Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 til theo

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




til theo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 4 Icon_minitimeTirs 04 Maj 2010, 04:51

Theo så på ham og smilede lidt "ja sådan er det" svarede han og smilede skævt. Han lagde hovedet på skrå "virkelig? Det må være et sjovt job, det kunne jeg godt forestille mig at du var" sagde han og lænede sin ryg mod sofaryggen. Han lyttede lidt, der var så stille, det eneste han sådan rigtig kunne høre var Davids åndedræt, og hvis de bevægede sig når de sad i sofaen. Han smilede til David, for han mente ikke at det var muligt for ham at blive sur på den lille fjollede dæmon. Han lukkede kort sine øjne i nogle sekunder, for han kunne mærke det røde i dem komme frem, egentlig ikke fordi han var sulten han vidste ikke rigtig hvorfor. Han åbnede dem igen, og havde igen sorte øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 4 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 05:49

David så lidt på ham og lagde hovedet svagt på skrå "jep.." sagde han glad og smilte. han nikkede stille til det han sagde og så lidt ned i gulvet. han ahvde altid interesseret sig for skuespil og det ville han nok også altid være. han lukkede sine øjne og kløede sig lidt i nakken "tja..jeg elsker at spille skuespil...det er så..så befriende" sagde han glad og så op på ham med et lille smil. han var ikke sikker, men det var et eller andet specielt over Theo. noget han ikke rigtig kunne sætte ord på og det irriterede ham lidt "hvordan er det egentlig at være bange for små rum?" spurgte han uden helt at tænke over det, da han egentlig bare ville sige noget og han vidste Theo havde klavstrofobi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 4 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 06:04

Theo så på ham og smilede muntert, og grinede lidt af hans måde at sige det på "sådan meget...inspirerende?" efterabede han drillende, og kvalte et lille grin. Han var hyggelig David, lidt uforsigtig og direkte måske, men det passede egentlig Theo fint, for folk var som regel meget bange for at sige noget forkert til ham der kunne få hans temperament op i det røde feldt, men Theo var som Fie, ikke til at blive sur på selvom man måske forsøgte. Det gav et lille ryk i ham da han nævnte det med de små rum, og der gik lidt tid før han svarede "det er skræmmende... " mumlede han og så lidt ned i gulvet "og det irriterer mig grænseløst" tilføjede han med et lille stik af vrede i stemmen. "Det er som om... ens værste mareridt bliver til virkelighed hver gang så man går i panik" sagde han og så på sine knæ, han plejede at tegne på dem med sin pegefinger hvis der var noget han tænkte på men han lod være.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 4 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 06:58

David lyttede til han drillende tone og grinte lidt "ja..meget inspirerende..fjolle" sagde han og smilte stort. han så betragtende på Theo og var bare glad for at havde sådan et godt selvskab. han havde egentlig lyst til at kramme ham igen, men han lod være og pillede stille ved sine bukser. han opdagede godt rykket og blev først lidt forskrækket, men blev så mere bekymret. han lyttede til hvad han sagde og bed sig stille i læben. der gik noget tid før han sagde noget til de ting han sagde, da han lige skulle bruge lidt tid på at finde et godt svar "okay...det lyder meget voldsomt...det er sådan jeg har det med højter...men så ved jeg da at jeg ikke sakl vidse dig mit afslapnings rum" sagde han med et lille smil. han havde et lille rum som han altid var inde i når han skulle slappe helt af. han elskede det rum og ville egentlig gerne havde vidst Theo rummet, men når Theo var bange for det ville han ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 4 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 08:02

Theo så på ham og smilede lidt "det kan du da selv være" sagde han og grinede lidt. "Nåh.. du er højdeskræk?" sagde han og smilede lidt til ham. Han lagde spørgende hovedet på skrå "afslapningsrum?" sagde han og så undrende ud. Han syntes det var noget spøjst noget folk havde i deres huse, solarier, motionsrum og afslapningsrum? Hvis han skulle slappe af lagde han sig på sofaen derhjemme og faldt i søvn eller et bad, eller også rodede han med motorcyklen selvom det egentlig ikke var afslappende på den måde men det hjalp ham til at glemme. Han tegnede lidt på sit knæ af ren vane og tænkte sig om, og lod kort sin tunge strejfe sin ene hjørnetand, han kunne stadig smage blod, det smilede han svagt af og så igen på David.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 4 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 09:28

David grinte lidt og rystede stille på hovedet "nej nej kuuun dig" sagde han med et lille grin og smilte glad. han nikkede stille og så ned med en lidt flov mine "ja det er jeg... jeg går fuldstændig i panik hvis jeg er højt oppe..derfor er jeg sjælent på øverste etage" sagde han med et lille flovt smuil og så på ham igen. han nikkede stille og grinte lidt "ja...det er et lille rum hvor der bliver helt mærk...så starter der nogen fredfyldt musik og noget beroligende lys begyndte at blinke langsomt i forskellige farver..jeg syntes det er vildt afslappende" forklarede han med et stolt smil, da han var ret stolt over det rum, da det var et unikt rum og David holdte virkeligt af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 4 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 02:09

Theo så på ham "neej også dig.." sagde han og smilede skævt. "Mmm det er næsten også sådan jeg har det, men ja jeg ved ikke, kan man trække vejret hvis man har højdeskræk?" spurgte han og lagde hovedet på skrå, han syntedes ikke det var noget at være flov over, men han forstod godt hvordan David havde det, han havde selv lidt svært ved at snakke om klustrofobien. "Det lyder forvirrende" mumlede han men smilede lidt "men nå ja hver sin måde at slappe af på skal der vel også være plads til" sagde han roligt og tegnede lidt videre på sit knæ.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 4 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 05:59

David rystede på hovedet "nej nej dig dig dig diiig" sagde han og grinte lidt. han smilte imens han lyttede til hvad Theo sagde "nogle gange kan jeg ikke trække vejret...det går meget an på hvor højt oppe jeg er" sagde han med et lille nik og tænkte lidt over det. han hus var ikke altid det mest praktiske når han var højterskræk, da huset hang halvt udover en lille skrændt til vandet, så han undgik altid at kigge ned når han stod over ved det store vindue til havet. han så på ham og rystede lidt på hovedet "det er det faktisk ikke...det for ens sanser til at slappe godt af...jeg har studeret meget med sanser og nydelse..jeg er faktisk utrolig god til at give massage foreksempel" sagde han en smule stolt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 4 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 06:08

Theo så på ham og grinede "nu kan jeg ikke huske hvad vi diskuterede" sagde han og smilede skævt. "Det må være ulækkert, jeg kendte engang en pige der havde hæjdeskræk, hvis vi kom for højt op lagde hun sig ned på gulvet og hev efter vejret.." mumlede han "men det er sikkert typisk for fobier" sagde han og smilede varmt. Han så lidt hen mod det store vindue, og grublede lidt "okay, eer det en slags hobby?" spurgte han og lagde hovedet på skrå og slap sit knæ. Han grinede lidt "så hvis du ikke var skuespiller så var du måske wellness ekspert?" spurgte han og drillede ham lidt, mest af alt fordi han lød stolt så det kunne kun være lidt sjovt at drille ham med det. Han anede ikke hvor længe han havde været der, men han tænkte heller ikke over det han havde det meget sjovt så det var ikke noget der bekymrede ham, han behøvede ikke rigtig noget søvn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 4 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 07:16

David grinet lidt og lavede en kort sejers dans siddende "jeg vandt jeg vandt" sang ahn hoverende, selvfølgelig kun for sjov. han stoppede dog hurtigt igen da han hørte hvad han sagde og bed sig stille i læben "okay..det lyder meget voldsomt..men ja det ligger nok til forbier" sagde han med et lille nik og smilte stille til ham. han lagde hovedet lidt på skrå "tjo..det kan man vel egentlig godt sige det er" sagde han med et lille grin og træk på skuldrende. han gik meget op i at folk skulle havde det godt og behageligt og det var nok mest fordi han havde haft sådan en ufølsom og ubehageligt barndom og opvækst. han stirrede lidt på theo over det han sagde og smilte håbløst "ha ha..nej det ville jeg ikke..jeg vil ikke havde penge for det og jeg vil kun give mine venner og folk jeg holde af råd om det eller massage" sagde han med et lille hrin og vidte godt det måske lød lidt ondt, men han ville helst ikke røre folk på den måde når han slet ikke kendte dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 4 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 07:55

Theo så på ham, og lo af hans sejrsdans "ih ja hvor er du dygtig" sagde han og smilede skævt. Han nikkede "voldsomt ja.." mumlede han stille. Theo var bare glad hvis han kunne få lov til at være sig selv, aflsapning var ikke noget han tænkte meget på han tænkte mere på hvad han kunne gøre for folk, så de følte sig tilpas, hente en pude eller snakke ud med dem om nogen ting. "Jeg syntes det lyder fjollet, men hvis det er godt for dig og dine venner så er det jo fint" sagde han smilende "Man skal jo også værne om sine venskaber, det er det vigtigste man har" sagde han. For kærester kom og gik, men venner ville altid være der. "Så du har ingen Ole Henriksen i maven?" sagde han drillende. Han var begyndt at slappe af, spændingerne og bekymringerne om små rum havde sluppet sit tag i ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 4 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 23:57

David grinte lidt og træk på skuldrende "dygtige mig" sagde han fjollet og det var tydeligt han var meget glad. det var sjælent nogle kunne gøre ham i sådan et humør at han ville gøre sig selv bedre. det skete nærmest aldrig og slet ikke hvor han mente det. han sagde ikke mete til det med forvier, da det kunne ødelægge hans gode humør. David smilte skævt og træk igen på skuldrende "tja..det er jo godt for nogle at mine venner...og jeg elsker det..men det må kede dig eller?"# spurgte han og smilte skævt til ham "ja...det er jo egentlig rigtigt" sagde han stille og s¨lidt ned. han kom igen til at tænke på Andy og rystede stille på hovedet. han så dog hurtigt op på Theo igen og ry7stede hurtigt på hovedet "nej!..er du tosset" sagde han med et grin og overfaldte ham for sjovs skyld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 4 Icon_minitimeSøn 09 Maj 2010, 00:55

Theo så på ham og smilede skævt "ekstremt.." sagde han og syntes at David var ret underholdene. Han trak på skuldrene "det er ikke t det er uinteressant, men det er ikke noget jeg selv går særlig meget op i" sagde han og smilede venligt, han kunne ikke lade være med at grine lidt af ham da han rystede på hovedet og kaldte ham tosset "tsk tsk, det ville jeg også sige hvis jeg var tosset" sagde han drillende og fik et lille chok da han overfaldt ham "Hov hov vold løser intet!" sagde han og skar en grimasse og grinede lidt, for den regel fulgte han vist ikke rigtig selv. Han prikkede David i maven og smilede skævt "desuden er du ikke sådan en person der bruger vold" sagde han med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 4 Icon_minitimeSøn 09 Maj 2010, 01:07

David grinte blot og satte sig godt tilrette på hans mave. han tog hurtigt fat i hans hånd, da han mærkede han prikket i maven "du er tosset.." sagde han med et grin og smilte stort til ham. han så ned på hans hånd "jeg er ikke voldlig bare fordi jeg overfalder dig" sagde han med et smil og så på ham igen imens han grinte. han vidste jo at Theo kunne være voldelig og derfor havde han på ingen måde tænkt sig at slå eller være voldelig på nogen måde, men han var også en stærk modstander af vold. han rettede sig lidt op og lagde sine hænder på hans brystkasse "ved du hvad...jeg har heller ikke tænkt mig at bruge vold..." sagde han drillende og begyndte stille og rolig at nusse ham på brystkassen. han viste præcis hvor forsigtig han skulle være, får at det blev utrolig behageligt. han lod sine fingerspidser følge hans muslker meget nøje og gjorde alt for at det ville være behageligt og afslappende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 4 Icon_minitimeSøn 09 Maj 2010, 01:19

Theo så på ham "neej vi er blevet enige om at du var den der var tosset" sagde han og smilede drillende, men blev liggende og lod David sætte sig på hans mave. Han skar en grimasse "det lyder altså sært "jeg er ikke voldelig bare fordi jeg overfalder dig'" gentog han grinende "kan du ikke selv høre det?" spurgte han med et lille grin og så op på ham. "Nej det ved jeg godt du ikke har, det har jeg fundet ud af" sagde han i et drillende tonefald da han godt kunne mærke på David at han var mere krammebamse en slagsbror (haha nu er det dig der er en krammebamse!! XD) Han så på Davids fingerspidser og lod sine øjne følge dem, men han nød at blive nusset, for det gjorde næsten alle mennesker på jorden. Han sagde ikke noget til det, for han syntedes allerede at de var gode venner, så han kom ikke med indvendinger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 4 Icon_minitimeSøn 09 Maj 2010, 01:37

David smilte stille og så på ham "bla bla blaaa..vil du ikke være tosse sammen med mig så?" spurgte han glad og grinte lidt af ham. han lagde hovedet på skrå og smilte helt uskyldigt "meeen...Theo jeg slår jo ikke...og det gør jo ikke ondt når jeg overfalder dig" sagde han og prøøvede at redde sin sætning lidt. han bed sig kort i læben "jo jeg kan godt høre det..det er lidt..dumt ja..men det giver mening i mit hovede" sagde han med et grin og syntes bare det var sjovt at diskutere om såpdan et dumt emne, mest fordi det var så useriøst. han rækkede tunge af ham og lagde hovedet på skrå "godt du har fundet ud af det...for så skal jeg ikke til at forklare dig hvor forfærdelg vold er" sagde han med et grin og vibede lidt. han så lidt på sine fingre og nussede ham blidt videre på brystkassen. han elskede at nusse sine gode venner på den måde, selvom det sjælent var noget han fik lov til som sådan, men han kunne godt lide at røre ved folk og mærke hvordan deres krop var formet.

//haha --' du vilaltid være krammebamsen i vores forhold XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 4 Icon_minitimeSøn 09 Maj 2010, 01:57

Theo så på ham og grinede lidt af det han sagde "nej du er tossen, og jeg er den normale" sagde han drillende og smilede drilsk til ham. Han sukkede opgivende "fiiint, lad nu være med at gøre det til en stor diskussion" sagde han med et lille grin "det giver ikke mening i mit hoved" sagde han bare og smilede lidt af det, han ville nok blive ved med at prøve at overbevise ham om at han var et meget kærligt væsen og det troede Theo godt på for han virkede meget glad og lallende, og overbeskyttende. Det gjorde ham egentlig ikke noget, selvom sådan nogen typer kunne irritere ham, men ikke David for han kunne nok ikke drømme om at gøre noget i ond mening. Han himlede med øjnene og lagde hænderne for ørerne "åh skån mig for mere fredssnak" mumlede han og grinede lidt og så op på ham. Han fjernede dig hænderne fra ørerne igen så han kunne høre hvis David ville sige noget, og lagde sine hænder på hans knæ. Han nød den beroligende nussen, og håbede ikke at den ville gøre ham sløv, for så endte det vel bare med at han faldt i søvn.

//og du vil altid være min lille kaaaaaat :D//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 4 Icon_minitimeSøn 09 Maj 2010, 02:25

David så på ham med et hævet øjnbrynd og grinte så af det han sagde "normal?...dig?" sagde han med et grin og med en drillende undertone. han så på ham med et muntert glimt i øjet "så jeg vandt igen?" spurgte han drillende og smilte stort "dit hovede er også mærkeligt" sagde han med et lille grin og smilte glad. han kunne rigtig godt lide Theo og syntes blot det var sjovt at snakke med ham, ligemeget hvad det var de snakkede om. han s ¨lidt på hans hænder og rginte af ham "okay okay..ikke mere fredssank" sagde han med et grin og rttede sig op- han nussede ham forsat på brystkassen stadig lige så behageligt og afslappende og så ned på hans hænder på sin knæ. han smilte skævt og så på ham igen med et uskyldigt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 4 Icon_minitimeSøn 09 Maj 2010, 04:12

Theo smilede skævt for han vidste godt at han da heller ikke var normal, men det var sjovt at bilde David ind at han troede på at han var normal. "Ja jeg er da MEGET normal" sagde han og smilede skævt, med et lille grin. "Som om.." svarede han og grinede lidt, den kamp var ikke vundet endnu, men han agtede ikke at fortsætte den diskussion mere lige nu for så blev han bare forvirret. "er mit hoved mærkeligt?" spurgte han og smilte skævt og rystede på hovedet af det. "Godt" sagde han lettet for han orkede ikke en lang tale om fred og harmoni og greenpeace, eller hvad David nu ville have ævlet om. Han nød nusningen "nu skal du passe på for ellers falder jeg altså i søvn" sagde han drillende og smilede skævt, og lavede spejlæg med fingerspidserne på et af hans knæ.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 4 Icon_minitimeSøn 09 Maj 2010, 04:33

David grinte af de ting Theo sagde og smilte glad. han var ikke sikker på hvordan Theo kunne få ham til at grine så meget og være så glad, men det var egentlig også ligemeget. det var bare dejligt at Theo gad at underholde ham på den måde "du er ikke normalt!" sagde han og grinte lidte efter og smilte til ham. han lagde hovedet på skrå "når når..." sagde han og var egentligt bare glad for at snakke. han nikkede hurtigt og smilte stort "dit hovede er meget mærkelig" svarede han og satte sig lidt bedre til rette. han grinte lidt og nussede ham stille ned af brystkassen ned af hans mave. han sørgede for at hans fingerspidser fik nusset hver eneste ene af hans muskler og sørgede selvfølgelig for det stadig ved utrolig behagdeligt "så sov..det kunne da være meget sjovt at tegne dig i ansigtet fordi du falder i søvn" drillede han og smilte uskyldigt. han syntes det kildede lidt, det Theo gjorde på hans knæ, da han var ret kiilden på knæene, men han holdte det dog tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 4 Icon_minitimeSøn 09 Maj 2010, 22:51

"Vi er i samme båd, for du er ihvertfald heller ikke normal!" sagde han og grinede. Han himlede bare med øjnene "der er intet i vejen med mit hoved.." sagde han og smilede skævt, og lod ham sætte sig bedre til rette. Theo syntes han var skør, men på en god måde, lidt ligesom han selv, selvom han nok var meget skør nogen gange. Han grinede lidt "nej så skal jeg nok lade være med at sove, det går ikke at når jeg så skal hjem at jeg ligner en kat i hovedet eller sådan noget" sagde han. Han lagde godt mærke til at det trak i Davids mundvige da han lavede spejlæg på hans knæ "du er jo kilden" sagde han og smilede skævt, med et drillende glimt i øjet "det kan jo komme mig til gode" sagde han drillende, og tegnede lidt på hans knæ som han selv gjorde på sine egne, men han tænkte ikke så meget nu som han som regel gjorde når han tegnede på sine egne knæ.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 4 Icon_minitimeSøn 09 Maj 2010, 23:00

David grinte lidt og rystede lidt på hovedet "okay okay..vi er begge unormale..tilfreds?" sagde han med et grin og smilte stort "dit hovede er lige så rask som mit" sagde han og hentydede self. til at han så havde et meget mærkelig hovede. han drillede selvfølgelig bare Theo. David kunne ikke lade være med at grine af det han sagde "en lille missekatter..nåår det kunne være sødt" sagde han drillende og smilte drilsk til ham. han så ned på hans hænder og rystede hurtigt på hovedet "neej..jeg er ikke kilden" sagde han hurtigt og løj selvfølgelig. han var meget kilden især ved livet og knæene. han så glimtet i hans øjne "nej nej jeg er ikek kilden" sagde han og smilte. han mærkede godt Theo tegnede på han knæ og syntes det kildede helt vildt, men han prøvede virkelig at holde det ud. han træk på mundvigen hele tiden og det var tydeligt at han var lige ved et grine. han trykkede stille sine hænder ned mod hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 4 Icon_minitimeSøn 09 Maj 2010, 23:25

Theo så på ham "ja tilfreds" sagde han og smilede drillende "mjaaa... det kan være at dit er lidt værre end mit" sagde han drillende. Han kunne ikke lade være med at grine lidt, en kat? Ham? "jeg er slet ikke doven nok til at være en kat" sagde han og smilede skævt, det var kun engang imellem han kunne være doven. "Jov det tror jeg nu du er" sagde han drillende og løftede sin hånd op og prikkede ham i siden. "jo du er" sagde han og grinede lidt, og mærkede at han trykkede sine hænder mod hans brystkasse, det så sjovt ud når han trak vejret for så fulgte David nærmest med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 4 Icon_minitimeSøn 09 Maj 2010, 23:35

David nikkede kort og grinte lidt "neeej...dit hovede er lige så slemt" sagde han bestemt og grinte lidt. han kunne egentlig godt tænkte sig at se ham som en kat eller måske en hund? "uuuh så tegnet jeg dej bare i hovedet som et hund" sagde han med et grin og smilte stort. han så på ham "neej jeg er ikke" sagde han bestemt og lavede at hurtigt ryk da han mærkede prikket i siden og kom med et skov lys lyd. han grinte efter "du må ikke prikke" sagde han og så på ham med et begejstret blik. han trykkede stadig ned mod hans brystkasse og mærkede godt han fulgte med i når han træk vejret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til theo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 4 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 00:30

Theo så på ham "er du helt sikker på det?" spurgte han drillende. "Jeg er ikke nogen hund, jeg er faktisk ikke noget dyr" sagde han og grinede lidt, da han ikke rigtig kunne sammenligne sig selv med dyr, eller måske med et der var farligt, men hvornår har en kat været farlig? "Det kan jeg da høre at du er!" sagde han og smilede stort, og grinede lidt af den lyse lyd David var kommet med, da han prikkede ham "hvorfor må jeg så ikke det?" spurgte han legesygt, han var også selv kilden, men det var værst på ryggen så han kunne som regel godt bilde folk ind at han ikke var kilden. Han smilede lidt, og nussede ham lidt på knæet og vidste at det også sagtens kunne kilde frygteligt meget.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





til theo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: til theo   til theo - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
til theo
Tilbage til toppen 
Side 4 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» forlystelsesparken...... (theo)
» Kedsomhed - Theo
» Lege tid.. (Theo)
» Fuldmåne (Theo)
» Dad-hunting - til Theo

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: