Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 The Angel Meets the Faithless (Paisley)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 12:34

Paisley gav et let " Ahh " fra sig da hans hænder strammede om hendes arm og blidt blev hun løftet op af ham og mod soveværelset, dog nåede han ikke særlig langt før de endte med at ligge på sofaen. Et smil strøg blidt over Paisleys læber og lidenskabeligt kyssede hun Azuriel tilbage og mærkede hans bløde læber mod sine, hvordan den lykkelige følelse boble i hende samtidig med at hun begyndte at længes efter ham mere og mere end hun egenlig burde?. Hun tog fat i hans jakke med ham og hev den af og så tog hun ellers sin trøje af og hendes bryster blev blottet tydeligt. Hun havde jo valgt netop ikke at tage bh på for hans skyld og fordi hun ville gøre dette her med ham. Hun havde ondt i hovedet over blodet hun havde drukket, det gjorde ondt på hende da hun jo ikke var van til at hendes krop var så varm og hun ikke kunne styre sig selv?.

Hun nikkede til Azuriels spørgsmål og sagde" ja .. tag mig " hun kyssede ham ned af halsen og blidt nippede hun ham i øreflippen og glædet sig mest af alt til at mærke ham.. dog en del af hendes frygt kom tilbage da de kom tættere og tættere på det som ville gøre hende til ikke jomfru.. hun ville dog heller ikke ende med at have sex med den onde side.. når han først tog over jo?.. hun ville hellere gøre det med Azuriel nu når han var god og ville gøre det blidt mod hende.. eller det troede hun?.. det kunne jo være at Azuriel ikke kunne styre sin lyst ligesom hun ikke kunne med sin. Langsomt kyssede hun hans læber igen og trak sine leggins af, så hun nu kun var iført sine hvide g-strengs trusser. Hun lukkede øjnene blidt i, mens hun kyssede med Azuriel og tænkte * Dette er for ham.. jeg har givet mig selv.... det som at... give sin sjæl til helved.. og aldrig få den tilbage *
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 12:44

Han lå og nød det. Dog var det altid i hans baghoved at det var blodet der gjorde dette ved hende og at det ikke var hende selv. Men imens han lå der og kyssede hende kunne han mærke hvordan hans blod pumpede hurtige og hurtigere. Han nød hvert sekund. Hendes bløde læber gjorde ham helt vild, hendes bløde skin var ubeskrivelig at røre ved. Han følte sig fortabr. Han ville spørge om hun var okay, men ordene kom ikke ud af hans mund.


Da hun sagde han skulle tage hende og tog sine leggins af kunne han mærke hvordan han selv blev opstemt. Han tog hurtigt sime bukser på og lagde sig blidt ovenpå hende. Han tog fat med sine hænder i armlænet så hun ikke ville få alt hans vægt over sig. Han lå og kyssede hende blidt på læberne. En gang i mellem førte han hans tynge blidt ind i hendes mund og rørte hendes tunge blidt. Han nød dette meget. Han kunne ikke lade være med at tænke på om hun nu var sig selv. Tanken pinte ham og det var til at se på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 12:55

Hans overkrop var nærmest en guds værk. Hun havde aldrig været så tæt på en fyr før og endelig at kunne rør den glinsende krop hun havde set glide forbi hende fra badeværelse til soveværelse.. endelig kunne hun berør den og mærke dens varme og svulmende muskler inden under den fine og faste hud han nu havde. Hans hud var glat og blød, dog ikke ligeså blød som hendes men alligevel.. det var en utrolig følelse at kunne stryge sine finger over hans overkrop og om til hans ryg og så mærke de bløde læber næsten klistre sig til hendes i vådhed og fugt fra de halv stønnende lyde der gled ud mellem hendes læber når han kyssede hende med sådan en grådighed at hun kunne dø lykkeligt lige nu og her.

Da han smed sine bukser, rødmede Paisley i hele ansigtet og med god grund. Hun havde ikke set Azuriel i kun hans undies?!... hun kunne slet ikke få sig selv til at se ned af mod... mod.. * Argh! .. jeg kan ikke.. min krop.. stop stop stop! * hun så Azuriels blik og hun blev hurtigt sorgmodig.. hurtigere end hun normalt ville ha gjort?. Hun trak sig halvt op af armlænet.. kun iført trusser og så undrende på ham og sagde så skamfuldt " Er.. er du okay " hun vidste hvad der var galt.. han kunne ikke lide dette.. det skulle være elskov og for ham var dette sikkert ene.. sex? kun.. der ingen gang var begyndt inu.. Paisley mærkede sine øjne blive blanke og dækkede sit ansigt med sine hænder.. * Dont cry.. dont fuckin cry! * hun prøvede at holde dem inde men tåre gled ned og forsigtigt fik hun frem stammet " Vil.. vil du slet ikke.. have mig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 13:04

Az blev overrasket da hun træk sig væk. Det var som om at han var i himlen og nu faldt han mod jorden med flere hundrede kilometer i timen. Han satte sig tilbage og kiggede hende ind i øjnene. Hans blik viede ikke fra hendes øjne. Han vidste at hvis han kiggede på hendes gude smukke krop så ville han være over hende igen. ’’ Jeg har det fint.. bedre en jeg nogensinde har haft det før i hele mit liv.. Når jeg er sammen med dig.. Men jeg kan ikke skubbe tanken ud af mit hoved at du gør det her på grund af blodet.. Jeg prøvede at spørge dig.. Men hver gang du rør ved mig.. Så føler jeg en lykke og ekstase jeg ikke kan overkomme ’’. Da hun spurgte om han ikke ville have hende kiggede han lidt flovt på hende og sagde. ’’ Jeg tror ikke der er nogen jeg har hungrede efter så meget som dig.. Men jeg vil have dette skal være noget godt.. noget vi begge vil have og nyder.. ikke bare sex’’. Han vidste ikke hvad han skulle gøre. Han så at hun var ved at græde og rakte sin hånd frem og aede hendes kind med bløde og omsorgsfulde strøg. Han vidste ikke hvad hun ville svare og han kunne mærke hvordan han stadigvæk træk vejret tungt og hvordan hans puls var meget høj. Han lod sit blik vie fra hendes øjne og ned på hendes smukke krop et øjeblik før han atter kiggede hende i øjnene. Han havde svært ved at holde sit blik der. Især nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 13:11

Paisley lukkede øjnene forsigtigt i da Azuriel strøg hende blidt over kinden og fjernede en af disse gyldne tåre der gled ned af den bløde kind der havde dette rødmende røde skær over sig. Hun åbnede langsomt øjnene og nikkede forsigtigt til Azuriel og svarede så " Jeg.. forstår dig og noget af det er vel blodet, men ikke alt?.. " hun sukkede kort og rejste sig langsomt op og så på Azuriel og sagde" Men... det kun nu jeg kan være så tæt på dig, fordi.. vis din onde side kommer tilbage.. jeg spurgte ham jo... jeg gav hånd... alt dette ville være forgæves.. vis det ikke sker inat.. " hun tog Azuriel i hånden og så bedende på ham og sagde så ærligt " Vil du gerne have at det er din onde side der får mig?... jeg har lovet at adlyde ham.. tænk på hvad han dog kan finde på at gøre ved mig ?" hun rystede helt over kroppen blot ved tanken om hvad Azuriel ville gøre ved hendes stakkels engle krop når han blev ond.. det var ikke ligefrem nogle kønne billeder der strøg frem i hendes tanker?.

Forsigtigt gjorde hun tegn til Azuriel skulle følge med hende ind i sengen og der lagde hun sig så med dynen over sig. Hun anede ikke hvad hun skulle gøre? men lige nu var hun mere ked end liderlig?. Hun bed sig forsigtigt i underlæben og vis han så lagde sig ved hendes side, ville hun langsomt lægge sig over ham og betragte ham nu hvor hun havde magten, eller ihvertfald var den der var øverst. Hendes grønne dådyr 'øjne ville se blanke og uskyldigt på Azuriel og langsomt ville hendes krop glide ned af hans, mens de fyldige læber strøg med kys mod hans halv nøgne krop, indtil hun ville nå ned til hans underbukser hvor hun ville langsomt trække ned i dem... hendes mål var at få dem af og få Azuriel til at tage hende.. inden hans onde side ville få overtaget..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 13:21

Az nikkede til hendes ord. Han kunne godt forstå hende. Han havde det dog dårligt med at hans onde side havde snydt hende. Han ville ikke tænke på når hun ville bede ham om at kalde den onde side frem fordi hun hungrede efter hans blod. Han smilede og blev enig med sig selv at det ikke var nu han skulle tænke på sådan noget. Han havde endelig en aften med Paisley hvor hans mørke side ikke gjorde alt hvad den kunne for at ødelægge det for dem. Da hun stillede ham spørgsmålet kiggede han på hende med et glad blik. ’’ Nej.. jeg vil have det er denne side der gør det.. Jeg vil vise dig hvad jeg føler.. og det ville min mørke side få svært ved’’.

Da hun gjorde tegn til at han skulle følge efter hende gjorde han det. Han kunne dog ikke lade være med at se på hendes bagdel i det hun gik ind i soveværelset. Han lagde sig ned og da hun lagde sig ovenpå ham og gled ned af hans krop kunne han ikke lade være med at trække vejret tungt. Han havde det som om at han var ved at brænde op. Da hun tog hans underbukser af kiggede han ned på hende. Han havde aldrig oplevet hende sådan her før. Men han kunne lide det. Han lagde hovedet tilbage på puden og prøvede at koncentrere sig om at trække vejret normalt. Men det var umuligt med hendes berøringer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 13:34

Selvom hun var jomfru kendte hun tydeligt til alt angående sex. Hendes grønne dådyr øjne så forsigtigt op i det hun havde trukket dem af ham og kort tid efter var de begge fuldstændig nøgne. Langsomt gled hun op af hans krop igen og lod sine bryster blidt presse mod hans dejlige muskuløse overkrop mens hun fandt vej til hans læber med sine. Hun kyssede ham grådigt og elegant, som skulle dette ses af hele verden og det skulle absolute være perfekt. Hun mærkede sin krop ryste.. hun var bange, hun havde hørt om den smerte der kom ved første gang og hun vidste ikke rigtig om hun turde efter at ha set.... Azuriel helt nøgen.. Hun så flovt på ham og tog sig for munden og satte sig så hurtigt op, da hun havde rullet sig til siden hvor der ikke lå nogen. Hendes ben blev let trukket hen til hende, sådan så hun næsten sad som en lille havfrue og sagde så flovt " jeg.. JEG KAN IKKE ! " hun mærkede sine hænder ryste og sit blod boble.. alt føltes uklart i hendes hoved og hun mærkede hvor meget hun havde lyst til Azuriel.. men en ting holdte hende tilbage..

" Det.. det ikke muligt at.. at have sex med dig.. Azuriel.. jeg.. jeg bange " hun kunne ikke fatte hun sagde disse ord og kort efter var hendes nøgne krop gemt væk inde under den fyldige hvide dyne hun havde rullet om sig.. hun trak den let op til halsen og gemte sin mund under den og mumlede så flovt.. mens hele hendes ansigt blev rødt .. " Du.. du.. din.. det.. altså.. ser du.. du er for stor.. det ikke muligt!?.. " hun var flov med at sige dette.. men blot synet af ham nøgen nu.. det skræmte hende?.. hvordan kunne han ha haft sex med de andre piger ... uden at flække dem!?...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 13:46

Han kunne mærke hvad når gjorde og han nød det i fulde drag. Da hun gled op af ham lagde han blodt en hånd på hendes ryg så imens hun gled op gled hans hånd ned af hendes ryg. Da de lå der uden noget imellem dem syntes Az det føltes som om at verden var som den skulle være. At intet kunne være mere perfekt en lige nu. Da hun gled af ham og gemte sig under dynen blev han helt lamslået. Han kunne ikke helt tænkte klart af oplagte grunde. Han vidste ikke rigtig hvad han skulle gøre. Om han skulle dække sig til, gå eller blive.


Da hun sagde at han var for stor og det ikke var muligt, kløede han sig i nakken og kiggede på hende. ’’ erm.. jeg ved godt den ikke er lille.. Men tror du ikke det går?’’. Han følte sig dum ved at sige det på den måde, men lige nu var ikke det tidspunkt han kunne tænke klart. Han lagde sig langsomt underdynen og kyssede hende blidt på kinden. Han gav hende et beroligende smil. ’’ Bare rolig.. Det skal nok gå.. Hvis ikke du kan lide det så stopper vi bare med det samme.. Du skal ikke være bange.. Din krop tilpasser sig.. erm.. min størrelse ’’. Han følte sig helt flov ved at sige det. Han kunne mærke hvordan hans kinder blev varme. Han kunne bare ikke tænke klart ’’ erm jeg mener der burde ikke ske dig noget.. Jeg har aldrig prøvet hvor der skete noget med pigen.. altså på grund af den.. Eller jo da skete noget.. Men kun gode ting’’. Han lavede en facepalm og sukkede. Hans hoved snurrede og han kunne ikke finde rundt i hans ord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 13:56

Paisley lukkede øjnene i af flovhed da Azuriel krøbede ind under dynen til hende og deres nøgne kroppe nu var varmere og tættere på hinanden. Billedet af hans store lem kørte stadig i den lille uskyldige jomfrues hoved og hun kunne ikke glemme hvor stor og lang den var. Det var umuligt for hende overhovedet at blive opstemt lige nu? eftersom frygten havde taget mere over, dog.. det var vel ikke umuligt og så alligevel?.. alt var vel ikke muligt jo, nogle kunne noget mens andre ikke kunne?.. hvad vis hun aldrig kunne være en af de piger i hans liv.. Hun så chokeret på ham da hun endelig kom ud af sine tanker og slog øjnene temmelig hurtigt op og betragtede Azuriel med sin rødmen over kinderneog så.. hvordna han faktisk fik lidt en rød kulør os. * årh! hvor ser han dog nuttet ud! * hun kunne slet ikke lade vær med at smile i et kort sekundt og tog sig så for munden og så kort væk og sagde, da hendes arme gled ned på hendes side igen " Jeg bange.. jeg bange for at det vil gøre ondt?... " hun vendte sig kort om mod Azuriel og lagde sig tæt ind til ham og så forsigtigt op mod hans dejlige øjne og blidt.. kyssede hun ham på halsen og lavede et lille suge mærke.. et mærke der viste at han var hendes.. ihvertfald blot en dag?..

Hun smilede uskyldigt og hans ord havde sat fred i hendes sjæl og krop igen. Langsomt strøg hun ham over maven og sagde" Jeg.. jeg tror jeg forelsket i dig Azuriel.. " hun lukkede blidt øjnene i og klemte sin spinkle krop op af hans mens de lå der.. under dynen i flere graders varme og var uden en eneste trævl stof på.. Hun ville gerne mærke ham.. men måske gik det for hurtigt ?... han havde ikke ligefrem taget det helt store skridt.. og eftersom han tænkte på så meget.. så ville han måske heller ikke have hende i nu... han skulle nyde det ligeså meget som hun gjorde.. så måske.. skulle hun lade dem vente.. dog.. tanken om den onde side.. det fik hende til at blive helt ør i hovedet... * hvad skal jeg gør.. vis den tager over?.. vis den.. tager mig.. *
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 14:06

Da hun smilede så han en smule genert ud. Han vidste hvorfor hun gjorde det. Han fjernede dog ikke sit blik fra hende. Da hun sagde hun var bange kunne han ikke lade være med at smile lidt. Han vidste jo godt der ikke var noget at være bange for men han syntes det var sødt at hun var det. Da hun gav ham et sugemærke på halsen grinede han en smule. Han kunne ikke forestille sig en bedre tid en lige nu. Han kunne ikke huske hvornår han sidst havde smilt på denne måde her. Han vidste lige fra første øjekast at Paislet var noget specielt.


Da hun sagde hun var forelsket i ham drejede han sig hurtigt så han lå over på hende. Han smilede svagt og sagde med en hviskende stemme. ’’ Jeg tror ikke.. Jeg ved jeg er forelsket i dig.. Det er hele mig’’. Han kyssede hende blidt på hendes fyldige læber og kiggede derefter på hende igen. Han vidste at eftersom hun var bange så var det ham der måtte tage det første skridt for at vise hende at der ikke var noget at være bange for. Han hviskede stille og roligt. ’’ Du skal ikke være bange.. Bare kig ind i mine øjne.. sig til hvis det gør ondt ’’. han klemte sig langsomt og blidt ind i hende. Han holdt øje med hendes ansigts mimik og sikrede sig det ikke gjorde for ondt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 14:15

Hans smil.. det føltes som var det første gang hun rigtigt så ham smile, altså ham smile helt inde fra sjælen af og ud. Hun smilede tilbage til ham og bed sig i underlæben af bare glæde over at ha set sådan et af hans smil. * Du må ikke se så nuttet ud Az!... det uretfærdigt.. ingen gang jeg kan lade vær med at falde for dig når du smiler sådan!* hun følte sit hjerte næsten banke hendes bryst i stykker så hurtigt slog det, samtidig med at Azuriel drejede sig om og lagde nu over hende. Da han hviskede i hendes øre at han var forelsket i hende, så hun temmelig overrasket på ham men troede dog fuldt ud på hvert et ord af hans. Hun smilede og kyssede hans dejlige læber i takt med hans kys. Hun kunne ikke forstille sig et øjeblik der var mere værd end netop dette. Hun havde ikke brug for at miste sin mødom for at være nær ham, nej hun kunne være jomfru ligeså længe hun ville og han ville lade hende være det... for altid.. hun kunne nyde ham sådan her og ikke seksuelt.. dog før hun vidste af det...
" Sige til hvis hvad?.. gør ondt.. " hun mærkede pludselig noget.. en følelse af noget hårdt der langsomt klemte sig på og var ved at glide op i hende" Argh! " hun bed sig uventet i underlæben så det begyndte at bløde.. men det var dog ikke det hun næsten skrig af.. det var netop det som Azuriel var ved...

En første gangs sex kunne aldrig forgå smertefrit.. der ville altid være store smerter og blod involveret for det meste.. det var sådan hun ide mindste havde hørt det fra sin veninde.. at det gjorde forfærdeligt ondt den første nat... men de andre ville være smertefrie og fyldt med en himmelsk nydelse der slet ikke var til at forklare?.. " Azuriel.. jeg.. jeg tør ikke.. jeg vil ikke" hun gemte sig ansigt bagved sine hænder.. og tænkte på om han mund ville fortsætte og ignorer hendes tåre og hendes skrigen af smerten.. eller om han ville stoppe og lade denne ene chance gå?...
Det var jo ikke som om at... Paisley ikke allerede var temmelig populær blandt de mandelige køn i Sheria og Werclare samt.. på hendes skole og de fleste andre steder hun havde befundet sig... dog ingen havde fanget hendes interesse som Azuriel havde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 14:24

Az skulle lige til at gå ordentlig i gang da han hørte hendes ord. Han hørte stemmen i sit hoved. *’’ Nååh.. tror hun at vi vil stoppe nu.. Vi er jo først lige startet’’*. Azuriel ignorerede for første gang stemmen. Han smilede bare til hende som havde han fuld kontrol stadigvæk. Det var som skulle han skubbe et bjerg ved for at holde kontrollen men han gjorde det. Han fjernede sig blidt og lagde sig ved siden af hende. Han holdt hænderne foran ansigtet for at køle lidt ned. Han kom med et skyldfølt ’’Undskyld’’. Han tog en dyb indånding. Han fandt sin fatning og kiggede på hende med et søgende blik ’’Skal jeg gå?’’. Han vidste ikke hvad der var galt, om hun frygtede det eller hun ikke mente tiden var inde. Lige meget hvad så ville han kæmpe for at respektere hendes valg. Lige meget hvad, han ville ikke lade hans onde side ødelægge det. Han kunne nu mærke hvordan den mørke side pressede på med fuld kræft igen. Det bankede i hans krop og han følte det som han havde høj feber. Dog viste han det ikke. Han ville ikke gøre hende nervøs. Det var jo nok det sidste hun havde brug for lige nu. ’’ Jeg er bare glad for jeg har dig Paisley’’.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 14:31

Paisley fjernede sine hænder der holdte over hendes ansigt.. da hun følte sig helt flov.. hun var stadig jomfru.. men nu havde hun såret Azuriel temmelig godt. Da han vendte sig og holdte sig for ansigtet.. så hun for første gang hvor hårdt han egenlig havde det. Hun sukkede og følte at hele the mood var ødelagt på grund af hende? og hendes dumme stemme der var sneget ud af hendes mund for at stoppe ham og det de havde gang i. Hun rejste sig langsomt op og så på Azuriel og sagde" nej.. jeg den der skal gå " hun sukkede og gik ud fra soveværelset og sagde" Jeg smutter lige i bad" hun svedte over det hele og følte sig klam, dog ikke på grund af Azuriel men på grund af sig selv.

Langsomt tændte hun bruseren og kiggede sig kort i spejlet og strøg blodet fra sin læbe væk.. der var dryppet ned til hendes bryster. Hun sukkede kort og vendte sig mod bruseren og gik ind under dens rindende vand og lukkede øjnene og prøvede at kontrollere sig selv og det blod der boblede under hendes hud.. der ikke hørte til alt det andet.. kun 2 timer var gået næsten.. siden hun fik det og allerede nu længdes hun efter at få mere af det..* Det forfærdeligt.. hvorfor.. hvorfor lige mig! * hun gik ned i knæ og mærkede tårene og prøvede at styre sit skiftende humør men det var så overvældende.. måske det var dæmon blodet der gjorde det.. * Jeg har såret Azuriel.. jeg sådan en dum.. ting!.. hvorfor skulle jeg os lige sige stop?.. hvorfor! HVORFOR ! *
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 14:40

Han rejste sig op da hun sagde hun ville gå på badeværelset. Han tog underbukser på og rejste sig op. Han stod og prøvede at køle ned. Han sagde stille for sig selv. ’’ Fuck hvor er du dum.. Du skulle have vist mere viljestyrke’’. Han tog sig til hovedet, det bankede i ham. Han mærkede hvordan det ligefrem gjorde ondt i ham. Han gik ud i køkkenet og hældte noget koldt vand i hovedet. Han tog en slurk vand og stod og kiggede på sine rystende hænder. Han tænkte på hvor dejligt de havde haft det. Da kunne mærke ondskaben vokse i sig men da han så sit spejlbillede i døren til køleskabet så han sit smil. Han havde aldrig smilet så oprigtigt før. Han var jo ligefrem, lykkelig. Han mærkede hvordan han genvandt kontrollen. Hvordan han blev køligere. Han gik hen og satte sig med ryggen til badeværelsesdøren. Han råbte det ikke men han håbede hun hørte det. ’’ Jeg tror.. At jeg for første gang i mit liv siden min mor døde.. At jeg er lykkelig.. sammen med dig Paisley’’. Han sagde ikke mere, han lænede bare hovedet mod døren og lukkede sine øjne. Han havde den samme ro over sig som før. *hmm.. Det ser ud til at sand lykke er mit våben mod det mørke.. Lykke og kærlighed.. Hvem skulle have troet det*.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 14:47

Paisley hørte en eller anden mumle noget?, så forsigtigt skruede hun ned for bruseren og ordene lykkelig sammen med dig paisley? kunne høres nu. Paisley rejste sig drivvåd og slukkede for bruseren og gik hen til døren og åbnede den forsigtigt og betragtede så Azuriel med sine grønne dådyr øjne og ud af det blå sprang hun på ham og omfavnede ham, skønt hun var våd og nøgen. Hun slog sine ben rundt om hans hofter og krammede sig tæt ind til ham. Han var virkelig dejlig og hun havde ødelagt alt den gang" Undskyld! Azuriel!.. jeg var blot for bange, jeg var sådan en kylling undskyld... " hun rødmede over kinderne og kyssede ham på læberne og mærkede sit hjerte slå en ekstra gang. Det føltes dejligt at have sin krop presset så meget op mod hans og hun nød virkelig at være ved ham.. selvom alt lige var gået galt før " jeg også lykkelig med dig " hun smilede over hele ansigtet da hun sagde dette og strammede sit greb om hans hofter.. med sine ben, for ikke at ryge ned fra ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 14:56

Han var overrasket dog glad da hun kom ud og sprang op på ham. Han krammede hende og holdt om hende for at hjælpe til så hun ikke faldt ned. Da hun undskyldte og kyssede ham kyssede han tilbage. ’’ Du skal ikke undskylde.. Det er min skyld.. Det er min skyld at du overhovedet blev påvirket af blodet.. Jeg var ikke stærk nok ’’. Han mærkede hvordan vandet gled ned af dem begge. Han kiggede på hende og betragtede hendes våde hår. Han gemte dette øjeblik dybt inde i sig selv. Han vidste at når ting ville blive svære så ville dette minde give ham styrke. Han kyssede blidt hendes pande. ’’ Du skal aldrig undskylde.. For du har ikke gjort noget forkert’’. Han kiggede på hende og smilede med det lykkelige smil han nu engang bar. Det var til at se på ham at dette var et meget lykkeligt øjeblik i hans øjne. ’’ Dig og mig Paisley.. Det vi har.. Har jeg aldrig oplevet før.. jeg vidste ikke det fandtes på denne måde’’. Han holdt hende tæt ind til sig. Han ville ikke give slip på hende. Han kunne mærke hendes varme. Selv om han mærkede dæmon blodet så var det som for en gangs skyld var han den stærke. Han var så glad at stemmen ikke var andet end en svag mumlen i hans baghoved. Han kyssede hendes pande igen og krammede hende igen. ’’ Jeg ændre hvad jeg sagde før.. Jeg ved nu at jeg aldrig har været så lykkelig her før’’. Han kiggede på hende, selv hans øjne havde en skær af glæde over sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 15:02

Paisley smilede og krammede sig blidt ind til ham og sagde" kom.. skal vi ikke gå ind og lægge os til at sove " hun blinkede til ham og kyssede ham blidt på halsen hvor det lille sugemærke var og bagefter tog hun et håndklæde der lige lå ud foran hende. Hun smilede og vis han gik ind i soveværelset med hende ville hun hoppe ned og tørre sig sådan så hun ikke gjorde sengen drivvåd og langsomt ville hun lægge sig ved hans side og klappe ved siden af sig og sige" Det blod jeg fik.. kan man ikke gøre sådan så... man ikke er afhængig? altså.. holde sig væk fra det i op til flere timer... og så vil man ikke hungre efter det?" hun lagde sig tæt ind til ham og nød virkelig hans varme krop, det føltes vidunderligt og hun kunne slet ikke få sig selv til at glemme hvordan han havde set ud lige før, smilet og øjnene.. samt hans dejlige krop som altid og hans bløde men dog maskuline stemme. Hun lukkede øjnene fredfyldt og hviskede" Azuriel.. jeg vil altid være din" hun smilede og vidste nu at alt nok skulle gå, selv vis den onde side forgreb sig på hende.. dog regnede hun ikke med at det ville blive på den måde som Azuriel havde prøvet..
Hun lå blot og vidste at nu var den gode side stærkest.. eller ihvertfald i nat?...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 15:13

Han nikkede og sagde med en træt stemme ’’ Jo lad os det’’. Han kom i tanke om at lige siden de havde mødt hinanden så havde de sovet sammen hver nat. Det fik ham til at smile lidt. Han kunne ikke lade være med at kigge på hende da hun tørrede sig. Han bed lidt i sin hånd ved synet. Det var som i slowmotion for ham. Hvordan hun tørrede sine ben langsomt, så hendes overkrop og tørrede sit hår og så svingede det tilbage. Han blev fanget af hendes søde glade smil.

Da de lagde sig i sengen kravlede han under dynen med hende og han lagde sig så de lagde i ske. Han holdt om hende med sine arme. Han havde lyst til at beskytte hende, til at være der for hende hver nat. Skønt han vidste det var umuligt. Han var jo Hunter. Da hun spurgte om blodet svarede han beroligende ’’ Bare rolig.. Det er første gang.. Der går ikke så lang tid før lysten forsvinder.. men hvis du bliver ved med at drikke af det så bliver lysten oftere og stærkere.. Så pas på ’’. ham smilede ’’ Min Paisley’’. Han lagde sig godt til rette og hviskede tilbage til hende. ’’ Og jeg vil altid være din.. Lige meget hvad’’. Han tænkte tilbage på hvordan han aldrig ville gå hånd i hånd med en han elskede ned af gaden. Hvordan han aldrig ville kigge på hus sammen, hvordan han aldrig ville fixe deres håndvask. Hvordan han aldrig ville blive gift eller få børn. Skønt det var ude i fremtiden så virkede disse ting nu ikke helt umulige. Han faldt hurtigt i søvn den nat. Hurtigere end han havde gjort siden han var barn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 15:19

Paisley rødmede meget over at lægge i ske med Azuriel eftersom hun var nøgen og han var halvt, dog.. han havde jo set hendes krop, så hun var vel ikke mere spændende for ham mere?, hendes krop var vel bare.. en krop nu der kunne tænde ham lidt.. men ikke ligeså meget som i starten. Hun så sig kort over skuldren da hun syntes at kunne høre en dyb slumren og ja.. der var den skam også.. han var vist faldet helt i dyb dyb søvn eftersom hun slet ikke kunne vække ham ved at sige hans navn " Azuriel?.. sover du " hun betragtede kort det mørke rum de lå i og han svarede ikke.. dog smilede hun blot af dette. Han måtte være faldet temmelig hurtigt i søvn og der gik ikke lang tid før hun egenlig gjorde det sammen?.

Næste dag..
Paisley vågnede tidligt og så kort rundt og mærkede stadig Azuriels dejlige arme om sig.. hendes hoved var klart og alt føltes fantastisk indtil.. * Arhh.. !.. hvorfor.. * hun tog sig til munden og så kort om mod Azuriel.. hun længdes efter hans blod.. hans.. dejlige blod.. * nej stop Paisley!.. * hun ville tage blidt fat i ham og sige hun ville have hans blod.. at hans onde side skulle komme frem.. den kendte sikkert til alt der var sket natten før og hadet sikkert sin gode side for ikke at ha været for dominerende nok og tage hende i sin magt...
* jeg.. jeg kan ikke * Paisley ruskede forsigtigt i Azuriel da hun havde vendt sig med fronten mod ham og blidt pressede hun armene mod sine bryster så de så større og mere fyldige ud og så sagde hun uskyldigt " Azuriel.. jeg.. jeg har lyst til dit.. blod.. "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 15:28

Han vågnede og kiggede på hende. Han mærkede igen hvordan den onde side havde et stort tag i ham igen. Han kiggede på hende med et lykkeligt blik. Han kunne mørke hvor ondt det gjorde i ham igen. Hvordan det brændte i ham. Styrken fra i går var der. Bare ikke på samme plan længere. Han kunne mærke hvor svært han havde ved at ligge ved siden af hende. Være tæt på hende. Høre hendes stemme. Han vidste hvordan hun følte for ham og han for hende. Men som han vidste så ville det aldrig blive lettere at være i nærheden af hende. Han tog sig til hovedet. Han havde aldrig prøvet den onde side kæmpe så stærkt her før. Han sagde svagt ’’ du.. Ser så dejlig ud her til morgen.. Hver ting du gør.. Jeg skal nok kæmpe Paisley ’’. Han kunne mærke at han havde brugt så mange kræfter for at holde den væk i går at han ikke kunne holde den tilbage. Han fik helt sorte imens de kiggede på hinanden. Han smilede ondt til hende. ’’ Har du savnet mig?’’. Han rakte armen frem til hende med et smil. ’’ Fatter du det ikke.. Min gode side bruger så mange kræfter for bare at kunne være nær dig at det svækker ham med tiden.. Se det som en der løber alt hvad han kan.. På et tidspunkt bliver han træt.. bid hul.. Drik.. Drik og lad blodet bringe din vidunderlige indre Dæmon frem ’’.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 15:36

* Nej!... hvorfor siger jeg disse ord, jeg vil ikke være afhængig... jeg har aldrig været afhængig af noget eller nogen før... * hun mærkede sit indre kæmpe for at få noget af det dæmoniske blod.. som skrig hele hendes krop efter det og der gik ikke lang tid før.. at den onde side kom frem og tilbød hende det. Hun så chokeret på ham og sagde" Nej!.. jeg vil ikke " hun slikkede sig let om læberne og rykkede sig tættere på ham, mens man kunne se dynen glide mere af hendes arm og blotte hendes skuldre nu og noget af hendes bryster. Hun berørte blidt hans arm og overvejede om hun skulle bide?.. hun kunne bide igennem men kun efter at ha presset godt til. Hun bed endelig hul og mærkede blodet strømme ind i sin mund og langsomt slugte hun det i store mundfulde.. det smagte bedre denne gang og hun kunne allerede mærke hvor liderlig hun blev men samtidig følte hun sig også stærkere nu, som kunne hun klare alt. " arhh ! " hun slap med nærmest et skrigende støn og tog sig for munden og betragtede bagefter blodet på sine finger, før hun lod sin tunge legende slikke det af dem og betragtede så Azuriel og lagde sig tæt op af ham og sagde" Mmhh... tak min herre " hun havde givet sin krop og sjæl til denne onde side.. men samtidig havde hun os givet alt til den gode side aften før..

"Blev du misundelig igår?.. " hun strøg ham blidt ned af halsen hvor sugemærket var og så ned af hans brystkasse og smilede lidt frækt i det hun sagde" Af at se.. din gode side berør min guddommelige krop " hun blinkede til ham, blot for at provokere og klemte sig lidt længere ind til ham, sådan så hendes bryster blidt berørte hans brystkasse og lidt hans arm nu.. mens hun langsomt så op af mod ham med sine grønne dådyr øjne.. " Stakkels dig, du aldrig får del i glæden hva " hun smilede lidt ondt denne gang og skulle lige til at sætte sig op og gå ud af sengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 15:50

Han smilede ondt. Da hun sagde hun ikke ville skulle han lige til at åbne munden. Men så så han hvordan hun satte sine læber på hans arm. Da hun bed hul i hans arm kom han med et triumferende ’’Arhh’’. Han begyndte at grine imens hun drak hans blod. Han følte nu virkelig at han havde magten * Sådan.. Drik så din indre Dæmon kommer frem.. Jeg vil vise dig en verden af synd og ondskab.. Når jeg er færdig med dig vil du være en forskruet version af dig selv.. Du vil elske at bade i blod og hungre efter kødets lyster… Han vil for evigt miste dig og du vil være min.. Kun min*. Han bed sig i læben af fryd da hun kaldte ham herre. Det tændte ham. Han elskede at have magt. Magt, rigdom og penge. Nu havde han også en kvinde at dele det hele med. Han kiggede underligt på hende. * What the fuck.. hvor kom den tanke fra.. jeg deler ikke med nogen.. Jeg føler intet.. Hvad fuck sker der*.

Da hun spurgte om han var misundelig kom der en knurrende lyd fra ham. Det var til at se han blev sur over hendes drilske måde at tale på ’’ jeg føler ikke misundelse’’. Da hun snakkede om hendes krop slikkede han sig om munden *Du har den lækreste krop jeg hidtil har set*. Da hun sagde at han aldrig ville gå den glæde grinede han ondt ’’ jamen der tager du fejl.. Meget fejl.. du adlyder mig nu.. Og jeg tager hvad jeg vil have.. Jeg spørger ikke pænt’’. Da hun skulle til at rejse sig tog han fat i hendes hår og hev hende tilbage. Han lagde sig ovenpå hende og slikkede sig om munden. ’’ Du giver mig hvad jeg vil have.. Er det forstået?’’. Han spredte hendes ben med sin ene hånd og kiggede på hende ’’ Ja nu ville du ønske det var min gode side var?.. Jeg har magten over dig.. Glem ikke det.. Jeg beordre dig til at nyde det her.. Ikke kæmpe imod’’. Han klemte sig ind i hende imens han kiggede på hende med hans helt sorte øjne. Han havde et ondt smil på hans læber. ’’Nu vil jeg tage dit allerhelligste fra dig.. Forstår du det.. Jeg tager hvad jeg vil have’’.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 15:59

Paisley gav et skrig fra sig da hun mærkede hans finger glide ind i hendes tråde tynde hårlokker der var som en prinsesses. Tynde, silke agtige og bløde lokker, hvor hans finger langsomt tog fat om det og trak hende ned i sengen. Hun så overrasket på ham og sagde" Azuriel.. st-stop!" hun prøvede at få ham af men før hun vidste af det, havde han allerede magten over hende.. " J-j-ja.. " hun nikkede nervøst og mærkede så hans hånd sprede hendes ben. Hun mærkede hvordan hendes smidighed kom hende til gode denne gang, ellers havde hun sikkert fået for længst ondt i sin hofte og så havde skreget af smerte netop af den grund. " Jeg ber dig Azuriel gør det ikke.. " hun hørte hans ord og klemte sine øjne lidt og bed sig i sin underlæbe hvor man kunne se en lille rift fra aften før. Hun slog sine øjne op da hun mærkede han faktisk ville til at voldtage hende!?.. " NEJ !" hun prøvede at skubbe ham væk og mærkede hvordan an pressede den mere og mere ind i hende.. hun kunne ikke holde smerten ud.. " jeg ber dig ! stop.. det ikke bestemt til dig!, det bestemt til den anden side af dig, kun ham og ingen andre!" hun prøvede at skubbe Azuriel af men han var alt for stærk og hun mærkede hvordan hun blev mere og mere våd i det. * årh nej.. min.. min pille * hun så kort op af mod Azuriel.. hun havde helt glemt sin pille.. hvad skulle hun gøre" Stooooooop!" hun anede ikke om man kunne blive gravid.. om hun kunne det og om Azuriel ville gennemføre dette.. men hun vidste at hun ikke var klar..

" Det.. arhh.. det gør ondt!" hun bed sig selv i hånden og tårene strømmede ned af hendes kind mens hun lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 16:09

Han grinede og fortsatte lidt. Han var bestemt ikke blid i sine stød. Lige pludselig så han ud til at han fik en ond ide. Han smilede over hele ansigtet og det var bestemt ikke et godt smil. Det så dystert og ondt ud. Han brød ud i en ond latter og stoppede pludselig. ’’ Jeg fik lige en vidunderlig ond plan. Han trak sig ud af hende og rejse sig op. Han knækkede med nakken og kiggede ned mod hende. ’’ Jeg beordre dig aldrig at tage en p-pille før du har haft fuldbyrdet sammenlege med mig.. eller den gode side mindst 3 gange’’. Han slikkede sig om munden. ’’ Jeg vil sørge for at hvis du så gerne vil have det med ham.. Så skal du også.. Men så skal du vide.. Der er en mulighed for at du bliver gravid.. Du skal leve med den frygt imens i gør det.. Jeg er din herre.. Kom her ’’. Han pegede foran sig med en fast håndbevægelse. Han knurrede lidt. ’’ Du har åbenbart ikke fået blod nok.. Så jeg må hellere give dig noget mere ’’. Han kiggede på hende med et nedværdigende blik ’’ Du er stadigvæk god.. Når jeg er færdig med dig.. Så vil du være en jeg ville være stolt af at kalde min dronning.. Du vil elske at dræbe.. du vil have så stærke lyster at du vil tigge mig om at gøre det.. Du vil elske at se folk lide… Ser du.. DU.. er noget specielt.. og jeg vil elske at ødelægge sig for min gode side’’. Han rakte sin arm frem så hun kunne drikke mere blod fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 16:19

Paisley lukkede øjnene og mærkede hvordan han trængte mere op i hende.. det gjorde ondt, alt for ondt.. hun ville ønske at Azuriel havde været den første til at komme så dybt ind i hende. Hun mærkede hvordan hendes jomfru hinde sprang og hun bordet sine negle ned i Azuriel og gav et skingert skrig fra sig. Det gjorde ondt og hele hendes krop rystede.. det var en forfærdelig smerte at have og især.. der nede.
Da han trak sig ud, føltes hun tom og det eneste der nu var, var ene smerter der gjorde det svært for hende at bevæge sig. Hun fik sig sat op dog med få pivene klage lyde og betragtede så Azuriel i det han sagde det med hendes p piller.. " Nej! det kan du ikke mene.. " hun tog en pude og skulle lige til at smide den efter ham, i det han sagde det med at hun skulle komme hen til ham. Hun rejste sig langsomt op og tog dynen om sig og forsigtigt trådte hun hen til ham og betragtede hans arm.

Han rakte den så fint hen af mod hende, sådan så hun ikke kunne lade vær med at sige ja. Hun tog denne gang hårde fast i ham, på grund af sin vrede over hvordan han havde overfaldet hende så pludselig og på blot få sekunder ladet hende lægge alene. Hun tog armen op til munden og indtog det blod der løb ned.. hun kunne mærke hele sin krop nærmest skrige ud efter dette blod.. hvordan hendes sind blev mørkere og hvordan hun langsomt glemte alt.. om at være god.. alt hvad der hed at have et hjerte..

Langsomt slap hun hans arm og betragtede ham med dette blanke blik.. som virkede blodet ikke helt i nu, som var det ved at finde sin plads i hendes krop, ved hendes pumpende hjerte og nærmest forgifte resten af hendes uskyldige sjæl... Hun følte sig beskidt nu.. hun var ikke mere ren, hun ville aldrig nogensinde blive anset som noget specielt i nogens øjne.. nej.. hun var blot endnu en pige i Azuriels liv.. vel?..
Hun gik forsigtigt tættere på ham og lod sine arme tage blidt om ham og hviskede i hans øre" Elskede.. tag mig igen.. denne gang.. helt " hun slikkede ham op af halsen og bed ham blidt i øreflippen mens hendes smalle klaver finger gled ned af mod hans lem som hun så tog om og blidt massegerede.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The Angel Meets the Faithless (Paisley)
Tilbage til toppen 
Side 6 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Uventet besøg - Paisley
» bliver det en normaldag?(Paisley-privat)
» when strangers meets (Tara)
» I wish I had an angel (Æsa)
» Are you my angel? (Mcclair)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: