Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Andy's fødselsdag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 05:59

Tøj, make-up, hår: https://media.photobucket.com/image/airica%20macabre/tracee_xtc/Airica%20Macabre/n1120227496_30197639_4949.jpg?o=175

Fie steg ud af en taxa, og så lidt rundt. Hun bed sig i læben, og stod og så tøvende på slottet. Det var godt nok flot! Hun havde faktisk ikke nogen invitation, men hun ville gerne sige tillykke, og give ham en gave alligevel, og hun havde fået et par tip i byen om hans lille fest. Hun bed sig lidt i læben, og vende sig om og tog en lille parke der var pakket ind i farvet papir, og en lille silke sløjfe. Hun bed sig i læben, og smækkede døren, og taxaen kørte igen. Hun sukkede stille, og tog så mod til sig. Hun kom forsent og var ikke inviteret, mon han blev sur? Hun bed sig hårdt i læben, og gik så hen til døren, og så ind. Hun så lidt på de mennesker og væsner der var der, hun begyndte at blive nervøs så mange ansigter hun ikke kendte, var noget der kunne tage pippet fra hende på ingen tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 06:02

Andy nikkede til hende og hævede det ene øjebryn "tak.. og jeg er ikke gammel, lad os bare sige at jeg fylder 20år igen og igen og et par igen til" sagde han og tog korten og nikkede "det er alle sammen.. gider ikke sige deres navne igen" sagde han bare og så lidt ned på kortet, inden han så op på hende igen "havde ikke regnet med at du ville komme" sagde han ærligt og klødet sig kort i nakken, inden han lag kortet ved de andre gaver. han så lidt tilbage på Justin og gav et grin fra sig "jamen jeg kysser din kind hvis jeg vil.. håber ikke du har skrevet nået på min kind" sagde han og gav et grin fra sig, da tanken om at der skulle stå nået på hans kind var ret sjov. han lag sine hænder på Justin's arme og blev bare siddende "jamen du er også min mis.. men nu er du også en hest" sagde han og hoppede et par gange, selv om han var sikker på at det så let forkert ud. han fik færten af en vampyr duft og så sig omkring, og kunne med det samme dufte Fie og kunne ikke lade være med at smile. da han endelig var glad for at hun kom, selv om han ikke kunne forstå hvor hun viste fra at han havde fødselsdag og at han holde en fest
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 06:03

David rystede kort på hovedet, som om han vågnede op og så forvirret på Andy "hm?..når ja undskyld jeg gik i stå" sagde han og nikkede kort. han hørte så Justins stemme og så hen på ham med et lille smil. han tænkte spørg over spørgsmålet "hm..ikke så meget..mødt nye venner...og skal snart til at være med i et teaterstykke..ikke det store" sagde han med et lille skulder træk og smilte venligt. han lagde hovedet svagt på skrå "hvad med dig?...hvad er der sket i dit liv?" spurgte han nysgerrigt og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 06:23

"Nånå...så har jeg bare ikke ret til din hva'? og nej, jeg har ikke skrevet andet end mit navn så.." sagde han drillende og så lidt på Fie som han jo havde mødt før med et venligt smil. Da han mærkede Andy hoppe lidt i sit skød skar han ansigt af hvor forkert det måtte se ud, og var næsten sikker på at han var den eneste hetro fyr blandt de hankønsvæsner der var tilstede^^. "Andy, styr lige dine lyster okay?" han grinte kort og nussede blidt Andys ene hånd og vendte så blikket mod David ved sin side "nye venner og teaterstykke? nice" sagde han med et halvfjollet smil og havde næsten helt glemt at David var skuespiller. "Hmm...jeg har mødt nye venner, deltaget i nogle fester...bandet og jeg arbejder på et nye album" oplyste han og bed sig tænksomt i læben. Måske skulle han aftale noget med David omkring det der med at komme med til en koncert. De havde jo snakket om det sidste gang, og han skulle måske også konfrontere Fie med det da de også havde aftalt noget deromkring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 06:29

Fie bed sig usikkert i læben, og så rundt. Hun genkendte hurtigt nogle få ansiger der i blandt Justin som vidst smilede til hende. Hun fik frem bragt et usikkert smil, og fik sat sig i bevægelse hen mod Andy. Hun var ikke så meget for at kommer og forstyrere festen. Da hun stod henne ved Andy smilte hun usikkert til ham og rakte ham den lille parke. "Tillykke"sagde hun stille, og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 06:34

David træk kort på skuldrende og bed sig lidt i læben "det er vel fint nok" sagde han med et lille smil og så på ham. han så kort på Andy, imens han lyttede til hvad Justin sagde "okau spændende...jeg har stadig ikke hørt noget af din musik..." sagde han med et lille grin og smilte glad. han så lidt rundt på de andre gæster og havde det som om han var den fremmede. han kendte kun Andy og Justin. han anede ikke hvem de andre var. han kunne selvfølgelig bare bruge sine evner, men så var der meget han skulle holde styr på på engang. så ville han heller holde sig lidt væk fra det og lade andre more sig. han skulle nok vænne sig til at være i nærheden af så mange på samme tid, selvom de stadig ikke var vanvittigmange.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 06:38

Rose smilte svagt over at Andys kommentar omkring hvad han fyldte og nikkede svagt på hovedet "Det kan vi godt sige" sagde hun muntert og så på ham og trak på skuldrene "Tjaaah.. Jeg plejer jo altid at gøre noget dumt og ting som ingen havde regnet med" sagde hun med et skævt smil og vidste ikke hvor godt det var af hende at komme. Hun havde fortrudt det lidt, da hun så hvor forbavset og overrasket at Andy så ud, men nu havde hun gjort det, og sket var sket. Hun så lidt over på Pandora og smilte et venligt smil til hende og havde næsten ikke set hende og gav hende et lille vink. Okay, så var der en ven blandt de nye personer. Hun opdagede at hun stadig stod op, men var lidt ligeglad. Hun vidste ikke rigtig om hvorvidt de ville have hende til at sidde blandt dem og høre på deres jokes og samtale. Rose var jo ikke lige just, bedste ven med Andy. Men at blive inviteret til hans fødselsdag, var da en start..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 06:39

Andy grinte lidt af Justin og rystede på hovedet "vi har tøj på bare rolig" sagde han drillende og så på Fie da hun kom hen til ham, han tog stille imod den og nikkede "tak" sagde han og så kort ned af hende med et smil på læben "du ser godt ud.. viste ikke du kom, men det er hyggeligt at du gjorde" sagde han og begynde at åbne den mens han en gang imellem hoppede, bare for at drille Justin lidt. han så op på hende igen og smilte "du kan bare blive.. selv om jeg ikke inviterede dig" sagde han og skammede sig lidt over at han ikke gjorde det, og bed sig derfor i læben. han så over på Rose og nikkede "jamen det er okay, du kan bare tage nået og drikke og spise eller hvad du vil" sagde han venligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 06:50

Fie smilte lidt til ham, og nikkede. Gemt i papiret var en lille æske hvor i der lå en halskæde i. Hun bed sig i læben, og ver ikke helt sikke på om hav ville kunne lide den, men ellers så vikke hun med glæde gove ham penge i stedet for den. Hun så lidt på ham, og grinede kort da han sagde at hun så godt ud og at hun mådte blive. "Tak, og i lige måde"sagd ehun og hentydede til at han så flot ud. Hun nikkede dog bare til at hun måtte blive og joine festen. Hun så på Justin, og smilte til ham. "Hej Justin"sagde hun stille i en lettere usikker undertone.

Halskæden: http://shopin.nu/oscommerce_st/catalog/images/9H408.JPG
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 06:58

Adam rystede kort på hovedet og så lidt rundt. Der var kommet flere gæster som han ikke havde lagt mærke til, og han havde vel bare lukket sig lidt inde i sig selv. Hans blik var da ind til videre stadig venligt, og han strålede stadig imødekommen. Han var jo normalt ikke genert, eller asocial til en fest, men det var jo alle Andys venner, Alle nogen Andy kendte, og han selv kendte jo nærmest ingen, så derefor var han lidt stille og tilbageholdende, så alle de andre gæster også kunne få Andys opmærksomhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 07:03

Rose nikkede af det som Andy havde sagt og havde egentlig ikke rigtig lyst til at spise noget, lige på det tidspunkt. Hun så sig omkring for at finde en eller anden at snakke med. Hun fik langsomt øjne på mennesket, Adam, og han var sikkert den eneste person som ikke var helt over Andy. Hun gik langsomt over mod ham og så på ham "Heey" sagde hun venligt og satte sig langsomt ned ved siden af ham og så lidt på ham med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 07:04

Andy så på æsken og åbnede den og smilte stort, han tog stille halskæden op og løftede sin røv lidt for at kysse hende på kinden "den er flot. tak" sagde han og betragtede den, inden han stille tog den på og så ned af sig selv "ser den godt ud på mig" spurgte han om og lag æsken på bordet, inden han så op på Fie igen og smilte. han vende stille sit blik mod Adam og smilte "du er helt stille ?" sagde han og tog hans hænder i sine "du skal ikke være bange.. de er søde nok alle sammen" sagde han stille og kunne ikke lade at han var så stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 07:08

Fie bed sig i læben, og smilte glad over at ha kunne lide halskæden. Hun bed sig i læben, da han kyssede hende på kinden. "Jeg er glad for at du kan lide den... Smuk som altid Andy"sagde hun og grinede lidt over det. Hun bed sig i læben, og trådte et skridt tilbage, og så lidt rundt på de andre gæster. Hun følte sig stadig meget utryk ved at hun næsten ikke kendte nogen, og at hun jo faktisk slet ikke burde være der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 07:09

David så lidt på folk og smilte lidt for sig selv. han kæmpede for at ikke at falde hen i en dagdrøm igen. han satte sig hen på en stol og træk sine ben op til sig, hvorefter han lagde sine arme om sine ben og lagde sin mund mod sine knæ, så han kun se alle. han så lidt rundt på folk uden at bevære hovedet. han så lidt åp gaven han havde gevet som stadig stog pakket ind. han pillede stille ved sine bukser og lyttede til folks små snak.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 07:10

Adam så lidt rundt omkring sig, og fik så øje på pigen som satte sig ven siden af ham. Han havde ikke lige forestillet sig det, men hans smil bredte sig en smule, og han sendte hende et venligt smil. "Jamen hej." sagde han roligt og var egentlig glad for at han ikke bare skulle sidde alene nu. Helt ubevidst havde han vist håbet lidt på at komme i kontakt med nogen under fødselsdagen, som faktisk kunne føre en samtale uden at skulle svare på spørgsmål fra mange andre, som Andy blev nød til. Adam så lidt op på Andy og kom til at grine lidt. "jamen, det har du jo sagt at de er. Nu er jeg jo også faldet i snak med din veninde" sagde og og smilede op til Andy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 07:13

Justin grinte lidt af det Andy sagde og nussede ham bare videre "selvom du drømmer om noget andet" sagde han så kun Andy kunne høre det og lo stille for sig selv. Han blev faktisk en smule irreteret over at Andy hoppede nu og da, fordi han jo vidste det så vummelt ud, men han huskede sig selv på at det jo bare var dril. Justin så på Fie da hun sagde hej og smilte imødekommende "Hej Fie" svarede han og var glad for at se hende igen "Hvordan går det?" spurgte han og vidste ikke helt om han skulle starte en samtale eller ej? Han gjorde det alligevel. Hans blik blev vendt mod Adam og havde faktisk næsten helt glemt ham da han jo bare var helt stille og ikke blandede sig med de andre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 07:14

Andy så efter David og nikkede bare til Fie, han så op på hende og smilte "det lyder godt" sagde han og grinte lidt inden han rejste sig op og gik hen til David, han satte sig stille ned på hug foran ham og smilte "jeg kan ikke lide at du er stille" sagde han og nussede blidt hans kind med sine fingere, mens han kort så over på Adam og hævede det ene øjebryn "så siger vi er hun er min veninde" sagde han og rystede på hovedet, da han ikke selv følte at Rose var hans veninde. han vende sit blik tilbage til David og lag sine hænder på hans
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 07:15

Rose kunne ikke lade vær med at grine lavmælt over at Adam kaldte hende en veninde af Andys. Hmmm.. Det var ikke ligefrem det hun var. Nok kun lige knap og nap, men det ville hun ikke fortælle til ham. Hun så på drengen og strøg en hånd gennem sit hår "Hvorfor er du ikke henne og snakke med dem derhenne?" spurgte hun og lavede et hovedkast hen mod Andy som jo var midtpunktet med folk omkring ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 07:20

David så på Andy, da han kom hen til ham og smilte stille. han bed sig stille i låret, imens han lyttede til hvad Amdy sagde. han rettede så sit hovede lidt op og smilte stille til ham "det skal du ikke tænke på...jeg er bare ikke van til så mange på samme sted... ikke på denne måde..så jeg er nok bare en smule asocial, men det skal ikke ødelægge din dag tænk ikke på dig" sagde han med et lidt bredere smil og nød at blive nusset ¨på kinden. han ville ikke forstyrre og var egentlig lidt bange for at ødelægge alt. han så lidt ned på hans hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 07:23

Adam vidste jo ikke så meget til hvem der var Andys venner og hvem der ikke var, men han havde da forventet at Andy havde inviteret sine venner? Adam så tilbage på pigen, og smilede stadig det venlige smil som før. Han tænkte sig lidt om før hav svarede på hendes spørgsmål, og så lidt hen imod Andy. "jamen, jeg synes da at de andre gæster også skal have lidt gavn af Andys opmærksomhed.. Jeg var en af de første der ankom, så jeg fik da hans opmærksomhed dér sammen med Justin, derovre" sagde han og hentydede med 'derovre', at det var Justin, og ikke dér de fik opmærksomheden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 07:25

Fie smilte til Justine, og bed sig i læben, da hun var meget usikker. Hun så lidt ned og tænkte over hvad hun skulle svare ham. "Ehm, fint tror jeg..."sagde hun stille, og så på ham. Der var ikke sket noget særligt for hende. oG hun var ikke helt sikker på hvad dan det gik fortiden da hun ikke havde lavet så meget. "Hvad med dig?"spurgte hun og så på ham. Hun smilte lidt, og tænkte ikke over at en samtale var undervejs.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 07:25

Andy så op på ham og smilte og træk på skulderne "stop mig for at ikke tænke på det, så vil du virkelig være dygtig" sagde han og rejste sig op og gik hen og tog gaven fra ham, inden han gik hen og satte sig foran ham med ryggen mod stolen. han så op på ham og smilte "men jeg plejer ikke skulle tænke på så mange på engang" sagde han stille og så på alle andre og smilte inden han begynde at åbne gaven "men du hygger dig ikke ?" sagde han og så op på ham igen, da han ikke ville havde at han ikke hyggede sig. han så ned på gaven igen og vippede lidt med sine tæer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 07:30

Rose trak på skuldrene og så på drengen og vidste ikke hvad hun skulle sige andet end et lille okay og rakte derefter en hånd ud mod ham "Hedder Rose, forresten" sagde hun muntert og smilte et lidt større smil.

// Aaargh! Krea'en døøøøde :'( //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 07:32

David lyttede til hvad han sagde "øhm...så kan jeg nok ikke" sagde han med et lille grin og fulgte ham med blikket. han bed sig stille i læben og kløede sig lidt i nakken da han begyndte at åbne gaven "nej...det må være forvirrende..." sagde han stille og pillede lidt ved sine bukser. han lyttede til hvad han sagde og nikkede stille "jo selvfølgelig...jeg elsker at se på folk der more sig...det er altid så hyggeligt at se på" sagde han og grinte lidt. han elskede at se på folk der hyggede sig på den måde. gaven var en skulptur, der lignede noget fra en af salvador dali's populæreste kunstværker.


skulptur: http://www.artcorner-online.dk/data/archive/Persistence-of-memory.jpg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andy's fødselsdag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 07:38

Adam så på pigen, som nu præsenterede sig som Rose. Han smilede og tog imod hendes hånd og klemte blidt om den. "jamen, hej Rose, jeg hedder Adam" svarede han så, selvom der jo egentlig ikke blev stilt noget spørgsmål om hvad han selv hed. Adams udstråling var endnu lige så imødekommende og munter som den havde været hele aftenen, også selvom han havde været lidt stille. Adam havde på ingen måde fortrudt at han var taget herhen. Han havde jo glædet sig så meget de sidste par dage, at det faktisk ville være synd at blive skuffet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Andy's fødselsdag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Andy's fødselsdag   Andy's fødselsdag - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Andy's fødselsdag
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Fødselsdag hos.. Damn!
» Rolf har fødselsdag
» Alene og sindsyg på sin fødselsdag (åbent emne).
» Fødselsdag, Sådan noget opreklameret lort! (Axel)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: