Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 The Angel Meets the Faithless (Paisley)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 13:40

Hun så lidt undrende på ham og sagde" tjo.. altså værelset er temmelig varmt nu og vis jeg åbner vinduerne igen og tager varmen af bliver det for koldt og vinduerne vil dugge.. så.. ja så jeg har jo ikke særlig meget på og din onde side.. han ender med at træde frem så jo og det skader dig? at holde ham nede.. " hun sukkede kort og så sørgmodig ud. Hun ville ikke have han havde ondt jo? * Stakkels Az... * Hun tog sig for munden for næsten ikke at skrige af overraskelse da han smed sin tsirt. Hans smukke overkrop, den måde hans muskler spændte ved over armene og den måde han nærmest poserede som en model da han trak den over hovedet og lod den falde ned på jorden hvor hendes nat tøj var. Hun kunne ikke fjerne de grønne dådyr øjne fra hans overkrop.. først da han sagde noget til hende, så hun ham i øjnene istedet og rødmede i hele ansigtet som en eller anden tomat * Omg.. han må jo ha set du tjekkede ham ud for vildt Paisley!... årh man jeg føler mig så dum nu * forsigtigt så hun ned mod dynen og så på Azuriel igen og ssgde" vil du virkelig vide det?" hun strøg blidt sit hår til siden så det lå ned af hendes ryg og så lod hun armene hvile over dynen og sagde

" tjo.. det.. det den måde han taler på, han siger tingene som de er, han siger hvad han vil ha og han er så selvsikker og ikke bange for at vise hvad han vil ha og hvor hans lyster er.. han er dominerende og som en rigtig mand, samtidig med... at jeg virkelig tror.. der er noget godt i ham.. at jeg tror... at vis jeg lang tid nok sammen med ham.. at så smelter i sammen til en.. alt virkelig en.. sådan så du ikke mere skal kæmpe mod ham, men at i vil være ligesom mig.. jeg er uskyldig og nuttet ja.. glad og venlig, klodset men kan være stædig og hård i mit sprogbrug? eller.. ja jeg har et slemt forbrug af ord nogen gange heh.. men sådan som jeg er, så kæmper jeg aldrig mod noget af mig selv.. men det ligesom om du.. er to personer.. og jeg mener at for at være i harmoni med sig selv.. skal man acceptere begge sider af sig selv.. ligeså skal .. andre også acceptere den person de falder for, selv dens dårlige sider der kan vise sig at være gode også fordi.. de stadig den person man elsker " hun smilede kort og så flovt væk og gemte sig lidt under dynen og sagde" Var det... en tand for meget?".. hun skyndte sig dog lidt op af dynen igen, eftersom hun helt havde glemt.. at hun faktisk delte den med Azuriel!?..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 13:53

Han lyttede til hendes ord. Da hun var færdig satte han sig op og kiggede på hende. Han smilede til hende og med et greb han ud efter hendes hals og hans øjne blev sorte igen. Hvis han fik fat ville han sige. ’’ Jeg er blevet bedre til at lade som om jeg stadigvæk er mit latterlige følsomme jeg.. Men han kunne ikke holde mig nede da vi så din halvnøgne lækre krop.. Den del af mig er svag’’. Hans greb fastede sig mere. Dog så hvis hun anstrengte sig ville hun kunne trække vejret.

Han sad lidt og betragtede hende.’’ Jeg siger hvad jeg mener fordi jeg er fri.. og min anden side bliver aldrig stærk nok til at vi bliver en.. Jeg vil finde en måde af slippe af med ham for altid på’’. Han grinede en smule og slikkede sig om munden ’’ Jeg kunne se hvordan du så på mig før.. Jeg er sikker på du selv holder dine lyster nede nu.. Jeg er sikker på hvis jeg flår den top af og mærker dig mellem dine ben vil jeg få bekræftet den teori.. hvor vover du at tale til mig om lyster når du selv fornægter dine.. Latterlige lille sexede sukkersøde tøs ’’. Han prøvede at give hende et hårdt kys hvor han brugte sin tunge. Selv hvis det ikke lykkes ville han slippe hendes hals og kigge på hende imens han ville grine svagt. ’’ Nu vil jeg fucking have mig noget sjov med dig’’.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 14:04

Paisley så kort på ham da han satte sig op? det var lidt mærkeligt at han pludselig ville sidde op.. og hun skulle ligeså også til at sætte sig op for at være nogenlunde på samme bølgelængde med ham men før hun overhovedet nåede halvvejs.. mærkede hun hans stærke hånd om sin spinkle hals og hun gav et skrig fra sig og hev efter vejret så godt hun nu kunne, mens hendes finger samlede sig om hans og prøvede at få hans hånd væk. Hun hørte hans ord og sagde" argh!.. n-nej " hun prøvede at komme fri ved at sparke og rive i ham men der var intet der virkede, han var vist fast besluttet på at få hende... dræbt?. Hun mærkede sit hjerte hamre hurtigere og hendes fingre snurre... mens hun fik ondt i hovedet, det føltes som en eller anden drøm der pludselig var gået hen og var blevet et mareridt.

Paisley mærkede hans greb slippe og før hun vidste af det... mærkede hun hans læber hårdt og grådigt mod hendes. Hun ville ikke kysse ham tilbage men da han stak sin tunge ind i hendes mund, var hun nærmest tvunget til det. Det var en slags kamp mellem de to flotte røde tunger, der prøvede at glide om hinanden og stimulerede ens indre.. følelser der ville binde dem tættere.. Dette var et fransk kys som man kaldte det og Paisley følte sig draget, dog samtidig følte hun sig yderst voldeligt behandlet og uretfærdigt også.. hun ville ikke have sådan et kys, hun ville ikke tvinges... men.. hans ord var måske rigtige? måske.. skulle hun ikke ha sagt netop sådan noget, fordi.. holdte hun også nogle skjulte lyster inde?, var hun bange for ... emnet sex og den mandelige krop.. samt sind?..

Hun mærkede hvordan han slap hende og hans ord ramte hende hårdt. Hendes blanke dådyr grønne øjne betragtede chokeret Azuriel og hun prøvede at slippe væk fra ham, hun var virkelig bange denne gang og hun følte at ... han ikke var til at stoppe end... ikke for den gode side af Azuriel?.
Hun gav et højt skrig fra sig, sådan så hun håbede at naboerne ville komme og banke på og spørge om alt var okay" HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP! "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 14:13

Azuriel rystede på hovedet. ’’ Jeg tror slet ikke du ved hvad jeg mener med sjov Paisley.. Ser du.. Nu kommer naboerne.. Du er ikke helt dum.. Måske skulle jeg suge naboernes sjæle.. Så kan vi tage din mødom over på deres lig.. Lyder det ikke bare som den helt rigtige måde at gøre det på?’’. Azuriel grinede og rejste sig op. Han rystede lidt på hovedet og kiggede på hende. ’’ Du fatter ikke hvorfor wussen vil holde mig nede.. Gør du?.. Du fatter ikke hvad vi er i stand til når jeg er fri.. Men jeg går ud fra du ikke vil have at jeg skal dræbe de mennesker.. Så her er planen.. Npr du kommer og banker på så åbner du døren.. Og så stikker du hovedet udenfor.. du må ikke stoppe med at snakke med dem før jeg siger til.. Lige meget hvad der sker.. Er det forstået.. Ellers dræber jeg dem og fucking tager dig overpå deres lig’’. Azuriel gik over til døren og ventede på hun ville komme til ham som en lille hundehvalp. Hans gode side havde prøvet at advare hende. Skønt hans onde side ikke kunne få sig til at dræbe Paisley og han vidste ikke selv hvorfor, så vidste han at hun ikke vidste den del.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 14:18

Paisley trak dynen mere op til sig og nikkede til hvert et ord Azuriel sagde til hende. Hun ville adlyde, hun ville nemlig ikke have at naboerne kom og fik suget deres sjæle ud og at... at.. * Argh!? det ville være så klamt!... og jeg ville ikke kunne tage det i mit hoved.. men.. men hvad nu? hvad vis jeg gør som han siger, hvad vil han så gøre ved mig!? * hun rejste sig forsigtigt op og trak lidt mere ned i sin top så den dækkede for hendes trusser og så gik hun ellers i top og trusser hen til døren og langsomt åbnede den da det bankede på.

Naboerne så temmelig forarvet ud.. det var en dame og en mand i 30´erne.. Hun så forsigtigt på dem og sagde" Jah? " de sagde " Undskyld men vi hørte en råbe om hjælp, var det dig?" hun så flovt på dem og nikkede " Ja ser i... jeg kom nemlig til at sætte ild til mit komfur men.. jeg tror det okay nu" hun klemte let sine øjne sammen og trak vejret lidt dybere og prøvede at ignorer hvad pokker det nu var Azuriel havde i tankerne for hende..
Hun så flovt på naboerne og de nikkede og sagde at de var bekymret og gav hende deres nummer.. hun smilede og sagde tak for det og skulle lige til at lukke døren.. vis da Azuriel sagde god for at hun måtte lukke den overhovedet?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 14:26

Eftersom det jo kun var hendes hoved der stak ud af døren kunne Azuriel jo gøre hvad han ville for de kunne jo ikke se ham eller resten af hendes krop. Han slikkede sig om munden og begyndte langsomt og blidt at køre en finger op og ned af hendes inderlår imens hun stod og snakkede med naboerne. Han ville have det sjovt nu. Når hans onde side styrede var der ingen grænser for hvad han kunne finde på for at underholde sig selv.

Da han kunne høre samtalen var ved at ende hviskede han meget lavt ’’ Bliv ved med at snakke med dem ’’. Han kunne forestille sig hvor svært det måtte være for hende at både holde en samtale i gang og holde masken. Hans finger gled op af hendes inderlår til den nåede hendes trussekant hvor den kørte lidt frem og tilbage. Han hviskede igen ’’ fortæl dem hvad du tænker på lige nu.. Og snak så om det’’. *’’ Stop det. Jeg tillader ikke du gør det her mod hende ’’*. * luk røven.. Jeg styre det her show nu.. Du er bare den kedelige gode sige.. Jeg har ikke haft det sjovt i 2 år nu*.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 14:36

Paisley rystede let over det hele på sin spinkle lille krop. Det var for meget for hende at blive berørt sådan, når hun aldrig nogensinde var blevet rørt sådan før?. Hun hørte hans hviskende stemme og klemte øjnene i og sagde" Vent!" hun så flovt på naboerne og sagde" Jeg.. " hun hørte hans hviskende stemme og hun begyndte så småt at få det varmt over hele kroppen i takt med at nu rørte ved hendes trusse kant.

Hun følte det krible over hele hendes krop og hvordan hun blev våd mellem bene og liderlig.. skønt hun ikke anede hvad der kunne vente sig af netop dette... hun anede ikke hvordan det var at have en mand inde... i sig.. at blive et.. på få sekunder.. måske over flere timer?.. hun rødmede over hele hovedet og sagde" Kender... kender i det.. med at .. at man virkelig har lyst til en person " hun mærkede sved perlerne glide ned af hendes pande og naboerne så temmelig undrende på hende og sagde" Søde ven.. måske burde du gå ind og sove " Paisley så lidt væk fra dem og sagde så " LØB!" hun lukkede døren hårdt i og faldt ned på knæ og man kunne se hun havde det varmt og var glinsende i sved.. hun følte sin krop var ved at eksplodere inden i... det var sådan en mærkelig følelse, ubehagelig og behagelig på samme tid?.

Hun så kort mod Azuriel og sagde" jeg ber dig.. st-stop dette her med det samme!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 14:45

Azuriel blev overrasket over hvordan hun smækkede døren i. Først kiggede han på hende med et blik der helt klart viste at han var sur. Derefter satte hans sine arme over kors og grinede. ’’ Nu tror vores naboer du er en sindssyg nymfoman’’. Han fik en alvorlig mine på sit ansigt og kiggede overlegent ned på hende. ’’ Kan du se hvad der sker når du ikke gør som din herrer ønsker.. Så kan folk komme til skade.. Jeg er ikke en man udfordre.. Det skal du nok’’. Han tog sig til hovedet.’’ Det skal du nok..’’. Hans hænder begyndte at ryste. Lidt efter satte han sig ned og sagde med en afkræftet stemme ’’ Er du okay Paisley.. Du er ikke kommet til skade eller noget, vel?.. Jeg ville aldrig tilgive mig selv hvis du kommer noget til’’. Han hev lidt efter vejret som havde ham løbet flere kilometer. Men da han så hvordan hun kæmpede imod hans onde side så fandt han selv styrken til at nedtrykke den. Selv om han mærkede hvordan det allerede nu gjorde alt for at komme ud igen havde han viljen til at holde den nede. Han tog hende op i sine arme og bar hende ind i sengen og lagde hende ned i det. Derefter så han ud til ikke at vide om han skulle gå eller blive. ’’ Jeg ved jeg sagde at jeg nok ville sove med dig.. Men er du sikker på det er en god ide?.. jeg mener.. Du ved hvor svært jeg har ved det når du er så.. Smuk.. Som du nu engang er’’.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 14:54

Paisley dækkede sit ansigt i skam. Han havde sagt hun skulle sige hvad hun tænkte, hun havde slet ikke tænkt over hvad det var hun sagde, hun havde været så bange og nu? ja nu troede de hun var mærkelig og en nymfoman som den onde Azuriel så smukt havde kaldt hende. Hun mærkede tårene glide ned af sine kinder og hørte hans stemme og så kort op på ham da han stoppede i sine sætninger. Hun rystede over hele kroppen stadig og følte sig yderst misbrugt... hun kunne slet ikke holde til dette? hun troede hun kunne, men alt virkede virkelig... dødt lige nu. Da Azuriel slog armene om hende og var sig selv, gik det dog op for hende... hvorfor hun stadig blev. Hun slog armene om hans nakke da han tog hende op i armene og hun lod sig blidt lægge ind til ham indtil hun lå i sengen og så kort op mod Azuriel og nikkede" ja.. du har nok ret " hun så kort ned og sagde" men.. men bliv ved mig " vis han gik.. ville hun sikkert flygte... især vis hun ikke fik lidt af den søde side at se?.

Hun tog dynen lidt op til ham og betragtede hans smukke overkrop og hans blå øjne og hans fine læber... alt ved ham var fantastisk. Hun gjorde plads til ham og vis han lagde sig, ville hun lægge sig tæt ind til ham og lægge en arm forsigtigt over hans overkrop og sige" Godnat Azuriel.. jeg håber.. at du kan holde ham inde... ide mindste blot til imorgen" hun kyssede blidt Azuriel på kinden og lukkede så sine øjne.. og vis ikke den onde side kom frem.. ville hun blive læggende og falde i søvn.. til næste dag.. som altid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 15:07

Azuriel smilede og lagde ved siden af hende og dog dynen over sig. Han holdt om hende som han havde gjort før. Også selv om han kunne mærke hvordan ondskaben i ham boblede når han var så tæt på hende. Han lå og nussede hendes hår. Da han kunne se hun var faldet i søvn lå han vågen. Han vidste ikke hvorfor hun blev. Han vidste ikke hvordan hun kunne holde det ud. At han lige pludselig ville kunne skifte til hans onde side. Hvordan hun kunne holde de onde ting ud han havde gjort. Han kunne ikke forstå hvorfor. Han var bare glad for hun var der. Men han vidste han måtte gøre gode ting. Han måtte vise hende at hans gode side kunne mere en at bare kæmpe for at holde den onde nede. Han lagde sig til at sove.

Næste dag stod Azuriel meget tidligt op. Han listede sig ud i køkkenet. Han havde taget sin mobil med fra sin jakke og med den bestilte han 17 liljer. Han begyndte at lave mad. Han havde aldrig rigtig gjort det før så efter anden gang han havde ødelagt de røræg han prøvede han en sidste gang. Det var nok ikke perfekt men bedre en ingenting. Han satte det hele op på en bakke og nåede lige at liste ud til døren og åbne den før floristen ringede på. Gav hav de penge han nu skulle og tog imod liljerne. Han satte dem i en vase og satte dem på en bakke sammen med morgenmaden. Han satte også noget juice på bakken og gik så ind til Paisley med det. Han ruskede let i hende og stod der med bakken og sagde med et stort smil på sine læber ’’ Så er der morgenmad’’. Han var glad i dag. Det var første gang han overhovedet havde prøvet på sådan noget her så han var spændt over hvilken reaktion hun ville få. Hvis hun satte sig op så satte han bakken på hendes ben så hun kunne spise det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 19:50

Langsomt åbnede de grønne dådyr øjne sig. Deres blanke overflade gav Paisley dette søvnige men skam også mysteriske udseende og fangende skær over sig. Hun lod blikket falde på Azuriel og bakken og tog sig for munden for ikke at skrige af lykke og satte sig op og sagde" Årh Azuriel!" hun smilede over de lyserøde fyldige læber og betragtede hvordan han havde gjort sig umage og så, så på disse liljer og berørte blidt en af deres blade og duftede til dem. De var utrolig skønne, fantastiske og smukke. Hun kiggede lidt undrende på dem kort og tællede hvor mange der var og sagde" 17.. årh Azuriel det skulle du da ikke ha gjort !" hun smilede nu endnu mere og gjorde tegn til at han skulle læne sig ned mod hende. Vis han gjorde det.. ville hun langsomt og lidenskabeligt... placere sine funklende fugtige læber blidt mod hans dejlige bløde læber og blidt men dog lidt grådigt kysse ham. Hun nød altid hans læber og det franske kys igår havde skam ikke været en undtagelsen. Hun smilede da det slap op og betragtede så maden og sagde" Første gang du laver mad? og så det til mig " hun kunne huske hvad han havde sagt, angående hjemme lavet mad.. da hun havde givet ham noget. Forsigtigt tog hun en bid af det og efter få sekunder fik han skam sin godkendelse og tommel OP. Hun smilede og spiste løs, dog ikke for grådigt og virkelig svinet.. men hun spiste skam hurtigere end normalt, fordi det smagte utrolig godt..
Da hun var færdig stillede hun vasen ved sin side og bakken ved gulvet og sagde" jeg skal nok gå ud med den hehe " hun overvejede lidt at spørge om han måske... på en måde ville på date med hende eller blot ud og se byen lidt?..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Icon_minitimeTirs 13 Dec 2011, 04:36

Azuriel smilede da hun godt kunne lide maden. Han syntes det var rart at han kunne gøre hende i godt humør efter alt det der var sket. Han sagde lidt flovt. ’’ Jeg vidste ikke hvilke blomster du kunne lide.. Men hvis du var en blomst tror jeg du ville være en smuk lilje’’. Da hun lænede sig frem og kyssede ham, kyssede han hende tilbage dog var han mere forsigtig i kysset men da hun virkede grådig blev han det også selv. Han kunne mærke hvordan hans krop gjorde ondt. Hvordan Dæmon blodet i ham næsten brændte igennem hans hud, eller sådan føltes det for ham. Da hun gik ud med bakken faldt han på knæ. Hans hænder rystede og han samlede dem til knytnæver. Han havde så svært ved at holde hans ondskab tilbage. Først efter lidt tid begyndte hans hjerte at slå mindre og hans puls faldt. *Det var tæt på.. Jeg vil ikke vise hende hvor svært det faktisk er.. Det fortjener hun ikke*. Han rejste sig op og gik ud i stuen. Han smilede til Praisley og sagde glad ’’ Jeg tager lige et bad.. Okay?’’. Han gik ud på badeværelset og stillede sig ind under det kolde vand. Han kunne mærke hvordan han langsomt fandt sig selv igen. Han stod under bruseren og kiggede på dine hænder. * Jeg må finde en kur. En måde at holde mit dæmoniske blod i dvale*. Lidt efter gik han ud af badet og tørrede sig med et håndklæde. Han tog håndklædet rundt om taljen og gik ud af badeværelset og ind på soveværelset hvor han tog noget rent tøj på. Han gik ud i stuen igen.

Han kløede sig i nakken og strakte sig og sagde så. ’’ Jeg nød virkelig i går.. Det var.. Anderledes.. På en god måde.. Jeg kunne føle hvordan min mørke side ikke ønskede at dræbe dig.. Jeg mener.. Det er aldrig sket før.. det er et godt tegn’’. Az smilede og grinede usikkert da han selv følte det var et svagt forsøg på at forklare hvad hun betød for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Icon_minitimeTirs 13 Dec 2011, 04:47

Paisley nikkede forsigtigt til Azuriel. Da han var smuttet i bad gik hun let ned i knæ og klemte øjnene sammen. Hun kunne ikke glemme aften.. den aften hvor hans hænder berørte hende krop på den måde.. vis hans onde side havde fortsat var hun sikkert endt med at miste sin mødom og så ville hun måske aldrig få sin elskede evne at se?, det var nærmest en forbandelse i hendes familie, at man først skulle have sin evne og så måtte man være unpure.. fordi var man ikke ren, ville man blive en kurropt engle og man ville derfor ikke være fortjent til at få en gave fra guds himmel?. Paisley havde dog aldrig været troende selv om hun var en engle, var hun ikke troende på at der fandtes en gud, der fandtes kun højere stående væsner.. ingen guder i hendes verden.. men derfor var hun stadig bange?..

Forsigtigt fik hun rejst sig op inden Azuriel kom ud fra badeværelset og så hvordan han var klædt og hun mærkede sin krop næsten hungre efter ham.. * Neeeej!?... stop.. hvorfor vil min krop ikke stoppe * hun følte sig beskidt og da Azuriel kom tilbage så hun flovt på ham og sagde lidt nervøst " Det var skam.. en speciel aften igår.. men.. men øhm? du har vel ikke noget i mod at jeg smutter i bad lidt?" hun gik ind og fandt nyt undertøj og så nyt tøj, eftersom hun ikke ville beholde det tøj på, som Azuriel tidligere havde berørt.. altså hans onde side.. fordi det ville blot minde hende om hendes egne lyster... hun end ikke selv kunne styre?.

Hun gav Azuriel et kram og sagde" Men ja jeg mente hvert et ord og er glad for du har det sådan Azuriel.. lad os håbe han bliver bedre så" hun grinte sødt og gik så ud på badeværelset med tøjet og lukkede døren efter sig og råbte" Azuriel!?... tror du ikke vi kan skaffe en lås til badeværelset!? " hun håbede han sagde ja.. fordi hvad vis hun en dag tog et bad og den onde side kom frem.. hun klemte øjnene sammen og kunne slet ikke holde tankerne og billederne ud som dukkede op i hendes hoved... * det ville være så pinligt.. og.. og jeg vil ikke ende med at have det sådan igen * hun rystede let over sin krop og strippede sig selv af og tændte for bruserens dejlige varme vand og stillede sig ind under det rindende vand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Icon_minitimeTirs 13 Dec 2011, 04:56

Azuriel smilede til hende. Han var glad for den måde hun tog det hele på. Han vidste at hun var en stærk kvinde. Hun kunne håndtere hans onde side. Han havde ikke mødt ret mange der kunne det. Normalt ville han været gået uden at sige et ord af frygt for hans onde side ville tage over og dræbe personen tæt på ham. Men sådan var det jo ikke med Paisley. Da hun gav ham et kram, krammede han hende tilbage. Da hun gik ud på badeværelset satte han sig i sofaen og åbnede den bærbar. Han hørte stemmen i hovedet.*’’ Du prøver at glemme det.. Hvad hun sagde i døren.. At hun havde lyst til os.. Tænk over det.. Hun sagde det selv.. Du ved hvor svært det vil være at holde mig tilbage med den tanke i dig hoved’’*. Azuriel gnubbede sin pande og rystede sit hoved. Han slog op på avisens hjemmeside og skulle til at gå i gang med sin case. Men han kunne ikke koncentrere sig. Han kunne kun tænke på Paisleys ord og hvor smuk hun var. Lidt efter rystede han sig på hovedet. * Kom nu.. Tag dig sammen, folk dør og de har brug for dig.. Fuck it.. Jeg dur ikke til at jæge hvis det eneste jeg kan tænke på er hende.. Så ender jeg bare med at blive dræbt.. Hvad gør jeg*. Han satte begge hænder på nakken og lænede sig tilbage i sofaen med et suk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Icon_minitimeTirs 13 Dec 2011, 05:14

Den slanke lange ryg blev let pressede mod det kolde glas, der havde dette censour over sig, det eneste man kunne se klart og ikke sløret var skam vis man tog badeforhænget fra og kiggede, ellers kunne man kun se hendes krops farve, og form.. men ikke detaljerne som hendes bløde kurver eller hendes private.. dele. Hun tog noget sæbe i hånden og sæbede sig ind mens hun tænkte over hvad hun skulle sige eller gøre?, skulle hun invitere Azuriel ud, de var nærmest.. et par på en måde, de kyssede hinanden jo?, men alligevel tilhørte hun ikke ham og omvendt, men måske det os var bedst, fordi forhold altid var for dramatiske og ren kaos hele tiden og de havde det med at blive kedelig? eller det var sådan det var gået for hendes veninder.

Efter kort tid skyllede hun sig ren og tænkte lidt over det hun havde råbt til Azuriel? hvorfor svarede han hende ikke!?.. " Hey! AZURIEL!... kan vi ikke få en LÅS HER UDE ! " hun sukkede kort og tænkte * måske kunne han ikke høre mig for bruserens larm? * hun tog et håndklæde og trak på skuldrene og kiggede sig lidt i spejlet og rettede på sit hår og gled det bagud og op i en stram hestehale og trådte så ud i stuen dog inden sagde hun " Jeg kommer ud nu Azuriel.. bare... så du advaret.. " hun åbnede døren og trådte ud i stuen og vis der intet skete ville hun fortsætte ind på soveværelset og klæde om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Icon_minitimeTirs 13 Dec 2011, 05:30

Han havde siddet i sine egne tanker men han hørte hende da hun råbte. Han svarede men en høj stemme så hun kunne høre ham. ’’ Jo kan vi godt.. Men det stopper næppe det du vil have den for.. Hvis det er din sikkerhed du er bange for så er dette et Hunter hus.. Sikkerheden er i top og der er fælder til hvis en Dæmon eller Vampyr skulle bryde ind.. Bare rolig’’. Han kiggede igen på sin bærbar. Han vidste ikke hvad han skulle gøre. Han sad lidt og tænkte over hvor ham og Paisley var. Han ville ikke være den bedste kæreste med det onde han havde i sig. Sidst han havde prøvet kæreste tingen var med Pro. Det var ikke just gået godt. Dog var der noget i han der drømte om at ting var anderledes. Han sukkede igen.

Da hun kom ud var det nemt at se han sad og overvejede nogle dybe tanker. Når hun ville komme ud af badeværelset ville han gøre tegn til at hun skulle sætte sig i sofaen ved siden af ham. Han kiggede alvorligt på hende og sagde. ’’ Paisley.. Hvor står vi to.. Og hvad gør vi.. Det er ikke fair over for dig det her.. Det må være meget svært og nyt for dig.. Jeg ville nok ikke være den bedste kæreste.. Jeg mener.. Kig på mig.. Jeg er jo en mess.. Jeg har ingen kontrol over mig selv sammen med dig.. Men du.. Nu hvor du er her.. Jeg vil ikke have du går.. Hvis du ved hvad jeg mener ’’. Han kørte rundt i sine ord. Han var ikke så god til sådan nogle samtaler her. Hans gode side var ikke i hvert fald. Hans onde side havde gjorde det klart hvad den ville have fra hende. Også derfor hun skulle kalde ham herrer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Icon_minitimeTirs 13 Dec 2011, 05:40

Paisley slog sine øjne op da Azuriel virkede til at have det helt fint med at hun blot var iklædt et håndklæde. Hendes grønne dådyr øjne var blanke ligesom hendes udtryk da hun satte sig ved siden af Azuriel og slog bene forsigtigt op i sofaen og så temmelig overrasket på Azuriel * Han ser ikke ud til at være i smerter? er jeg ikke... tiltrækkende mere.. * hun følte sig lidt brugt og så flovt ned og sagde" Så.. så dig og mig det ville ikke gå " hun anede ikke hvad hun skulle sige, denne verden var ikke skabt til kærlighed mere " Kan.. kan vi ikke bare lade det gå sin gang?, tænk ikke på mig, jeg overlever... tænk på mig som.. som et slags kæledyr eller?.. eller tjener for dig, jeg skylder dig jo meget der skal betales tilbage, eftersom du reddet mit liv.. OG ... du gav mig også et hjem?" hun smilede forsigtigt og rettede lidt på håndklædet mens hendes krop glinsede let af fugt.
Hun kunne dog stadig ikke helt fatte hvad der var galt med Azuriel? var han den onde side igen nu eller.... ej.. det var han vel ikke, den onde side ville vel ikke ligefrem 3 gange i streg lege god?. Hun smilede kort og sagde" jeg overlever, forhold behøves overhovedet ikke.. jeg din roomie okay hehe og måske.. lidt mere" hun blinkede til ham og sagde" måske du kunne være min lære mester i sex, du ved give mig lektioner " hun rejste sig op og sendte ham et luft kys og smilede sødt i det hun sagde" jeg smutter lige ind og klæder om.. du siger bare vis der er noget ikke os?" hun ville lade døren stå på klem så de kunne snakke sammen.

Dog det med sex lektioner var lidt for sjov eftersom hun jo var jomfru?.. hun ville nødig ende med at gøre Azuriel helt kuldret i hovedet og sagde" og forresten det jeg sagde, det var bare for sjov søde, bare rolig " hun grinte sødt og fandt noget tøj frem og kom så i tanke om sit undertøj der lå ude på badeværelset?, dog heldigt for hende at Azuriel lige havde været i bad, fordi ellers ville hun ikke rigtig have noget.. eftersom hun ikke rigtig fik bestilt noget undertøj i første omgang...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Icon_minitimeTirs 13 Dec 2011, 07:53

Han havde regnet med hun ville have taget tøj på før hun kom ind og satte sig så da hun gjorde så kunne han mærke hvordan hans blik langsomt kørte om af hende smukke lange ben. Han lukkede øjnene og mærkede hvordan det brædte i kroppen og hvordan hans tænker blev ført over på hende uden det håndklæde på. Han tog sig til hovedet og gjorde alt hvad han kunne for at fokusere på sin case. Han mærkede hvordan ondskaben i ham kravlede lige under huden på ham. Han måtte for alt i verden holde den nede. Han lyttede til alt hvad hun sagde men han ventede med at svare til hun var gået ind på soveværelset. Han havde ikke kræfter til at holde hans onde side nede og snakke alvorligt med hende når hun så sådan ud. Han sagde ’’ Tror du da det ville gå mellem os?’’. Han sad lidt og kløede sig i nakken. ’’ Jeg vil altid tænke på dig som så meget mere en et kæledyr eller en roommate, Paisley.. Du er noget helt specielt.. Jeg har ikke kendt dig så længe men.. Du har bare en speciel effekt på mig.. Jeg ved ikke engang hvad jeg skal sige til dig nogle gange’’. Han stivnede da han kom i tanke om at hun havde spurgt om han ville være hendes sex mentor. Men da hun sagde det bare var for sjov. Så var han ikke sikker på at hun mente det. Han tog sig til hovedet og holdt sine lyster nede. An kunne mærke at han blev presset. Hvordan han kunne give efter til sit mørke hvert øjeblik. Men han holdt det nede. Han frembragte et svagt grin. ’’ Det var godt.. for hvis jeg skulle lære dig det ville det nok blive svært uden min mørke side kom frem ofte under den træning.. Men jeg ville ikke bare kunne træne dig.. Ville jeg ikke have det godt med.. Sex og elskov er to forskellige ting Paisley.. Jeg vil kun ønske for dig at din første gang var elskov ’’.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Icon_minitimeTirs 13 Dec 2011, 08:48

Paisley kom ud, iført en sort nederdel, mørkeblå trøje trukket lidt ned over nederdelen der gik hende til midt på lårene og så bar hun ellers sorte stiletter og havde fine øreringe i der var fjer i som næsten rørte hendes skuldre, hvor den ene var lidt blotttet. Hun opsatte sit hår i en hestehale og nikkede og sagde" det kan jeg godt se Azuriel " hun kiggede sig i spejlet og tog den blide røde læbestift på, så hun fik dette franske erotiske look og sagde" Så er jeg vist klar til at smutte lidt i byen" hun blinkede til ham og sagde" vil du med mig?" hun anede ikke om han ville med hende og om dette påvirkede ham, men han sagde jo at han var stærk nok til at kunne holde det ud.. men på en måde tvivlede hun lidt på ham. Hun iførte sig nogle grå benvarmer ud over de fine stiletter med kina hæl( En hæl der hænger sammen med hele skoen og ikke kun er en spids( benvarmer som på avata´et ).

Paisleys grønne dådyr øjne så over mod Azuriel og hun ventede lidt på en reaktion fra ham. På en måde ønskede noget i hende at han handlede og at han rørte ved hende.. men på den anden side skræmte det hende næsten halvt til døde... alt det med den nærhed og den nydende følelse hun fik i sin krop der var umulig at styre samtidig med den bragte ... mærkelige lyde frem.. der kom ud af hendes mund.... den gang.. da hun stod der ved døren.. hun var ved at skrige, hun huskede det tydeligt....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Icon_minitimeTirs 13 Dec 2011, 09:00

Han lagde mærke til at hun ikke svarede på hans spørgsmål. Det undrede ham lidt. Men det virkede som om hun ville noget helt andet. Da hun spurgte om han ville med i byen rejste han sig op. Han kløede sig i nakken og så ud til at overveje det. Han holdt sig mest for sig selv af frygt for at han kom til at skade nogen. Dog havde han søgt job som bartender hos den lokale Club. Det var dog mest fordi han arbejdede på en Case. Han kiggede på hende og mærkede hvordan blodet susede i ham. Han syntes hun så fantastisk ud. Han gik over og stillede sig bag ved hende og lagde blidt sine arme omkring hende. Han kiggede på hende og sagde med en anstrengt stemme fordi det var så svært at være tæt på hende for ham. ’’ Hvis du gerne vil have mig med.. Men jeg er ikke sikker på det er den bedste ide.. Dog er der ikke noget jeg hellere vil end at tage med dig.. Lære dig bedre at kende ’’. Han smilede til hende og gav så slip på hende. Han tog nogle type indåndinger og gik ind for at tage noget andet tøj på. Han tog en sort skjorte på og satte hans hår lidt. Skjorten var facon syet så den sad tæt på hans veltrænede krop. Han kom ud og kiggede på hende. Det så ud som om han ville sige en hel masse men det eneste der kom ud af hans mund var. ’’ Du ligner et stjerneskud.. Du er som et ønske gået i opfyldelse, Paisley’’.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Icon_minitimeTirs 13 Dec 2011, 09:13

Paisley rødmede flovt over kinderne af det søde kompliman hun fik af den dejlige Azuriel og sagde" I lige måde eller.. du ligner en model, men de os nærmest som vores tids stjerner bare nede på jorden vel" hun grinte lidt af sig selv og så lidt hen af mod døren og sagde" Angående det du sagde.. jeg ser os dig som mere, men jeg ved du længes efter mig.. og at det skader dig mere, så lad os forblive en slags specielle venner " hun smilede kort og tog ham blidt i hånden og tog ham så med ned i byen hvor de kunne kigge på jule gaver og alt muligt andet. Hun stoppede op foran en stor forretning med kvindelig tøj samt undertøj os og sagde" Øhm Azuriel.. vil.. vil du med ?" hun ville gerne have ham med for at han kunne bedømme hende og sige hans mening om det tøj hun nu prøvede. Hun så kort nervøst på ham og sagde" Vis din.. onde side dukker op, så fokuser kun på mig og ingen andre okay.. så det kun mig det går ud over og,.. og det okay, så længe der ikke sker noget med nogen andre" hun krammede ham blidt og gik indenfor og kiggede lidt rundt. Hun fandt en smuk hvid kjole der var stram ved taljen og barmen, samt lidt puffet ud ved lårene og hofterne.

Hun smilede da hun tog den med ind i prøve rummet, sammen med nogle nederdele og toppe. Der var en af kjolerne hvor hun havde bar ryg. Kjolen var i blodrød og der var bar ryg fra skuldrene og ned til hofterne af hende.. skåret i et V . Hun trådte forsigtigt ud og sagde" Hvad syntes du om den? " hun rødmede men mest fordi at det var så dejligt at se på Azuriel.. han var virkelig.. VIRKELIG ! flot.. hun mærkede sin krop få små prikkende fornemmelser igen og hun følte en indre lyst.. til ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Icon_minitimeTirs 13 Dec 2011, 09:27

Ham smilede over hendes ord. Han vidste ikke hvad han skulle svare til det. Hun havde vel ret. Tingene kunne vel ikke blive bedre en det. Han vidste at det var det bedste valg. Men noget i ham vendte og drejede sig. Han kunne ikke sætte ord på det.

Da de stod foran tøj butikken løftede han et øjenbryn. Han var en Vampyr dræbende Halv Dæmon der ofte befandt sig i et blodbad og hun ville have ham med ind og kigge på kjolen. Han syntes allerede hendes lette syn på ham var fantastisk. Hvordan hun havde en tillid til ham han aldrig selv havde haft. Hun behandlede ham som en normal mand. Han nikkede og sagde glad ’’ Ja.. Selvfølgelig ’’. Han nikkede da hun snakkede om hvad han skulle gøre hvis den kom frem. Dog vidste han at hans mørke side nok ville gøre det stik modsatte. Men han var opsat på at give hende den perfekte dag. Intet skulle komme i vejen for det, bare denne ene gang. Da han sad og ventede kiggede han rundt i butikken. De eneste mænd han så der inde var nogen der gik og holdt en kvinde i hånden. Han kiggede mod gulvet. Han vidste at han aldrig selv ville få sådan noget. Han drømte nogle gange at han bare var et normalt menneske. Måske ville Paisley også bedre kunne lide det.


Da hun kom ud sad han og måbede. Det var til at se på hans udtryk hvor smuk han syntes hun var. Tankerne kom tilbage. At han aldrig ville gå ture i parken med en, at han aldrig ville sidde hjemme og se film med en han kunne kalde sin egen. At han aldrig ville blive gift eller få børn. Han kiggede ned i jorden ved tanken. Men så kiggede han op på Paisley med et smil og sagde halvkvalt ’’ Jeg tror aldrig nogensinde jeg har set nogen være så smuk som du er lige nu, Paisley’’.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Icon_minitimeTirs 13 Dec 2011, 09:48

Paisley så lidt undrende på ham og sagde" Hey.. Azuriel er du okay?" hun gik forsigtigt hen til ham og berørte blidt hans kind og betragtede hans blik. han virkede til at være ked? på en eller anden måde virkelig trist. Hun sukkede og sagde så efter hun havde været inde og skiftet til sit normale tøj" Azuriel?.. hvad vil du gerne lave i dag " hun smilede venligt til ham og gik forsigtig hen til ham og krammede ham.

Hun ville vel gerne være hans, især have at han blev hendes første, at det var ham der havde sex med hende først ud over alle andre. Hun huskede da de var ved båden, de var allerede blevet lidt mere tilbage lagt?. Hun smilede og tog ham i hånden og gik så ud af butikken efter at ha købt lidt sexet undertøj og rakte drilsk tunge til Azuriel og sagde" Så kan jeg gå rundt og drille dig " hun smilede og sagde" Eftersom du går halv nøgen rundt efter at ha været i bad, skønt jeg jomfru... har jeg stadig visse lyster som alle andre, jeg kan også... længes efter en " hun blinkede og gik så ud af butikken og kiggede sig forsigtigt rundt og sagde" Vis jeg skulle have arbejde?... hvor syntes du så det skulle være " hun lod sine grønne øjne lægge sig på Azuriel og ventede på et svar fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Icon_minitimeTirs 13 Dec 2011, 10:01

Han smilede til hende og nikkede ’’ Jeg har det fint ’’. Det havde han sådan set også. Men han måtte jo bare acceptere hvordan ting var. Han måtte tage det som en mand. Da hun krammede ham, krammede han hende tilbage. Han kunne lugte hendes duft og den var næsten berusende for ham. Igen havde han det underligt. Han ville finde ud af hvorfor hun havde den effekt på ham. Han var som en ildflue og hun var lyset og å samme tid var han som en flue og hun en edderkop. Hans styrke og hans svaghed. ’’ Erm.. Jeg ved det ikke.. Normalt arbejder jeg på Cases.. Jeg kommer ikke så meget ud… så du bestemmer ’’.

Han sank en klump og grinede nervøst. Han var helt overbevist om at hun kunne gøre det. Han havde jo set hvor sexede hun var selv når hun prøvede på ikke at være det. Han kunne ikke engang forestille sig hvor sexede hun ville være når hun prøvede på at være det. ’’ Du er ond hvis du gør det.. Men jeg ville skam ikke have noget imod det.. Tro mig’’. Han tænkte over hendes spørgsmål og syntes selv han kom frem med det rette svar. ’’ Jeg tror du ville være en fantastisk læge… Jeg mener. Jeg har selv taget 3 år biolog med speciale i blodceller. Jeg tror du ville være god til det.. Du elsker at hjælpe folk, du er meget klog, du er rar og flink.. Og så har du smukke og tynge fingre ’’. Han nikkede lidt. Han mente nok det var det bedste bud han havde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Icon_minitimeTirs 13 Dec 2011, 10:08

Paisley så overrasket på Azuriel og kiggede ned på sine finger og så ned af sig selv. Hende som læge? eller måske sygeplejerske, uh gad vide om hun fik en nuttet lille uniform hun kunne gå rundt og sådan. Da hun gik sammen med Azuriel på vej til hvor han arbejdet, var der en fyr der gik forbi dem, fyren blev ved med at stirre på Paisley, nærmest helt forelsket. Paisley så kort hen mod fyren og rødmede lidt og trak sig tættere på Azuriel og sagde" sååå der du arbejder.. det vel ingen stripbar eller noget vel?" hun så undrende på ham.. hvad vis det var? hvad skulle hun så gøre.. men ej, det kunne Azuriel ikke lide sådan noget, han var ikke sådan en fyr, desuden hvad med hans onde side, så ville den helt klart springe frem på INGEN TID.
Mens de gik tænkte hun alt dette her igennem og var lidt ked over at Azuriel virkede såret.. men over hvad mund?. Hun så kort mod ham og sagde lidt for sjov.. " Herre, jeg vil forevigt være din " hun blinkede kort til ham og placeret et blidt kys på hans hals i stedet for hans kind og lod så sin ene arm glide om hans ryg og trak sig selv tættere på ham og sagde" Vil du ikke med hjem og have et bad " hun sagde det i en drilsk tone sådan så han vidste var for sjov, men det hun nu mente var om han ikke ville med tilbage og så finde noget badetøj og måske smutte en tur ned til den lokale svømmehal? der plejede nemlig ikke at være nogen der nede nu. " Vil du med i svømmehal Az? "
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The Angel Meets the Faithless (Paisley)
Tilbage til toppen 
Side 4 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Uventet besøg - Paisley
» bliver det en normaldag?(Paisley-privat)
» when strangers meets (Tara)
» I wish I had an angel (Æsa)
» Are you my angel? (Mcclair)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: