Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 lille café på gå gaden

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 27 ... 35  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 19 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 04:51

Adam og lukkede sine øjne lidt i
"jeg lover at jeg aldrig vil forlade dig, selv om du ikke kan love det samme" hviskede han
og gav et suk fra sig, da han kom til at tænke på at der jo ville komme en dag hvor Adam bliver nød til at gå til begravelse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 19 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 04:58

mike betragtede ham lidt og lyttede til ham "tak...men jeg forlader dig altså aldrig først når jeg d..." han stoppede i sin sætning og kom i tanke om han var den eneste af dem der ville blive gammel "åh...nej" hviskede han stille og fik det lidt dårligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 19 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 05:02

Adam så hurtigt og lag sin hånd på hans mund
"du skal ikke sige nået" sagde han
da han ikke ville høre nået om det, han rejste sig op og begynde at gå rundt i lejligheden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 19 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 05:07

mike mærkede hans hånd på hans mund og stirrede på ham, han vendte blikket ned og blev siddende, han sukkede stille og træk sine ben op til sig "adam..." hviskede han stille og tog fat om hans ben "vi kan ikke flygte fra det..jeg er bare et svagt lille menneske..." hviskede han stille og gemte sit ansigt mod sine knæ.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 19 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 05:10

Adam lukkede sine øjne hårdt i
"jeg vil ikke høre om det" sagde han lidt for hårdt
da det virkelig sårede ham at tænkte på det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 19 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 05:14

mike hørte hans hårdt tone og så hurtigt op på ham "und...undskyld" sagde han stille og meget forsigtigt, han gemte sit ansigt ind mod sine knæ igen og bed sig hårdt i læben, han kunne ikke lide den tone han havde brugt.


//skal lige spise//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 19 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 05:20

Adam vende sig om og satte sig på hug foran ham
"du skal ikke undskylde... undskyld" hviskede han
og bed sig i læben han lag stille sine hænder på hans knæ og kyssede ham på benene
"jeg ønsker bare at du får et langt og lykkeligt liv, ikke et liv som mit" hviskede han
og lag sit hoved mod hans ben i et suk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 19 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 05:54

mike bed sig så hårdt i læben han kunne og rystede helt stille på hovedet, han mærkede hans hænder mod sine knæ og nød de små kys "men..når jeg bliver gammel...vil du ikke have mig mere...jeg bliver sikkert lige som min far og jeg bliver grim" hviskede han stille og hans stemme lå ved grådens ren, han rystede stille på skuldrende og kom med et lille snøft.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 19 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 06:00

Adam rystede på hovedet
"jeg elsker dig ligemeget hvad" hviskede han
og kyssede ham blidt på benene igen og gav et suk fra sig
"og jeg kan heller ikke få mig selv til at få dig lavet udødelig,, da jeg vil havde du skal leve godt" hviskede han
og gav sig i læben

//jeg skal spise//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 19 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 06:22

mike lyttede til hvad han sagde og nød virkelig hans kys, de fik ham til at ham til at slappe lidt mere af, han vendte hovedet lidt op og så på ham "jeg kan jo ikke leve et godt liv...vel videne at jeg vil blive ældre og ældre og grimmere og grimmere.. du ville ikke kunne lide mig til den tid...jeg vil ikke mærke min krop ældnes..." hviskede han stille og så på ham, han kunne virkelig ikke klare tanken om at skulle blive ældre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 19 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 06:29

Adam gav et suk fra sig og vende sit blik ned mod gulvet
"ville du heller være udødelig og være et monster ?" spurgte han om
og vende sit blik op mod ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 19 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 06:38

mike så på ham og tænkte sig lidt om "øh...altså blive som dig...det vil jeg meget hellere en at blive gammel..og dø" forklarede han stille og betragtede ham lidt, sank stille en klump og gemte sit ansigt mod sine knæ igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 19 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 06:45

Adam rystede på hovedet
"ikke som mig, et andet monster" hviskede han
og lag en hånd i hans hår og nussede ham lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 19 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 06:53

mike mærkede hans hånd og nød han nussede ham i håret, han lukkede stille øjnene "et andet monster...men...vil det ændre noget på mig?..." spurgte han forsigtigt og lage hovedet svagt på skrå af ren nydelse på grund af hans nussen, han lignede lidt en kat.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 19 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 06:56

Adam gav et suk fra sig
"ja en del" hviskede han
og tog sin hånd til sig og rystede på hovedet
"Mike, nej.. du skal havde et godt liv.. du skal dø som en gammel mand" sagde han
og gav et til suk fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 19 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 07:17

mike tænkte lidt og åbnede øjnene, han så på ham og bed sig lidt i læben, han gav et lille suk fra sig og vendte blikket ned igen "jeg vil ikke dø...eller blive gammel...jeg vil...jeg vil være som dig...jeg vil leve evigt... jeg vil være i dit liv for altid" sahde han og så lidt op på ham igen "jeg vil ikke være et svagt lille kortlevende menneske" tilføjede han og kløede sig lidt på armen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 19 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 07:19

Adam rystede på hovedet og gav et suk fra sig, han gik stille hen og fandt en trøje frem og tog den på. han rodet sig lidt i håret uden at sige nået til ham, så gik han hen og lukkede vinduet og tilbage og sparkede sit tøj sammen så det ikke fylde så meget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 19 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 07:27

mike fuglte ham med blikket og bed sig svagt i læben, han rejste sig stille op og slap sin læbe igen "du er ikke sur på mig nu vel?" spurgte en forsigtigt og tog sig let til armen, han stod stille på stedet og var ikke ret glad for hele siturationen og han følte sig lidt skidt tilpas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 19 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 07:30

Adam stoppede op og rystede på hovedet
"nej, jeg fortrød det er jeg blevet til.. og hvis jeg får nogen til at gøre nået sådan nået ved dig, så kommer du måske til at hade mig.. skat kan du ikke se at det ønsker jeg ikke for dig" hviskede han
og gik hen til ham og lag sine arme om livet på ham, han gav et suk fra sig
"lad mig tænke over det" hviskede han
og så bare ned på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 19 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 07:39

mike så på ham og lyttede til hvad han sagde "jeg kan godt forstå du ikke...kan lide det og det beviser bare du vil passe på mig og det sætter jeg stor pris på...men jeg er bange for at blive gammel" hviskede han stille og sukkede stille, han lage sine arme op om han nakke og stillede sig helt tæt på ham, han betragtede ham lidt "okay...jeg lader dig tænke over det..jeg ved du vil traffe det rigtige valg..." hviskede han helt stille og vendte blikket ned på hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 19 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 07:42

Adam så ned på ham og gav et suk fra sig
"ja måske" hviskede han
og lukkede opgivende sine øjne i, han åbnede dem lidt efter
"er du sulten ?" hviskede han
og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 19 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 07:51

mike lukkede øjnene kort og vendte så blikket op på ham igen, han knyttede stille sine hænder bag han nakke og bed sig lidt i læben, han træk til på skuldrende og nikkede så "jo...jeg er lidt sulten" hviskede han stille og betragtede ham imens, han lukkede sine øjne lidt og tænkte sig om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 19 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 07:53

Adam så ned på ham og nikkede og så ned på ham
"så lad og gå ned og få nået at spise inden vi tager afsted" sagde han
og tog stille fat i sin t-shirt
"vil du havde den på eller vil du låne en ny ?" spurgte han om
og så op på hans ansigt og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 19 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 08:08

mike så op på ham og nikkede stille "okay..god idé..." sagde han stille og smilte svagt, han så lidt ned på t-shirten, men vente hurtigt sit blik op på ham igen "en ny...jeg vil have aaaalt dit tøj" sagde han lidt fjollet også for at få ham i bedre humør, han smilte glad og kyssede ham en enkelt gang på munden og slap ham så, han luntede hen til alle poserne og satte sig ned, han begyndte at rode dem igennem for at finde den helt rigtige trøje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 19 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 08:11

Adam rystede på hovedet og gik hen og satte sig ved ham
"det går ikke at jeg går nøgen rundt" sagde han
og kyssede ham en enkel gang på kinden
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





lille café på gå gaden - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 19 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
lille café på gå gaden
Tilbage til toppen 
Side 19 af 35Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 27 ... 35  Næste
 Lignende emner
-
» en lille café
» På en lille café
» den lille café - Criss
» I gå gaden (Akane)
» en lille hyggelig café, et nyt sted nye mennesker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: