Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Andy's fødselsdag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 4 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 07:49

Andy så på den og smilte og tog den stille op i sine hænder "den er flot" sagde han og smilte stort og så op på ham "tak" sagde han og tog hans ene hånd og kyssede den, da han ikke gad rejse sig op "det er godt du hygger dig.. vil ikke havde min bedsteven ikke har det sjovt" sagde han og så stille over på de andre "vil du havde nået at drikke ?" spurgte han stille om og så op på ham igen med et kærligt smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 4 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 07:58

David så på den og smilte "så lidt...godt du kan lide den..det er min ynglings skulptur...jeg anede ikke hvad jeg skulle give dig så jeg tænkte..den ville være fin nok fordi den betyder noget for mig" forklarede han og bed sig lidt læben. han nød kysset på sin hånd og kunne mærke han egentlig havde savnet meget at være sammen med Andy "forståeligt..så er det godt jeg hygger mig" sagde han med et smil og lagde hovedet på skrå. han betragtede ham lidt og nikkede stille "jo tak..men skal jeg ikke hente det?,...det er jo din dag"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 4 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 08:02

Rose så på Adam og nikkede "Det er hyggeligt at møde dig, Adam" sagde hun venligt og tog langsomt sin hånd til sig og kløede sig lidt svagt på kinden "Hmmm.. Hvad plejer man så at lave til hverdag?" spurgte hun med et skævt smil da der ikke rigtig kunne danne sig nogle andre spørgsmål i hendes hoved på det tidspunkt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 4 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 08:05

Andy så op på ham og nikkede, for at vise at han lyttede på hvad han sagde "ej så skulle du ikke havde givet mig den" sagde han dog var han virkelig glad for at han havde gjort det, han rejste sig stille op og rystede på hovedet af det han sagde "jeg er ligeglad med hvilken dag det er" sagde han og tog skulpturen op i sine hænder, og gik hen og satte den på bordet så den ikke ville blive ødelagt. han gik derefter op i baren og vende sit blik mod David "hvad vil du endelig havde ?" spurgte han om og smilte kærligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 4 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 08:23

David nikkede hurtigt "jo...det skulle jeg nemlig" sagde han glad og rejste sig op. han trækkede på skuldrende "okay okay..du bestemmer" sagde han og rettede en smule på sit tøj. han var glad for at Andy kunne lide gaven, da det var hans ynglings skulptur og han tænkte at det nok var bedst Andy havde den for det viste vel bare at Andy var lieg så speciel. han hørte hvad Andy sagde og gik hurtigt hen til ham. han så lidt på hvad der var "er der sodavand?" spurgte han lidt barnligt. han havde ikke lyst til nogen form for alkohol. han havde ikke rigtig drikket før og var egentlig lidt bange for det at være fuld, da han havde set mange andre opføre sig dumt når de var fulde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 4 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 08:28

Andy så på ham og nikkede "ja det er det.. alt hvad du kan finde på at drikke, ellers bliver de fyret" sagde han og var ikke bange for at vise sin magt, han var lidt en anden når der var folk der arbejdede for ham "2 cola'er" sagde han og fik dem hurtigt og rakte den ene til David, inden han tog hans hånd og gik hen til sofa'en til de andre og satte sig ned. inden han slap hans hånd igennem og træk sine ben op til sig "hvordan har min legeven det så ?" spurgte han om og smilte og hentydet til David's hund
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 4 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 08:44

David lagde hovedet svagt på skrå og havde ikke set den side af Andy før, men havde intet imod det. han sagde dog intet til det og tog imod colaen. han drak en lille smule af den og smaskede lidt for at smage lidt ekstra på det. han så så på deres hænder og fulgte med hen til sofa'en. han stod lidt og så på de andre, hvorefter han så satte sig ned og satte sig i skraderstilling. han så på Andy og grinte lidt "det er faktisk lidt sjovt..lille beilay skal havde hvalpe" sagde han med et lille grin og syntes selv det var lidt underligt og sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 4 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 08:48

Andy drak lidt af sin cola inden han satte den ned på bordet, han lyttede på hvad han sagde og nikkede. han hævede sit ene øjebryn og begynde at smile stort "skal hun det ?" sagde han overrasket og begynde at smile større, han klappede kort i hænderne "nej så kommer de jo til at blive mega søde" sagde han og tænkte lidt over synet af små hunde hvalpe, han stoppede dog med at smile da synet at små farlige hvalpe kom op i hans hoved. han slog det dog hurtigt ud af hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 4 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 08:52

Adam så på Rose og smilede endnu venligt. Han trak kort på skuldrende og tænkte sig lidt om. "tjaa. ikke det helt store. Jeg er igang med en uddannelse på theaterskolen, som scenograf. Ikke det helt store, og ellers så holder jeg min til mine venner." sagde han og så kort rundt. Han så tilbage på Rose med et lidt spørgende blik. "og du selv?" spurgte Adam, som det mest oplagte man nogen sinde kunne spørge om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 4 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 08:57

Rose kløede sig lidt i håret og tænkte lidt. Ja, hvad lavede hun egentlig? Tingene blev simpelthen presset så meget sammen i hendes hukommelse, at det godt kunne være lidt svært at huske visse ting "Tjaaah.. Jeg går i High school lige nu og så ejer jeg en café inde i Werclare centrum. Ellers så laver jeg vidst ellers ikke så meget andet" sagde hun med et lille tænkende smil og så lidt rundt på de andre til fødselsdagen og så at folk ikke rigtig lagde så meget mærke til dem, hvilket hun ikke rigtig havde noget problem med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 4 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 09:04

David nikkede og smilte skævt "det skal hun nemlig...hun løb en dag væk og ja..det resuletrede så i at hun blev gravid" sagde han med et lille grin og træk på skuldrende. han drak lidt mere af sin cola og kløede sig stille i nakken. han nikkede stille og så lidt ned i gulvet "jep..i en vis periode...jeg kan nok ikke beholde dem alle sammen" sagde han, da han vidste det kunne blive meget hårdt at skulle passe en helt masse hunde. det kunne være svært nok med bare en hund. han så på Andy og så hans smil forsvandt "er der noget galt?" spurgte han og lagde hovedet på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 4 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 09:07

Andy lyttede på hvad han sagde og træk på skulderne "kom bare til at tænke på nået" sagde han og prøvede bare at glemme sin tanke, han nikkede og smilte svagt "når okay.. det er jo også forståeligt at du ikke kan det" sagde han og tog sin cola og tog den hen til ham "skål for mig" sagde han i en drillende tone og gav et grin fra sig, da han bare ville snakke om nået andet end om sin tanke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 4 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 09:30

David tænkte lidt over det, men nikkede så bare, da han ikke ville blande sig i det lige nu "ja...jeg tror bare jeg giver dem til folk der vil havde dem" sagde han med et lille skulder træk og smilte forsigtigt. han slog stille sin cola mod hans "skål på dig den fantastiske Andy" grinte han og smilte drilsk til gam. han havde det helt fint med at lave lidt sjov, da det kunne blive ret trist hvis man kom ind på alvorlige emne og det ville jo ikke være sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 4 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 09:34

Andy kyssede ham på kinden inden han drak lidt af sin cola, og nikkede lidt over det "jeg er ikke fantastisk" sagde han og begynde at rødme af det, han lag hurtigt sin hånd på sin kind som var mod ham. for at skjule sin rødmen, og nikkede til det han sagde "jeg ville gerne havde en af dem, hvis ikke det var fordi jeg var bange for dem og at jeg ikke var sikker på at jeg ville kunne passe den ordenligt" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 4 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 09:38

Lyonaro trådte indenfor og kiggede rundt på de mange gæster. Så vidt han havde forstået var der en eller anden der havde fødselsdag, og muligvis en der havde glemt at sende ham en invitation, hvilket var skuffende ifølge Lyonaro selv. Han gik lidt rundt blandt folk og kiggede efter nogen som skulle se mere eller mindre frembragt ud, og muligvis være fødselsdagsbarnet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 4 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 09:46

Andy så sig omkring da duften af en vampyr som han ikke kende blev skarp, han fik lidt efter øje på ham og hævede sit ene øjebryn. han rejste sig stille op og gik med elegante skridt over til ham "kan jeg hjælpe dig med nået ?" spurgte han stille om og så bare på hans ansigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 4 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 09:49

Lyonaro drejede om på hælen så han stod ansigt til ansigt med den person der nu end snakkede med ham. "Hmm, jeg leder efter fødselsdagsbarnet" Svarede han med et bredt smil og klappede hænderne sammen, og han sparede ikke på sin falskehed overfor ham. Han vidste ikke at det var Andy der holdte festen, men ifølge Lyonaro kunne det også være ligemeget. Her så ud til at være gang i den i forhold til de fester der lå plantet i byerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 4 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 09:50

David rødmede stille af kysset, men nød det dog som han plagede og smilte skævt "jo Andy..det er du og det vil jeg væde med andre er enige med mig i" sagde han med et lille grin og lagde hovedet på skrå. han havde set Andy rødmede og syntes blot det så sødt ud. det syntes han jo altid det gjorde når Anduý rødmede "du må godt få ind af dem..og du kan jo opdrage den så den ikke blive vild, men en dygtig hund..jeg skal nok hjælpe" forslog han of syntes selv det kunne være meget skovt of så kunne han jo også se hvordan bare en af hvalpene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 4 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 09:52

Andy lag sine arme over kors og hævede sit ene øjebryn "hvad vil du fødselsdagsbarnet ?" spurgte han om og så lidt halvt surt på ham "dette er faktisk en privat fest" tilføjede han og hentydet til at han skulle gå igen, han så kort over på David og nikkede "når okay, jeg vil overveje det" sagde han og vende hurtigt sit blik tilbage til vampyren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 4 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 09:56

"Give en gave, hvad ellers?" Smilte han denne gang mere afslørende, og med et skummelt blik. Han tog sig slet ikke af Andys afvisning på ham, og følte sig på ingen måder truet af ham. Desuden var det næsten umuligt at tvinge folk væk fra fester, når stedet var så stort. "Man har iøvrigt godt at af møde nye personer" Tilføjede han. Han så kort hen på David, men kiggede tilbage på Andy igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 4 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 09:59

Andy rystede på hovedet "men du er ikke inviteret" sagde han og rullede med sine øjne "find en anden fest" sagde han og ville bare helst få ham til at gå, da det gjorde ham lidt sur at nogen bare kom ind i andres feste "jamen så find nogen der gerne vil være venner med dig.. for ingen her har lyst til at være din ven" sagde han og gjorde tegn til tjenerne at de skulle få ham ud, som hurtigt gik over til ham og sagde at han skulle følge med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 4 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 10:03

David holdte øje på Andy og den fremmede vampyr. han kunne ikke så godt lide vampyrens opførsel og forblev derfor helt stille, da han ikke ville risikere noget. han stilte stille sin cola fra sig og brugte kort sin evne mod den fremmed og fandt u daf de vigtigeste ting han burde vide. han lod dog som ingenting og stirrede blot på de to fyre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 4 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 10:04

Lyonaro så ham i få sekunder i øjnene, før folkene begyndte at trække ham ud, men rolig var han, for han vidste at han nok skulle komme ind, da han netop havde kastet sin evne på ham, så Andy ville få det ønske om at komme i kontakt med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 4 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 10:09

Andy lag sit hoved på skrå og så efter ham, han vende sit blik ned mod sig da han fik en mærkelig fornemmelse inde i sig. han rystede hurtigt på hovedet og ville ikke lade det ske, han hævede det ene øjebryn og så efter ham igen. han fik lyst til at snakke med ham, men frygten for vampyr tænder fik ham til at være stille. mens han bare så at tjenerne træk ham ud af porten og lukkede den efter ham, inden de gik tilbage på deres pladser. og Andy gik bare stille tilbage til David "underligt" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 4 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 10:13

David så på Andy og lagde hovedet på skrå "mmh...er du okay?" spurgte han lidt bekymret, da han jo havde fundet ud af hvad den fremmede's evne havde været og vidste hvad den evne nu gik ud på. han rettede sig lidt op og lagde hovedet svagt på skrå. han så hen mod døren og syntes denne Lyonaro havde virket lidt mærkelig, men han prøvede dog at slå ham ud af hovedet da han jo sikkert ikke kom igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Andy's fødselsdag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Andy's fødselsdag
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Fødselsdag hos.. Damn!
» Rolf har fødselsdag
» Alene og sindsyg på sin fødselsdag (åbent emne).
» Fødselsdag, Sådan noget opreklameret lort! (Axel)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: