Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 lille café på gå gaden

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 18 ... 33, 34, 35  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 34 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 34 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 04:17

mike hørte hans hvisken og lavede et lille knurrer lyd for sjovt, han bed ham forsat blidt i halsen med et lille smil, han lod ham tage sin hånd væk og mærkede han kom op på hans skød, hasn slap stille bidet og kyssede ham istedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 34 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 34 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 04:20

Andy smilte svagt
"slemme slemme vampyr" hviskede han
og nussede ham bllidt på lårene, han træk vejret tungt og kunne mærke hvor tændt han havde blevet. Andy lod sin ene hånd glide op på hans kind og kyssede ham på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 34 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 34 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 04:33

mike smilte stille og grinte stille "jeg kunne godt blive vampyr..jeg kan jo lide at bide og knurrer allerede" hviskede han drillende og nød han nussede ham, han lage sine hælnder på hans brystkasse og havde virkelig lyst til ham, han kyssede lidenskabeligt med og nød at kunne mærke ham tæt på .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 34 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 34 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 04:38

Andy rystede modvilligt på hovedet
"nej" snerrede han
og puffede ham af sig, han tog en af dynener om sig og rejste sig op og gik ud i stuen, da han ikke syntes det det var spor morsomt. han satte sig i sofa'en og træk dynen godt om sig og lukkede øjnene i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 34 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 34 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 04:48

mike fik et lille chok da han dumbede ned på sengen og så forvirret efter ham, han vendte blikket ned og sukkede stille, han rejste sig stille op og den anden dyne om sig, han gik stille hen til døren og så hen på ham på sofa'en "undskyld...det var altså bare for sjov" sagde han undskyldende og holdte dynen godt om sig, han var skuffet over han bare havde skubbet ham væk og var gået.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 34 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 34 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 06:05

Andy rystede bare på hovedet
"det er mig der skal undskylde, bliver bare hurtigt sur,, jeg er jo en dæmon" hviskede han
og træk bare dynen bedre om sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 34 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 34 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 06:12

mike gik stille ind til ham og satte sig ved siden af ham "hmm..tjo men...jeg undskylder nu alligevel" hviskede han stille og så på ham, han var lidt bange for han ville sige noget forkert igen, så han ville ikke kommentere det med at han var dæmon.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 34 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 34 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 06:22

Andy tog sine arme frem og hev ham ind til sig
"du skal ikke undskylde" hviskede han
og kyssede ham på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 34 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 34 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 06:30

mike satte sig godt ind til ham og lukkede øjnene i "okay..." hviskede han stille og nød kysset i sit hår, han lage sin hånd på hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 34 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 34 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 06:36

Andy nikkede stille og kyssede ham igen i håret
"bare mig der skal lære og slappe af" hviskede han
og lukkede sine øjne i og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 34 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 34 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 07:06

mike lyttede og nød kysset igen, andy's kys fik ham som altid til at slappe af "tja...det har ikke været verdens bedste dag idag så..det er klart du nemt bliver sur..sådan er dte...jeg synes du er god til at slappe af" hviskede han og lage sit hovede mod hans skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 34 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 34 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 07:21

Andy så på ham og nikkede kort
"syntes du virkelig det" sagde han
og så ned på ham og gav et lille suk fra sig og lukkede sine øjne i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 34 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 34 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 07:45

mike nikkede stille og så lidt op på ham "ja det synes jeg...du virker så rolig og beskyttende...du tilgiver mig selvom jeg ødelægger et tv..du er ærlig for mig..." sagde han stille og lukkede sine øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 34 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 34 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 07:59

Andy begynde at grine og rystede på hovedet
"det var jo ikke din skyld" hviskede han
og blev bare siddende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 34 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 34 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 08:09

mike smilte lidt da han hørte hans latter "det var det da...jeg var meget klodset og smadrede min hånd direkte ind i det dumme tv...og så faldt det..min skyld" hviskede han og puttede sig stille tættere ind til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 34 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 34 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 08:13

Andy rystede på hovedet
"det kan man jo ikke gøre for" grinte han
og kyssede ham en enkel gang i håret og tog en dyb indånding af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 34 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 34 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 08:42

mike smilte stille og nød han latter "nej kan man vel ikke" sagde han med et lille grin og nød endnu engang kysset, han nussede ham stille på hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 34 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 34 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 08:56

Andy så ned på ham og smilte
"du er bare lidt uheldig" hviskede han
og kyssede ham igen i håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 34 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 34 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 09:06

mike så op på hende og nikkede stille "du har nok ret" hviskede han og nød igen kysset, han strækte sig lidt op mod ham og kyssede ham kort på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 34 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 34 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 09:10

Andy nikkede og kyssede ham tilbage og smilte derefter ned til ham
"jeg har altid ret" hviskede han
og kørte en hånd igennem hans hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 34 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 34 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 09:36

mike nød han kyssede tilbage og smilte muntert til ham "ja..du har altid ret" hviskede han glad og nød at mærke hans hånd ignnem sit hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 34 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 34 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 09:42

Andy nikkede og så ned på ham og lag en hånd på hans kind og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 34 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 34 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 09:52

mike smilte stille og kyssede ham blidt på halsen, han puttede sig stille ind til ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 34 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 34 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 09:57

Andy lag sine arme tæt omkring ham og smilte svagt og lukkede sine øjne i og bed sig hårdt i læben, han slap den lidt efter og åbnede sine øjne lidt
"sulten ?" spurgte han om
og trak let på sine skulder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 34 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 34 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 10:00

mike puttede sig stille tættere in dtil ham og nød at være tæt på ham, han smilte stille og rystede stille på hovedet "nej.." sagde han stille da han ikke var specielt sulten, han så op på ham og betragtede ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





lille café på gå gaden - Page 34 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 34 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
lille café på gå gaden
Tilbage til toppen 
Side 34 af 35Gå til side : Forrige  1 ... 18 ... 33, 34, 35  Næste
 Lignende emner
-
» en lille café
» På en lille café
» den lille café - Criss
» I gå gaden (Akane)
» en lille hyggelig café, et nyt sted nye mennesker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: