spurgte han drillende, og nussede ham videre på lårene med sine fingerspidser. Det kunne han næsten forestille sig at David var, for han virkede meget kilden. "Det er ikke så godt, for så har du næsten ingen chance i en kildekrig" sagde han med påtaget alvorlig mine, og prikkede ham blidt i maven, og smilede så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 5 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 02:48

David grinte lidt og træk på skuldrende "når når..så er du jo ikke noget dyr så må du være en plante" sagde han drillende og kunne godt lide at de diskuterede sådan nogle latterlige emner, da det var utrolig sjove at diskutere. han grinte lidt og smilte skævt "ja okay..men jeg prøvede..det gik bare ikke så godt da det virkelig kildede" sagde han med et lille suk, men greinte så kort efter. han nød at blive nusset på låret, da det var en af de steder han ikke var kilden og der han virkelig elskede at blive nusset "ikke over det hele..jeg er foreksempel ikke på lårene...eller på overaremen" fortalte han og smilte. han var meget kilden næsten over alt og det kunne godt være rigtig irriterende når folk vidste detm for di brugte det imod ham. han lav igen et lille ryk og den lyse lyd det han mærkede prikket og tog hurtigt fat i hans hånd "jeg taber altid i kildekrig.." sgade han imens han grinte af han igen havde lavet den lyse lyd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 5 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 03:02

Theo så undrende på ham og skar en grimasse "en plante??" sagde han og grinede lidt "jeg er i hverfald ikke nogen plante" mumlede han lidt utydeligt, men smilede skævt. Han lyste pludselig op i et stort smil "jo måske er jeg en plante..en kødædene en.." sagde han og grinede lidt af tanken. Han rystede på hovedet "det må da også være umuligt at være kilden over det hele.." mumlede han og så op på David, og fortsatte med at nusse hans lår. Theo grinede lidt af hans lyd, og så kort på hans hånd da han greb hans egen og smilede skævt "Undskyld, men det lyder altså sjovt.. når du siger den der lyd" sagde han og smilede skævt. "ja det kunne jeg næsten forestille mig.." sagde han smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 5 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 04:04

David grinte lidt af hans reaktion og smilte glad over de ting han sagde "du er en kødædende plante og du er min kødædende plante" sagde han med et grin og smilte stort. han lyttede til hvad han mere sagde og træk på skuldrende "ja..det må hvertfald være meget træls hvis man var det" sagde han med et smil og betragtede ham i noget tid. han nød at blive nusset på lårende og syntes egentlig bare det var rart at Theo gad ham. han lyttede til hans latter og smilte skævt. han vidste godt at den lyd han lavede var meget underlig og den kunne ofte få folk til at grine. han lagde hans hånd tilbage på sit lår og rødmede svagt af det han sagde. da han syntes det var lidt pinligt at han lavede sådan en lyd bare fordi en kildede eller prikkede ham bestemte steder "jeg ved det jeg ved det...jeg kan ikke gøre for det" sagd ehan med at lille grin og så på ham med store øjne "mmh...men du er ikke kilden eller hvad?" spurgte han nysgerrig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 5 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 04:33

Theo så på David og smilede skævt "ja så må jeg vel være det" sagde han smilende. Det var utroligt så munter David kunne gøre ham, det imponerede ham en smule. "Ja tænk så kunne man vel knap nok kramme personen uden at vedkomne ville skrige af grin.." sagde han og grinede lidt. Theo nussede ham fortsat på låret, og nussede ham også med den anden hånd da David placerede den på sit andet lår. Han så godt Davids rødmen og smilede lidt "nej det ved jeg godt, men det er sjovt alligevel" sagde han og smilede til ham. Han rystede hurtigt på hovedet "nej mig? Kilden? Nixen bixen.." sagde han og smilede lidt til ham, og håbede ikke at det var tydeligt at han løj. Han så lidt på hans hænder, og derefter op på ham igen, dog uden at se ham i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 5 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 04:56

David nikkede og smilte stort "yey..jeg har min helt egen kødædene plante" sagde han glad og rginte. han virkede meget begejstret og helt oppe og køre. han var virkelig glad for Theo og var glad for han gad at blive ved ham. han tænkte lidt over det og lagde hovedet på skrå " det må være forfærdeligt...aldrig kramme fordi man ikke ville kunne lade være med at grine" sagde han helt overrasket og så helt chokreret ud. selvfølgelig for sjov og det var også tuydeligt dtet bare var for sjovt. han nød at blive nusset og var bare glad for Theo gad nusse ham. han så på ham og lagde stille sine hænder på hans brystkasse "jeg ved det..men altså jeg hader den lyd" sgade han med et lille grin og smilte glad. han grinte lidt og lagde hovedet på skrå "ved du hvad...jeg vil finde ud af det på en anden måde" sagde han med et grin og lukkede sine øjne. han brugte sine evner til at finde ud af hvor Theo var kilden henne.,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 5 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 05:08

Theo så på ham og grinede lidt af hans overvældene glæde. "Ja det må være slemt.." sagde han og betragtede Davids rædselsslagne ansigtsudtryk, med et skævt smil. Han nussede tænksomt hans lår, og smilede "men du kan jo ikke gøre for det, det er vel bare en lyd du udstøder" sagde han og grinede lidt, for han syntedes ikke at der var noget galt med lyden, han syntes bare den var morsom. Han så lidt på hans hænder, og sagde ikke noget til at han lagde dem på hans brystkasse "jeg kan ikke lide din evne" mumlede han, og håbede ikke David kunne finde ud af det. Han tænkte lidt på om han mon kunne distrahere ham, og satte sig op så David gled ned på hans skød, og kildede ham og smilede skævt, for David skulle ikke finde ud af det med lethed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 5 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 06:37

David nød at blive nusset, men sagde intet til nogle af de ting, da han skulle koncentrere sig lidt om at finde ud af lige præcis hvor han var kilden. han fik at chok da han pludselig faldt ned på hans skød og lavede igen den lyse lyd da han kildede ham. han begydnte med det samme at grine og prøvede alt for at få ham til at stoppe med at kilde ham. han lavede hele tiden en blanding af den lyse lyd og hans latter. han havde ikke fundet ud af hvor han var kilden, da det havde været et meget kort stykke tid han havde haft til at finde ud af det "det er snyd!" grinte han og kæmpede virkelig for at få ham til stoppe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 5 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 08:38

Theo så på ham og grinede lidt af de lyse lyde og hans latterudbrud "nej det er ikke du snyder i hvertfald ligeså meget!" sagde han og grinede lidt, men stoppede med at kilde ham, for han vidste at det kunne blive ret ubehageligt på et tidspunkt. "Du snyder ligeså meget når du bruger din evne!" sagde han drillende, og lagde sine hænder på hans lår, men lagde sig ikke ned igen. Han smilede skævt, det havde lydt ret sjovt at få David til at grine på grund af blandingen af latter og lyse lyde "hvis jeg er en kødædene plante så er du et pivedyr.." sagde han og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 5 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 10:12

David grint elidt også selvom han avr stoppet med at kilde ham "nej jeg snyder ikke...du lyver bare så må jeg finde ud af det på en anden måde og det er så med mine vener" sagde han med et grin og syntes å ingen måde han havde snydt. han havde kunnet mærke på Theo at han løj og derfor syntes han han havde ret lidt at finde ud af det på egen hånd med sine evner når når det bare var sådan et lille ubetydeige ting. han så lidt ned på hans hænder på sine lår og tænket elidt over det. han så på ham igen ogs milte stort. han lagde sine hænder på hans skuldre og rækte tung etil ham "fint fint..så er jeg dit pive diýr" sagde han opgivende, men grinte så af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 5 Icon_minitimeOns 12 Maj 2010, 01:32

Theo så drillende på ham "jeg lyver bestemt ikke!" dagde han og prøvede at lyde overbevisende, men han kunne ikke holde op med at smile, og det virkede nok lidt mistænksomt. Han grinede lidt "Ja præcis, pivedyr" sagde han og løftede sine ene hånd, og trykkede ham på næsen. Han havde regnet ud at David vidste at han havde løjet, men han havde ikke tænkt sig at indrømme at han var kilden. Han lagde sin hånd tilbage på hans lår og smilede skævt "Hvor længe har du boet her?" spurgte han stille og så sig omkring, men vendte blikket tilbage til Davids ansigt igen. Han kunne godt mærke Davids varme hænder på sine skuldre, men syntedes egentlig bare at det var hyggeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 5 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 03:20

David grintelidt "jooo du gør" sagde han og grinte. han smilte stort og rystede lidt på hovedet "kødæder..." sagde han med et lille grin og smilte stort til ham. han rynkede kort på næsen og grinte lidt igen "hmm...ca 1½ år" sagde han med et lille grin og smilte tilham. han så ned på hans hænder og bed isg stille i læben. han lagde stille sine hænder på hans og lænede sit hovede mod hans.

//min krea røg lige fuldstændigt Oo//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 5 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 10:25

Theo så på ham "okay måske en lille smule" indrømmede han så, men han ville ikke fortælle ham hvor han var kilden. Theo grinede lidt af hans ord og smilede lidt "ja sådan er der jo nogen af os der er" sagde han og smilede drillende "det er jo ikke os alle sammen der er nogen pivedyr" sagde han drillende, og nussede hans lår. Han så kort rundt "okay, så er det forholdsvis nyt" sagde han stille, og så på ham. Han mærkede hans hænder og så ned på dem og vendte sine håndflader op mod dem, og smilede svagt og bemærkede ikke lige Davids ansigt kom tættere på hans. Han så lidt på ham igen, og så hans ansigt tæt på hans og der gik et lille sus gennem hans mave.

//jeg kommer over til Jylland og fortæller dig at det er ligemeget!.. Bare vent lige om lidt kan du høre knallerten.. XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 5 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 10:38

"jeg vidste det...du er kilden og jeg skal nok finde ud af hvor" sagde David med et drillende smil og lagde hovedet på skrå. han grint elidt af det han sagde og smilte glad "det er selvfølgelig rigtigt...det er rigtig svært at være et pivedyr" sagde han med et grin og syntes det var en utrolig morsom og komplet dum samtale de havde. han nød at blive nusset på lårene og så bare ned på deres hænder da han mærkede hans håndflader mod sine. han tog stille fat om hans hænder "ja det er rimelig nyt..." sagde han og så på hans ansigt. han var ikke sikker på hvor slemt det var at han ahvde rykket sig tættere på. han betragtede ham lidt "jeg ville ønske jeg kunne se dig i øjnene..." sagde han med et lille suk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 5 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 10:52

Theo smilede en lille smule "det gjorde du vel.. nej du skal så ikke" sagde han og smilede skævt. "Hvorfor ævler vi om sådan nogen dumme ting?" spurgte han og grinede lidt "Men ja.. det må være et utroligt hårdt job at være pivedyr" sagde han med medfølelse i stemmen, men han kunne ikke lade være med at grine lidt. Han mærkede hans bløde, varme håndflader mod sine, og så på hans ansigt og undgik omhyggeligt hans øjne. Han gav hans hænder et blidt klem og tænkte lidt "der er ikke noget usædvanligt over dem.. røde eller sorte.." sagde han og trak på skuldrene, og så på Davids ansigtstræk. Det kunne egentlig også være meget spændene for ham at få lov til at se ind i Davids øjne, for ofte var øjnene sjælens spejl, og Theo vidste ikke nær så meget om David som han gjorde om ham. Han lod ikke til at have noget imod at han var rykket tættere på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 5 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 11:06

David grinte stille og smilte sjævt til ham "jeg skal nok finde ud af det, før eller senere" sagde han drillende og grinte stille "fordi vi bare er så mærkelige" sagde han og smilte stort "det er det..og så kommer du bare her som en doven kødædende plante" sagde han med et grin igen, da han syntes det virkede fuldstændigt dumt det di snakkede om. han så lidt på deres hænder og syntes det føltes lidt underligt at holde i hans hænder, men han følte sig underlig tryg sammen med Theo og det var som om det hele bare var helt okay. han klemte helt blidt igen og så på hans ansigt igen "det er ikke farven...det er din sjæl jeg vil se...jeg vil se hvem du er...selvom jeg ved det..jeg mangler bare den...den tryghed jeg kan få ved at se en i øjnene" sagde han stille og håbede Theo ville forstå hvad han sagde, da han ikke kunne forklare det på andre måder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 5 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 11:16

Theo smilede stort "Aldrig om jeg vil lade dig finde ud af det!" sagde han smilende, og så på ham. Han grinede lidt "ja det må vi jo være hvis vi kan få en hel dag til at gå med åndssvage diskussioner.." sagde han med et lille grin. "Jeg er ikke doven!" sagde han smilende "Det er de væsener jeg omgås der er dovne.." sagde han og smilede skævt, og så lidt på Davids hals, for det var svært for ham ikke at se mod hans øjne. Theo lyttede og hans smil belgnede lidt "jeg ved det godt.. jeg ville også gerne selv kunne se dine, men den længsel er jeg villig til at opgive da jeg ikke vil skade dig" mumlede han stille, og så lidt på deres hænder. Det gjorde ligeså ondt som hvis man tog fat i et elektrisk hegn, et ordentligt stød, men ikke sladeligt som sådan, det satte bare adrenalinen igang og så var det nemmere at tage folks sanser, og give dem tilbage igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 5 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 11:31

David smilte skævt "jeg kan finde ud af ting om dig uden du overhovede er her fister" sagde han med et drillende undertone og grinte lidt "ja...sådan er det jo...det er da en sjov ting" sagde han med et lille grin og smilte skævt "er du sikker?..hey vent..du mener ikke at jeg er doven vel?" spurgte han og lagde hovedet let på skrå. han så på hans ansigt og sukkede lydløst. hans smil forsvandt stille "hmm...vil du virkelig det..bare for at undgå at skade mig?" sourgte han stille og hævede det ene 'jenbrynd. han så ned på deres hænder og nussede ham stille på håndrygen med tommelfingeren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 5 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 11:51

Theo smilede lidt og så lidt på ham "ja det undrer mig ikke" sagde han med et tydeligt suk, men grinede så lidt. Han smilede drillende "hvem ved.." sagde han i et svævende tonfald, men drillede ham selvfølgelig for han anede ikke om David var doven for han havde jo kunnet prøvet at sidde der med ham. Theo så lidt på hans ansigt og tænkte lidt og nikkede "ja.. du har ikke fortjent at jeg skader dig.. jeg hat hørt det gør ondt når jeg får øjenkontakt med folk, sådan lidt elektrisk hegn agtig smerte" sagde han stille, og fornemmede at han nussede hans håndryg, og nød det. Han kunne svagt fornemme Davids åndedræt mod sit ansigt, selvom det stadig var lidt fra hans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 5 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 12:05

David smilte stille og grinte stille "mmh.. men jeg vil kun bruge det imod dig når det er nødvendigt" sagde han drillende og prikkede ham på næsen. han lagde hovedet spå skrå "jeg er ikke doven" sagde han bestemt, men det passede jo ikke helt. nogle gange var han da doven, men det var alle jkoo nogle gange. nogle gange var David da også doven,, men andre gange var han meget aktiv. David lyttede til hvad _Theo sagde og lukkede stille sine øjne. "hmm...stød fra et hegn...det lyder ret..voldsomt...hvor har du også lige den evne" sagde han med et lille suk og nussede ham blidt på hånden. han så på deres hænder og tænkte over om det nu var smart de sad på denne måde, men han havde ikke lsyst til at flytte sig. han kunne godt lide at være tæt på Theo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 5 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 12:42

Theo så på ham "hah.. hvornår tror du da det vil blive nødvendigt?" spurgte han og rynkede på næsen da han prikkede til den og så på den så han blev skiløjet i kort tid, men så så ordentligt på David igen. Han smilede lidt "okay så.." sagde han roligt og så på Davids ansigt og lidt på hans hår. Theo lyttede til det David sagde og nikkede stille "ja det ved jeg.. og det ved jeg ikke" sagde han stille og lyttede til Davids åndedræt, der beroligede ham, det gjorde folks åndedræt som regel. Han nød hans nussen og så lidt på ham "du må sige til når du vil have at jeg skal gå" sagde han stille for han vidste ikke om David måske skulle et eller andet senere og han ville ikke opholde ham hvis han havde vigtigere ting at tage sig til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 5 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 12:54

David så på ham og tænkte lidt over det "hmm...når du kilder mig? når jeg skal høvne mig over et eller andet" sagde gab med et lille skulder træk. han studerede Theo's ansigt lidt, selvfølgelig uden at se ham i øjnene og syntes egentlig han havde et flot ansigt. han lukkede stille sine øjne og lyttede til hans stemme "mmh..." brummede han stille og kunne mærke han var ved at blive en smule træt. det var ellers ikke så tit han bare lige pludselig blev træt og det irriterede ham egentlig også ret meget, for han ville gerne være noget mere sammen med Theo "jeg skal nok sige til...men du må ikke gå igen" sagde han stille og nussede blidt hans hånd uden egentlig helt at tænke over det. han skulle intet n¨, han havde nået alle dagens pligter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 5 Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 03:16

Theo så på ham og smilede lidt af hans snak om hævn, og rystede lidt på hovedet "men der er jo bare et problem.. du har stadig ikke fundet ud af hvor jeg er kilden" sagde han og lagde hovedet lidt på skrå. Han så lidt på hans lukkede øjne, og smilede "Er du træt?" spurgte han stille og nød den blide nussen af hans hænder. "Jeg gik da ikke helt sidst, jeg nåede kun ud i gangen og så hang du på ryggen af mig" sagde han med en lidt dillende undertone "Men jeg skal nok blive til du beder mig om at gå" sagde han beroligende, og smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 5 Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 21:40

David grinte lidt og rystede stille på hovedet "jeg skal nok finde ud af det så tag dig i agt" sagde han drillende og så på ham med et drillende blik. han bed sig stille i læben og nikkede helt stille til hvad han sagde, hvorefter han lukkede sine øjne igen "en smule ja...men jeg vil ikke sove endnu" sagde han stille og nussede ham stille på hænderne "nej men du var tæt på at gå..hvis jeg ikke havde stoppet dig ville du være gået nu" sagde han og åbnede øjnene igen "og jeg springer på dig igen hvis du bare tænker på at gå fra med" tilføjede han med et truende, men drilllende undertone. han smilte glad over det han sagde og nikkede stille "det lyder godt..." sagde han og smilte stille.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





til theo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
til theo
Tilbage til toppen 
Side 5 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» forlystelsesparken...... (theo)
» Kedsomhed - Theo
» Lege tid.. (Theo)
» Fuldmåne (Theo)
» Dad-hunting - til Theo

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: