Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Andy's fødselsdag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 6 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 12:50

Andy så på Justin og smilte "du behøver ikke rejse dig op.. du kan bare sige det til mig" sagde han og nussede blidt videre på David's hånd, han vende sit blik mod ham da han hørte hans spørgsmål og smilte til ham "nej det er han ikke.. han er blev den søde og kærlige igen" sagde han og rødmede lidt af det, da han ikke helt kunne forstå at de ville snakke om Dean. selv om han slet ikke havde nået imod det, da jo godt kunne lide at snakke om ham selv om han selv synes at han snakkede for meget om ham nogle gange. han bevægede stille sine tæer i sine sko
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 6 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 12:59

David så lidt på Justin og smilte lidt, hvorefter han vendte bblikket tilbage på Andy og lyttede til hvad han sagde "det var godt...det er rigtig godt..så du jo glad igen" sagde han og smilte stille. han kunne huske sidst de var sammen, der havde Andy været helt knust og det havde været svært at få det hele til at blive godt og få ham til at holde modet oppe, så at Dean nu var i live og de stadig var sammen gjorde det hele meget bedre. han nød at blive nusset på hånden og så lidt på deres hænder med et smil. han var nu blevet glad for denne nyhed og glædede sig til at være sammen med Andy igen hvor han var i godt humør.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 6 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 13:02

Justin rettede blikket mod Andy og nikkede svagt "Du er en fantastisk person og du har virkelig fortjent al det her. Og selvfølgelig mit lille stripshow senere når vi kommer hjem til dig" sagde han drillende til ham og nussede ham på skulderen "Elsker dig meget højt og jeg vil aldrig miste dig for du betyder så meget for mig" sluttede han og trykkede ham kort og blidt ind til sig. Justin kunne egentlig godt tænke sig at møde Dean da han sq lød spændende "Kommer han så idag?" spurgte han da det da virkede oplagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 6 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 13:08

Andy rødmede af det han sagde og lod sig bare blev trykket ind til ham, da han ikke havde nået imod det og gav alligevel ikke kæmpe imod "uuh.. nu har du sagt det så skal du også gøre det" sagde han og pegede bestemt på ham, og blev helt rørt af det han havde fået at vide "det gør du heller ikke så længe du er en sød misser" sagde han og havde ikke tænkt sig at forlade ham, det var som om at man bare tog en del af sig selv og kastede væk. han så over på David og nikkede og smilte "ja jeg er glad.. selv om jeg har lyst til at slå hans venner ihjel, efter de prøvede at få den gamle Dean tilbage.. men jeg vinder altid og fik hurtigt min Dean tilbage i ham" sagde han og så stolt ud, og det var han jo også "men er også bare glad for at havde alle mine venner" sagde han og trykkede sig selv kort ind til Justin, og træk derefter på skulderne "det ved jeg ikke.. han er blevet inviteret, og hvis han ikke kommer så bliver jeg sur" sagde han og skød sin underlæbe frem, for at vise hvor sur han kunne være. selv om han bare lignede et lille barn som ikke måtte få en is af sin mor

//jeg logger nu.. inden jeg falder i søvn ^^ natti nat David og Dip//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 6 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 13:17

David så på Justin og lyttede til de ting han sagde til Andy. han smilte stille og så lidt rundt på folk. han prøvede at holde tankerne små selvom han vidste han kunne sidde og håne sig selv nu. han så lidt på Andy igen "det var da heller ikke fair af hans venner at gøre sådan...men godt du vinder som altid" sagde han med et lille grin og smilte stille. han var glad på Andy's vejne og var glad for han havde så mange gode vnner. dog kunne han ikke ungå at føle sig lidt ubruglig, men den følelse gemte han dog godt væk, da han ikke gad til at tro alt muligt der ikke var sandt. han lyttede til hvad de snakkede om, men ville ikke afbryde mere så han holdte bare sin mund. han træk stille sin hånd til sig og træk sine ben op til sig, hvorefter han lagde sine arme om dem.


//tror også jeg smutter ses dejlige venner x3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 6 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 13:39

Justin grinte lidt af det Andy sagde og rystede hurtigt på hovedet "nej jeg vil ikke give dig fornøjelsen" sagde han drillende og lod blikket glide over til David for at se hvordan han mon reagerede på deres vumle snak. Justin så op på Andy og smilte skævt hvorefter han spandt som svar. Justin lyttede til de to dæmoners snak og bed sig let i tungespidsen mens han hørte hvad de sagde. Han mærkede Andy trykke sig kort ind til ham og var jo glad for det, men alligevel skævede han lidt usikkert til David som bare sad og holdt i hånd med Andy. Det kunne være han følte sig udenfor? Han smilte af hans barnlige anisgtutryk og nussede ham fortsat på skulderen "hmm ikke det smarteste du kan gøre" sagde han med et lille grin og så igen på David. Det var da utroligt som hans blik hele tiden flygtede tilbage til ham. Da han så David trække sin hånd til sig følte han sig skyldig i at have snakket med Andy så David ikke kunne snakke med ham, men hvorfor kunne de ikke alle tre bare snakke sammen helt almindeligt istedet for at de kun skulle komunikere gennem Andy?
Justin besluttede at stoppe de one-to-one talkes de havde kørende, og med et smil lagde han sig henover Andys skød så han så op på David "Er Andy ikke bare barnlig?" spurgte han og smilte skævt til ham og hentydede til før hvor han havde sagt hvad der ville ske hvis Dean ikke kom til denne fest

//oh god, orkede virkelig ikke at svare på de der indlægOo nå men vi ses begge to ^^ drøm sødt om justins stripshow//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 6 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 21:44

Andy smilte til David og nikkede "jeg vinder altid og sådan er det bare" sagde han drillende og blev lidt trist når han tog sin hånd til sig, han vende dog sit blik hurtigt mod Justin "nu har du sagt det så har du bare at gøre det" sagde han drillende og ville slet ikke havde nået imod det, som om han viste at der var nok andre der havde nået imod det. han så ned på Justin når han lag sig hen over hans skød, han smilte stort og gav et grin fra sig og begynde let at pille ved hans hår "måske er jeg det.. men jeg ved at i stadig elsker mig" sagde han i en drillende tone, han tog stille sin cola og drak lidt af den inden han satte den tilbage på bordet. og lod sine fingere let blive ved med at pille ved hans hår

//hehe.. jeg kan ikke huske hvad jeg drømte ^^ men er helt sikker på at det ikke var et stripshow.. så havde jeg nok kunne husket det ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 6 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 22:19

Eolith var pænt sent på den, og det vidste han godt. Han landede foran indgangen og trak sine vinger ind i ryggen igen. Han holdt om en gave, der var pakket ind i sort gavepapir og med et hvidt bånd omkring. Han havde selv pakket den ind så godt han nu kunne og gjort det lidt stilfuldt i forhold til hvad gaven egentlig var. Det var så problematisk at skulle give ham en god gave, når han egentlig ikke havde ønsket sig noget?
Han kiggede på døren og kunne høre at folk allerede var godt igang. Forsigtigt åbnede han døren og gik ind. Han var ikke overrasket over at der var kommet så mange, for Andy lod tl at være meget populær.
Han rømmede sig kort og gik forsigtigt ind i mængden for at finde Andy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 6 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 22:37

Andy så op fra David og Justin da duften af engel blev stærkere, og det kunne ikke være Rose der duftede så meget af engel. han kunne ikke lade være med at smile da synet af Angel var mellem alle folk, han fulgte ham bare med sit blik uden at sige nået. og ville heller ikke råbe op da det ville være alt for pinligt, selv om han jo kunne finde på det en gang i mellem. så ville han ikke ødelægge alle samtale med at han råbte efter en
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 6 Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 21:32

David så på Justin og grinte lidt. han nikkede stille "jo..men helt ærlig det er jo sådan Andy er og det vænner man sig til" sagde han en smule drillende og klappede stille Andy på hovedet. han smilte og så skifte vis på Justin og Andy. han fik dog færden af engel og så lidt rundt i rummet for at finde ud af hvor det kom fra. han så en han kunne huske fra Andy's minder og gættede til det var denne Angel eller Eolith. han smilte stille og så på Andy, hvorefter han vendte blikket tilbage på Justin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 6 Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 19:28

Eolith gik lidt rundt og så rundt for sig. Alt for mange racedufte sværmede omkring ham, og han kunne ikke adskille dem fra hinanden. Han bed sig nervøst i læben og satte sig på en sofa, hvor der var tomt, og kiggede derefter rundt omkring sig. Han var lige ved bare at blive der indtil han selv blev fundet, men kunne så se Andy og nogle andre ovre på den anden side af lokalet. De kiggede hen på ham og han rødmede genert bare af den grund.
Han rejste sig og begyndte at gå mellem folk for at kunne komme derhen. Han stillede sig foran Andy. "T-tillykke med fødselsdagen" Han rakte ham Andys gave og lod bare sit lange pandehår dække for øjnene. Det at de andre kiggede på ham, var pinligt nok i sig selv. Han glædede sig ikke til at Andy åbnede øjnene og skulle se den latterlige random gave han havde fundet. Nu da Andy var hans bedste, sjovt nok eneste ven, var det en meget tam gave at give.

Gaven:
http://image.made-in-china.com/4f0j00ZBrEjPWGhLoe/Stuffed-Animal-Pillow-Pets.jpg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 6 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 02:15

Andy så over på David og rakte tunge af ham "dumme David" mumlede han som et lille barn, inden han igen vende sit blik mod Eolith og smilte da han bare satte sig ned. han lag sit hoved lidt på skrå og fjernede ikke sit blik fra ham, han blottede sine tænder i et smil da han kom over til dem "jeg takker.. troet lige at du ikke ville komme" sagde han og tog imod gaven, han satte den på Justin's hoved for at åbne den. han kunne dog ikke lade være med at grine af det, da det så ret sjovt ud. han tog den let op i sine hænder og smilte stort "iiih hvor er den sød" sagde han og krammede den ind til sig som et lille barn "fantastisk gave.. den skal havde en særlig plads ved siden af mig i nat" sagde han og så op på Eolith med et kærligt blik, da han var virkelig glad for den "taaaaaak" sagde han og tog sine arme ud til siderne for at få et kram
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 6 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 04:13

Han så på Andy og var lettet over at han kunne lide den fjollede gave. "Undskyld jeg kom så sent Andy" Sagde han med en virkelig ærgrende stemme. Han tog omkring Andy og krammede ham, men passede på med ikke at mase Justins hoved, selvom han var lige ved det. "Men jeg er ikke i så god form til at skulle flyve så langt.. Og jeg havde problemer med vejen iøvrtigt..". *Undskyldninger, undskyldninger.. Dem gider Andy da ikke høre på* Tænkte han irriteret over sig selv. Han kiggede lidt på dem allesammen og kiggede efter en plads. "Hvor kan jeg belejre min bagdel?".
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Andy's fødselsdag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Andy's fødselsdag
Tilbage til toppen 
Side 6 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Lignende emner
-
» Fødselsdag hos.. Damn!
» Rolf har fødselsdag
» Alene og sindsyg på sin fødselsdag (åbent emne).
» Fødselsdag, Sådan noget opreklameret lort! (Axel)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: