Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Andy's fødselsdag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 03:16

Pandora kløede sig kort på kinden og trak på skulderen. '' Ahh.. Du har vel ret!'' sagde hun og trak opgivende på skulderene. ''Heeej, alle'' sagde hun og vinkede kort til dem. Hun var tæt på at falde, da han rejste sig op men genvandt dog hurtigt balancen igen. ''Ihh, hvor er jeg klodset!'' sagde hun og lavede store øjne af sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 03:25

David så på Andy da han kom hen til ham og smilte glad. han lagde sine arme om ham og trykkede sig kort tæt ind mod ham, men løsnede så grebet lidt og så op på ham "hej Andy.. tillykke med fødselsdagen" sagde han med et venligt smil og grinte lidt. han så lidt hen Justin og lagde hovedet svagt på skrå, hvorefter han så på Andy igen med et smil. han bed sig let i læben "hvordan har du det? og har det været en god dag?" spurgte han nysgerrigt og grinte lidt igen.


//folkens Andy skal lige nået før han svare Oo XD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 03:33

Andy så ned på ham og smilte og nikkede "jeg takker" sagde han og gav slip på ham og så kort over på de andre "ja den har været meget god.. Pandora falder og Justin skal med mig hvem efter" sagde han i en drillende tone "kom og hils på alle" sagde han og gik bare hen og satte sig på sin plads igen, og træk sine ben op til sig "og Adam her er som altid en engel" sagde han og nussede ham kort i håret og grinte lidt for sig selv, han tog lidt efter sin hånd til sig og så sig omkring på sine venner. og var endelig glad for at de havde kommet, dog havde han lyst til at drille dem lidt mere "ingen har indset at jeg virkelig ønskede mig en mandeligstripper i brændmandstøj" sagde han og holde et grin tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 03:38

Justin så på kultegningen af Andy og grinte kort af kysset på kinden og hvis han havde kunne rødme, havde han sikkert gjort det. Han så på Pandora og smilte interesseret til hende som hilsen, og skævede diskret til Adam som ikke så ud til at kende andre end Andy og så selvfølgelig Justin, men de havde jo kun mødtes kort. Han bed sig lidt i læben og lagde så mærke til David som stod bag dem. "Hey David" hilste han smilende og så på Andy og ham kramme hvilket efter hans mening faktisk så ret sødt ud...
Han smilte lidt nervøst af Andys bemærkning om at de skulle være sammen bagefter og Jsutin havde faktisk ikke troet at Andy havde ment det seriøst, men nu var det jo hans dag så...
"Brug en af tjenerne" sagde han drillende og så på dæmonen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 03:39

Adam sad stille og faldt egentlig lidt i staver, så han fik lidt et chok da han hørte sit navn og noget med engel og mærkede Andys hånd på sit hoved, men han skjulte sin forskrækkelse og smilede bare lidt bredere. "ja altså, Andy, nu er det bare sådan at jeg ikke er en engel selvom det nok virker sådan på dig. " sagde han stille og så så rundt på de andre gæster. Adam så hen mod David og løftede sin hånd, som han havde gjort med alle, som en hilsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 03:45

David så på Andy og nikkede stille. han så lidt rundt på folk "jeg kender godt Justin..men de andre to...kender jeg ikke" sagde han med et smil og kløede sig lidt i nakken. han så på justin "hej" sagde han med et lille nik. det havde også været virkelig virkelig længe siden han havde mødt Justin. han tog så gaven og gik hen til gave bordet "gave...du vil hade den er jeg ret sikker på..men ja gave" sagde han med et lille grin og træk kort på skuldrende. han gik et par skridt tilbage og så lidt rundt på de andre uden at sige mere. han så lidt på Adam og så på Pandora *folk jeg slet ikke kender..hyggeligt* tænkte han og grinte lidt for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 03:45

Pandora så ned på Andy og grinte kort. ''Undskyld, men jeg kunne simpelthen ikke finde nogen'' sagde hun og smilte stort. Hun så kort rundt på den lille forsamling, og smilte kort til dem alle. ''Det med at falde var altså ikke min skyld'' sagde hun anerkendene og kløede sig kort på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 03:51

Justin så på Andy gave da han lagde den på bordet og vendte så blikket rundt på de fire andre personer i rummet. Det var faktisk kun Pandora han ikke kendte *scary..* tænkte han og smilte lidt af den anden vampyrs kommentare om at det altså ikke var hendes skyld at hun var faldet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 03:53

Andy nikkede og så kort på Justin "Justin du er vist populær" sagde han og vende sit blik mod Adam og smilte "jov du er min lille engel" sagde han bestemt og grinte af det Pandora sagde, han rystede drillende på hovedet "nej slet ikke" sagde han og rullede med øjnene, og kunne høre David tanke og træk på skulderne "du kan da heller ikke kende alle mine venner.. men det Adam og Pandora" sagde han og pegede kort på dem, inden han så på gaven og nikkede "hvis det er penge så ja.. hvis ikke så hader jeg den ikke" sagde han og så hurtigt hen på Pandora "uuuh.. så kan du skaffe stripperen til mig" sagde han dog mente han det ikke, og så over på tjeneren og rystede på hovedet "nej de er ikke nået for mig" sagde han og vende sit blik mod Justin "men hvis jeg skaffer nået brændmandstøj så kan du jo være stripperen" sagde han i en drillende tone og så ned af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 04:01

David så han på Justin og smilte lidt. han så lidt ned og grinte stille "det er ikke penge bare rolig...det er noget fra mit store forvirrende hus" sagde han med et lille grin og en drillende tone. han så på Andy med et skævt smil og lagde hovedet på skrå. han så lidt rundt på de andre " Adam og pandora...okay og nej jeg kender ikke alle dine venner det ved jeg" sagde han med et lille grin og lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 04:08

Adam så og på Andy og grinede lidt. Han rystede så på hovedet og så lidt rundt. "jaja da, så siger vi da bare det." sagde han og smilede. Adam opfangede hvad David sagde og så lidt hen imod ham. "ja så er du da ikke ene om det... Jeg kender også kun Andy, og så Justin, men han har jeg kun mødt tilfældigt en enkelt gang i byen, såå.. Du er ikke alene" sagde Adam til David, og håbede da på at han lagde mærke til det. Adam havde prøvet før - ikke lige idag - at han bare blev ignorerret, og det blev bare akavet af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 04:23

Justin så på Andy og smilte skævt "arh jeg ved nu ikke helt" sagde han og så sig lidt omkring. Han kunne egentlig godt tænke sig at lære Pandora at kende siden hun var den eneste han ikke havde mødt før nu, og hun virkede da speciel sådan som hun faldt over alting. Han skar kort en grimasse af Andys forslag og rystede på hovedet "jamen det ville da også bare være total lækkert" sagde han ironisk og kæmpede imod det ubehagelige billed der nu var poppet op i hans hoved. Hasn kom til at smile uden grund og gemte det lidt væk ved at stryge noget hår der før sad bag hans øre, til foran sit ansigt. Justin så på Adam og huskede godt deres møde på Reggie selvom det ikke havde været ret langt, men det havde været hyggeligt at tilbringe tid med Adam. Trods han havde tænkt på at dræne ham for blod der, men hvis man nu så bortfra det så...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 04:28

Andy smilte stort og klappede på sine lår "kom David" sagde han og så lidt på gaven inden han tog den og nikkede "hvad kan det være ?" sagde han og så over på Adam og smilte "jeg skal nok passe på jer" sagde han drillende og lag en arm om ham "dit hår ser godt ud" sagde han og betragtede det, selv om han jo godt viste at det var ham der havde klippet det. så kunne han godt lide at lyde som om at det ikke var ham, han vende sit blik mod Justin og smilte "mmh.. lækkert, bare ved tanken" sagde han drillende og ville jo gøre alt for at han ikke skulle være hetro mere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 04:36

Pandora sukkede og rystede på hovedet. ''Drenge..'' sagde hun og lagde armene overkors, med et skævt smil. Hun var vist ikke den eneste der var lidt småskør oven i hovedet i den her forsamling. Men, den eneste der gik og faldt over ting der slet ikke var der.


//Undskyyld, min krea er helt død -.-'!//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 04:36

Justin kastede et blik over på David da Andy kaldte på ham og han vendte derefter blikket over på Adam hvis hår åbenbart var blevet klippet? Han smilte lidt og lagde benene over kors mens han bare betragtede de andre. Justin så på Andy da han talte til ham og han bed sig i læben med et lille smil "såså ikke foran de andre...du kan få mig med hjem efter dette men ikke noget med strip okay?" sagde han og så spørgende på ham, selvom han godt vidste at hvis han tog hjem til Andy efter festen, ville det blive værre end et stripshow foran ham, Pandora, Adam og David...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 05:19

Adam tænkte sig lidt om, og så rund på dem der var omkring ham. Han overhørte ikke alt hvad der blev sagt, men han hørte dog at Andy roste hans hår. Adam kunne ikke lade være med at smile over det, og han så hen på Andy. "jamen det er jo også dig der har fået lot til at kklippe det. som en af de eneste og jeg har ikke fortrudt det endnu " sagde han og smilede. Han rejste sig så og gik hen til Andy. "jeg er da glad for at du passer på os." sagde han og smilede. "og Andy`? hvor mange her, og hvem, skal jeg ikke være bange for?" spurgte han så stille. Det var både lidt i sjov og meget alvorligt ment, da han jo ikke vidste noget om dem der ellers var her??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 05:23

Andy så på Justin med et hævedet øjebryn, og tænkte lidt over det han sagde "okay så får jeg et privat strippeshow der hjemme ?" sagde han og rakte kort tunge af ham, og slikkede ham over kinden. dog var det bare for at drille ham, da han alligevel ikke havde nået brændmandstøj og derfor ikke kunne få ham til at strippe. ^^ han vende stille sit blik mod Pandora og smilte "jepp.. men du er jo også en af mine bedsteveninder.. snakker endelig ikke så meget med piger, så ved ikke hvis der kommer flere" sagde han og grinte. han vende sit blik mod Adam og smilte "jepp.. jeg er dygtig" sagde han og klappede sig selv på hovedet "du skal ikke være bange for nogen af dem, de er søde nok.. ellers ville jeg ikke være venner med dem" sagde han og så stort set kun det gode i sine venner
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 05:26

Rose kom langsomt kørende på sin... cykel? Hun var jo ikke gammel nok til noget andet, og hun boede ikke ligefrem i nærheden. Så en cykel var lidt hendes eneste mulighed. Hun havde husket på at det jo var Andys fødselsdag og ville ikke gå glip af den. Hun var egentlig ret glad for at hun havde blevet inviteret af ham, for det betød jo at han ikke var så sur på hende som han plejede at være. Hun havde husket i hans invitation, at han ikke rigtig ønskede sig det helt store, men han fik dog alligevel et eller andet. Hun havde en af sine normale kjoler på, men dog lidt finere end den plejede. Hendes hår var redt tilbage og lå glat ned af hendes ryg og hun så ret godt ud at være for en engel at være. Hun stoppede langsomt op ved et stort.. slot? *Hold da kæft..* tænkte Rose da hun holdt inde foran det store slot og låste sin cykel fast lidt væk fra det hele. Han havde så sandelig ikke holdt tilbage. Hun så lidt undersøgende ned af sig selv, for at se at hun var nogenlunde respektabel. Det var hun, selvom at hun kunne mærke at hendes hår var blevet lidt krøllet af vinden. Hun kunne se at hun var sent på den, men Andy kunne ikke blive sur på hende; hun havde jo cyklet hele vejen fra Werclare centrum, og det var jo ikke fordi at han glædede sig vildt meget til at se hende. Forhåbentligt, kunne hun bare blande sig lidt ind i mængden og ikke blive set alt for meget. Hun gik med hurtige skridt over til slottets indgang og syntes stadig at det var helt vildt. Hun trådte indenfor og fandt langsomt, men dog sikkert frem til det lokale hvor hun kunne høre andre personer. Hendes blik gik hurtigt omkring og hun kunne mærke at hun var den eneste engel indtil videre. Og resten var enten dæmoner og vampyre, og vidst oss et enkelt menneske. Det skulle sikkert blive sjovt. Hun lod sit blik gå rundt på de forskellige personer i rummet og var lidt nervøs over at gå frem og sige hej og undskylde forsinkelsen, så hun blev stående hvor hun var, hvilket var i døråbningen og kløede sig lidt tænkende på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 05:30

Adam smilede muntert og tog hænderne i sine bukselommer. "ja, meget dygtig" sagde han og grinede kort af det. han nikkede stille og så lidt rundt. "ja okay. hvis du siger det, så må jeg jo tro på dig" sagde han stille og så tilbage på Andy. "bare det ikke er mig der skal være aftensmad for en af dem når jeg på et tidspunkt skal hjem igen" sagde han så lidt drillende, og smilede lidt fjollet. I Adams øjne, var der ikke så godt gang i den endnu, men meget hyggeligt. Det skulle nok komme senere på aftenen, hvis det overhovedet blev vildere. At holde det på et stille hygge niveau, passede egentlig Adam helt fint også.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 05:39

Justin så på Andy og smilte skævt "ja helt sikkert" sagde han drillende, men blev lidt overrasket af slikket "ad, ad, ad en parasit, få den væk!" udbrød han med et grin og kyssede ham hurtigt på kinden efter for at gøre det godt igen. Justins blik gled hen til Adam og han smilte af deres samtale. Duften af engel fyldte langsomt rummet og Justin så sig over skulderen til dørkarmen hvor der stod en ung engel og så på dem. Han betragtede hende venligt, men lod der være op til Andy at byde hende ind. Det var jo hans gæst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 05:40

David stod i sin egen lille verden og opfattede derfor ikke rigtig hvad der skete omkring ham. han havde et tomt blik i øjnene og så ud til at dagdrømme. det hele var meget forvirrende for David. godt nok var der ikke mange gæster endnu, men han var slet ikke van til at så mange snakkede omkring ham. ikke engang når han var på arbejde. han dagdrømte derfor også ret tit selvom han var i andres selvskab når der altså var flere end en. det irriterede tit folk og folk blev tit meget fornermet da de troede at de blev ignoreret af ham, men det var virkelig ikke noget han gjorde med vilje.


//jeg skulle lige spise Oo//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 05:45

Andy så på Adam og grinte lidt og rystede på hovedet "den eneste aftensmad du bliver det er min" sagde han og slikkede sig drillende rundt om munden, inden han lag sin hånd på sin kind og så på Justin "hvem har sagt at du må kysse min kind ? det er min kind" sagde han og prøvede at virkelig sur selv om det ikke gik så godt, han så hurtigt mod døren da duften af engel fulgte luften. han havde dog gættet på en anden og blev lidt forbavset at se hvem det var, han klødet sig kort i nakken og nikkede. og havde helt glemt at han havde inviteret hende "hej Rose" sagde han bare og viste ikke hvad han ellers skulle sige, han smilte dog alligevel til hende. og satte sig op i Justin's skød og sad med ryggen mod ham "vil du være min hest ?" spurgte han drillende om og hoppede et par gange, han vende sit blik mod David og smilte "du er helt væk ?" sagde han og grinte af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 05:51

Rose så rundt på de forskellige personer og smilte venligt til dem og så derefter hen på Andy og vidste at han var lidt forbavset over at se hende. Men det kunne hun jo egentlig godt forstå "Hey Andy" sagde hun roligt og gik ind i rummet og så på ham "Tillykke med fødselsdagen" sagde hun venligt og var egentlig lidt ligeglad med at hun var den eneste engel. Hun gik over og rakte Andy et lille kort hvor på der stod tillykke "Tillykke med at du er blevet gammel.." sagde hun drillende, men kunne jo ikke sige sår'n noget da hendes sind var ældre end hans. Hun så lidt rundt på de andre "Hey, jeg er Rose" sagde hun venligt og kendte jo sår'n set kun David og Andy.

// Ska lige spise//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 05:51

''mange tak og i lige måde.. Næsten da?'' sagde hun og skar ansigt af et billede der lige pludselig poppede op i hende hovede. Pandora rystede kort på hovedet og begyndte kort at grine af billedet. *Okay nej.. Det skulle jeg aldrig have sagt!* tænkte hun og kløede sig i panden, med et forvirret ansigtsudtryk. Hun så hen mod døren og smilte af synet. ''Heeej, Rose'' sagde hun og vinkede kort til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 05:54

Justin så på Andy med et let løftet øjenbryn men endte med at smile drillende "du kyssede også min? og desuden er det ikke din mere, for jeg har underskrevet den" sagde han og hentydede til det hurtige kys han havde givet ham før. Justin skævede til Rose i døren og sendte hende et lille imødekommende smil for at hun ikke skulle føle sig ignoreret da han på en måde synes at Andy ikke havde taget godt nok imod hende. Det var da mærkeligt at han synes det? Hans opmærksomhed blev dog hurtigt afledt af Andy som satte sig op i hans skød og han bed sig i læben over hvor akavet det egentlig måtte se ud "jeg troede jeg var din mis?" han så spørgende på ham men lagde dog bare armene om hans liv og lagde siden af hovedet mod hans ryg. Justin så langsomt om på David og lagde mærke til hvor stille han egentlig var, og han prøvede at finde noget at sige "David?" begyndte han for at fange hans opmærksomhed "Hvad er der så sket i dit liv siden sidst?" spurgte han med et smil og så interesseret på ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Andy's fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Andy's fødselsdag
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Fødselsdag hos.. Damn!
» Rolf har fødselsdag
» Alene og sindsyg på sin fødselsdag (åbent emne).
» Fødselsdag, Sådan noget opreklameret lort! (Axel)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: