Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 til theo

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




til theo - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 7 Icon_minitimeSøn 20 Jun 2010, 20:55

David så på ham og smilte glad " det er skam helt okay..." sagde han og var alligevel så van til at blive overrasket over sådanne nogle ting. han lyttede til hvad han sagde og nikkede til de ting han sagde "jeg forstå hvad du mener..udover det med at komme op at slås... " sagde han med et lille grin og træk kort på skuldrende. han ville aldrig komme op og slås med nogen bare fordi de drillede ham med sin højte. han behøvede ikke være højere, syntes han selv hvertfald. han smilte muntert og så lidt rundt i huset og tænkte lidt "ja værelse" sagde han og tog fat i hans arm. han træk ham med hen til trappen og med op og videre hen til drøen til værelset oven på. han åbnede den og et stort værelse kom frem. det mindede en lille smule om en hoppe borg "der" sagde han med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 7 Icon_minitimeTors 24 Jun 2010, 03:00

Theo så på ham og smilede ldt "okay det er godt, det ville jo ikke være så smart hvis jeg skræmte livet af dig.." sagde han, og rodede ham ldt i håret. Han kunne ikke rigtg komme sig over at David rent faktisk var mindre end ham. "Ja det er nok også mere mig der slås.. jeg kan ikke rigtig forestille mig at du kunne finde på sådan noget" sagde han og smilede skævt. Theo kunne slås med folk bare de så på ham på den forkerte måde, men det var ikke så tit det skete, det var mere hvs folk var hånlige eller åndsvage, eller hvis der var nogen der var onde mod hans venner eller veninder. Han lod sig trække sig med op til værelset, og så sig lidt om på vejen derop. Han så lidt på sengen "a-ha.. " sagde han tøvende, og betragtede sengen med store øjne. Det var ikke meget der skræmte Theo, kun grand danoiser, og så lidt de der senge.. tænk hvis den pludselig åd ham?!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 7 Icon_minitimeTors 24 Jun 2010, 03:54

David så på ham med et smil "nej det ille havde været meget uheldigt" sagde han med et lille grin ogs milte glad. han strækte sig lidt og så lidt rundt. han lyttede til hvad Theo sagde og nikkede stille "det er altså dumt at slås at du ved det..vold før ikke til noget" sagde han meget modent og syntes selv det ld meget lkogt. den eneste David nogensinde havde slået alvorligt på var Jake og det var kun fordi Jake virkelig pressede ham til grensen og havde gjort ham mere en vred. han havde selvfølgelig også slået de voldtægs mænd der havde voldtaget ham ihjel, men der slog han dem ikke sådan med knytnæve nej han dræbte dem på en mere human måde. dog ville han helst bare glemme det. han så på Theo og kunne godt se han var lidt skræmt af værelset "det er så mit ene sove værlese / mit lege rum" sagde han og grinte lidt. meget af hans barndom var jo blevet taget fra ham, så han havde stadig en masse leg i sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 7 Icon_minitimeTors 24 Jun 2010, 08:24

Theo nikkede lidt, og smilede muntert. Han grinede lidt af det David sagde og trak på skuldrene "nogen gange fører det også til forståelse.. men det er svært at forstå for andre.." sagde han bare og trak på skuldrende. Det var jo svært for Theo at kontrollere sit temperament, så hvis folk gik ham på nerverne, sørgede han for at de ikke gjorde det igen. "okay.." sagde han, og så lidt på David, måske havde den lille dæmon heller ikke haft en barndom som han nu kompenserede for ved at have et kreativt hus han kunne lege i. Theo havde for længst givet afkald på leg og at være barnlig, han var blevet for hurtigt voksen, og havde ikke kunnet vende tilbage da han pludselig fik ansvar for sin egen lejlighed, motorcykel, liv og job. Han tog en dyb indånding, og så lidt på sengen, og sank kort før han tog sig sammen, den kunne ikke være farligere end en grand danois.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 7 Icon_minitimeTors 24 Jun 2010, 10:32

David så på ham og nikkede tsille "rigtig nok...men stadig vold hjælper ikke..jo du kan slå den anden i gulvet, men konflikten er stadig ikke løst.." sagde han med et lille skulder træk. han så lidt rundt på værelset. det var egentlig ret længe siden han havde leget derinde. sidst han havde gjort det var Caden med og de havde hoppet som sindsyge på sengen. den tanke fik David til at grine lidt. han så på Theo og smilte glad til ham "kan du godt.. klare dig med dette værelse?" spurgte han forsigtigt og kløede sig let i nakken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 06:34

Theo trak på skuldrende "idet mindste siger vedkomne ikke mere.. så på den måde er konflikten løst" sagde han med et lille grin og trak på skuldrende. Han så på David og lyttede og smilede lidt da han pludselig grinede lidt. Han strakte sig, og gik hen og satte sig forsigtigt på sengen, og nikkede "ja jeg tror godt jeg kan sove her" sagde han muntert. Han lod igen sit blik glide rundt på omgivelserne i værelset. Han havde ikke rigtig lyst til at være alene, men sådan var det vel, og han kunne vel også godt klare det han var jo voksen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 11:16

David rystede lidt på hovedet af ham og så opgivende på dig "det er altså stadig dumt at slås..." sagde han bestemt og kunne slet ikke se nogen løsning i at slås. han så lidt rundt på værelset og tænkte over alt der var sket i løbet af dagen. han gik så stille hen til Theo "godt så...men så godnat" sagde han og krammede Theo. han ville havde et godnat kram før han gik. han havde det faktisk lidt underligt med at havde en på besøg som sov på det andet værelse en ham selv, men sådan var det jo.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





til theo - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
til theo
Tilbage til toppen 
Side 7 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Lignende emner
-
» forlystelsesparken...... (theo)
» Kedsomhed - Theo
» Lege tid.. (Theo)
» Fuldmåne (Theo)
» Dad-hunting - til Theo

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: