Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 til theo

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




til theo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 6 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 01:24

"Du kan jo bare prøve" sagde han og smilede skævt. Theo så lidt på hans lukkede øjne og på hans ansigt, det gav ham en slags helhed, selvom han ikke kunne se ham i øjnene. Han grinede lidt "så må du lade være" sagde han smilende, og nød at han bleev ved med at nusse ham på hænderne. "Ja det var jeg..og ja det ville jeg nok" sagde han stille. Han smilede skævt da han sagde at han ville springe på ham, hvis han prøvede at gå igen "så må jeg nok hellere lade være med at prøve at stikke af.. " sagde han drillende, men slog sit blik væk fra Davids øjne da han åbnede dem igen. Han smilede lidt af hans fjol, og så lidt på deres hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 6 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 00:00

David smilte skævt og nikkede stille "jeg skal nok finde ud af det bare rolig" sagde han drillende og lyttede ti han lille grin. han nikkede blot og var ellers helt stille. han nussede ham blidt på hænderne og lyttede til han rare stemme "mmh..godt jeg stoppede dig" sagde han stille og betragtede ham lidt tien uden at sige andet. hansmilte stort og lagde sin ene hnd på hans kind "ja det må du hellere lade være med...du skal være for alrid" sagde han drilledne og smilte drilsk ti ham. han nussede ham blidt på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 6 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 00:35

Theo så på ham og grinede stille "jeg må indrømme at det ikke gør mig elt rolig" sagde han og smilede skævt. Han nikkede, og nød den blide nussen "ja.." sagde han og så lidt på Davids ansigt. Han så lidt på hans hånd da David lagde den på hans kind så godt han nu kunne, men vendte så blikket tilbage til Davids ansigt og smilede skævt "ligefrem for altid?" sagde han med et lille grin "se det er jo ret længe.." mumlede han og smilede lidt, og nød hans nussen på sin kind. Han tog blidt fat i hans hånd, og nussede den let.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 6 Icon_minitimeTirs 18 Maj 2010, 02:12

David grinte lidt og smilte glad "når når...men bare det ikke skræmmer dig" sagde han drillende og betragtede ham, imens han nussede ham på låret med den ene hånd. han nikkede blot stille og bed sig stille o læbe. han var ikke sikker på om det nu var en god idé de sad sådan og nussede, men han kunne ikke rigtig lade være. for han kunne godt lide at nusse Theo. han grinte lidt og blinkede kort med øjnene "ja okay det er måske lige lovlig længe...måske så ikke altid" sagde han med et stille smil og nussede ham blidt op kinden. han så lidt på deres hæænder og nød at bliver nusset *hvad er det egentlig vi laver?* spurgte han siog selv i tankrene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 6 Icon_minitimeLør 22 Maj 2010, 05:49

Theo så på ham, og smilede muntert "tjaa.. det ved man jo ikke.. måske en lile smule?" sagde han, og grinede lidt af hans drillende tonefald. Han nød den blide nussen, og så lidt ned på hans hånd, det gjorde ham egentlig noget han var ret tæt med de fleste af sine venner så det bekymrede ham ikke.
"Ja det syntedes jeg også, nogen år måske, men for evigt bliver nok for længe, selvom jeg ikke har nogen dyr jeg skal nå at fodre.. heldigvis da.." sagde han med et lille grin. Han nussede fortsat hans hånd og lagde sig lidt ned igen for nu troede han at David havde glemt alt om det med at være kilden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 6 Icon_minitimeTors 27 Maj 2010, 05:25

David så på ham og bed sig lidt i læben, men slap den så og grinte lidt "nice en jeg kan skræmme" sagde han drillende og smilte stort. han plejede aldrig at kunne skræmme nogen. da han jo heller ikke ligefrem var særlig skræmmende, da han ikke kunne gøre en fluge fortrad og han lignede heller ikke ligefrem en syg morder. han nussede ham blidt på låret og tænkte over hvad der skete. han lukkede sine øjne og gabte stille "så du vil blive her i nogle år?..." spurgte han glad og stirrede på ham. han nød at blive nusset på hånden og så lidt rundt. han så hen mod vinduet og så det var blevet mørkt udenfor "nat" hviskede han og så på Theo igen da han lagde sig ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 6 Icon_minitimeTors 27 Maj 2010, 05:46

Theo så på ham, og smilede skævt "nå jamen jeg er glad for at du er glad" sagde han, og grinede lidt. David var nok det mindst skræmmende han havde mødt, han var for venlig til at være ondsindet overfor nogen. Han nød den blide nussen, og tænkte lidt over det. Sad de egentlig for tæt? Havde David en kæreste og kunne dette misforstås? Han rystede kort på hovedet, og så på ham. Han grinede lidt "gider du virkelig have mig rendene så længe? Jeg advarer dig, jeg er en syvsover" sagde han og smilede skævt. Han nuessede stadig hans hånd, og lagde nakken bagud så han kunne se vinduet "nat?" sagde han, og så det mærke udenfor "ja det er det" sagde han, og vendte blikket tilbage til David.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 6 Icon_minitimeTors 27 Maj 2010, 05:58

David grinte lidt og smilte glad "jamen godt..det gør kun mig mere glad" sagde han fjollet og så på ham med helt uskyldige øjne. han havde aldrig set sig selv som nogen trussel, men i lang tid havde han set sig selv som en ting. en ting man bare kunne bruge som man nu havde lyst til. det var nok også derfor han ikke var ond mod nogen. han var bange for at gøre noget forkert, der måske kunne bruges imod ham senere. han nussede ham op af låret op på hans mave, men sørgede for at holde en god afstand far Theos ædle dele, da han ikke ville havde Theo misforstod noget. han var ikke sikker på hvorfor, men han havde bare meget lyst til at nusse Theo. han lagde hovedet på skrå over det han sagde "ja da selvfølgelig..hvis du sover for længe pusser jeg bare Bailey på dig" sagde han drillende og smilte stort. han nød at blive nusset på hånden og så mod vinduet igen "vil du blive her natten over?" spurgte han så helt alvorligt og så ned på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 6 Icon_minitimeTors 27 Maj 2010, 06:16

Theo så på David og smilede lidt "når det er godt, det er jeg glad for.." sagde han og følte han gentog sig selv "jeg gentager mig selv.." sagde han med et lille grin, og så på David. Theo behandlede folk efter hvordan de behandlede ham, og først for nylig havde han fundet ud af hvor mange rare mennesker, og væsner for den sags skyld der egentlig boede tæt på. Han indså at han nok havde holdt sig meget for sig selv da han flyttede dertil. Theo sank kort da han begyndte at nusse ham på maven, da det kildede lidt, men han holdt masken og smilede roligt til David, og nød hans nussen. Han skar en grimasse "altså det er nok ikke nogen god idé.." sagde han med tanken på at han nok ikke kunne skelne, mad, og hund fra hinanden om morgenen. Han nussede stadig hans hånd, måske brugte han sine fingerspidser lidt mere end før, men han nussede ham fortsat. Han så tænksomt lidt op i loftet "altså.. jeg har intet imod at tage hjem om aftenen, men jeg ved ikke.." sagde han og trak på skuldrende. Han var utrolig dårlig til at tage beslutninger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 6 Icon_minitimeTors 27 Maj 2010, 06:50

David grinte lidt da han gentog sig og smilte af ham "ja du gentager dig selv..." sagde han med et lille grin og syntes egentlig bare det var sjovt. han morede sig over mange ting også selvom de egentlig ikke var særlig sjove, men han ville bare se positivt pæå ting og grine så meget som muldig. han vil bare være glad. der havde været alt for meget sorg i hans liv ogderfor ville han ikke havde mere, da det jo ikke rigtig kunne betale sig. han så lidt på Theo og lagde hovedet let å¨skrå. han nussede ham blidt på maven og smilte venligt til ham "hvorfor dog ikke?" spurgte han og grinte lidt. han nød at blive nusset og kunen godt mærke han brugte fingerspidserne noget mere, men han undrede sig nu ikke rigtig om det "okay..altså du må meget gerne blive hvis du har lyst?" spurte han og bed sig lidt i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 6 Icon_minitimeTors 27 Maj 2010, 07:30

Theo så på ham og smilede skævt "tja.. sådan er det" mumlede han og kløede sig flovt i nakken. "Man ved aldrig hvad jeg kan finde på når jeg er træt" sagde han og smilede drillende, selvom hund nu ikke smagte synderligt godt, alt for meget pels, men det skulle han nok ikke sige til David. Han ønskede nu heller ikke at spise Bailey, det var den for sød til. Han nød den blide nussen af hans mave og nussede hans hånd. Han gabte kort, og holdt sig for munden, og kom til at smile lidt "måske ville det være en meget god idé, jeg er også lidt træt" sagde han med et skuldertræk. Han havde ikke lyst til at gå, for han havde det egentlig meget hyggeligt hos David, han var i hvertfald utrolig imødekommende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 6 Icon_minitimeTors 27 Maj 2010, 08:41

David smilte glad til ham og syntes kun det var sødt ller sjovt "nemlig" sagde han og smilte stort. han lagde hovedet på skrå og lyttede til hvad han sagde "det er self. rigtigt, men jeg tager nu chancen" sagde han med et grin og lukkede sin hånd på hans mave. han nød at blive nussen og lænede sig lidt ned mod ham efter han havde gabt. han betragtede ham lidt og grinte lidt "okay...vil du sove nu?" spurgte han og lagde hovedet på skrå. han havde sit ansigt lige foran hans og et stort smil på læben. han ville meget gerne havde Theo blev for han ville rigtig gerne være sammen med ham. han kunne nemlig rigtig godt lide Thoe, da han virkede som en modsætning af ham selv, men stadig havde de nogle ting tilfølles.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 6 Icon_minitimeTors 27 Maj 2010, 09:00

Theo så på David og smilede lidt, og grinede stille "jeg tror ikke din hund vil være lige så selvsikker som dig" sagde han leende, og holdt sig lidt for munden for han kunne lige se Beilay eller David for den sags skyld i ansigtet, hvis hans hund kom farende med en rødøjet dæmon med et psykotisk ansigtsudtryk, og morgenhår lige i hælene. Han rømmede sig, og smilede han så kort ned på hans lukkede hånd, og så direkte op i Davids ansigt. Han skyndte sig at fokusere på noget andet i hans ansigt end hans øjne, og fastlåste sit blik på hans mund mens han snakkede "Nu? Det ved jeg ikke det går an på om du er træt, for jeg vil da gerne underholde dig hvis det er" sagde han og smilede lidt af ham. Han kunne mærke hans åndedræt mod sit ansigt, og smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 6 Icon_minitimeFre 28 Maj 2010, 02:34

David smilte lidt til ham og betragtede ham lidt imens han lo. han var ikke helt sikker på hvad han mente med det han sagde, men han kunne dog regne ud der var noget med sin hund "hvorfor tror du ikke det?" spurgte han og lagde hovedet let på skrå, mens han stadig smilte glad. han så lidt på sin han og tænkte lidt over det hele. han vendte så sit blik tilbage på hans ansigt og betragtede det i noget tid. igen fik han meget lyst til at se Theo i øjnene, men lod hver, da han vidste dety var en dum ting at gøre. han rettede sig ikke op, men blev lænet hen over ham, så deres ansigter ikke var langt fra hinanden. "jeg er en smule træt..men jeg ved ikke...hvis vi ikke skal i seng nu så skal vi nok lave noget andet en der her" sagde han, da han var sikker på at hvis andre så dem ville det se forkert ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 6 Icon_minitimeFre 28 Maj 2010, 03:31

Theo rystede bare på hovedet "nej, nej glem det hellere" sagde han og smilede lidt og så på David, det kunne jo godt være at David ikke syntedes det var så morsomt som han gjorde. Theo skyndte sig at vende sin koncentration væk fra sine tanker og til David "hvis du er træt bør du gå i seng, og jeg går jo nok også i seng hvis du gør" sagde han og smilede. Han fniste "Ja måske, det kunne nok se forkert ud" sagde han og lagde kort nakken bagud og så på vinduet. Han så på David, og kunne godt se hvad David mente.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 6 Icon_minitimeLør 29 Maj 2010, 03:15

David lagde hovedet på skrå og tænkte lidt over hvorfor han mån bare skulle glemme det. han tænkte så der hele igennem og nikkede så stille "okay..jeg glemmer det" sagde han med et smil og tænkte at det nok var godt han bare glemte det, da han jo stolede på hvad Theo sagde "mmh...ved det...men kan jeg så stole på du bliver her hele natten igennem og at jeg ser dig når jeg vågner imorgen?" spurgte han og bed sig lidt læben, men smilte stadig. han så lidt mod vinduet og var glad for folk ikke kunne se dem derfra. han så ned på Theo igen og smilte glad, da han hørte han fnes "det kunne det...for nogen..men..er det forkert?" spurgte han så, da han ville vide hvordan Theo egentlig havde det med det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 6 Icon_minitimeSøn 30 Maj 2010, 05:33

Theo så på ham og smilede stille "godt.." sagde han kort, og så lidt rundt, men vendte så blikket tilbage til David. Han undrede sig lidt over Davids spørgsmål, om han ville gå inden han vågnede? Han tænkte lidt over om David mon havde opevet at folk bare var gået fra ham når han var vågnet om morgenen. "Nej selvfølgelig bliver jeg her.. jeg vågner også relativt sent, så du vågner nok før mig" sagde han og smilede stille. Theo så på ham, og derefter kort hen mod vinduet "Forkert? Nej det syntes jeg ikke.. altså vi er vel venner?" sagde han stille og så på ham. Måske var det ikke lige det man gjorde med sin allerførste ven, altså at sætte sig på dem og så nusse hinanden, men det gjorde ikke Theo noget, han var van til kys og kærtegn fra sine venner specielt Fie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 6 Icon_minitimeLør 05 Jun 2010, 23:30

David smilte skævt og nikkede stille. han havde ikke rigtig prøvet at nogen overnattede ved ham, men han var bare stadig bange for at personen måske bare ville forlade ham, især fordi han kun lader folk sove ved ham hvis han stoler hundrede procent på dem. derfor ville det såre ham meget hvis personen så bare skred. David lyste op i et smil da han hørte det Theo sagde og var meget glad for at Theo ville blive "det lyder godt...tak...er du egentlig morgen sur?..altså om morgenen" spurgte han og lade hovedet nysgerrigt på skræ, med et glad smil. han så lidt rundt og tænkte lidt over det "det er selvfølgelig rigtigt..men sidder venner virkelig sådan?" spurgte han og bed sig let i læben. han havde ikke rigtig så mange venner, så han var ikke sikker på om det var rigtigt. for med Andy havde han jo gjort nogenlunde det samme, men det var jo også noget helt specielt og meget forvirrende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 6 Icon_minitimeLør 05 Jun 2010, 23:47

Theo lagde hovedet på skrå, og tænkte sig om. Morgensur? Det ville han ikke mene "nok nærmere morgentræt.. altså om morgenen" sagde han med et smil. Han var somregel helt væk, indtil hen af formiddagen, så begyndte hans tankekraft at fungere og han kunne forstå nogenlunde hvad folk sagde til ham. Igen måtte han tænke sig lidt om.. Fie havde siddet sådan på ham, han havde siddet sådan på Morgan, var der ellers andre? Nææh.. kun David. "Det ved jeg ikke rigtig.. engang imellem gør de måske nok.." sagde han tøvende for han vidste ikke rigtig hvad han skulle sige til det. "Skal jeg hjælpe dig med at rede en seng et eller andet sted?" spurgte han, og lod kort sit blik glide rundt i stuen og derefter tilbage på David.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 6 Icon_minitimeLør 05 Jun 2010, 23:59

David lyttede til hvad han sagde og nikkede kort "okay godt...så behæver jeg ikke være bange for en gnaven Theo" sagde han drillende og smilte glad, imens han betragtede Theo lidt. han var egentlig meget glad for de sad sådan, for han følte sig utrolig tryg og godt tilpas "okay...engnag imellem må jo så være fint...så gør det jo intet" sagde han og rettede sig stille op. han så en smule rundt i stuen, hvorefter han så op på første sal som man nemt kunne se op på "jeg har to værelser, et ovenpå hvor sengen stå på gulvet og bare er en kæmpe stor hoppe seng hvis du forstå...ellers så har jeg en seng her neden under, som hænger ned fra loftet..lidt ligesom en kæmpe stor gynge. så den vugger altså lidt når man sover i den..så hvilke vil du sove på?" spurgte han pg så ned på Theo og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 6 Icon_minitimeSøn 06 Jun 2010, 00:17

Theo smilede lidt, og rystede på hovedet "nej du har intet at frygte" sagde han og smilede skævt, for når han gik i seng, så sov han somregel med det samme, og hele natten igennem. Han rystede på hovedet til det han sagde "enig" sagde han og smilede let. Theo lyttede til beskrivelsen af sengene og var nærmest på vej ned af sofaen og forbløffelse og skræk. Han følte sig næsten ligesom Fie når hun skulle sidde bag på motorcyklen "øhm.. øh.." var det eneste han lige kunne finde på at sige, mens han tænkte. "hoppe..sengen" sagde han så tøvende og smilede lidt op til David. Han var ikke van til sådan at sove i specielle senge, han foretrak egentlig bare en seng, og det allervigtigste, en hovedpude!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 6 Icon_minitimeSøn 06 Jun 2010, 01:46

David smilte stille og betragtede ham "godt...for jeg vil helst ikke havde noget at frygte" sagde han med et lille grin og smilte derefter glad. han så på hans forbløffede blik og syntes det var lidt sjovt. de fleste reagerede på den måde, men han elskede nu sine seng. mest sin gynge seng, da den minede ham om havet og han følte sig mere tryg når den vuggede. den anden var bare utrolig sjov at bruge som hoppe pude "okay hoppe sengen..." sagde han og lænede isg ned mod ham, hvor han lige krammede ham og så rejste han sig. han så lidt op og bed sig svagt i læben. fordi anden sal jo lå højt oppe efter David's mening, var han ikke altid så glad for at skulle gå derop, men han klarede den dog altid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 6 Icon_minitimeMan 07 Jun 2010, 01:35

Theo forsøgte at overbevise sig selv om at en seng var en seng, ligegyldigt hvordan den teede sig når man trådte op i den. Han så lidt på David da han pludselig lænede sig ned imod ham, og smilede svagt af krammet. Theo rejste sig stille op da David havde rejst sig, og så lidt på ham. Han gispede pludselig og gik helt hen til David og målte med hånden "jeg er jo højere end dig!" udbrød han, overrasket. Han var aldrig højere end nogen, men han var åbenbart højere end David, hvorfor havde han ikke lagt mærke til det noget før? Han kom pludselig i tanker om at David måske ikke syntedes det var så fedt "undskyld, det er bare ikke så tit at jeg er højere end andre" sagde han og smilede forsigtigt til den anden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 6 Icon_minitimeMan 07 Jun 2010, 02:19

David fik et stort chok af Theo's pludselige udbrud og stirrede bare forskrækket på ham, da han kom hen ti l ham og målede osv. "øhm..." var det eneste han ilge kunne sige, da han var ret forvirret over det. David var jo van til han var meget mindre en alle andre og havde næsten set Theo som en der var næsten lige så lille som han selv, men han havde lagt mærke til han var en lille bitte smule højere. David kløede sig forvirret i nakken og fik en lille rød farve på kinderne. han grinte så lidt efter og smilte glad "du skal ikke undskylde...jeg syntes det er helt okay hvis du synes det er vildt jeg er mindre en dig..jeg er mindre ind de fleste så.." sagde han med et skulder træk og var faktisk ret ligeglad med sin højte. han havde aldrig tænkt over højten, da han jo altid havde været mindre og derfor bare var van til det. det var kune hvis han stod ved siden af Andy som var makant højere en ham at han syntes det kunne blive lidt irriterene at han var så lille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 6 Icon_minitimeSøn 20 Jun 2010, 05:57

"Undskyld hvis jeg skræmte dig.." sagde han undskyldene, og smilede til David. Det var ikke fordi han var så meget højere end David, men alligevel.. lidt, det betød noget for Theo. "Jeg syntes det er lidt vildt.. der er så mange der er højere end mig, undtagen piger altså.. jo nogen af dem er og det er mega irriterende.. jeg tror min højde er den største grund til jeg kommer op og slås så tit.." sagde han og trak på skuldrende og smilede muntert, David var godt nok speciel. Al mobbede ham tit med det, eller lavede hentydninger til det, og blærede sig med at være en bønnestage, men af en eller anden grund afholdt det stadig Theo i at give ham nogen velfortjente bank, han holdt sig til at prikke ham i maven, og svare igen. Han tog en dyb indånding "nå.. hvor var det der værelse henne?" spurgte han undrende, og så lidt rundt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





til theo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
til theo
Tilbage til toppen 
Side 6 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» forlystelsesparken...... (theo)
» Kedsomhed - Theo
» Lege tid.. (Theo)
» Fuldmåne (Theo)
» Dad-hunting - til Theo

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: